Miksi niin moni kolmekymppinen mies vaihtaa meikittömään ja laittautumattomaan naiseen?
Tää on tapahtunut useemmalle tutulle miehelle kolmenkympin molemmin puolin. Vaihdetaan näteistä, hoikista naisista, jotka meikkaa ja laittaa tukkaa kasvissyöjä-hippeihin, joilla on 5 kissaa ja jotka mieluummin lähtee Kolille tarpomaan ku vaikka Dubaihin tai Marbellaan shoppailemaan.
Mikähän juttu tää on?
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Ne nätit on tyhjäpäitä. Ei sellaista kukaan jaksa vaikka kuinka kaunis olisi ulkoisesti. Normaalia miestä ei shoppailu voisi vähempää kiinnostaa. Kolilla on mukavampaa.[/quo
Ja Kolilla voi panna.
Onko kolmikymppisissä miehissä jotakin erityistä, minkä vuoksi heidän pitäisi toimia toisin? Sen ikäiset äijät vanhentuvat ja muuttuvat aika pian yhtä mielenkiinnottomiksi, osa jopa rupsahtavat nopeassa tahdissa, joten järkevästi toimivat etsiessään sopivinta ja turvallisinta kumppania pian elämäänsä.
Onko kolmikymppisissä miehissä jotakin erityistä, minkä vuoksi heidän pitäisi toimia toisin? Sen ikäiset äijät vanhentuvat ja muuttuvat aika pian yhtä mielenkiinnottomiksi, osa jopa rupsahtavat nopeassa tahdissa, joten järkevästi toimivat etsiessään sopivinta ja turvallisinta kumppania pian elämäänsä.
Koska nykynaiset meikkaa itsensä niin rumaksi.
njursu kirjoitti:
kommentteja selanneena masentavaa miten yleistä se oikeasti on että miehet aikuistuu vasta kolmekymppisinä (miesten omasta suustakin kuultuna edelläolevissa kommenteissa) kun monilla naisilla se aikuistuminen on tehtävä viimeistään heti parinkympin jälkeen ellei jo paljon (liian paljon) aikaisemmin.
Miten niin on tehtävä? Miksi olisi tehtävä ja missä se mielestäsi näkyy?
Mietin vaan, kun en itse ainakaan ole huomannut tuollaista ilmiötä, että parikymppiset naiset olisivat aikaisempia kuin ikäisensä miehet.
Moni nainen kyllä luulee niin, mutta missään se ei näy.:D
Vierailija kirjoitti:
njursu kirjoitti:
kommentteja selanneena masentavaa miten yleistä se oikeasti on että miehet aikuistuu vasta kolmekymppisinä (miesten omasta suustakin kuultuna edelläolevissa kommenteissa) kun monilla naisilla se aikuistuminen on tehtävä viimeistään heti parinkympin jälkeen ellei jo paljon (liian paljon) aikaisemmin.
Miten niin on tehtävä? Miksi olisi tehtävä ja missä se mielestäsi näkyy?
Mietin vaan, kun en itse ainakaan ole huomannut tuollaista ilmiötä, että parikymppiset naiset olisivat aikaisempia kuin ikäisensä miehet.
Moni nainen kyllä luulee niin, mutta missään se ei näy.:D
*aikuisempia, ei aikaisempia :D
Mä oon aina ihmetellyt tuota puhetta naisten aikaisemmasta aikuistumisesta, kun en ole koskaan havainnut sitä oikeasti missään
Mun elinpiirissä juuri kukaan ei ”vaihda” ketään kehenkään, eroaminen siis harvinaista.
Mutta hauska huomio sinänsä, ne ainoat harvat joille ero on tullut, ovat olleet sellaisia naisia jotka ei vie edes roskia ilman meikkiä, on irtoripset ja tukka aina laitettu, miehissä kiinnostaa status ja varallisuus ym.
Näiden miehet on kyllä olleet jo parikymppisenä aikuismaisia ja rauhallisia ihmisiä, mutta ainakin toisella näistä kasvoi kolmikymppisenä itsetunto siihen pisteeseen, että ymmärsi ettei hänen tarvitse sietää sellaista käytöstä kuin bimbovaimo häntä kohtaan kohdisti, ja että hän ansaitsee oikeasti parempaa.:)
Säästö syistä. Nimimerkillä kokemusta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kauneus vie muka viisauden? Ei mitenkään. Eivät kaikki kauniit juoksentele ympäriinsä. Mutta heidät vaan huomataan aina niin tuntuu siltä että tuokin on aina täällä.
Kaunis voi hyvin olla viisas ja syvällinen. Mutta viisas ja syvällinen ei haaskaa aikaa ja rahaa turhanaikaiseen turhamaisuuteen, vallankin jos oikeasti ON kaunis. Rumat ne vaatteilla koreilee ja silleen.
Meikkinaamakin voi tietysti olla älykäs, hyvinkin paljon sitä, mutta viisaus ja syvällisyys kyllä loistaa poissaolollaan. Kuten vaikkapa PTFU-blogista näemme.
Itse meikkaan paljon ja olen opetellut meikkaamaan naamani samalla lailla kuin Kardashianit youtube -tutoriaaleista. Pidän meikkaamista harrastuksenani ja kivana rutiinina, semmoisena tunnin "me time" henkilökohtaisena hetkenä. Käyn myös salilla koska se on tehokas muoto polttaa kaloreita, ja kuluttaa liikuntamuotona niin paljon, että voin syödä todella vapaasti ja pidän siitä.
Av:n mukaan olen kuitenkin tyhmä jonka näkee ajankäytöstä, vaikka todellisuudessa nuo rutiinit vievät päivästäni vain 2 tuntia ja muulla ajalla opiskelen yliopistossa, teen erilaisia tulevaan ammattiini liittyviä projekteja, luen kirjoja, katson dokumentteja, käyn vaeltamassa ja vielä opetan opiskeluiden ohella yläasteen sijaisena.
Miksi aina pitää ajatella että joko/tai, olette todella ennakkoluuloisia.
Newsflash: meikkaamattomat ja luonnonkauniitkin voivat olla tyhmiä
Minä ainakin tykkään eniten luonnonkauniista tavallisesta naisesta, ylimeikkaaminen näyttää karsealta joittenkin ripsiin liimattujen pölyhuiskujen kanssa. Lisäksi liika tissivakojen korostaminen ja perseen ahtaminen liian piukkoihin trikoisiin saa lähinnä tuntemaan myötähäpeää. Luonnollinen ulkonäkö on ollut kautta aikojen pysyvä juttu, muoti-ilmiöt tulevat ja menevät.
Ahti kirjoitti:
Minä ainakin tykkään eniten luonnonkauniista tavallisesta naisesta, ylimeikkaaminen näyttää karsealta joittenkin ripsiin liimattujen pölyhuiskujen kanssa. Lisäksi liika tissivakojen korostaminen ja perseen ahtaminen liian piukkoihin trikoisiin saa lähinnä tuntemaan myötähäpeää. Luonnollinen ulkonäkö on ollut kautta aikojen pysyvä juttu, muoti-ilmiöt tulevat ja menevät.
Olet oikeassa. Kyllä sen kohta enemmistö miehistä älyää missä päässä se viisaus asuu. Ja mitä on noiden maalikerrosten alla muuta kuin huono itsetuntoinen ja feikki tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Itse meikkaan paljon ja olen opetellut meikkaamaan naamani samalla lailla kuin Kardashianit youtube -tutoriaaleista. Pidän meikkaamista harrastuksenani ja kivana rutiinina, semmoisena tunnin "me time" henkilökohtaisena hetkenä. Käyn myös salilla koska se on tehokas muoto polttaa kaloreita, ja kuluttaa liikuntamuotona niin paljon, että voin syödä todella vapaasti ja pidän siitä.
Av:n mukaan olen kuitenkin tyhmä jonka näkee ajankäytöstä, vaikka todellisuudessa nuo rutiinit vievät päivästäni vain 2 tuntia ja muulla ajalla opiskelen yliopistossa, teen erilaisia tulevaan ammattiini liittyviä projekteja, luen kirjoja, katson dokumentteja, käyn vaeltamassa ja vielä opetan opiskeluiden ohella yläasteen sijaisena.
Miksi aina pitää ajatella että joko/tai, olette todella ennakkoluuloisia.
Kaksi tuntia, sehän on valtavan paljon aikaa päivästä, kun normaali ns. vanhanajan meikki vie enintään 15-minuuttia. Siis hiukset, kasvojen meikkaus, silmien korostus, kulmat ja huulet.
Vierailija kirjoitti:
Tää on tapahtunut useemmalle tutulle miehelle kolmenkympin molemmin puolin. Vaihdetaan näteistä, hoikista naisista, jotka meikkaa ja laittaa tukkaa kasvissyöjä-hippeihin, joilla on 5 kissaa ja jotka mieluummin lähtee Kolille tarpomaan ku vaikka Dubaihin tai Marbellaan shoppailemaan.
Mikähän juttu tää on?
Koli on miljoona kertaa miellyttävämpi paikka kuin Dubai tai Marbella.
T. Mies, 40+
Ei tarvi ostaa niitä meikkejä ja parturimaksuja. Edullista.
Kyllä mua ihan kaverinakin jo vähän häiritsee, kun kaveri on niin epävarma ettei voi ees aamupalalle tulla ilman meikkiä. En nyt sano että kaikki paljon meikkaavat ois tämmösiä tietenkään, mut jotkut on. Uskon että hyvinkin voi vaikuttaa negatiivisesti parisuhteeseen jos toinen on niin neuroottinen ulkonäöstään.
Ymmärrän ettei kaikki jaksa sitä jos ei ikinä voi lähtee aamusta vaikka ihan kasuaalisti johonkin ilman kolmen tunnin varoitusaikaa koska "ää en voi ku en oo laittautunu!".
Suurin osa miehistä lähtee mieluummin Kolille kuin Dubaihin tai Marbellaan.
Harvaa miestä kiinnostaa leikkiä mukana Ö-tason instabimbounelmassa.
Luonnonkauniit naiset eivät tarvitse meikkiä, mutta monelle muulle meikit ovat tervetullut lisä ulkonäön kohentamiseen. Meikata voi myös kevyemmin ja hyväksyn sen täysin.
Meikkiä tai ei, pilluaan tyrkyttävä perässä vinkuva on ongelmainen kakara.
"mitäs v.. muutenkin häiriköit jonkun miehen perässä?"