Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset botoxilla (Yle)

Vierailija
27.01.2019 |

Noniin, tuollainen juttu osui silmään naistenlehdeksi pyrkivän Ylen nettisivuilla.

Väistämättä nyt tuli jutun esimerkkitapauksesta mieleen, että mikä sitten on se lisäarvo jota tavallisen naisen on mahdollista saada kauneuskirurgiasta.... Tarkoitan, esimerkki ei suoraan sanoen olen kovin kummoinen ulkonäöllisesti vaikka lienee käyttänyt siihen tuhansia ja taas tuhansia euroja - Harvalla ne toimenpiteet jää pelkkiin täyteaineisiin, joten todennäköisesti paljon enemmänkin.
Tuli hiukan mieleen sama kuin miesten kohdalla: ei kannata. Saavutettava rajahyöty suhteessa panostukseen on niin pieni.

https://yle.fi/uutiset/3-10592401

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nelikymppinen liikunnanohjaaja, joka oli kuvassa, näytti kyllä ihan ikäiseltään (arvelisin että on siellä neljänkympin ihan loppupäässä kun ei suostunut kertomaan tarkkaa ikäänsä juttuun), mutta hänhän sanoikin, että ei tavoittele ikuista nuoruutta pistoksilla. Ei se toivottu ilmeen piristyminenkään kyllä oikein lopputuloksesta, ainakaan jutun kuvassa, välittynyt.

Vierailija
2/15 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erästä kuuluisaa mietelausetta mukaillen: parempi olla tavallisen näköinen kuin osoittaa olevansa tavallisen näköinen, turhamainen ja tyhmä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulipunan sävyä vaihtamalla ilmeestä tulisi todennäköisesti paljon raikkaampi kuin noilla botuliinipistoksilla. Hiuksetkin ovat vähän kellertävät, kannattaa siinäkin kokeilla muuta sävyä ja toisenlaista kampausta.

Vierailija
4/15 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivaa bisnestä, itse en uskaltaisi mennä kuin lääkärin tai sairaanhoitajan pistettäväksi. Jännä ettei muka ole mitään säätelyä kuka tuollaisia ihonalle meneviä pistoksia saa antaa.

Vierailija
5/15 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut tuon naisen naamassa mitään sen nuorempaa ilmettä, hukkaan menny rahat, muhkuraiselle hieman iho vaan näyttää.

Vierailija
6/15 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla on voimakkaat ilmeet ja niiden avulla työskentely on ehkä syventänyt kasvojeni juonteita"

:D

Vierailija
7/15 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

os olisin rikas

tatuosin kyrvän otsaan

ajaisin hiukset

antaisin muiden karvojen kasvaa

ihmiset kehuisivat minua kauniiksi:)

minulla olisi kaunis mallipoikaystävä, joka "rakastaisi" minua

Vierailija
8/15 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm jutussahan ei ollut ennen -ja jälkeen-kuvia, eli emme tiedä miltä hän näytti ennen hoitoja. 

Itse ymmärrän nämä kyllä hyvin, ulkonäköpaineet on kovat ja naaman rupsahtaminen on vaikea paikka. Itse en ole ottanut mitään, enkä botuliinia eläinkokeiden takia edes ottaisi, mutta esim. täyteaineita voisin harkita tulevaisuudessa. 

En näe näissä kovin suurta eroa hiusten värjäämiseen tai hyvin istuvien vaatteiden ostamiseen. 

Vierailija
9/15 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ehdotti minulle peruukkia eilen

meikkaan nykyään vain mieheni vuoksi

minulla on ohuet hiukset, mutta ei varaa pidennyksiin

rakastan miestäni ,olemme olleet yhdessä 30v

mies on hoikka, kaunis ja vahvat hiukset

Vierailija
10/15 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm jutussahan ei ollut ennen -ja jälkeen-kuvia, eli emme tiedä miltä hän näytti ennen hoitoja. 

Itse ymmärrän nämä kyllä hyvin, ulkonäköpaineet on kovat ja naaman rupsahtaminen on vaikea paikka. Itse en ole ottanut mitään, enkä botuliinia eläinkokeiden takia edes ottaisi, mutta esim. täyteaineita voisin harkita tulevaisuudessa. 

En näe näissä kovin suurta eroa hiusten värjäämiseen tai hyvin istuvien vaatteiden ostamiseen. 

Ostanko peruukin?

raha kampaajaan ei ole ..pidennykset maksaa 350 eur kuukausi?

minulla on paha mieli n.50v

Vierailija
11/15 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voit tehdä kyrvän otsaasi täyteaineilla

Vierailija
12/15 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ehdotti minulle peruukkia eilen

meikkaan nykyään vain mieheni vuoksi

minulla on ohuet hiukset, mutta ei varaa pidennyksiin

rakastan miestäni ,olemme olleet yhdessä 30v

mies on hoikka, kaunis ja vahvat hiukset

Mutta rakastaako mies sinua?

Vierailija
13/15 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ymmärrän nämä kyllä hyvin, ulkonäköpaineet on kovat ja naaman rupsahtaminen on vaikea paikka.

"Naaman rupsahtaminen" on ongelma korvien välissä. Kasvojen juonteet ovat naisella olematon ulkonäköhaitta. Selkeästi luonnottoman näköinen naama on iso ulkonäköhaitta.

Vierailija
14/15 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pitäisi näyttää niin nuorelta? Yksi maan legendaarisimmista seurapiirikaunottarista, nyttemmin jo edesmennyt Maria Melin antoi ihan rauhassa ryppyjen tulla ja hiusten harmaantua kun ikää tuli. Silti hänen säihkeensä ei kadonnut mihinkään vaan oli kuolemaansa asti yksi tasavallan kuvatuimpia ja ihailluimpia leidejä.

Vierailija
15/15 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nuo ulkonäköpaineet ihan konkreettisesti ovat? Mikä elämässä muuttuu huonoksi jos naama "rupsahtaa"?