En ole sheivannut alapäätäni 5 kuukauteen
Eli erosin pitkästä suhteesta noin puoli vuotta sitten eikä ole kauheasti miehiä tässä nyt pyörinyt, joten en ole sheivannutkaan. Nyt on tosiaan niin että perskarvani on myös todella pitkät enkä oikeen saa sheivattua niitä kunnolla. Voisiko joku auttaa?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Miksi raskaana ollessa ei voi sheivata?
Oisikohan, ettei mahan takia itse oikein yllä tai ainkaan näe mitään?
Ei muuta kuin äijä hommiin. Onhan osavastuullinen tilanteeseen ;D
Vierailija kirjoitti:
Kosmetologille voi ihan hyvin mennä. Sinne tulee muitakin joiden pitää päästää pitkistä karvoista eroon. Ei siellä vahdata pitkään.
Mutta pliis pese se perseesi ennen kuin tulet!
kamala mitä juttuja. Jää runkkaukset väliin tältä yöltä
mies
Vierailija kirjoitti:
Itse kasvatin karvojani noin vuoden, kivat letit sain tehtyä ja muita kampauksia. Tykkäsin myös värjätä niitä, sellainen kiva kampauspää alapäässä.
Eihän ne yleensä niin pitkäks kasva vaikka koko elämänsä kasvattelis. Oletko apina vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Eli erosin pitkästä suhteesta noin puoli vuotta sitten eikä ole kauheasti miehiä tässä nyt pyörinyt, joten en ole sheivannutkaan. Nyt on tosiaan niin että perskarvani on myös todella pitkät enkä oikeen saa sheivattua niitä kunnolla. Voisiko joku auttaa?
Älä hyvä ihminen mene sheivailemaan. Aikuisille miehille luomutuhero on parasta mitä voi olla. Posliini on jo muutenkin menossa pois muodista, joten ole kerrankin muodin eturintamassa ja anna alapääsi olla luomuna ihan kaikkine karvoineen
t: aikuinen mies
Miksi pitkien karvojen sheivaaminen ja siistiminen olisi sen hankalampaa? Ensin saksilla kaikki pois niin lyhyeksi kuin lähtee. Sitten höylällä , geeliä/saippuaa/vaahtoa, mitä nyt onkaan tapana käyttää apuna. Ja jotain rauhoittavaa voidetta jälkeenpäin. Hyvä hygienia ennen ja jälkeen toimenpiteen.
Vierailija kirjoitti:
Entä sokeroisi itse kotona?
No kannattaa ensin leikata ihan saksilla niitä karvoja lyhyemmäksi ja muista laittaa iholle talkkia
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitkien karvojen sheivaaminen ja siistiminen olisi sen hankalampaa? Ensin saksilla kaikki pois niin lyhyeksi kuin lähtee. Sitten höylällä , geeliä/saippuaa/vaahtoa, mitä nyt onkaan tapana käyttää apuna. Ja jotain rauhoittavaa voidetta jälkeenpäin. Hyvä hygienia ennen ja jälkeen toimenpiteen.
On se siinä vaiheessa vaikeaa,jos ne karvat on siellä persvaossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on kahden kuukauden tauko. Kyllä kuvottaa, kun peppukarvat kukkii ja ärsyttää samalla, kun alapään karvat kutittaa sisäreisiä.
Karvat ei ole minun juttuni, mutta minkäs teet raskaana ollessa.
Kyllähän raskaana saa käydä sokeroimassa...
Olen pihi. Kåytän miesten partahöyliä sheivaamiseen. :D
Tai ihan vaan köyhä
Tai ihan vaan fiksu. Samoja höyliä ne ovat, mutta hölmöt maksavat enemmän vasleanpunaisesta versiosta.
En minäkään. Esimurrosikäiset ala-asteen tytöt katselivatkin uimahallissa uteliaina tuheroani, mikä oli muelestäni pelkästään hyvä! Hyvä, että näkevät, että alakertaa ei todellakaan mitenkään automaattisesti tarvitse raakata, VAIKKA olis karvapeitettä kuinka..
On miehiä jotka innostuu rehottavista puskista. Ja on niitä joita suurinpiirtein oksettaa kaikenlaiset karvat. Itse en jaksa sheivata, jos joku mies ei tykkää niin se ei mua liikuta.
Itse olen sinkku enkä ainakaan näin talvisin sheivaile yhtään mitään, paitsi nilkat
Vierailija kirjoitti:
On miehiä jotka innostuu rehottavista puskista. Ja on niitä joita suurinpiirtein oksettaa kaikenlaiset karvat. Itse en jaksa sheivata, jos joku mies ei tykkää niin se ei mua liikuta.
Go girl
Ihanko totta täällä porukka käy sokeroimassa perskarvansa?!? 😂 On tämä hauska maa, tyypit tekee tuota kun muutkin tekee ja niin voi tehdä. Ei, se ei ole normaalia että outo ihminen poistaa teidän perskarvat. Kenenkään täysjärkinen ei pitäisi kuvitella että se on ok. Hävetkää.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko totta täällä porukka käy sokeroimassa perskarvansa?!? 😂 On tämä hauska maa, tyypit tekee tuota kun muutkin tekee ja niin voi tehdä. Ei, se ei ole normaalia että outo ihminen poistaa teidän perskarvat. Kenenkään täysjärkinen ei pitäisi kuvitella että se on ok. Hävetkää.
Tämä kaikkinensa on hyvin perverssiä ihmisyyden puolta. Ehkä se on ohimenevää.
Luojan kiitos että itsellä ei ole tuollaista karvankasvua edes vuoden sheivaamattomuudesta!
Jos olisi ja karvat olis tuossa tilassa niin sakset esiin ja niillä pahimmat pois. Myös joku tukanleikkuukone vois olla kova sana. Maksaa halvimmillaan 15 euroa ja saa siistiä jälkeä ilman ihottumaa.
Sillä siistin itsekin karvani 😅 Siis siitä edestä. Tulee luhyt ja siisti.
Höylällä otan myös välillä mutta tulee ihottumaa herkästi.
Mun vinkki siis on se että hankit(jos ei jo ole) hiustenleikkuukoneen tai partatrimmerin ja alat hommiin.
Ettekö osaa ihan kertakäyttöhöylillä ajaa niitä perskarvoja? Ei tarvitse mennä kosmetologille pyllistämään.
En itse muuten sheivaile, mutta kankkujen välistä kyllä, ja kunnon terillä lähtee pidemmätkin karvat!
Itse tykkään puskastani, varsinkin kesäisin tiukoissa juoksutrikoissa juokseminen on parasta kun puska näkyy niistä hieman läpi