En ole sheivannut alapäätäni 5 kuukauteen
Eli erosin pitkästä suhteesta noin puoli vuotta sitten eikä ole kauheasti miehiä tässä nyt pyörinyt, joten en ole sheivannutkaan. Nyt on tosiaan niin että perskarvani on myös todella pitkät enkä oikeen saa sheivattua niitä kunnolla. Voisiko joku auttaa?
Kommentit (48)
Vaimo sokeroi aina kaikki pois, mutta olen kertonut, että voisit välillä jättääkin... Vaihtelu virkistää, tässäkin.
mää kun olen alkanut seikkaa naisen kanssa niin melkein jo ennen ekaa yhdyntää olen ajellut karvat veke nin siinä pääsee nainenkin intiimiin tunnelmaan kun alkaa kostumaan
samalla kun ajaa niin voi painella ja venytelläoikeista paikoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä pitäisi erityisesti sinkkuna ollessa sheivata pois? - Vai oletko rantalomalle lähdössä? - Itse olen myös sinkku, enkä edes muista milloin olisin karvoitustani erityisemmin sheivannut. Ehkä joskus kesällä hieman siistin.
No jos yllättäen se "prinssi" saapuu eteen ja pyytää pildeä
Harva on kieltäytynyt tunkemasta munaansa sinne, vaikka siellä on karvaa. Vai onko joku törmännyt moiseen? Epäilen. Jos on hyvä nuolija niin voin siistiä keskeltä. Ei tulisi mieleenkään kärsiä karvatupentulehduksesta, sängestä tai pakastekalkkunan näköisestä pim pistä. t. toinen ajelematon jolla maltillinen karvankasvu.
Vierailija kirjoitti:
Eli erosin pitkästä suhteesta noin puoli vuotta sitten eikä ole kauheasti miehiä tässä nyt pyörinyt, joten en ole sheivannutkaan. Nyt on tosiaan niin että perskarvani on myös todella pitkät enkä oikeen saa sheivattua niitä kunnolla. Voisiko joku auttaa?
Kyllä raavas mies tuon hoitaa tunnissa tai parissa raivaussahalla.
Sole tyttö muut ku jatkat samaan malliin loppuelämän. Kai et halua hiostuvaa persettä jossa piikkistä sänkeä ja näppyjä. Alapäässä on hyvä olla ilmastointi kunnossa, koska siellä on niin paljon toisiaan vasten makaavia ja hinkkaavia ihoalueita.
Miten voi tänne kirjoittaa jotain tuollaista. Yäk. Mitkä teitä vaivaa.
Kivampi on varmaan kumppanin kuusysissä nuola pitkäkarvasta ja kuivaa, kuin hikistä, mähmäistä, piikkistä ja näppyistä vakoa
Itse sheivaan pahimmat pois ehkä pari kertaa puolessa vuodessa. Meillä kumpikaan, mies tai minä, ei pahemmin sheivailla eikä seksilämässä ole siltikään mitään valittamista. Eiköhän jokaisen kannata tehdä just niinkun itsestäni parhaalta tuntuu mitä näihin karvoihin tulee.