Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni kolmekymppinen mies vaihtaa meikittömään ja laittautumattomaan naiseen?

Vierailija
24.01.2019 |

Tää on tapahtunut useemmalle tutulle miehelle kolmenkympin molemmin puolin. Vaihdetaan näteistä, hoikista naisista, jotka meikkaa ja laittaa tukkaa kasvissyöjä-hippeihin, joilla on 5 kissaa ja jotka mieluummin lähtee Kolille tarpomaan ku vaikka Dubaihin tai Marbellaan shoppailemaan.

Mikähän juttu tää on?

Kommentit (190)

Vierailija
81/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies.42 kirjoitti:

Ei kukaan mies edes huomaa, meikkaako nainen vai ei.

No kyllä sen siitä meikkaamiseen kuluvasta ajasta tyhmempiki tajuaa.

Sitäpaitsi. Onko enää järkeä esittää tyhmää. Jos oot oikeesti jo 42 vuotias mies, ni kyllä sun pitäis tietää, että me miehet ollaan vedetty idiootin roolia jo ihan tarpeeksi kauan.

Vierailija
82/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne nätit on tyhjäpäitä. Ei sellaista kukaan jaksa vaikka kuinka kaunis olisi ulkoisesti. Normaalia miestä ei shoppailu voisi vähempää kiinnostaa. Kolilla on mukavampaa.

Vaikka en nätti ookkaan, sanon heidän puolestaan: sä se vasta dor-ka olet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne nätit on tyhjäpäitä. Ei sellaista kukaan jaksa vaikka kuinka kaunis olisi ulkoisesti. Normaalia miestä ei shoppailu voisi vähempää kiinnostaa. Kolilla on mukavampaa.

Vaikka en nätti ookkaan, sanon heidän puolestaan: sä se vasta dor-ka olet!

Heh, se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

Vierailija
84/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kanssa yksi klisee, mies on 30 ja mulla on 2 kissaa, en meikkaa enkä käytä kuin jotain luonnonkosmetiikkaa, ja kuljen norjalaisvillapaidoissa ja vanhoissa farkuissa ympäriinsä. Tykkään yli kaiken lenkkeillä luonnossa, hiihtää ja poimia marjoja ja sieniä metsässä. :D Kasvissyöjä en tosin ole, mutta tykkään tehdä kasvisruokaa muuten vain. En lentomatkaile. Miehen ex on lävistetty värjättytukkainen yliurbaani mimmi, joka matkailee paljon Euroopassa. Kaiken lisäksi tartutin "hippiyden" mieheen, ja sille kasvoi poninhäntä.

Ja taas höpsistä! Se mies kasvatti poninhännän koska matkii kissojasi joille annat huomiota:)! Kissat manipuloivat myös näitä ihmisten vaihtoja parempaan - seikka jota ei kukaan huomaa vaan mutta jotkut huomaa kyllä:)!

Vierailija
85/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta osa miehistä haukkuu meitä suomiluomunaisia. Ei osata sievästi meikata ja laittautua, ollaan liian pulleita, ei tarpeeksi naisellisia jne... jotku mun tietämistä tyypeistä on vaihtanut exänsä just tälläisiin koreilevampiin naikkosiin jossain vaiheessa kolmenkympin jälkeen.

Vierailija
86/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kolmekymppiset miehet ei enää itsekkään meikkaa tai laittaudu

Vierailija
87/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin moni kolmekymppinen mies vaihtaa meikittömään ja laittautumattomaan naiseen?

Nykyinen vaimo on meikitön. En vain pidä meikkipossuista. Meikit voi jättää rumille yksilöille.

Vierailija
88/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän meikkiä naamassa yms. Sitä isompi reikä päässä.

Sen takia. :)

Ei ole totta. Meikkaus ei tee ketään tyhmäksi. Mitkä idiootit tätä yläpeukuttaa?!

En meikkaa, mutta jos meikkaisin, ei se vaikuttaisi älyyni.

Vierailija
89/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ulkonäkökeskeinen tytönhupakko ei ehkä ole äitimateriaalia ja kolmekymppisenä mies alkaa tarvita statusperheen tai sille tulee oikeasti vauvakuume. 

Ikä ei tee parempaa äitiä, eikä meikkaamattomuus. Ihan muusta kiinni. 

Vierailija
90/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista ilmiötä. Minusta se on juuri päinvastoin. Luultavasti täysin sattumaa kuitenkin. Nuoret nyt yleensä menee trendien mukana ja tällää kunnolla. Moni sitten muuttaa tyyliään iän myötä.

Eli jos nyt vaikka minä olisin tavannut mieheni 18-vuotiaana, olisi minulla ollut vaaleanpuna-valkoiset hiukset, värilliset piilolinssit, aina tissipaita ja minihame (myös talvella) jne. Tapasimme kylläkin vasta parikymmentä vuotta myöhemmin. Olin ja olen huoliteltu, mutta hyvällä maulla. Pukeudun siistimmin ja kaikki todella teennäinen on karsittu. Nenärengas on poissa, tukka maantienruskea eikä ole sateenkaarimeikkejä.

Vierailija
91/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakevat nöyrää kotiorjatarta, joka ei kuluta rahaa juuri mihinkään. On siis halpa käytössä.

Vierailija
92/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin etsiminen tekee tuon. Äiti passaa ja hyväksyy. Ja paksu emäntä pysyy kotona.

Vierailija
93/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat viisatuneet. Moni kakku päältä kaunis, silkkoa sisältä.

Vierailija
94/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä meikkasi ja pukeutui siististi ja tyylikkäästi. Nykyinen puoliso ei meikkaa ja pukeutuu miten milloinkin (on myös kissoja ja tykätään vaeltaa).

Ikinä en enää vaihtaisi takaisin vanhaan. Keinotekoisesti siloteltu ulkomuoto on maailman turhin ja mitättömin asia. Jos puoliso ei viehätä omana itsenään, niin sitten kannattaa vaihtaa.

Vierailija
95/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää tuo että aina mitättömän näköiset ihmiset yhdistetään älykkääseen ja syvälliseen persoonaan.

Ilmankos ihmiset ovat aina niin pettyneitä kun mä avaan suuni :DD Kuvitellaan että nyt sieltä varmaa tulee jotain analysointia Suomen ulkopolitiikasta tai matematiikasta, mutta sitten mä puhunkin siitä miten ärsyttävää on kun naama rasvottuu kuivassa pakkasessa vaikka sen pitäs enemmänkin kuivua. xd

t. meikkaamaton, tylsästi pukeutuva nuori nainen, joka tykkää ulkoiluharrastuksesta ja jonka lemmikit on just introverteille sopivia (ei kissoja, vaan vielä vähemmän epäseurallisia)

Vierailija
96/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat naisia, ja naiset miehiä. Miksi se nainen ei riittäisi omana itsenään, miksi halutaan päälle kilo pakkelia? Kaikki ollaan sen meikin alla kuitenkin yhtä "alastomia". 

Liika meikki ei kaunista ketään. En ainakaan itse haluaisi pussailla ja muhinoida kilon meikkikerroksen kanssa, vaan tuntea, haistaa ja maistaa sen NAISEN. Enkä sitä pakkelia. Eikö se ole vaan hyvä että mies ihastuu siihen miltä nainen näyttää oikeasti? Meikillä kun saa muutettua jopa kasvonpiirteitä halutessaan.

Vierailija
97/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietynlaiseen petyttyään sitä haluaa yleensä seuraavaksi aivan erilaisen.

Tätähän minäkin m34

Vierailija
98/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kauneus vie muka viisauden? Ei mitenkään. Eivät kaikki kauniit juoksentele ympäriinsä. Mutta heidät vaan huomataan aina niin tuntuu siltä että tuokin on aina täällä.

Vierailija
99/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki mun tuntemat paljon meikkaavat naiset on miesten suosiossa, ihan kaiken ikäisten 😂

Tää "luonnolliset naiset on kauniita" on meikittömien naisten itsensä keksimää. Meikkaan itse hyvin vähän ja paljon överimmin meikkaavat kaverit saa enemmän huomiota. Itse taas huomaan saavani selvästi enemmän huomiota kun meikkaan ja laittaudun selkeästi.

Vierailija
100/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne naiset vaan muuttuu tommosiksi? Ja ne kauniit hoikat naiset vaihtaa tietenkin miehen parempaan ja rikkaampaan. Enemmän mä luulen, että ne naiset vaihtaa sen miehen ja mies joutuu tyytymään.😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä