Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni kolmekymppinen mies vaihtaa meikittömään ja laittautumattomaan naiseen?

Vierailija
24.01.2019 |

Tää on tapahtunut useemmalle tutulle miehelle kolmenkympin molemmin puolin. Vaihdetaan näteistä, hoikista naisista, jotka meikkaa ja laittaa tukkaa kasvissyöjä-hippeihin, joilla on 5 kissaa ja jotka mieluummin lähtee Kolille tarpomaan ku vaikka Dubaihin tai Marbellaan shoppailemaan.

Mikähän juttu tää on?

Kommentit (190)

Vierailija
1/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet aikuistuvat hitaasti.

Vierailija
2/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet aikuistuvat hitaasti.

Mitä tarkoitat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin ihastumaan 20-vuotiaaseen,joka ei juuri meikkaa. Ei siihen muuta tarvittu.

Vierailija
4/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nätit on tyhjäpäitä. Ei sellaista kukaan jaksa vaikka kuinka kaunis olisi ulkoisesti. Normaalia miestä ei shoppailu voisi vähempää kiinnostaa. Kolilla on mukavampaa.

Vierailija
5/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupes naurattamaa tää juttu. Mun mies lähenee kolmeakymppiä, mä en juuri meikkaa ja mulla on 2 kissaa. Ollaan suunniteltu telttaretkeä Norjaan. :D

Vierailija
6/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne nätit on tyhjäpäitä. Ei sellaista kukaan jaksa vaikka kuinka kaunis olisi ulkoisesti. Normaalia miestä ei shoppailu voisi vähempää kiinnostaa. Kolilla on mukavampaa.

Ootpas ennakkoluuloinen.

Vierailija
7/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, ja olen vegaani.

5

Vierailija
8/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehkä mäkin voisin seuraavaksi etsiä sellaisen naisen, jonka kanssa mulla on oikeasti kivaa yhdessä". Mieheni kaverin suusta. ;)

Vierailija
9/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän meikkiä naamassa yms. Sitä isompi reikä päässä.

Sen takia. :)

Vierailija
10/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne miehet ovat kyllästyneet materialistisiin. epävarmoihin ja ulkonäkökeskeisiin selfie-Barbeihin ja tajuavat, että kauneus on jotain ihan muuta kuin "timmi kroppa", jäätävät silikonipallot rintoina, pakkelikerros naamassa ja irtokarvat hiuksissa ja silmäripsissä. Sitä paitsi shoppailumatkat luxuslomakohteissa on niiiiiin menneen talven lumia!!!!!!! 

Vierailija
11/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa oottaa aina kun joku Maisa Torppa laittautuu ja ottaa itsestään insta-kuvat ennen kuin voidaan lähteä minnekään. 

Vierailija
12/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole huolissasi, sitten kun se on viidenkymmenen, se haluaa taas meikatun , irtoripsillä ja botox huulilla varustetun eukon .

Vierailija
13/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ulkonäkökeskeinen tytönhupakko ei ehkä ole äitimateriaalia ja kolmekymppisenä mies alkaa tarvita statusperheen tai sille tulee oikeasti vauvakuume. 

Vierailija
14/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mentiin Lappiin jo seurusteluaikana - monta kertaa, enkä meikannut kun tavattiin. Kolihan nyt tosin on ihan lälly, eikä se edes ole lähelläkään Lappia. 

Vierailija
15/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietynlaiseen petyttyään sitä haluaa yleensä seuraavaksi aivan erilaisen.

Vierailija
16/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupes naurattamaa tää juttu. Mun mies lähenee kolmeakymppiä, mä en juuri meikkaa ja mulla on 2 kissaa. Ollaan suunniteltu telttaretkeä Norjaan. :D

Mä vedän paremmaks; Mies on 33 v., minä en juuri meikkaa, olen kasvissyöjä, minulla on 4 kissaa ja viime kesänä tehtiin miehen kanssa telttaretki Norjaan :D

Vierailija
17/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on tapahtunut useemmalle tutulle miehelle kolmenkympin molemmin puolin. Vaihdetaan näteistä, hoikista naisista, jotka meikkaa ja laittaa tukkaa kasvissyöjä-hippeihin, joilla on 5 kissaa ja jotka mieluummin lähtee Kolille tarpomaan ku vaikka Dubaihin tai Marbellaan shoppailemaan.

Mikähän juttu tää on?

Ne Kolilla tarpovat neidot pysyvät hyvännäköisinä ja timmeinä ihan luontojaan.

Vierailija
18/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni entinen oli erittäin kaunis, kaunis kroppa, osasi pukeutua, hyvä puhumaan ja sosiaalinen. Suhde kuulemma kaatui pikkuhiljaa siihen, kun nainen ei halunnut/osannut puhua mistään "tärkeästä", tunteista, elämästä, ongelmista jne. Pikkuhiljaa ne ystävät ja illanistujaiset menivät yhteisen ajan edelle. Ulkopuolisen silmiin, heidän suhteensa oli täydellinen. Kaunis nainen ja komea mies. Kauniisti sisustettu koti, illanistujaisia, ystäviä, ulkomaanmatkoja. 

Olen miehen nykyinen. Hieman ylipainoinen, osaan kyllä meikata jos jaksan. Kissoja ei ole, mutta koira vanhus. Tykkään kierrellä kirppiksiä, pidän kasveista ja kasvatan itse tomaatteja ja paprikaa. Olen luontoihminen, ei omista kuin 2 ystävää. Olen aikalailla täysin vastakohta mieheni entisestä. Mutta osaan puhua, josta mies ilmeisesti pitää minussa. 

Enkä todellakaan yleistä, että kaikki kauniit ihmiset, joilla on ystäviä ja rahaa, ovat tyhjäpäitä. Tämä entinenkin oli kyllä todella fiksu ja perillä asioista, mutta tunteiden näyttäminen oli hankalaa ja mies vain kaipasi erillaisia asioita suhteelta. Minä en ole sen parempi tai huonompi, olen vain erillainen.

Vierailija
19/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän juttu tää on?

Ne Kolilla tarpovat neidot pysyvät hyvännäköisinä ja timmeinä ihan luontojaan.

ai kun käy kerran pari vuodessa kolilla on parepi ku käydä 4-6 kertaa viikossa salilla ja pari kertaa lenkillä? enpä usko, tyypillistä läskin puhetta.

Vierailija
20/190 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin joskus se, joka halusi silikonirinnat, irtoripset ja hiustenpidennykset. Ainoa, mitä lopulta "sain", oli hiustenpidennykset. Silikonirintoihin ei ollut varaa ja irtoripsetkin olisi ollut liian kalliit. Olin silloin 18-26 vuotias.

Nyt olen hieman yli 30 vuotias, yhden lapsen äiti, meikkaan vain ripsiväriä ja "kotipäivinä" en ollenkaan. Elän shampootonta elämää (tätä en olisi koskaan itsestäni uskonut!) ja hiukseni voivat paremmin kun koskaan aiemmin. Lisäksi olen muutenkin alkanut kiinnostumaan luomusta ja luontoon liittyvistä asioista. Mies on toki sama, kuin 23 vuotiaanakin. Luoja, miten nyt katuisin jotain silikonirintoja! Huh huh. Kauhulla mietin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi