Miksi niin moni kolmekymppinen mies vaihtaa meikittömään ja laittautumattomaan naiseen?
Tää on tapahtunut useemmalle tutulle miehelle kolmenkympin molemmin puolin. Vaihdetaan näteistä, hoikista naisista, jotka meikkaa ja laittaa tukkaa kasvissyöjä-hippeihin, joilla on 5 kissaa ja jotka mieluummin lähtee Kolille tarpomaan ku vaikka Dubaihin tai Marbellaan shoppailemaan.
Mikähän juttu tää on?
Kommentit (190)
Väritön hissukka pysyy varmemmin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Newsflash: meikkaamattomat ja luonnonkauniitkin voivat olla tyhmiä
Todellakin. Esimerkiksi suurinosa hipeistä on tyhmiä genrensä lampaita, kuten suurinosa ihmisistä.
Sellaisia, että kun olet nähnyt yhden, olet nähnyt ne kaikki.
Siksi, koska minä ovelana mimminä pidin meikit naamassa tutustuessani. Seuraavat 5 vuotta onkin mennyt ilman meikkiä, eikä tuo vissiin mitään huomannutkaan, kun ei vielä alkanut valittaa :D
Mun yksi tuttava on mielestäni todella viisas ja syvällinen ihminen vaikka näyttää ihan muulta. Siis on hyvin kaunis, mutta ulkonäöen perusteella tulee vaikutus että on pinnallinen, tyhjä ja ilkeä/tylsä.
Meikkaa paljon, pukeutuu näyttävästi ja hänellä on silikonit.
Mutta kaiken tuon alla on niin lämmin, empaattinen, hauska ihana kiltti hyväntahtoinen ihminen <3
Hän on aika introvertti ja tykkää luonnossa liikkumisesta ja pitkistä syvällisistä keskusteluista.
Kumman kanssa luulet tavallisella miehellä olevan hauskempaa: Kolilla kumisaappaissa tarpovan vain Dubaissa shoppailevan?
Se lihava meikkaamaton voi olla kotona paljon mukavampaa seuraa ... ihan missä asiassa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun yksi tuttava on mielestäni todella viisas ja syvällinen ihminen vaikka näyttää ihan muulta. Siis on hyvin kaunis, mutta ulkonäöen perusteella tulee vaikutus että on pinnallinen, tyhjä ja ilkeä/tylsä.
Meikkaa paljon, pukeutuu näyttävästi ja hänellä on silikonit.
Mutta kaiken tuon alla on niin lämmin, empaattinen, hauska ihana kiltti hyväntahtoinen ihminen <3
Hän on aika introvertti ja tykkää luonnossa liikkumisesta ja pitkistä syvällisistä keskusteluista.
Todella viisas ja silikonit eivät sovi samaan päähän. Viisas ymmärtäisi Silikonien terveysriskit päälle ja jättäisi laittamatta.
Koska kolmekymppisenä iho niin ohenee, ettei meikkaaminen vaan onnistu enää, meikkivoide vaan saa rypyt paistamaan enemmän ja ripsiväri korostaa mustia silmänalusia. Samoja naisia ne vaan on ilman meikin tuomaa turvaa. Siitä on kysymys
Mitä olen vierestä seurannut tällaista tälläytyväistä naistyyppiä, niin herkästi esim. sille miehellekin jäkätetään jos lähtee vaikka ruokakauppaan väärissä kengissä. Eipä tuo nyt mikään ihme ole, jos tahtoo vaihtaa vähän rennompaan elämänkumppaniin.
ewww kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuullostaa provolta, ei kolmekymppinen mies vielä naista vaihda, se on nelikymppisten ja siitä ylöspäin olevien heiniä.
Voi kuule omalla kohdallani mies vaihtoi jo kaksikymppisenä huolitellun , laitetun, ihan fiksun ja isotissisen tyttöystävänsä minuun joka olen enemmänkin rento ja luonnollinen. En ole kasvissyöjä, enkä ole ollut Norjassa telttailemassa, mutta useampi kissa kyllä löytyy.
Eli isotissinen ja huoliteltu ei voi olla yhtä kuin rento ja luonnollinen? Voi hyvää päivää taas.
Missä noin sanottiin? Kerroin millainen ex on ja millainen mä olen. Ainakin mun mies oli alussa hämmästynyt ja ihastunut siihen, että kun ollaan lähdössä jonnekin, olen valmis parissa minuutissa eli kengät jalkaan, takki päälle ja menoksi sen sijaan että rupeaisi säätämään ulkonäköni ja meikkiä. Toinen mistä tykkäsi on se, että annan hänen pukeutua ihan niinkuin haluaa, enkä puutu siihen. Nämä nyt esimerkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Olipa stereotyyppinen aloitus. En ole nyt kolmekymppinen, mutta jo silloin olin seuraavanlainen ja olen edelleen: meikkaava, kauniisti pukeutuva, hoikka, vähintäänkin nätti nainen, joka tykkää retkeilystä, lintujen bongaamisesta, retkiluistelusta, nuotiotulikahveista metsän keskellä jne.
Ihmisten pitäisi oppia, että ihmistä ei pidä laittaa lokeroon joidenkin ominaisuuksien perusteella. Ihminen on ihanan monipuoinen.
Ihminen lokeroi toisia aiemman kokemuksensa perusteella. Omassa kuplassani suurin osa meikkaajista parikymppisistä päätyi amikseen kautta yhksi. Omassa tuttavapiirissä kukaan ei meikkaa, puhtaus ja siisteys riittää ihan hyvin. Joten kyllä solahdat sinne meikkaavien ulkonäkö -keskeisten bimbojen lokeroon helposti ja jos kuljet luonnossakin pakkeloituna niin epäilen kyllä älykkyyttäsikin. Kohteen kyllä sinua ystävällisesti ja hieman mielessäni säälin sinua. Sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa oottaa aina kun joku Maisa Torppa laittautuu ja ottaa itsestään insta-kuvat ennen kuin voidaan lähteä minnekään.
Potilaiden ainakin lienee tulevaisuudessa pakko odotella.
Naisten markkinat. Tavallinen mies ei kelpaa pitkään kauniille ja fiksulle naiselle. Niinpä mies joutuu tyytymään vähän hupsuun, yksinkertaiseen, hielle tuoksahtavaan ituhippiin, jolla ei ole varaa lähteä kaukomaille.
On olemassa kahdenlaisia naisia. Sellaisia joiden kanssa on kiva pitää hauskaa hetken aikaa. Eli estotonta seksiä, bilettämistä jne. Nämä ovat niitä '' kympin'' naisia. Ongelmana on se, että nämä eivät ole vaimomateriaalia, eikä todennäköisesti kovin mielenkiintoista juttuseuraa.
Sitten on nämä toiset naiset jotka keskittyvät elämässään muihin asioihin kuin ulkonäköön ja miesten huomioon. Nämä ovat vaimomateriaalia. Pitävät huolta lapsista ja perheen arjesta. Eivät petä, eivätkä vaadi muiden miesten jatkuvaa huomiota. Osaavat käydä myös mielenkiintoisia keskusteluja, muustakin kuin ruokavaliosta, fitnessmaailmasta ja meikeistä.
Neuvoni kaikille nuorille miehille: Viettäkää mahdollisimman paljon aikaa näiden 10-naisten kanssa. Bilettäkää, nussikaa mahdollisimman monta naista. Käykää treffeillä ja pitäkää hauskaa. Sitten kun alkaa ikää tulla ja aika etsiä vaimomatskua..Etsikää käsiinne 5-7 tason nainen. Kuitenkin korkeintaan 7.
Karun kuuloista, mutta näin se vaan menee.
T. Mies 30v.
Yksi ongelma on että tässä ketjussa ei puhuta mistään kympin naisista, vaan seiskan Tavis-Tiinoista jotka yrittävät meikeillä ja turistimatkoilla rakentaa kulissia tasokkaasta elämästä.
Näille naisille ei mikään riitä, koska ellei mies ole todella rikas, on aina jotain mikä puuttuu tai mikä voisi olla tasokkaampaa. Sitä kun on luksus, luksuselämään on varaa vain oikeasti rikkailla. Aina voisi olla enemmän matkoja, useamman tähden hotelli tai asunto arvostetummalta alueelta. Ikinä ei ole asiat hyvin juuri nyt.
ps. tuntemani rikkaat (nettovarallisuus yli 10ME) käyvät todennäköisemmin Kolilla vaeltamassa kuin Dubaissa tai Marbellassa ostamassa käsilaukkuja.
Vierailija kirjoitti:
On olemassa kahdenlaisia naisia. Sellaisia joiden kanssa on kiva pitää hauskaa hetken aikaa. Eli estotonta seksiä, bilettämistä jne. Nämä ovat niitä '' kympin'' naisia. Ongelmana on se, että nämä eivät ole vaimomateriaalia, eikä todennäköisesti kovin mielenkiintoista juttuseuraa.
Sitten on nämä toiset naiset jotka keskittyvät elämässään muihin asioihin kuin ulkonäköön ja miesten huomioon. Nämä ovat vaimomateriaalia. Pitävät huolta lapsista ja perheen arjesta. Eivät petä, eivätkä vaadi muiden miesten jatkuvaa huomiota. Osaavat käydä myös mielenkiintoisia keskusteluja, muustakin kuin ruokavaliosta, fitnessmaailmasta ja meikeistä.
Neuvoni kaikille nuorille miehille: Viettäkää mahdollisimman paljon aikaa näiden 10-naisten kanssa. Bilettäkää, nussikaa mahdollisimman monta naista. Käykää treffeillä ja pitäkää hauskaa. Sitten kun alkaa ikää tulla ja aika etsiä vaimomatskua..Etsikää käsiinne 5-7 tason nainen. Kuitenkin korkeintaan 7.
Karun kuuloista, mutta näin se vaan menee.T. Mies 30v.
Tuostahan tuossa on oikeasti kyse, ikävä kyllä.
Ne ei-meikkaavat naiset valitaan sen takia, koska niitä ei kukaan huoli, eli ne on juuri kotona hoitamassa lapsia, muut miehet ei huomaa niitä.
Kamalaa, mutta tuon takia suhtaudun heti varauksella miehiin, jotka toitottaa noita juttuja naisista. Kukaan normaali mies ei ole kiinnostunut erikseen meikkaamattomista/meikkaavista naisista, kyseessä on aina tuo tyyppi, joka haluaa kotiin jonkun onnettoman kodinkoneen, josta ei muut miehet ole kiinnostuneita.
Yleensä nuo myös pettää jatkuvasti sitä kotona olevaa "syvällistä" naista niiden tuhmien meikkipönttönaisten kanssa aina, kun tulee tilaisuus, tuokin on niin nähty.
Tavalliset miehet, jotka ei vihaa naisia, tietää, että naisia ei voi jaotella tuolla tavalla, vain tuo naistenvihaaja "vaimo/h uora" dikotomiasta kärsivä miestyyppi tekee tuota.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo nyt kuulostaa siltä, että luonnollisuus olisi huono asia.
Minulla on tummat ripset ja kulmat, paksut pitkät hiukset ja puhdas iho. Mihin ihmeeseen tarvitsisin pakkelikerrosta, tekoripsiä tai hiustenpidennyksiä? En edes tiedä yhtäkään ihmistä, joita nuo kaunistaisivat.Jälkimmäiseen myös: eiköhän ne luonnonläheiset ja liikunnalliset miehet kelpaa samanlaisille miehille. Jos mies itsekin on kovin ulkonäkökeskeinen ja päivän kohokohta on uudet vaatteet ja peiliin kyttäys, niin varmasti haluaa samaa naiselta.
"Luonnonläheiset ja liikunnalliset miehet kelpaa samanlaisille miehille" :D
Vierailija kirjoitti:
Aijai. Ensin pyöritään alfanaisten p*llukarusellissa ja kun biologinen kello alkaa kilkattaa, etsitään betanainen elättäjäksi perhehelvettiin, kunnes tullaan ihanan keveään keski-ikään ja lempataan daami, vai kuinka se olikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijai. Ensin pyöritään alfanaisten p*llukarusellissa ja kun biologinen kello alkaa kilkattaa, etsitään betanainen elättäjäksi perhehelvettiin, kunnes tullaan ihanan keveään keski-ikään ja lempataan daami, vai kuinka se olikaan?
Olisi kiva tietää kuinka tuo temppu tehdään.
Ainakaan kun olin itse parikymppinen, ei kellään taviksella ollut mitään asiaa "alfanaisten" vällyihin. Edes vähän nätimpää tavista ei saanut jos vain seksiä yritti hakea, muutama komeampi ja osaavampi heppu hoiti ne hommat.
Nyt kun on Tinder, ei naisten valinnan vara seksiseuran suhteen ole ainakaan vähentynyt.
Ehkä tuo kirjoittaja oikeasti tarkoitti sitä että vaihtoi kuumasta bilebimbosta kauniiseen ja sporttiseen vaimomatskuun. Mutta ei se vaimotyyppi silloin mikään seiska ole.
Osittain oikeassa olet. Siinä vaiheessa kun se '' syvällinen '' nainen alkaa panttaamaan seksiä niin käydään vieraissa. Näin se usein menee.. Väärässä olet siinä että olisin naisvihaaja. Ja tuo mun kirjoitus on todella kärjistetty. Ei tietenkään ole olemassa vain kahdenlaisia naisia. Mutta periaatteessa näin voi ajatella. Saman ideologian voin kääntää myös naisten näkökulmasta:
On olemassa kahdenlaisia miehiä: On niitä '' alfauroksia'' jotka eivät todellisuudessa ole alfauroksia, vaan betauroksia. Nämä miehet ovat todella epävarmoja itsestään ja yrittävät pönkittää statustaan ja egoaan jatkuvasti. He ajattelevat usein vain itseään ja seksuaalisia tarpeitaan. Nämä miehet ovat erinomaista seuraa lyhyen ajan. Jännitäviä, mielenkiintoisia hetkiä. Mutta isämateriaalia he eivät ole.
Sitten on '' oikeat alfaurokset '' nämä hiljaisemmat, jalat maassa olevat tyypit. Pitkällä tähtäimellä ei niin jännittäviä ja mielenkiintoisia, eikä sixpäkillä varusteltuja rakastajakoneita. Mutta nämä miehet käyvät töissä, harrastavat omaa juttuaan ja pitävät huolta perheestä.
En minä ainakaan ajattele, että sinun meikkaamisesi olisi jotenkin joltakin toiselta pois. Omassa arjessani ei todellakaan vaan olisi aikaa kahta tuntia laittautumiseen. Toki salikäynnit on ym. On laskettava ihan vaan harrastamiseen ja niihin on aikaa. Kaikki muu on yöunista pois. Mieheni näki minut ensi kerran varsin laittautuneena, mutta nykyään katselee minua mieluiten ihan sellaisena kuin olen. Toki vieläkin tällään, jos johonkin olemme menossa.