Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen entinen ruma mies ja kävin plastiikka kirurgilla. Nyt vientiä riittä.

Vierailija
27.01.2019 |

Kysykää pois kaikki mitä mieleen tulee.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin myös kengät joissa on piilokorot. Sitten kun muutin pituuden tinder profiilissä 177cm -> 181cm niin tuli ihan naurettavn paljon enemmän mätchejä. Varmaan jotain tyylin 2-3x enemmän.

Mä oon nainen ja muutin tinderprofiilissa painoni 85 kg  -> 55 kg. Mätsejä tuli heti 10 kertaa enemmän! Ostin myös korsetin, jolla kuron läskini kasaan treffeillä. Riisun korsetin vasta, kun mies on nalkissa allani sängyssä.

85 -> 55kg 35% ero.

177 -> 181cm 2% ero

Tuo kertoo kyllä hyvin naisten ja miesten vaatimuseroista.

Vierailija
62/88 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin myös kengät joissa on piilokorot. Sitten kun muutin pituuden tinder profiilissä 177cm -> 181cm niin tuli ihan naurettavn paljon enemmän mätchejä. Varmaan jotain tyylin 2-3x enemmän.

Mä oon nainen ja muutin tinderprofiilissa painoni 85 kg  -> 55 kg. Mätsejä tuli heti 10 kertaa enemmän! Ostin myös korsetin, jolla kuron läskini kasaan treffeillä. Riisun korsetin vasta, kun mies on nalkissa allani sängyssä.

85 -> 55kg 35% ero.

177 -> 181cm 2% ero

Puhamattakaan siitä että jokainen nainen pystyy laihduttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu u. Rikas ja komea mies muka viettäisi aikaansa vauva palstalla :'D

Vierailija
64/88 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu u. Rikas ja komea mies muka viettäisi aikaansa vauva palstalla :'D

Miksei, onhan enemmistö mammoistakin kuulemma todella kauniita eivät ollenkaan rupsahtaneita vaikka ikää olisi 50v..

Vierailija
65/88 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valehtelet?

Niin, vaikeatahan se olisi uskoa että joku on käynyt leikkaamassa itseänsä.

- ap

E, vaan sellaista plastiikkakirurgiaa ei olekaan, jolla ruma mies muuttuisi niin komeaksi, että hänen flaksinsa muuttuisi. Olet lapsellinen pelle.

Olen kyllä elävä esimerkki siitä. Varmaan muitakin on.

Juu... kyllä lapsellisia pellejä riittää. 

Naurettava ja erittäin huono provo. Miehen viehätysvoima ei siitä juurikaan parane, jos nenän muoto kohenee. Ihan muista asioista tulee. 

Jaa?

https://goo.gl/images/Ekq6JR

- ap

Minusta vasemmanpuoleinen mies on viehättävämpi. En edes huomannut vetäytynyttä hiusrajaa, koska on mielenkiintoiset ja komeat kasvot. Kuvakulma on parempi. Olen noin 40-vuotias nainen. 

Vierailija
66/88 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valehtelet?

- ap

E, vaan sellaista plastiikkakirurgiaa ei olekaan, jolla ruma mies muuttuisi niin komeaksi, että hänen flaksinsa muuttuisi. Olet lapsellinen pelle.

Naurettava ja erittäin huono provo. Miehen viehätysvoima ei siitä juurikaan parane, jos nenän muoto kohenee. Ihan muista asioista tulee. 

Jaa?

- ap

Minusta vasemmanpuoleinen mies on viehättävämpi. En edes huomannut vetäytynyttä hiusrajaa, koska on mielenkiintoiset ja komeat kasvot. Kuvakulma on parempi. Olen noin 40-vuotias nainen. 

Niin, takuulla einole sama tyyppi. Leuka ihan eri.

Vierailija
67/88 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettinyt leukaimplanttia. Nyt on opiskelut meneillään, mutta kun/jos valmistuu ja saa suht hyvin palkatun ammatin, voisi käydä myös rasvaimussa ja ottaa tuon leukaimplantin. 

Vierailija
68/88 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

85 -> 55kg 35% ero.

177 -> 181cm 2% ero

Ei noita voi verrata tuolla tavalla. Paino voi hyvinkin olla tuon 35 % pienempi, mutta jos mies joka väittää olevansa 181 cm on 35 % sitä lyhyempi, hän olisi vain 118 cm pituinen. Pituudessa neljäkin senttiä on aika paljon, varsinkin naiselle, joka on itse sen 177 cm tuollainen valehtelu olisi iso pettymys. Jos pitää pituutta tärkeänä.

Vierailija
69/88 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

85 -> 55kg 35% ero.

177 -> 181cm 2% ero

Ei noita voi verrata tuolla tavalla. Paino voi hyvinkin olla tuon 35 % pienempi, mutta jos mies joka väittää olevansa 181 cm on 35 % sitä lyhyempi, hän olisi vain 118 cm pituinen. Pituudessa neljäkin senttiä on aika paljon, varsinkin naiselle, joka on itse sen 177 cm tuollainen valehtelu olisi iso pettymys. Jos pitää pituutta tärkeänä.

Veikkaan, että prosenttien laskija on 118 cm pitkä insinööri. 

Vierailija
70/88 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kirjoittama provo ja mammat taas lankeaa

Vierailija
71/88 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

85 -> 55kg 35% ero.

177 -> 181cm 2% ero

Kato kuvista 177 ja 181cm miestä. Eipä helposti pysty eroa sanomaan. Ja sekin kertoo jotain etteivät naiset huomaa mitään.

- ap

Vierailija
72/88 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.lamfacialplastics.com/files/2014/03/chin-augmentation-bxa-1…

Tuossa muutos pysynyt aika vähäisenä kun vertaa siihen rahan määrään mitä tuohon on mennyt.

Itse menossa hiustensiirtoon maaliskuussa.

Vierailija
73/88 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valehtelet?

- ap

Jaa?

- ap

Meinasit, ettei kaljuusgeeni periydy, jos hommaat mallimissin lasten äidiksi? Tyhmiä niistä ainakin tulee, sen lisäksi kaljuuntuvia. Toivottavasti perivät edes kasvojen mallin äidiltään, jos jonkun kauniin yksilön oikeasti onnistut saamaan haaviisi.

Kaljuusgeeni tulee äidiltä.

Ei ole olemassa rumia ihmisiä, ainoastaan köyhiä. Ei lapsillani tule olemaan hätää. Olen hyvin varakas.

- ap

Tietenkin olet.

Jokainen varakas menee teettämään kauneusleikkaukset esimerkiksi Turkissa.

Vierailija
74/88 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa itseänikin mitä tehtiin! Toi on kyllä hyvä vaihtoehto jos oikeasti on todella ruma ja kaipaa sitä vientiä keinolla millä hyvänsä. Kova tabu nää Suomessa kuitenkin, kun täällä arvostetaan vain luonnollisuutta, niin kiinnostava aloitus.

Tuo muakin Suomessa ihmetyttää, miksi joka asiassa luonnollisuus on niin (yli)arvostettua. Ainut oikea tapa vanhentuakin on täällä luonnollinen, miksi?

Vierailija
75/88 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valehtelet?

- ap

Jaa?

- ap

Meinasit, ettei kaljuusgeeni periydy, jos hommaat mallimissin lasten äidiksi? Tyhmiä niistä ainakin tulee, sen lisäksi kaljuuntuvia. Toivottavasti perivät edes kasvojen mallin äidiltään, jos jonkun kauniin yksilön oikeasti onnistut saamaan haaviisi.

Kaljuusgeeni tulee äidiltä.

Ei ole olemassa rumia ihmisiä, ainoastaan köyhiä. Ei lapsillani tule olemaan hätää. Olen hyvin varakas.

- ap

Tietenkin olet.

Jokainen varakas menee teettämään kauneusleikkaukset esimerkiksi Turkissa.

Turkkiin menin koska siellä on todella osaavia hiussiirto lääkäreitä jotka tekevät hyvää jälkeä halvalla. En minä nyt niin rikas ole että heittäisin monta tonnia roskiin.

- ap

Vierailija
76/88 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa itseänikin mitä tehtiin! Toi on kyllä hyvä vaihtoehto jos oikeasti on todella ruma ja kaipaa sitä vientiä keinolla millä hyvänsä. Kova tabu nää Suomessa kuitenkin, kun täällä arvostetaan vain luonnollisuutta, niin kiinnostava aloitus.

Tuo muakin Suomessa ihmetyttää, miksi joka asiassa luonnollisuus on niin (yli)arvostettua. Ainut oikea tapa vanhentuakin on täällä luonnollinen, miksi?

Jotenkin jaloa täällä olla ruma ja luonnollinen. Varsinkin jos on mies niin paras olla hiljaa. Olen kyllä saanut kaikenlaista paskaa kuulla ja muutama kaveri om katkaissut välit kun en enää olekaan se ruma joka ei koskaan saa muijia.

- ap

Vierailija
77/88 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valehtelet?

- ap

Jaa?

- ap

Korvan muoto näyttää samalta. Uskon, että on sama, mutta kuvakulma hämää ja saattaa olla painoa enemmän toisessa kuvassa. 

Vierailija
78/88 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta miehet joilla on mielessä  vaan p1llunsaanti.Mieluummin luen sijoitusblogeja-ja kirjoja. Pidä ap ne "miljoonasi".

Vierailija
79/88 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta miehet joilla on mielessä  vaan p1llunsaanti.Mieluummin luen sijoitusblogeja-ja kirjoja. Pidä ap ne "miljoonasi".

Älä huolehdi, kyllä niitä naisia riittää mulle ilman suakin.

- ap

Vierailija
80/88 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valehtelet?

- ap

Jaa?

- ap

Korvan muoto näyttää samalta. Uskon, että on sama, mutta kuvakulma hämää ja saattaa olla painoa enemmän toisessa kuvassa. 

Voi olla että se on laittanut leukaimplantin ja mennyt nenäleikkaukseen samalla. Huono trollileuka implantti ja lihominen vähän pilaavat lopputulosta.