Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi huoh. Mies ei suostu kasvamaan aikuseksi

Vierailija
27.01.2019 |

Tavattiin kolme vuotta sitten. Mies vielä silloin opiskeli yliopistossa ja vasta haki alaltaan töitä. Oli todella innokas aloittamaan ns. aikuisen elämän ja ottamaan vastuuta ja mahdollisesti perustamaan perheen. Itse olin muutaman vuoden vanhempi (nyt 30) ja jo vakityössä ja elämä muutenkin jo ihan mallillaan.

Pari vuotta mies jaksoi yrittää. Ostettiin koti ja sitten mies vain lopetti. Ei valmistunut, ei urheile, ei tee mitään järkevää, ei halua naimisiin koska "ei ole valmis" ja oikeastaan illat pelaa vain pleikkaria.

Meidän suhteessa on kuitenkin kaikki hyvin. Ja mies näyttää kyllä rakkautensa minulle eikä meillä ei ole mikään muuttunut, mutta mies on vain jotenkin taantunut täysin teinin tasolle... Viime yönä heräsin 3 aikaan siihen että mies edelleen pelaa pleikkaria. HUOH. En usko että on masentunut tai ainakin väittää että ei. Sanoo vain että on saamaton. Ja joo sen kyllä näkee .

Ei se taida aikuistua vai mitä?

Kommentit (261)

Vierailija
101/261 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jos arvostelee jo aikuisen miehen konsolipeli pelaamista niin tulee arvostelua.Tietenkin toivottu kohderyhmä kun jo omilla rahoillaan ostaa pelit ja hetken mielijohteesta eikä viikkojen anelut kuten lapsilla ja nuorilla.

Vierailija
102/261 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis sinä käyt töissä ja hoidat kaiken ja maksat kaiken ja hän makaa sohvalla?

Mut ei se mitään kun kerran hän sanoo että rakastaa...

Onnea vaan valitsemallasi tiellä

On se kumma, kun toisissa ketjuissa kehutaan ja haukutaan, miten sohvalla makaamalla saa tukina saman kuin töissä, mutta nyt sitten tässä tapauksessa mies elääkin naisen rahoilla?

Päättäkää jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/261 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis sinä käyt töissä ja hoidat kaiken ja maksat kaiken ja hän makaa sohvalla?

On se kumma, kun toisissa ketjuissa kehutaan ja haukutaan, miten sohvalla makaamalla saa tukina saman kuin töissä, mutta nyt sitten tässä tapauksessa mies elääkin naisen rahoilla?

Päättäkää jo.

Tässä ketjussa ei ole kyse rahasta. AP sanoi, että mies käy töissä ja maksaa puolet.

Vierailija
104/261 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voisi ikinä edes alkaa gamerin enkä penkkiurheilijan kanssa.

Suosittelen teitä muitakin naisia jättämään kokonaan väliin!

Seksissäkin potkii paremmin muunlaiset, perseellään istuvan peli- ja/tai fanipojan mieli on tylsä ja tämä näkyy kaikessa, seksissäkin.

Totesin saman, kun tapailin kovaa penkkiurheilijaa. Ei kiitos enää sitä lajia.

Vierailija
105/261 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde loppuu, ei se aika ole kuitenkaan mennyt hukkaan. Oot oppinut itsestäsi sen aikana ja erityisesti oot saanut tilaisuuden nähdä, mitä et halua suhteelta. Oikean ihmisen kanssa ei kummankaan tartte paapoa toista. Tsemppiä.

Vierailija
106/261 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa omahyväistä vaatia toiselta kaikkea muutamassa vuodessa. Mies ei tiedä mitä haluaa ja osaa jopa kertoa että ei ole valmis. Jätä mies jos et pysty asian kanssa elämään. Minä pelaan pleikkaria joskus kolmeen yöllä, vaikka minulla on lapsia huollettavana. Jos väsyttää niin nukun heidän kanssaan päiväunet. Minä en katselisi apn toihuja ja vaatimuksia enkä varsinkaan tuota alentavaa asennetta. Yök yök yök.

Vierailija
107/261 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavattiin kolme vuotta sitten. Mies vielä silloin opiskeli yliopistossa ja vasta haki alaltaan töitä. Oli todella innokas aloittamaan ns. aikuisen elämän ja ottamaan vastuuta ja mahdollisesti perustamaan perheen. Itse olin muutaman vuoden vanhempi (nyt 30) ja jo vakityössä ja elämä muutenkin jo ihan mallillaan.

Pari vuotta mies jaksoi yrittää. Ostettiin koti ja sitten mies vain lopetti. Ei valmistunut, ei urheile, ei tee mitään järkevää, ei halua naimisiin koska "ei ole valmis" ja oikeastaan illat pelaa vain pleikkaria.

Meidän suhteessa on kuitenkin kaikki hyvin. Ja mies näyttää kyllä rakkautensa minulle eikä meillä ei ole mikään muuttunut, mutta mies on vain jotenkin taantunut täysin teinin tasolle... Viime yönä heräsin 3 aikaan siihen että mies edelleen pelaa pleikkaria. HUOH. En usko että on masentunut tai ainakin väittää että ei. Sanoo vain että on saamaton. Ja joo sen kyllä näkee .

Ei se taida aikuistua vai mitä?

No voi Huoh! Mitä, jos lopettaisit näiden mievihaprovojen vääntämisen? Mies tekee remonttia kokoajan, eilen mies joi ja nyt tämä. Aina sama kirjoitustyyli.

Oletko koskaan ajatellut, että mainitsemasi sama kirjoitustyyli johtuu siitä, että me kaikki olemme saaneet samanlaisen äidinkielen opetuksen koulussa? Suomen kielessä on tietyt kielioppisäännöt ja yleensä ihmiset kirjoittavat niiden mukaan. Sinä luulet, että ihan jokaisella on oma tyyli kirjoittaa, mutta ei ole. Vai pitääx kijoittaa nääin, vaiksx?

Sulla meni nyt kielioppi ja tyyli sekaisin.

Vierailija
108/261 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa jättää konsoli- tai tietokonepelejä pelaavat miehet väliin kokonaan.

Kannattaa jättää sellaiset naiset väliin kokonaan, jotka eivät ymmärrä pleikkarin peluuta.

Nimenomaan! Kannattaa metsästää saman henkinen pleikan pelaaja-nainen. Kivaa pelata yhdessä. Se molemminpuolinen yhteenkuuluvaisuus ja sielujen sympatia on varmaankin huumaavaa. Se on rakkautta!!

Kotityöt eivät kiusaa, eikä sapuskaa tarvitse laittaa, kun tilaa pitsat. Netistä voi tilata vaatteita, kun entiset likaantuu, pikavipeillähän nuo kätevästi makselee.

Elämä on yhtä suurta juhlaa, kukaan ei nalkuta, ei tarvitse suorittaa, ei mennä duuniin, eikä muutakaan epämukavaa.

Siis mitä helvettiä, ai kaikki (siis KAIKKI) pleikan pelaajat ovat työttömiä luusereita, jotka eivät edes tee ruokaa tai siivoa.

Minun ystäväpariskuntani ovat hyvin saman henkisiä, tykkäävät pelata pleikalla ja viettävät usein yhteistä aikaa näin. Työpäivän jälkeen siis, kun ovat ensin yhdessä kokanneet. Kyllä, ajatella, pleikkapelaajia, jotka käyvät töissä, kokkaavat ja jopa osaavat pitää kotinsa siistinä! Mitä sillä on väliä mitä yhdessä tekee, kunhan on saman henkinen ihminen? Ei sellaisesta parisuhteesta mitään tule missä nainen nalkuttaa pleikalla pelaamisesta. Jos mies pelaa pleikkaa aamuyöllä, niin silloin suhteessa on jotain vikaa, kun ei halua mennä puolisonsa viereen nukkumaan.

Vierailija
109/261 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt noin. Käy mies töissä , opiskelut vain jätti kesken. Maksaa puolet kyllä kaikesta . Minulle jää vain se perus vastuu kaikesta muusta juoksevasta. En ikinä maksaisi toisen elämää... Valitsin vähän eri tien mihin tämä on nyt muuttunut viimeisen vuoden aikana. Ap

Et kai vaan suunnittele tekeväsi lapsia tuollaisen aikuislapsen kanssa?

Ap sanoi, ettei halua lapsia. Miksi edelleen jyrää oletus, että kaikki naiset muka haluaisivat lapsia?

Vierailija
110/261 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, olen pahoillani että sinulla kävi huono tuuri. Olen nähnyt tuttavapiirissä samaa.

Oletko sanonut miehelle suoraan, ettet halua olla luuserin kanssa? Ehkä hän ei ole ymmärtänyt, että on aikamoinen sosiaalinen ja uraitsemurha leikkiä teini-ikäistä lähemmäs kolmikymppisenä.

Kaikilla se ei ole valinta. Jos on lapsesta asti kiusattu, niin itseluottamus muihin menee helposti ja syrjäytyminen rupeaa olemaan vaihtoehto.

Juttele hänen kanssaan perin pohjin, missä mättää. Jos hän ei halua puhua, suosittelen muuttoa pois.

Vierailija
111/261 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päättäkää jo.

Tässä ketjussa ei ole kyse rahasta. AP sanoi, että mies käy töissä ja maksaa puolet.

Ei olekaan, mutta ketjun alkupäätä lukiessa tämä ei vielä ollut tiedossa.

Vierailija
112/261 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan perustelua miksi näin.

Koska se kertoo tietynlaisesta ahdasmielisyydestä ja/tai näköalattomuudesta.

Jos esim. pitää pleikkarilla pelailua vain lapsellisena touhuna, niin minä pidän sellaista ihmistä kyvyttömänä ymmärtämään monia muitakaan eri näkökantoja ja ymmärtämättömyys eri näkökantoihi on mielestäni nou nou.

Missä olit eilen? Täällä oli ketju missä kyseltiin nelikymppisten naisten illanviettotapoja ja siinä ketjussa yläpeukutettiin pelaavat miehet ja naiset sivistyneinä ihmisinä. En oikein ymmärtänyt sitä ja ajattelinkin että taidan olla ahdasmielinen kun en arvosta pelaavia ihmisiä mutta nyt tänne on tullut näköjään muitakin jotka ajattelevat samoin. Olenkin ihan normaali :)

Et, olet ahdasmielinen.

Vierailija
113/261 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ap tyytyväinen, että miehesi pelaa vain virtuaalisesti pleikalla. Niitä on sellaisiakin miehiä, jotka pelaavat irl, ja heillä on se peli koko ajan päällä. Onhan tuo tietysti vähän outoa, jos vielä 3 aikaan yöllä pelaa, mutta voihan sillä olla jotain amerikkalaisia pelikavereita.

Vierailija
114/261 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt noin. Käy mies töissä , opiskelut vain jätti kesken. Maksaa puolet kyllä kaikesta . Minulle jää vain se perus vastuu kaikesta muusta juoksevasta. En ikinä maksaisi toisen elämää... Valitsin vähän eri tien mihin tämä on nyt muuttunut viimeisen vuoden aikana. Ap

Et kai vaan suunnittele tekeväsi lapsia tuollaisen aikuislapsen kanssa?

Ap sanoi, ettei halua lapsia. Miksi edelleen jyrää oletus, että kaikki naiset muka haluaisivat lapsia?

Ei jyrää.

Vierailija
115/261 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole ap tyytyväinen, että miehesi pelaa vain virtuaalisesti pleikalla. Niitä on sellaisiakin miehiä, jotka pelaavat irl, ja heillä on se peli koko ajan päällä. Onhan tuo tietysti vähän outoa, jos vielä 3 aikaan yöllä pelaa, mutta voihan sillä olla jotain amerikkalaisia pelikavereita.

Niin, siis on tietysti myös naisia, jotka pelaavat irl omia pikku ihmissuhdepelejään. Oli pakko vastata tasa-arvon takia omaan postaukseen ennen kuin joku ehtii älähtämään.

Vierailija
116/261 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa jättää sellaiset naiset väliin kokonaan, jotka eivät ymmärrä pleikkarin peluuta.

Nimenomaan! Kannattaa metsästää saman henkinen pleikan pelaaja-nainen. Kivaa pelata yhdessä. Se molemminpuolinen yhteenkuuluvaisuus ja sielujen sympatia on varmaankin huumaavaa. Se on rakkautta!!

Kotityöt eivät kiusaa, eikä sapuskaa tarvitse laittaa, kun tilaa pitsat. Netistä voi tilata vaatteita, kun entiset likaantuu, pikavipeillähän nuo kätevästi makselee.

Elämä on yhtä suurta juhlaa, kukaan ei nalkuta, ei tarvitse suorittaa, ei mennä duuniin, eikä muutakaan epämukavaa.

"Ei tarvitse mennä duuniin eikä muutakaan epämukavaa"? Meillä pelaa sekä mies että minä, mutta koti on siisti, ja molemmat meistä päivätöissä.... no, provo koko kommentti...

117/261 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinjustiinsa ja ota tilalle elämäntapa kännääjä jota haet joka viikonloppu putkasta... on parempi vaihtoehto!

Jännä juttu että naiset kitisee kun miäs eiole kotona, mutta sittenkun on kotona niin ei sais harrastella? Ja mitähän naiset haluaa tehdä sitten?; katsella salkkareita, ihan kuin olis järkevämpää ja tästä kun mainitsee niin myrsky nousee.

Vain täysi luuseri arvostelee nykypäivän ammatin lyttyyn millä voi tienata jopa miljoonia... todennäköisesti ei itse saanut pleikkaria omassa nuoruudessaan ja isi pisti pellolle duuniin mistä katkera.

Vierailija
118/261 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin miehellä jäi opinnot kesken, kun työelämä vei mennessään. Hyvin hän on töissä pärjännyt eikä sillä tutkinnolla tai sen puuttumisella tietyn pisteen jälkeen ole merkitystä monessakaan kohtaa. Osaaminen ratkaisee. Hänkin saattaa pelata tai muuten roikkua koneella yömyöhään, mutta en ole nähnyt siinä ongelmaa. Hänen luontainen rytminsä on toisenlainen kuin minulla ja kun työajatkin ovat joustavat, niin mitä se haittaa jos elellään vähän eri rytmissä? 

Mies tuo talouteen reippaasti enemmän rahaa kuin minä ja hoitaa pääasiassa ruokahuollon ja hyvä kokki onkin. Muita kotitöitä ponnistellaan vaihtelevasti yhdessä ja erikseen. 

En nyt ihan hahmottanut mikä ap:tä tuossa kuviossa vaivaa. Se että mies pelaa pleikkaria eikä halua naimisiin? No siinä suhteessa oma mieheni oli "aikuisempi", mentiin naimisiin 8kk seurustelun jälkeen ja siitä kolme kuukautta eteenpäin olin jo raskaana. Mutta miksei aikuinen mies saisi pelata tietokonepeliä ja valvoa myöhään? En ymmärrä. 

Vierailija
119/261 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naiseni on taas todella huolissaan siitä, että pyörin täällä av-palstalla 😀.

Vierailija
120/261 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaa et edes halua lapsia.

No mitä väliä tuolla sitten on?

Muutenkaan et voi yrittää muuttaa toista, kalskahtaa korvaan tuo ”mies ei SUOSTU aikuistumaan”.

Anna sen olla, sitäpaitsi se voi olla monessa ”aikuismaisempi” kuin sinä.

Vaikkei pelaaminen siitä kielikään...:D

Mutta moni nainen on teinimäinen draamailija ja huomionhakuinen kiukuttelija kuin joku lapsi, ja moni mies joku penkkiurheileva gamer joka vetäytyy ja mököttää ku joku teinipoju.

Moni ihminen -niin nainen kuin mies- ”aikuistuu” vasta joskus keski-iässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi