Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen ei tee mitään vaikka on korviaan myöten ihastunut?

Vierailija
26.01.2019 |

Kysyy ihana mies.

Kommentit (156)

Vierailija
81/156 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap J-mies?

Vierailija
82/156 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päläpälä. Jos ap kerran tiedät että nainen on varmasti ihastunut ja sinäkin olet häneen, niin tee sinä se aloite. Nainenhan ei kai tässä tilanteessa tiedä sinun tunteistasi mitään? Mutta jos sinä tiedät varmasti niin mikä sinua estää? 

Niin, kerrankin kun on mies jolla on ne kaivatut ajatustenlukijan kyvyt mitä naisten kanssa tarvitsisi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/156 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päläpälä. Jos ap kerran tiedät että nainen on varmasti ihastunut ja sinäkin olet häneen, niin tee sinä se aloite. Nainenhan ei kai tässä tilanteessa tiedä sinun tunteistasi mitään? Mutta jos sinä tiedät varmasti niin mikä sinua estää? 

Mutta ap kertoi jo. Hän ei pidä naista naisellisena. Nainen on jossain miehen ja limbon välimaastossa. Ap odottaa, että pääsee nöyryyttämään naista. No. Ei mene kauaa kun joku toinen mies vie naisen. Ja hyvä niin.

Vierailija
84/156 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman tarkempia tietoja on täällä mahdotonta vastata, että miksi nainen ei tee aloitetta.

Kiinnostavampaa on se, miksi mies ei tekisi aloitetta, jos varmaksi tietää naisen ihastuneeksi? Nainen ei tiedä miehen tunteita, mutta mies tietää naisen tunteet, eli ei ole tekosyitä olla passiivinen.

Mies ei ole tainnut missään vaiheessa ketjussa sanoa olevansa ihastunut naiseen? Nainen ehkä ei halua olla mahdollisessa parisuhteessa niin, että hänellä on enemmän tunteita ja mies on vain lähtenyt mukaan kun se on helppoa.

Vierailija
85/156 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen liian "tyrkky", pelkään, että karkotan miehen. Jotenkin aivopesty siihen, että miehet haluvat saalistaa.

Vierailija
86/156 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tällä pelurilla ollut mitään ongelmaa seurustella naisellisen naisen kanssa sen jälkeen kun vähän pelaili meikäläisen kanssa. Sitten heitti naisen pois ja yritti vielä tulla pelailemaan minun kanssani. Kysyin suoraan. Ei vastannut mitään.

Peluri mikä peluri. Kunhan nöyryytti naisia.

En ollut ainoa.

Vierailija
87/156 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihastuneet naiset tekee aloitteita, mutta ne on monesti niin hienovaraisia, ettei tumpelot miehet niitä tajua. Itse olen ollut samanlainen tumpelo ja vieläpä useampaan kertaan.

Vierailija
88/156 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman tarkempia tietoja on täällä mahdotonta vastata, että miksi nainen ei tee aloitetta.

Kiinnostavampaa on se, miksi mies ei tekisi aloitetta, jos varmaksi tietää naisen ihastuneeksi? Nainen ei tiedä miehen tunteita, mutta mies tietää naisen tunteet, eli ei ole tekosyitä olla passiivinen.

Mies ei ole tainnut missään vaiheessa ketjussa sanoa olevansa ihastunut naiseen? Nainen ehkä ei halua olla mahdollisessa parisuhteessa niin, että hänellä on enemmän tunteita ja mies on vain lähtenyt mukaan kun se on helppoa.

Tuo on muuten totta. Ainoa syy miehen passiivisuuteen on se, ettei ole itse kiinnostunut. Seuraa vain naisen käytöstä kuin tutkija muurahaista, ja hämmästelee tämän käytöstä.

Vierailija
89/156 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liian tyytyväinen sinkkunakin eikä lähde järkyttämään olotilaansa?

Vierailija
90/156 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen liian "tyrkky", pelkään, että karkotan miehen. Jotenkin aivopesty siihen, että miehet haluvat saalistaa.

No jotkut meistä ei enää hirveen agressiivisesti uskalla saalistaa, ku on niin paljo tätä raiskausuutisointia jne.

Vaikee enää arvioida, että minkä verran naiset sitä saalistamista sietää.

Joojoo. Helppohan se on naisena huudella, että: "Senkin tampiot. Kyllä se maalaisjärjellä pitäisi tajuta bla bla bla."

Kyllä mä silti sanoisin, että vähän kannattaa vastaan tulla jos miehen haluaa. Ei liikaa tartte, mut iiiiihan pikkusen.

Tuolla tinderin puolella käy nimittäis sillä tavalla aika usein, että ensin viestitellään ne arkiset kiltit ja siveelliset jutut. Sitten kun miehenä toteat, että tässähän olisikin mainio kumppani, ni alkaa herätä myös ne seksuaaliset halut.

Sit niitten seksuaalisten halujen kanssa alkaa tulla ongelmat viestittelyn ja treffailun kanssa. Sitä yrittää ihan liikaa tukahduttaa näitä eläimellisiä vaistoja, jottei vahingossakaan pelästytä naista poies.

Sit ku tosissaan tajuut, että kaikki muu mielenkiintoinen smalltalkki on puhuttu ja ollaan siinä pisteessä, että olis pakko alkaa puhumaan seksuaalisen yhteensopivuden aiheista, ni tulee ongelmia. Joskus tuntuu, että on vaan parempi ghostata se nainen, kuin paljastaa, että oot ihan yhtä paska eläin, ku jotku ns. "vihatut panomiehet" tai "uussuomalaiset." 

Vierailija
91/156 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölömö. Tietenkään ei tee aloitetta kun ei tiedä mitä sinä ajattelet hänestä. Selkeästi et ole kiinnostunut, muutenhan olisit jo itse tehnyt asialle jotain.

92/156 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset tekee aloitteita.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
93/156 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M31 ja latino kirjoitti:

Se johtuu siitä et oot eksoottinen ulkkari. Siiderivalaat käy joo kuumana ku vähä vinkkaat.

Vierailija
94/156 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jotkut meistä ei enää hirveen agressiivisesti uskalla saalistaa, ku on niin paljo tätä raiskausuutisointia jne.

Vaikee enää arvioida, että minkä verran naiset sitä saalistamista sietää.

Joojoo. Helppohan se on naisena huudella, että: "Senkin tampiot. Kyllä se maalaisjärjellä pitäisi tajuta bla bla bla."

Kyllä mä silti sanoisin, että vähän kannattaa vastaan tulla jos miehen haluaa. Ei liikaa tartte, mut iiiiihan pikkusen.

Tuolla tinderin puolella käy nimittäis sillä tavalla aika usein, että ensin viestitellään ne arkiset kiltit ja siveelliset jutut. Sitten kun miehenä toteat, että tässähän olisikin mainio kumppani, ni alkaa herätä myös ne seksuaaliset halut.

Sit niitten seksuaalisten halujen kanssa alkaa tulla ongelmat viestittelyn ja treffailun kanssa. Sitä yrittää ihan liikaa tukahduttaa näitä eläimellisiä vaistoja, jottei vahingossakaan pelästytä naista poies.

Sit ku tosissaan tajuut, että kaikki muu mielenkiintoinen smalltalkki on puhuttu ja ollaan siinä pisteessä, että olis pakko alkaa puhumaan seksuaalisen yhteensopivuden aiheista, ni tulee ongelmia. Joskus tuntuu, että on vaan parempi ghostata se nainen, kuin paljastaa, että oot ihan yhtä paska eläin, ku jotku ns. "vihatut panomiehet" tai "uussuomalaiset." 

Olen tästä todella eri mieltä. Ei seksuaalisia haluja tarvitse peitellä, toki järki käteen rttei nyt ihan ekassa tai tokassa viestissä kysytä että pannaanko. Miehet välillä arastelee turhaan. Ollaanhan me naisetkin seksuaalisia olentoja.

Vierailija
95/156 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkailen asiaa. Jos haistan jotain mätää tanskanmaalla, annan olla.

Mieluummin tasaista ja tylsää kuin vuoristorataa.

Sillee "psychic".

Vierailija
96/156 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31 ja latino kirjoitti:

Se johtuu siitä et oot eksoottinen ulkkari. Siiderivalaat käy joo kuumana ku vähä vinkkaat.

Siiderivalaista en tiedä, mutta itse olen tehnyt lukuisille miehille aloitteita eikä yksikään ole ollut ulkomaalainen.

Ja ai juu, olen saanut pakit mieheltä heti kättelyssä tai sitten miestä olisi kiinnostanut pelkkä paneminen mikä taas ei kiinnosta minua.

Pitäkää siis tunkkinne.

Vierailija
97/156 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kuuluu tehdä aloitteet. Nainen haluaa aina nähdä, minkä verran mies on valmis tekemään naisen vuoksi. Siis onko tosissaan. Se on evoluutiobiologiaa. T. feministi

Sinä et kyllä tiedä feminismistä mitään. Olet täysin sovinisti.

Vierailija
98/156 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit pilanneet kaiken ja sekoittaneet ihmisten päät.

Miehen pitää olla mies, ja naisen tulee olla nainen. Piste.

Vierailija
99/156 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin olen aina tehnyt. Miehet sen sijaan ovat tuntuneet ihan jähmettyvän seurassani silloin kun ovat ihastuneita minuun.

Vierailija
100/156 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen osaa kyllä tehdä aloitteen jos on normaali.Pakkomielteisesti ihastuneet ovat eri asia he ovat ihastuneita tunteeseen eivät kohteeseen ja tästä syystä eivät pysty lähestymään kohdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi