Te Suomessa asuvat, mietittekö koskaan
Kommentit (14)
Aina, on suuri ihme asua suomenmaassa xD
Mietin, vaikka onkin rakas paikka. Minusta meidän pitäisi brändätä paremmin meidän hauskat piirteet, hiljaisuus, oma tila, pieni suku ja perhe, passiivis-aggressiivisuus jne. Vedetään kunnolla överiksi ja tehdään meistä hauskalla tavalla kiinnostavia matkailijoille.
Matkustellaan paljon, aina on ihanaa tulla takaisin kotiin, en vaihtaisi.
Joo, täällä on niin turvallista ja puhdasta.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, vaikka onkin rakas paikka. Minusta meidän pitäisi brändätä paremmin meidän hauskat piirteet, hiljaisuus, oma tila, pieni suku ja perhe, passiivis-aggressiivisuus jne. Vedetään kunnolla överiksi ja tehdään meistä hauskalla tavalla kiinnostavia matkailijoille.
Joo ja sitten vihataan niitä joka paikkaan tunkevia, oman tilan ja hiljaisuuden vieviä matkailijoita
Mikä Suomesta tekee niin erikoisen johonkin muuhun maahan verrattuna?
Mietin kyllä useinkin, että onpa sattunut kyllä hyvä tuuri.
Olen ihmetellyt hyvällä ja pahalla. Moni ulkomaalainen on sanonut, että Suomi on ihmeellisempi kuin Narnia. Täytyy myöntää, että niin on <3
Eilen illalla, kun ulkoilutin suomalaisen ystävän koiraa yli 20 asteen pakkasessa, tuli kyllä mieleen, että 'tämä on joillekin ihan normaalia ja ok'. Itse palaan viikon päästä kotiin. Piipahdan Suomeen taas, kun kevät on kauneimmillaan.
Olen toki syntyperäinen suomalainen, mutta en ole koskaan nauttinut pitkästä, pimeästä talvesta.
Täällä on turkiksia. Tai oli. Kai niitä olis vieläki.
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla, kun ulkoilutin suomalaisen ystävän koiraa yli 20 asteen pakkasessa, tuli kyllä mieleen, että 'tämä on joillekin ihan normaalia ja ok'. Itse palaan viikon päästä kotiin. Piipahdan Suomeen taas, kun kevät on kauneimmillaan.
Olen toki syntyperäinen suomalainen, mutta en ole koskaan nauttinut pitkästä, pimeästä talvesta.
Joo, ja toiset oikein nauttivatkin kovista pakkasista. Mä olin eilen viemässä keskellä päivää tutun hevosia sisälle, kun tarhaavat kovilla pakkasilla vähemmän. Musta oli niin ihanaa olla hevosten kanssa kauniissa auringonpaisteessa ja kovassa pakkasessa.
Onneksi vietän puolet vuodesta ulkomailla.