Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Konmaritus

Vierailija
27.01.2019 |

Juu, tiedän, että on vanha juttu jo, mutta nyt on elämäntilanne sellainen, että ois aikaa ja mahdollisuudet tuohon. Olen lukenut netistä juttuja ja periaatteita ja tuohan kuulostaa hyvin järkevältä. Onko täällä sellaisia, jotka ovat konmarittaneet kotinsa? Miten sujui? Mikä ei sujunut?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään ole kokemusta?

Vierailija
2/5 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä karsin tavaroita, ja lähti varmaan 20 roskapussillista pois, vaikka yksiössä asun. Nyt on todella siistiä aina, ja tiedän tarkalleen mitä missäkin laatikossa on. Laatikoita ei joudu penkomaan, vaan tavarat löytyvät heti kun ovat kaikki nähtävissä. Hassua miten paljon mielikin virkistyy kun turhasta krääsästä pääsee eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/2 jatkaa vielä. Helpointa oli luopua krääsästä. Turhat koriste-esineet, paperit, vihkot, kynänpätkät ym joita oli kertynyt tosi paljon. Vaikeinta oli luopua tietyistä vaatteista, vaikka eivät enää edes mahtuneet kunnolla päälle. Hiuspinnit olivat ennen aina kadoksissa ja jouduin ostamaan uusia. Siivouksen jälkeen niitä löytyi valtava määrä, ja nyt niillä on oma paikkansa josta aina löytyvät. Kyllä elämä on helppoa.

Vierailija
4/5 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakin kiinnostaa kuulla kokemuksia. Meillä omakotitalo ja tavaraa on kertynyt. En vain tiedä mistä aloittaa ja miten.

Vierailija
5/5 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä! Meillä on suurehko okt, ei mikään kaaos, mutta tavarat ovat "löytäneet" säilytyspaikkoja vähän sieltä sun täältä, ja välillä niin hyviä paikkoja ovatkin, ettei tavaroita löydy. Olen siivoillut kaappeja silloin tällöin, mutta aina sillä kaavalla, että kaappi kerrallaan ja turhat pois, eli varsinaisesti en ole tavaroita varmaan 20 vuoteen järjestänyt.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi