Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi huoh. Mies ei suostu kasvamaan aikuseksi

Vierailija
27.01.2019 |

Tavattiin kolme vuotta sitten. Mies vielä silloin opiskeli yliopistossa ja vasta haki alaltaan töitä. Oli todella innokas aloittamaan ns. aikuisen elämän ja ottamaan vastuuta ja mahdollisesti perustamaan perheen. Itse olin muutaman vuoden vanhempi (nyt 30) ja jo vakityössä ja elämä muutenkin jo ihan mallillaan.

Pari vuotta mies jaksoi yrittää. Ostettiin koti ja sitten mies vain lopetti. Ei valmistunut, ei urheile, ei tee mitään järkevää, ei halua naimisiin koska "ei ole valmis" ja oikeastaan illat pelaa vain pleikkaria.

Meidän suhteessa on kuitenkin kaikki hyvin. Ja mies näyttää kyllä rakkautensa minulle eikä meillä ei ole mikään muuttunut, mutta mies on vain jotenkin taantunut täysin teinin tasolle... Viime yönä heräsin 3 aikaan siihen että mies edelleen pelaa pleikkaria. HUOH. En usko että on masentunut tai ainakin väittää että ei. Sanoo vain että on saamaton. Ja joo sen kyllä näkee .

Ei se taida aikuistua vai mitä?

Kommentit (261)

Vierailija
261/261 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon kanssa aina nauretaan näille nykyajan ns aikuisille miehille, lasten pleikkareita pelataan yökaudet :) ja varmaan on miesluolakin :) :) tai ainakin siitä haaveilee. Eli jaksoi esittää sen pari vuotta ja nyt näet sen todellisen luonteen, sinun itse pitää päättää haluatko tosiaan tuhlata loppuelämäsi aikuisen lapsen katselemiseen

Minä myös vaimon kanssa aina naureskelen näille nykyajan tiukkapipoille jotka pitää aikuistumisena sitä, että kaikki ns. lapselliseksi miellettävä karsitaan omasta elämästä. Ollaan niin, niin aikuista eikä ymmärretä iloa elämään voi saada myös niistä ns. lapsellisista harrastuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän