Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni kolmekymppinen mies vaihtaa meikittömään ja laittautumattomaan naiseen?

Vierailija
24.01.2019 |

Tää on tapahtunut useemmalle tutulle miehelle kolmenkympin molemmin puolin. Vaihdetaan näteistä, hoikista naisista, jotka meikkaa ja laittaa tukkaa kasvissyöjä-hippeihin, joilla on 5 kissaa ja jotka mieluummin lähtee Kolille tarpomaan ku vaikka Dubaihin tai Marbellaan shoppailemaan.

Mikähän juttu tää on?

Kommentit (190)

Vierailija
101/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuushan on se, että parisuhdemarkkinoilla naiset vie. Miehet tyytyy jos ylipäänsä edes jonkun saavat.

Vierailija
102/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies vaihtoi lapsettoman upeasti meikkaavan kauniin silaritissi fitnesmuijan tällaiseen pullukkaan luomuaiseen joka on kahden lapsen yh.

Mä en meikkaa ja olen pullukka, ihan taviksen näköinen. Miehen mielestä mussa on syvällisyyttä, kun taas eksässään oli pinnallisuutta.  Ainiin ja olen vege joka rakastaa Suomen saaristoa, mutta vihaa ulkomaanmatkoja. 

Ollaan onnellisesti oltu yhdessä nyt 4 vuotta ja meillä on yksi yhteinen lapsi. Hyvästi sujuu vaikka sun mielestä mies teki ehkä huonon vaihtokaupan, mutta miehen mielestä olin hänelle lottovoitto. 

Tai sitten se nainen halusi erota ja mies jätti kertomatta ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut ympärilläni tällaista ilmiötä ja olen 35v itse.

Vierailija
104/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kauniit naiset haluaa pysyä tietyllä tavalla "vapaudessa" kokoajan. Minunkin todella kaunis kaveri jätti juuri ihanan miesystävänsä koska tämä alkoi puhumaan perheen perustamisesta ja halusi lapsia, kun taas tämä kaunis ystävättäreni ei missään nimessä halunnut. Mielestäni järkevää erota jos suunnitelmat on erilaiset, ja tietysti ainoa vaihtoehtokin. Tuo kaunis kaverini saa toki kenet haluaa, mutta haluaako ketään? Se onkin eri asia.

Vierailija
105/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisikohan siitä että mies itse lähtisi mielummin Kolille löntystelemään kuin Dubaihin tai Marbellaan shoppailemaan?

Vierailija
106/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupes naurattamaa tää juttu. Mun mies lähenee kolmeakymppiä, mä en juuri meikkaa ja mulla on 2 kissaa. Ollaan suunniteltu telttaretkeä Norjaan. :D

Norja on niin kallis maa että siellä onkin melkein pakko asua teltassa :D

Vierailija
107/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa provolta, ei kolmekymppinen mies vielä naista vaihda, se on nelikymppisten ja siitä ylöspäin olevien heiniä.

Vierailija
108/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupes naurattamaa tää juttu. Mun mies lähenee kolmeakymppiä, mä en juuri meikkaa ja mulla on 2 kissaa. Ollaan suunniteltu telttaretkeä Norjaan. :D

Täälläki kolmekymppinen meikkaamaton, tosin kaksi koiraa on. Ja miehen kans ollaan part time vegaaneja ja retkeillään ja patikoidaan :D mun miehen mielestä epämiellyttävin asia mitä voi tehdä on shoppailu. Ellei ne ole retkeilytarvikkeita :D nuorempana meikkasin ja tykkäsin shoppailla mutta sitten ehkä 25vuotiaana tajusin miten tyhjää se on ja aloin etsiä muita asioita elämästä josta saan tyydytystä kuin vain shoppaamisen tai keikistelyn instant gratificationin..ja ostelu on niin turhaa, muoti on epäekologista jne. Ei sellainen vaa enää kiinnosta. Oon myös tyytyväinen itseeni ja rakastan itseeni tällaisena kuin olen! Nuorempana en rakastanut ja aina oli pakko meikata. Ei enää :)

Vierailija
109/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain totaalisen ignorantti ihminen matkustaa dubaihin

Vierailija
110/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentteja selanneena masentavaa miten yleistä se oikeasti on että miehet aikuistuu vasta kolmekymppisinä (miesten omasta suustakin kuultuna edelläolevissa kommenteissa) kun monilla naisilla se aikuistuminen on tehtävä viimeistään heti parinkympin jälkeen ellei jo paljon (liian paljon) aikaisemmin.

Vierailija
111/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen on parasta. Puuterit ja meikkivoiteet saattavat tehdä vanhemman näköisen ilmeen, kun uurteet voimistuvat. Kevyt näkymätön meikki voi olla paras. 

Vierailija
112/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos ihmiset ovat aina niin pettyneitä kun mä avaan suuni :DD Kuvitellaan että nyt sieltä varmaa tulee jotain analysointia Suomen ulkopolitiikasta tai matematiikasta, mutta sitten mä puhunkin siitä miten ärsyttävää on kun naama rasvottuu kuivassa pakkasessa vaikka sen pitäs enemmänkin kuivua. xd

talvella kuiva sisäilmakin kuivattaa ihoa, joka reagoi itse tuottamalla enemmän talia. älä käytä hirveän kuivattavia pesuaineita ja kosteuta ihoa joka tapauksessa enemmän niin sen tarvii työntää vähemmän rasvaa pintaan (ellei sitten ruokavaliosta tule liikaa rasvaa).

Vierailija
113/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen todellakin on paras!

Mies tykkää enemmän kun ei tarvii ootella meikkaavaa muijaa. Ja se inhoo shoppailua yli kaiken. Jos tekee mieli kaupoille menen naisystävän kanssa.

Olisin järkyttynyt jos miehinen mies tykkäisi shoppailevasta maalipytystä!

Vierailija
114/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymies haluaa olla se kauniinpi. Todistaa miehuuttaan sähköautolla ja pyöräilykypärän käytöllä.

Vierailija
115/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on tapahtunut useemmalle tutulle miehelle kolmenkympin molemmin puolin. Vaihdetaan näteistä, hoikista naisista, jotka meikkaa ja laittaa tukkaa kasvissyöjä-hippeihin, joilla on 5 kissaa ja jotka mieluummin lähtee Kolille tarpomaan ku vaikka Dubaihin tai Marbellaan shoppailemaan.

Mikähän juttu tää on?

Työpaikka lähti todennäköisesti alta. Miehet sanoo itse vaihtaneensa.

Vierailija
116/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska

1) Dubai, Marbella, shoppailu ja ulkomaille hinnalla hyvänsä ym ovat wannabe-varakkaiden bloggaajia seuraavien WT-mimmien unelmia

2) Jos nuo korvataan jollain oikeasti tasokkaalla, kolmekymppisinä miehet tajuavat että on p.ska kauppa vaihtaa vuosien raadanta työelämässä (raha/status) siihen että parisuhdeprostituoitu vaimo jaksaa laittaa pakkelia naamaan

Siksi mies haluaa naisen joka haluaa miehen omana itsenään, eikä pakettia jossa tulee se talo ja matkat ja asema X ammatissa olevan miehen vaimona.

Vierailija
117/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko se johtua siitä että ne miesyksilöt jotka kypsyvät iän myötä ja havaitsevat ettei puoliso aikustu, kaipaavat ns. ikäistään seuraa, naisen, ei tyttöä.

Vierailija
118/190 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainiin, ja olen vegaani.

5

Ja minä varaani.

Vierailija
119/190 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa provolta, ei kolmekymppinen mies vielä naista vaihda, se on nelikymppisten ja siitä ylöspäin olevien heiniä.

Voi kuule omalla kohdallani mies vaihtoi jo kaksikymppisenä huolitellun , laitetun, ihan fiksun ja isotissisen tyttöystävänsä minuun joka olen enemmänkin rento ja luonnollinen. En ole kasvissyöjä, enkä ole ollut Norjassa telttailemassa, mutta useampi kissa kyllä löytyy.

Vierailija
120/190 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä onko tyhjäpää vai ei ?

Kyllä ihminen yleensä itsensä kanssa synkkaavaa seuras löytää ennemmin tai myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän