Miten saisin lapseni asumaan enemmän isällään?
Kaipaan tietoa, en tuomiota. Minulla on teini, joka tapaa isäänsä n. joka toinen viikonloppu. Virallista tapaamissopimusta ei ole. Lapsen kanssa on hyvin raskasta. Haluaisin, että hän asuisi enemmän isällään, jotta pääsisin välillä helpommalla. Lapsi itse ei halua sitä, koska sieltä on esim. pidempi matka kouluun. Voiko teini päättää, missä haluaa asua? Eikö minulta kysytä? Voinko hakea hänelle jotain muuta paikkaa, mikäli isän luona asuminen ei onnistu? Onko lapsensa kanssa pakko asua, jos ei halua?
Kommentit (83)
Vaihda playstationi xboxiin niin mielipide saattaa vaihtua...
Vierailija kirjoitti:
Lapsen isän pitää myös huolehtii lapsestanne yhdessä...
Eikö lapsellasi ole isovanhempia? Tai muita sukulaisia, jotka asuisivat koulun lähellä?
Minut välillä vietiin mummolaan rauhoittumaan, kun tappelin äidin kaa pitkin päiviä.. ja olin yli 12-vuotias ja ei hengähdys tauko haittanut yhtään.. ja välimatka paransi meiän välejä
Ei ole valitettavasti muita sukulaisia lähellä.
Ap
Lapsen isän pitää myös huolehtii lapsestanne yhdessä...
Eikö lapsellasi ole isovanhempia? Tai muita sukulaisia, jotka asuisivat koulun lähellä?
Minut välillä vietiin mummolaan rauhoittumaan, kun tappelin äidin kaa pitkin päiviä.. ja olin yli 12-vuotias ja ei hengähdys tauko haittanut yhtään.. ja välimatka paransi meiän välejä