Olen entinen ruma mies ja kävin plastiikka kirurgilla. Nyt vientiä riittä.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin oot saanu Tinderissä matcheja ja treffeilläkin käynyt. Onko ollut saman naisen kanssa muutakin kuin vain yhdet treffit? Onko kukaan halunnut suhteeseen kanssasi?
Minulla on kolme kierrossa tällä hetkellä.
-ap
Harmi, ettei plastiikkakirurgialla voi korjata sisäistä rumuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin oot saanu Tinderissä matcheja ja treffeilläkin käynyt. Onko ollut saman naisen kanssa muutakin kuin vain yhdet treffit? Onko kukaan halunnut suhteeseen kanssasi?
Minulla on kolme kierrossa tällä hetkellä.
-ap
Harmi, ettei plastiikkakirurgialla voi korjata sisäistä rumuutta.
Ihan samaa kuule naisetkin tekee. Miksen siis minäkin?
Loistavaa ap! Kerrankin joku joka ei vain itke kaljatölkkiinsä vaan tekee asialle jotain!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olen tehnyt mm seuraavat asiat
- hiustensiirto turkissa. Hiusraja on nyt sama kuin parikymppisenä eikä sitä huomaa feikiksi.
- nenäleikkaus. Nenä on nyt suurehko ja suora. Kyljestä otettiin vähän rakennusmateriaalia. Lontoossa kävin tuota varten.
- leukaimplantti. Kai tämä on nyt ns jykevä leuka 😂
- filleriä poskipäihin
- gyno ja lipo. Myös lontoossa. Sen jälkeen olen käynyt punttiksella ja saanut lihaksia
Ostin myös kengät joissa on piilokorot. Sitten kun muutin pituuden tinder profiilissä 177cm -> 181cm niin tuli ihan naurettavn paljon enemmän mätchejä. Varmaan jotain tyylin 2-3x enemmän.
Harmittaako, kun olet silti edelleen oikeasti manlet?
Harmittaako että saan enemmän pillua kuin sä?
Hetkinen nyt, miten kukaan plastiikkakirurgi on suostunut leikkelemään 15-vuotiasta?
Kyllähän ulkonäöllä on hirveästi merkitystä.
Naiset käyttävät meikkejä, muotoilevia vaatteita, nostavia kenkiä, tekokynsiä, tekoripsiä ja asioita, joista en varmaan edes tiedä vielä. Niin tietysti naiset myös mm.poistavat karvoja paljon tarkemmin kuin mies ikinä osaisi.
Eli onko nainen paha ihminen jos hänellä kasvaa geenien puolesta viikset ja tekee lapsen miehen kanssa? Sittenhän tyttölapsi saa ne partageenit naiselta vai mitä? Tai ehkä naisella on valtavat ja rönsyävät häpyhuulet, jotka on leikattu tai tubulaariset rinnat tai hampaita on oiottu hammasterveydenhuollossa.
Diabeetikot, seksuaalivähemmistöt ja kaikkia perinnöllisiä sairauksia tai oireyhtymiä omaavat pitäisi oikeastaan laittaa lisääntymiskieltoon. Ainoastaan täydellinen ihminen, joka kasvaisi häikäiseväksi malliksi 1600-luvun pohjolassa kuusen juuressa ansaitsee lisääntyä; muut ovat hyötyneet ravinnosta, lääketieteestä, fysioterapiasta, puheterapiasta, toimintaterapiasta ja milloin mistäkin.
Vaikea ymmärtää mikä itsensä kehittämisessä ihmisiä oikein ahdistaa, mutta epäilen itse, että naisten tapauksessa kyseessä on joku alkukantainen pelko lisääntymisestä 'väärän' miehen kanssa ja ylipäänsä se, että ihmisten kyky muuttua ei kuulu omaan maailmankuvaan, vaan kaiken pitää olla nätisti omassa kategoriassa. Ajatus siitä, että yläkoulun nörttipoika saattaakin aiheuttaa pimpulatuntemuksia 10 vuotta myöhemmin saattaa pelottaa ja tuntua vieroksuttavalta ja nololta.
Tietysti myös samaa sukupuolta olevat epävarmat ihmiset yrittävät talloa itsensä kehittäjää takaisin alempaan paikkaan hierarkiassa, koska tällaisen ihmisen halu kehittyä paljastaa heidän omaa pysähtyneisyyttään ja uhkaa heidän takapuolta raapimalla saavutettuja etujaan.
Kyllä esimerkiksi kasvoille epäsopivan suuren nenän saa leikattua sirommaksi ja se tekee jo aika suuren muutoksen kasvoihin. Mielestäni kauneuskirurgia on täysin hyväksyttävää, jos se tekee oman olon paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Loistavaa ap! Kerrankin joku joka ei vain itke kaljatölkkiinsä vaan tekee asialle jotain!
Niinpä ja haukkuja vaan ropisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- hiustensiirto turkissa. Hiusraja on nyt sama kuin parikymppisenä eikä sitä huomaa feikiksi.
- nenäleikkaus. Nenä on nyt suurehko ja suora. Kyljestä otettiin vähän rakennusmateriaalia. Lontoossa kävin tuota varten.
- filleriä poskipäihin
- gyno ja lipo. Myös lontoossa. Sen jälkeen olen käynyt punttiksella ja saanut lihaksia
Ostin myös kengät joissa on piilokorot. Sitten kun muutin pituuden tinder profiilissä 177cm -> 181cm niin tuli ihan naurettavn paljon enemmän mätchejä. Varmaan jotain tyylin 2-3x enemmän.
Aiotko kulkea sisätiloissa kengät jalassa vai varpaillasi?
Ei ne muijat mitään huomaa kun sitä pituuseroa kuitenkin on ihan tarpeeksi. Kertoo kyllä sen että naisten pituusvaatimukset ovat menneet ihan överiksi.
- ap
Ei minusta ole "ihan överiä" vaatia 180-185 cm pituista miestä. 180-185 cm mies on keskipituinen, ei mikään valtavan pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap onkin vastaillut täällä tosi asiallisesti.. :D Niin metsä vastaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- filleriä poskipäihin
Ei ne muijat mitään huomaa kun sitä pituuseroa kuitenkin on ihan tarpeeksi. Kertoo kyllä sen että naisten pituusvaatimukset ovat menneet ihan överiksi.
- ap
Ei minusta ole "ihan överiä" vaatia 180-185 cm pituista miestä. 180-185 cm mies on keskipituinen, ei mikään valtavan pitkä.
Tuohan on tietysti subjektiivista, mutta käytännössähän 177cm ja 183cm mies näyttävät suurinpiirtein samalta; jos pitemmällä on huonompi ryhti, eroa ei juuri huomaa kuten ei myöskään liikkuessa. Käytännön vuorovaikutuksessa kumpikin osapuoli joutuu mukautumaan toisiinsa eli tulemaan lähemmäs toisen kasvoja ja vartaloa harmonisoivalla tavalla eli tämän takia jutellessa, tanssiessa, nyrkkeillessä jne. pituusero tavallaan häviää visuaalisesti. Jos vain töllötetään kuten patsas tikkusuorana, niin se on sitten eri juttu.
Tästä syystä haluaisin itse joskus olla vähän lyhyempi, koska useimmat naiset ovat lyhyempiä ja jotkut paljon lyhyempiä ja yksikään ihminen ei näytä parhaalta alaviistosta katsottuna eikä kukaan ota valokuvia naamastaan alaviistosta. Mutta kuitenkin jos näen kiinnostavan lyhyen naisen, hän joutuu katselemaan minua kaikista epäimartelevimmasta vinkkelistä, missä näytän rumemmalta, vaikka olenkin keskimittainen enkä jättiläinen.
Valtakulttuurissa on aika paljon tällaista ajattelua, että ihannoidaan 'hiljaista ja vahvaa' junttia ja kuvitellaan, että suurempi pituus on automaattisesti parempi, vaikka kyseessä on enemmänkin vaihtokauppa eri ominaisuuksien välillä. Ylimääräinen pituus hidastaa reaktioaikaa ja lisää kömpelyyttä ja siksi motorisesti vaativimmissa urheilulajeissa miehen maksimipituus on huipputasolla alle 180cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- filleriä poskipäihin
- ap
Eli napsitaan yli puolet miehistä pois jo ennenkun edes aletaan miettiä niitä muita ominaisuuksia, sekö ei muka ole överiä? Ja kyllähän jo joku 5cm pituusero on ihan tarpeeksi miehen ja naisen välille, eipä siitä mitään hyötyä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap onkin vastaillut täällä tosi asiallisesti.. :D Niin metsä vastaa jne.
Ihan samalla tavalla olen vastannut kun ollaan kysytty.
- ap
Deittailetko myös rumia naisia?
Varmaan et, vaikka aloituksen on tarkoitus vihjata, että kaikki naiset ja vain naiset, ovat pinnallisia. Miehet katsoo luonnetta.
Vierailija kirjoitti:
Deittailetko myös rumia naisia?
Varmaan et, vaikka aloituksen on tarkoitus vihjata, että kaikki naiset ja vain naiset, ovat pinnallisia. Miehet katsoo luonnetta.
Deittailen myös vähemmän kauniita naisia mutta en nyt kuitenkaan ketään joka on minulle täysin vastenmielinen.
- Ap
Hei. Mä olen ruma nainen ja vaikka vientiä olisi, aion tehdä saman, tähtään parempaan itsetuntoon ja parempiin miehiinkin. Eka korjailu tehdään jo huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Hei. Mä olen ruma nainen ja vaikka vientiä olisi, aion tehdä saman, tähtään parempaan itsetuntoon ja parempiin miehiinkin. Eka korjailu tehdään jo huomenna.
Onnea vaan leikkaukseen. Toivottavasti olet valinnut kirurgin huolella.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nainen ja muutin tinderprofiilissa painoni 85 kg -> 55 kg. Mätsejä tuli heti 10 kertaa enemmän! Ostin myös korsetin, jolla kuron läskini kasaan treffeillä. Riisun korsetin vasta, kun mies on nalkissa allani sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan leikkaukseen. Toivottavasti olet valinnut kirurgin huolella.
- Ap
Nyt vain filleriä, myöhemmin sitten veitsen alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nainen ja muutin tinderprofiilissa painoni 85 kg -> 55 kg. Mätsejä tuli heti 10 kertaa enemmän! Ostin myös korsetin, jolla kuron läskini kasaan treffeillä. Riisun korsetin vasta, kun mies on nalkissa allani sängyssä.
Olipa onneton vertaus. 30kg on puolikkaan aikuisen naisen paino, kun taas pari hassua senttiä näkyy ainoastaan peniksen koossa merkittävästi.
Harmittaako että saan enemmän pillua kuin sä?