Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni kolmekymppinen mies vaihtaa meikittömään ja laittautumattomaan naiseen?

Vierailija
24.01.2019 |

Tää on tapahtunut useemmalle tutulle miehelle kolmenkympin molemmin puolin. Vaihdetaan näteistä, hoikista naisista, jotka meikkaa ja laittaa tukkaa kasvissyöjä-hippeihin, joilla on 5 kissaa ja jotka mieluummin lähtee Kolille tarpomaan ku vaikka Dubaihin tai Marbellaan shoppailemaan.

Mikähän juttu tää on?

Kommentit (190)

Vierailija
121/190 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupes naurattamaa tää juttu. Mun mies lähenee kolmeakymppiä, mä en juuri meikkaa ja mulla on 2 kissaa. Ollaan suunniteltu telttaretkeä Norjaan. :D

Norja on niin kallis maa että siellä onkin melkein pakko asua teltassa :D

Musta se ei ole mitenkään erityisen kallis, noin telttailun kannalta (olen se kuukauden reissaaja). Ruokakaupat Bodön (miten hemmetissä sen ö:n saa näppikseltä) ja Vardön väliltä koluttu (Rema 1000, Eurospar, Coop) ja yleismielikuva on se, että suomalaiselle liha on kallista (paitsi lammas), juustot ja leikkeleet kalliita, kala ja äyriäiset edullisempia kuin Suomessa, kasvikset saman hintaisia. Diesel 10% kalliimpaa kuin täällä, leirintäalueyö 20-25€ eli samoissa.

Vierailija
122/190 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me hipit ollaan rennompia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/190 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta tuli jotenkin kyllä hyvä mieli :) Ehkä maailma alkaa mennä enemmän aitouden puolelle <3 

Vierailija
124/190 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne miehet ovat kyllästyneet materialistisiin. epävarmoihin ja ulkonäkökeskeisiin selfie-Barbeihin ja tajuavat, että kauneus on jotain ihan muuta kuin "timmi kroppa", jäätävät silikonipallot rintoina, pakkelikerros naamassa ja irtokarvat hiuksissa ja silmäripsissä. Sitä paitsi shoppailumatkat luxuslomakohteissa on niiiiiin menneen talven lumia!!!!!!! 

VAHVISTAN!!! Huom! "Ehkä"-sana pois alusta!!!

M

Vierailija
125/190 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska parikymppisenä riitti kun sai helposti pilua. Vanhempana sitten haluaa kumppanin jonka päässä on muutakin kuin hattu.

Vierailija
126/190 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne vaan on niitä samoja naisia.. Eivät vaan laittaudu enää.

Vierailija
127/190 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me hipit ollaan rennompia

Hippinaiset ovat ihania luonnonlapsia!!!

T: Hippimies

Vierailija
128/190 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä vihaa suuntautuu parikymppisiin.

Vierailija
129/190 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni tunteisiin. Olen alle 30v nainen, joka ei meikkaa. 

Tule sanomaan kasvotusten miten ruma olen. Jos ei kelpaa.

Vierailija
130/190 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana :D

Vierailija
131/190 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti suomalainen mies ei vaan pidä laittautuvista naisista. Itse olen sellainen ja lisäksi kaunis ja muodokas vartalo. Katseenkerääjä. Olen myös fiksu ja lämmin luonteeltani. En vaan kelpaa. Ei tunnu oikein kukaan juuri kiinnostuvan. Joskus joku pelimiestä esittävä kiinnostuu. Varatut miehet iskee vaikka vaimo on vieressä. Muilla mun tuntemilla naisilla kyllä riittää vientiä.

Vierailija
132/190 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on tapahtunut useemmalle tutulle miehelle kolmenkympin molemmin puolin. Vaihdetaan näteistä, hoikista naisista, jotka meikkaa ja laittaa tukkaa kasvissyöjä-hippeihin, joilla on 5 kissaa ja jotka mieluummin lähtee Kolille tarpomaan ku vaikka Dubaihin tai Marbellaan shoppailemaan.

Mikähän juttu tää on?

Älykkyys kiehtoo vissiin enemmän..veikkaisin.

Vierailija
133/190 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain totaalisen ignorantti ihminen matkustaa dubaihin

Kyllä näin on, hän tukee tietoisesti orjuutta ja maksaa porukalle yöpymisestään joka halveksii häntä. Pitää tosiaan olla nuija jos tuonne matkustaa!

Vierailija
134/190 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa provolta, ei kolmekymppinen mies vielä naista vaihda, se on nelikymppisten ja siitä ylöspäin olevien heiniä.

Voi kuule omalla kohdallani mies vaihtoi jo kaksikymppisenä huolitellun , laitetun, ihan fiksun ja isotissisen tyttöystävänsä minuun joka olen enemmänkin rento ja luonnollinen. En ole kasvissyöjä, enkä ole ollut Norjassa telttailemassa, mutta useampi kissa kyllä löytyy.

Eli isotissinen ja huoliteltu ei voi olla yhtä kuin rento ja luonnollinen? Voi hyvää päivää taas.

Vierailija
135/190 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa stereotyyppinen aloitus. En ole nyt kolmekymppinen, mutta jo silloin olin seuraavanlainen ja olen edelleen: meikkaava, kauniisti pukeutuva, hoikka, vähintäänkin nätti nainen, joka tykkää retkeilystä, lintujen bongaamisesta, retkiluistelusta, nuotiotulikahveista metsän keskellä jne. 

Ihmisten pitäisi oppia, että ihmistä ei pidä laittaa lokeroon joidenkin ominaisuuksien perusteella. Ihminen on ihanan monipuoinen. 

Vierailija
136/190 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppania etsisin, niin ilman muuta esisuodattimena olisi meikittömyys ja laittautumattomuus. Näin siksi, että se viestii naisen olevan sinut itsensä kanssa, eikä hänen tarvitse esittää olevansa jotain muuta kuin mitä luonnollisest on. Naiset, jotka ovat kuoren alla, luovat minulle itsestään kovin epävarman tai teennäisen kuvan, eivätkä vastaa omia arvojani, mikä selvästikin ei edistäisi kumppanuutta.

Vierailija
137/190 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on meitä jotka olemme säännön vahvistava poikkeus?

Minulla on usein tekoripset/pidennykset, rakastan meikkiä jonka kanssa tykkään käyttää vapaalla aikaani vaikka pari tuntia päivässä kokeillen kaikenlaista. Minulla on _aina_ meikkiä, usein juuri se pakkelikerros.

Yksinkertaisesti rakastan meikkaamista ja kaikenlaista kosmetiikkaa. Kynnetkin on pidennetty.

Olenko pinnallinen? En. Meikkaus on minulle rutiini josta pidän.

Ammatiltani olen ihan tuiki tavallinen siivooja. Olen joskus opiskellut ensihoitajaksi.

Viihdyn tavallisessa työssä. Kakkostyönä teen luontaishoitoja. Uskon luontoon, sekä yksinkertaiseen elämään ja onnellisuuteen. Tavoittelemisen arvoisena pidän juuri sitä, että on elämässän onnellinen. Ei kiinnosta asemat eikä urat, vaikka olisin sellaisen voinut helposti luoda. Kävelen mielummin työpäivän päätteeksi metsässä tekoripsineni kuin mietin seuraavaa palaveria.

Usein jätän jälkeeni hölmistyneitä katseita. Näytän täysin erilaiselta kuin mikä oikeasti olen. Tai siis näytän ihan omalta itseltäni, mutta ihmisten mielestä on juuri tämä jako, että olet joko laittautunut ja pinnallinen tai luonnontilassa ja fiksu ei-pinnallinen.

Monen mielestä ei voi omistaa pahvilaatikollista meikkejä ja samaan aikaan olla 100% kouluttautunut järkevä ja luontoihminen.

Vierailija
138/190 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies84 kirjoitti:

Jos kumppania etsisin, niin ilman muuta esisuodattimena olisi meikittömyys ja laittautumattomuus. Näin siksi, että se viestii naisen olevan sinut itsensä kanssa, eikä hänen tarvitse esittää olevansa jotain muuta kuin mitä luonnollisest on. Naiset, jotka ovat kuoren alla, luovat minulle itsestään kovin epävarman tai teennäisen kuvan, eivätkä vastaa omia arvojani, mikä selvästikin ei edistäisi kumppanuutta.

Tämä oli NIIN naisen kirjoittama viesti.

Vierailija
139/190 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin kerran kolmiodraamaa sivusta, kun eräs mies aloitti suhteen juuri kuvailemasi kaltaisen naisen kanssa. Kaikki näytti päällisin puolin olevan kunnossa avoliitossa; oli viimeisen päälle sisustettua kämppää ja uutta autoa. Naisella kuntosalijäsenyys ja personaltraineriä. Oli laitettu ja meikattu kaunis nainen.

No, isäntä sitten löys pari vuotta avovaimoaan vanhemman naisen, jobka kanssa alkoi salasuhde, jota kesti muutaman kuukauden ennen kuin homma paljastu ja muutti sitten tän uuden naisensa luo.

Näin jälkikäteen mietittiin naapurustossa, et kait se mieskin kyllästy toimimaan avokkinsa lompakkona ja kuuntelemaan jatkuvaa kiukuttelua nälkäiseltä emännällä, jolla oli milloin mitäkin dieettiä menossa. Raivopäissään huuteli naapurin koirallekkin XD

Vierailija
140/190 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli NIIN naisen kirjoittama viesti.

Miksi noin ajattelet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi