Miksi nainen ei tee mitään vaikka on korviaan myöten ihastunut?
Kommentit (156)
Nainen voi olla korviaan myöden rakastunut johonkin muuhun mieheen ja säteilee hyvää oloa joka puolelle. Nainen on voinut saada kunnolla munaa viime yönä ja myös muuta rakkautta ja ihailua. Niin että voit olla oikeassa että on ihastunut mutta ei sinuun.
Jaa-a, paha sanoa. Itse olen ihanana naisena lähestynyt ihania miehiä ja tullut joko torjutuksi saman tien tai sitten miestä on kiinnostanut pelkkä kertapano/seksisuhde (vähemmän ihanaa ja todellinen turn off) eli kenties tälläkin naisella on samanlaisia kokemuksia. Itse en tästä syystä enää tee aloitteita, koska haen vain ihan kunnon parisuhdetta.
N42
Vierailija kirjoitti:
Inhoan passiivisia miehiä, jotka odottaa, että nainen tekee kaiken. En pysty tuntemaan mitään mielenkiintoa tai halua passiivisia miehiä kohtaan. Ovat kuin lapsia, riippakiviä. En halua olla suhteessa se mies.
Neiti on hyvä ja laittaa housut roskikseen ja vetää hameen päälle sitten.
Vaan naisellisia naisia lähestytään vanhoollisilla sukupuoliodotuksilla. Muut saa jäädä rannalle ruikuttamaan.
Itse ainakin pelkäisin etten kelpaisi kuitenkaan ja tekisin itsestäni vain naurettavan. Tai sitten luulisin liikoja ja olisi surullinen herätys kun toisella ei olekaan samat ajatukset. Minä kuulun kuitenkin niihin huonon itsetunnon omaaviin ja ujoihin, joten en tiedä miten "tavallinen"nainen toimisi. Jos olisin rohkeampi olisin ehkä jo edennyt näissä asioissa, mutta tällä persoonalla ei siitä tullut mitään. En voinut sitä suosittua poikaa alkaa "piirittämään" kun olin se ujo ja hyljeksitty. Ja nuori olen vieläkin eli aika pihalla näistä asioista toisaalta. Muuten minulla ei ole mitään velvoitetta, että juuri miehen pitäisi se aloite tehdä eli tämä vaan sen takia, että itse en ainakaan tällä hetkellä pystyisi olemaan se ensimmäisen askeleen ottaja. Ymmärrän silti sen myös ettei miehenkään välttämättä ole mikään helppo tehdä aloitetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen tehnyt jo aloitteen ja sinä olet torjunut hänet.
Odotatko vielä jotain häneltä? Älä kiusaa sitä naista,Sanotaan näin, että minä en ole torjunut. Sellaista ei voida väittää. Se etten ole tehnyt aloitetta ei ole yhtä kuin torjunta.
Ap
Torjut hänet kuitenkin tai olet yhtä passiivinen.
Haluat vain nöyryyttää sitä naista.Miten voi saada tuollaisen kuvan? Miksi haluaisin nöyryyttää naista? Ei mene järkeeni.
Ap
Oma kokemukseni vakuutti minut. Olet ap juuri kuten hän.
Juuri näin.
Naisella on lapsia ja he elävät ydinperheessä. Nainen miettii, miten arki on haastavaa nytkin, entä sitten, jos ei ole enää ydinperhettä? Miten kaikki hoituu? Hän ei voi tietää, miten lasten isä alkaa käyttäytyä mahdollisen eron tullessa, voi heittäytyä halutessaan hyvin hankalaksi ja vaikeuttaa asioiden järjestymistä. Elämä on nyt kuitenkin ihan ok kaikilla osa-alueilla. Jos nainen tekee aloitteen, hän ei tiedä oikein millään saralla, onko edessä taivas vai helvetti, ehkä molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella naisella on sisäksi omituinen harhaluulo siitä, että olisi jotenkin negatiivista jos nainen tekee aloitteen.
Tämä harhaluulo on saanut alkunsa siten, että nainen on tehnyt aloitteita tasokkaimmille miehille ja saanut pakit. Tämän jälkeen vetänyt johtopäätöksen, että minun ei varmaankaan kannata olla aloitteellinen.
Väärin. Naisen aloite on tervetullut jos hän tavoittelee omantasoista miestä.
Kärjistettynä jos olet pullava niin et lähestyä timmiä miestä.
Kun tavisnainen lähestyy omantasoistaan tavismiestä niin mies ei todellakaan ole otettu, vaan pitää tätä omantasoistaan tavisnaista epätoivoisena tyrkkynä. Se tavismieskin kun toivoo aloitteita ainoastaan niiltä naisilta joilla ottajia on jo joka sormelle ja joita ei siksi itse tohdi lähestyä. Se omantasoinen tavisnainen aloitteineen kelpaa korkeintaan kertapanoksi, koska eihän tuollainen epätoivoinen tyrkky ole vaimomateriaalia. Ties missä k*llikaruselleissakin on pyörinyt kun on noin omatoiminen ja aloitteellinen..
Kullikaruselliin päädyt varmemmin odottelemalla passiivisena panomiesten aloitteita mutta ihan miten vain!
Tämä on kerrassaan hienoa. Olemalla itse aloitteellinen tavisnainen päätyy tavismiesten k*llikaruselliin ja odottamalla miesten aloitteita tavisnainen päätyy panomiesten k*llikaruselliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhoan passiivisia miehiä, jotka odottaa, että nainen tekee kaiken. En pysty tuntemaan mitään mielenkiintoa tai halua passiivisia miehiä kohtaan. Ovat kuin lapsia, riippakiviä. En halua olla suhteessa se mies.
Vaan naisellisia naisia lähestytään vanhoollisilla sukupuoliodotuksilla. Muut saa jäädä rannalle ruikuttamaan.
Aha. Me muut olemme miehekkäitä. Nyt selvisi lopultakin. Hyvä. Nyt teit palveluksen monille naisille.
Minä olen korviani myöten ihastunut, kyllä. Ja olen tehnyt aloitteita, siis kehunut häntä, olen myös kysynyt parisuhdetilannettaan, johon en saanut vastausta. Minusta on nyt selvää, että hän ei ole minusta kiinnostunut seurustelumielessä mukavista jutuistaan huolimatta.
Unohdan. Olkoon vain mukava työkaveri.
Niin ja minun ihastumistani ei vähentänyt millään tavalla se, että hän oli välillä ilman töitäkin. Silloin ei kyllä nähtykään, tosin.
Jos se nainen on jo naimisissa, vaikka liikkuukin aina yksin tai lasten kanssa eikä jaksa sormusta käyttää? Jos se tykkää ihastua ihaniin miehiin ja piristää sillä omaa tylsää elämäänsä?
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin pelkäisin etten kelpaisi kuitenkaan ja tekisin itsestäni vain naurettavan. Tai sitten luulisin liikoja ja olisi surullinen herätys kun toisella ei olekaan samat ajatukset. Minä kuulun kuitenkin niihin huonon itsetunnon omaaviin ja ujoihin, joten en tiedä miten "tavallinen"nainen toimisi. Jos olisin rohkeampi olisin ehkä jo edennyt näissä asioissa, mutta tällä persoonalla ei siitä tullut mitään. En voinut sitä suosittua poikaa alkaa "piirittämään" kun olin se ujo ja hyljeksitty. Ja nuori olen vieläkin eli aika pihalla näistä asioista toisaalta. Muuten minulla ei ole mitään velvoitetta, että juuri miehen pitäisi se aloite tehdä eli tämä vaan sen takia, että itse en ainakaan tällä hetkellä pystyisi olemaan se ensimmäisen askeleen ottaja. Ymmärrän silti sen myös ettei miehenkään välttämättä ole mikään helppo tehdä aloitetta.
Miesten on helppo tehdä aloite. Joka ei tee, voit saman tien unohtaa hänet.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole ihastunut vaikka ap niin haluaakin kuvitella. Ap on toiveajatellut kaiken.
Mutta jos nyt oletetaan, että ap on jollain konstilla saanut selville, että on ihastunut. Nainen on puhunut asiasta vaikka yhteiselle tutulle tms. Kaukaahaettua, mutta kuvitellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha. Me muut olemme miehekkäitä. Nyt selvisi lopultakin. Hyvä. Nyt teit palveluksen monille naisille.
No ette te miehekkäitä ole. Ette vaan ole naisellisia. Olette jossain limbossa ja välimaastossa.
Mut eipä kestä.
Vierailija kirjoitti:
Jos se nainen on jo naimisissa, vaikka liikkuukin aina yksin tai lasten kanssa eikä jaksa sormusta käyttää? Jos se tykkää ihastua ihaniin miehiin ja piristää sillä omaa tylsää elämäänsä?
Jotkut eivät pidä koruista niin paljon, että käyttäisivät koko ajan. Se ei tarkoita sitä että aikoo pettää. Siis minä voin tehdä niin, koska en petä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ette te miehekkäitä ole. Ette vaan ole naisellisia. Olette jossain limbossa ja välimaastossa.
Mut eipä kestä.
Sun mielestä. Nämä muut jotka tekivät aloitteita, ihan naisena kyllä pitivät. Odota naista joka tekee aloitteen. Sellainen räväkkä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut eipä kestä.
Jotain tällaista uumoilinkin kun yksi mysteerimies sattui kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut eipä kestä.
Sun mielestä. Nämä muut jotka tekivät aloitteita, ihan naisena kyllä pitivät. Odota naista joka tekee aloitteen. Sellainen räväkkä tyyppi.
En ole AP.
Ei mulla ole ongelmaa tehdä aloitetta naiselllisille naisille. Tulin vaan tykittelemään tänne.
Päläpälä. Jos ap kerran tiedät että nainen on varmasti ihastunut ja sinäkin olet häneen, niin tee sinä se aloite. Nainenhan ei kai tässä tilanteessa tiedä sinun tunteistasi mitään? Mutta jos sinä tiedät varmasti niin mikä sinua estää?
Ilman tarkempia tietoja on täällä mahdotonta vastata, että miksi nainen ei tee aloitetta.
Kiinnostavampaa on se, miksi mies ei tekisi aloitetta, jos varmaksi tietää naisen ihastuneeksi? Nainen ei tiedä miehen tunteita, mutta mies tietää naisen tunteet, eli ei ole tekosyitä olla passiivinen.
Tee jotakin ja lopeta ininä.