Miksi nainen ei tee mitään vaikka on korviaan myöten ihastunut?
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Tuli otsikosta mieleen eräs paikallislehden tekstaripalstan viesti, jossa tuskailtiin tyyliin "miksei toinen huomaa vaikka olen korvia myöden rakastunut, pommiako pitäisi kantaa". Aika ilmiselvästi naiselta ja ei kyllä pommia tarvi kantaa, riittänee ihan vaan että kysyy vaikka sinne kahville.
No aika pommi se olisi että nainen kysyisi miestä kahville :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyy ihana mies.
Nainen ei halua olla mies. Se johtuu siitä.
Paitsi mitä palkkaan ja muihin mukaviin juttuihin tulee.
Olet naistenvihaaja. Lisäksi toivot että naisetkin olisivat miehiä.
Kaikki eivät halua tekeytyä miehiksi.
Tekeehän se!
Pyörii taukki miehen perässä vailla viestintäkykyä ja itkeskelee sitten koloon juostessa. Siinä täytyy olla reittiä juost taikaisin mistä on tullut huutamaan. Tai sitten roikkua asemalaiturilla hytisemässä (kohteensa ilmeisesti haki elintarvikkeita ja lähti muualle).
Samoin. En tee mitään, koska tajusin viime syksynä millainen pelimies hän onkaan. Tunsin itseni tyhmäksi silloin, mutta olen myös kiitollinen etten ehtinyt nolaamaan itseäni pahemmin. Vuoden vaihtuessa haaleni loputkin kiinnostuksen rippeet. Onnea miehelle naisten metsästykseen, mutta minua hän ei tule koskaan saamaan.
Nainen todennut, ettet ole kiinnostanut. Todennäköisesti hän ei tule tekemään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tekeehän se!
Pyörii taukki miehen perässä vailla viestintäkykyä ja itkeskelee sitten koloon juostessa. Siinä täytyy olla reittiä juost taikaisin mistä on tullut huutamaan. Tai sitten roikkua asemalaiturilla hytisemässä (kohteensa ilmeisesti haki elintarvikkeita ja lähti muualle).
Voi sitä raukkaa! Tekisi mieli paijata :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet, että nainen on korviaan myöten ihastunut, ellei hän ole tehnyt elettäkään suuntaasi?
Jos nainen nyt sitten ihastunut on, niin voi olla, että uskoo tulevansa torjutuksi jos yrittääkään lähestyä.
Sanotaanko vaikka näin, että minä tiedän naisen olevan korviaan myöten ihastunut. Nyt tähän voisi tietenkin sitten spekuloida että miksi ihmeessä en itse tee mitään, kun kerran tiedän että nainen on korviaan myöten pihkassa minuun. Traagista on se, että jos nainen tekisi aloitteen, hän ei tulisi torjutuksi, vaan loputtomasti rakastetuksi.
Ap
Selkeästi teille molemmille sopii, että tilanne on tuo. Jos se haittaisi molempia liian paljon jompikumpi tekisi asialle jotain. Kyllä se elämä kuluu noinkin. Molemmat omalla mukavuusalueella yksin.
Nainen tehnyt jo aloitteen ja sinä olet torjunut hänet.
Odotatko vielä jotain häneltä? Älä kiusaa sitä naista,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujostuttaa. Pelkää ettei kelpaa. Itsevarmuus nollassa, ehä edellisen suhteen henkisen väkivallan vuoksi. Häpeää itseään.
Miksi ihmeessä, kun siihen ei ole pienintäkään syytä? Voiko olla noin huono itsetunto?
Ap
Totta kait voi olla, monella miehellä on taito viedä naiselta itsetunto. Itselläni oli tilanne että olin ihastunut ja en ensin uskaltanut lähestyä miestä. Olin varma että on varattu. Sitten rohkaisin mieleni ja jäin kuin nalli kalliolle, mies alkoi esittää kylmää ja välinpitämätöntä. Nyt taas on roolit toisinpäin, minä olen välinpitämätön ja hän kiinnostunut. Enää en suostu leikkimään kissaa ja hiirtä kun ei miehestä kerran ole aloitteen tekijäksi. Minä en enää yritä, se on nyt loppu. Vaihdan kohta paikkakuntaa. Leikkiköön jonkun toisen kanssa. Olen onnellisempi sinkkuna.
Inhoan passiivisia miehiä, jotka odottaa, että nainen tekee kaiken. En pysty tuntemaan mitään mielenkiintoa tai halua passiivisia miehiä kohtaan. Ovat kuin lapsia, riippakiviä. En halua olla suhteessa se mies.
Vierailija kirjoitti:
Odotatko vielä jotain häneltä? Älä kiusaa sitä naista,
Sanotaan näin, että minä en ole torjunut. Sellaista ei voida väittää. Se etten ole tehnyt aloitetta ei ole yhtä kuin torjunta.
Ap
Kokemuksesta voin sanoa, että kannattaa unohtaa jos mies leikkii kissa- hiiri- leikkiä. Peluri. Tavallinen mies tekee varmasti aloitteen reilusti. Kohtasin kerran käsittämättömän pelurin.
Ap kuulostaa ihan samanlaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotatko vielä jotain häneltä? Älä kiusaa sitä naista,Sanotaan näin, että minä en ole torjunut. Sellaista ei voida väittää. Se etten ole tehnyt aloitetta ei ole yhtä kuin torjunta.
Ap
Torjut hänet kuitenkin tai olet yhtä passiivinen.
Haluat vain nöyryyttää sitä naista.
Vierailija kirjoitti:
Monella naisella on sisäksi omituinen harhaluulo siitä, että olisi jotenkin negatiivista jos nainen tekee aloitteen.
Tämä harhaluulo on saanut alkunsa siten, että nainen on tehnyt aloitteita tasokkaimmille miehille ja saanut pakit. Tämän jälkeen vetänyt johtopäätöksen, että minun ei varmaankaan kannata olla aloitteellinen.
Väärin. Naisen aloite on tervetullut jos hän tavoittelee omantasoista miestä.
Kärjistettynä jos olet pullava niin et lähestyä timmiä miestä.
Kun tavisnainen lähestyy omantasoistaan tavismiestä niin mies ei todellakaan ole otettu, vaan pitää tätä omantasoistaan tavisnaista epätoivoisena tyrkkynä. Se tavismieskin kun toivoo aloitteita ainoastaan niiltä naisilta joilla ottajia on jo joka sormelle ja joita ei siksi itse tohdi lähestyä. Se omantasoinen tavisnainen aloitteineen kelpaa korkeintaan kertapanoksi, koska eihän tuollainen epätoivoinen tyrkky ole vaimomateriaalia. Ties missä k*llikaruselleissakin on pyörinyt kun on noin omatoiminen ja aloitteellinen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotatko vielä jotain häneltä? Älä kiusaa sitä naista,Sanotaan näin, että minä en ole torjunut. Sellaista ei voida väittää. Se etten ole tehnyt aloitetta ei ole yhtä kuin torjunta.
Ap
Miten voi saada tuollaisen kuvan? Miksi haluaisin nöyryyttää naista? Ei mene järkeeni.
Ap
Sen vielä lisäisin, että ilmeisesti todella monille naisille on täysin käsittämätön ajatus sellainen, että mieskin voi olla epävarma omasta kelpaavuudestaan. Miksi joku ihana nainen voisi olla aidosti kiinnostunut miehestä? Kaikilla miehillä ei ole timantinkovaa itseluottamusta ja varauksetonta kaikkien naisten suomaa ihailua, jonka varaan rakentaa huoleton mutta iskevä lähestyminen. Tätä kuitenkin yleisesti tunnutaan mieheltä vaadittavan.
Ap
Hän on varattu eikä halua jättää monivuotista parisuhdettaan pelkän ihastuksen vuoksi ellei ole varma siitä, että sinun kanssasi voisi jutusta tulla jotain. Naisella on ihan kiva elämä, josta puuttuu se iso rakkaus. Ihan kivaa elämää ei kuitenkaan romuteta hetkessä ja ihan kenen tahansa takia. Sano sille naiselle, mitä ajattelet hänestä. Se voisi hiukka auttaa selvittämään naisen kuvioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kumpikin leikkii kissaa ja hiirtä mutta mieshän se syyllinen tietysti on ja "kiusaa naista".
Voitteko lopettaa ton jeesustelun, ihan yhtä paskoja naisetkin osaa olla ja sen vuoksi mies ei aina uskalla tehdä aloitetta. Minullekin nuorena koulussa tytöt vaan naureskeli ja ilkkui, sitten kun aloin treffailemaan (lähinnä netin kautta koska en ollut mikään menotyyppi) niin aika nöyryyttäväähän se oli, kun ensin naiset maalaili vaikka mitä romanttisia unelmakuvia kun synkkasi etänä muka niin mahdottoman hyvin, mutta treffipaikalta sitten kävellään tyyliin hiljaa pois tai muuten vaan heti rukkaset koska mulla on liian iso nenä tai mitä nyt lie mätää ulkonäössä. Voisitteko kertoa, että millä eväillä oikein tekisin niitä aloitteita kun "CV" on tällainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella naisella on sisäksi omituinen harhaluulo siitä, että olisi jotenkin negatiivista jos nainen tekee aloitteen.
Tämä harhaluulo on saanut alkunsa siten, että nainen on tehnyt aloitteita tasokkaimmille miehille ja saanut pakit. Tämän jälkeen vetänyt johtopäätöksen, että minun ei varmaankaan kannata olla aloitteellinen.
Väärin. Naisen aloite on tervetullut jos hän tavoittelee omantasoista miestä.
Kärjistettynä jos olet pullava niin et lähestyä timmiä miestä.
Kun tavisnainen lähestyy omantasoistaan tavismiestä niin mies ei todellakaan ole otettu, vaan pitää tätä omantasoistaan tavisnaista epätoivoisena tyrkkynä. Se tavismieskin kun toivoo aloitteita ainoastaan niiltä naisilta joilla ottajia on jo joka sormelle ja joita ei siksi itse tohdi lähestyä. Se omantasoinen tavisnainen aloitteineen kelpaa korkeintaan kertapanoksi, koska eihän tuollainen epätoivoinen tyrkky ole vaimomateriaalia. Ties missä k*llikaruselleissakin on pyörinyt kun on noin omatoiminen ja aloitteellinen..
Kullikaruselliin päädyt varmemmin odottelemalla passiivisena panomiesten aloitteita mutta ihan miten vain!
Voin vastata vain omasta puolestani.
En tee mitään, koska mies on varattu.
Lisäksi hän on selvästi kiinnostuneempi toisesta henkilöstä.
Itkin asian vuoksi kaksi viikkoa joulun ja uuden vuoden aikoihin. Sitten päätin antaa turhan haikailun olla.
Kipeää tekee vielä, mutta käytän aikani mieluummin sellaisen kanssa, jolle minäkin olen 'ihana'. Kenenkään perhettä en ala rikkomaan tai ala kilpailemaan kiinnostuksesta.