Miehen puhelin jäi kotiin... ja nyt heräsi epäilykset...
Miehen puhelin jäi aamulla kotiin, ja minä jo olin ihan harmissani kun sen huomasin, että kun piti kauppa juttuja soitella... Miehellä menee töissä tänään kuulemma kuuteen asti, kun on jotakin ruuhka juttuja...
Äsken soi puhelin ja tuntemattomasta tuli. Vastasin niin täti ihminen kysyi " onko ? paikalla" ja tämä kysyi miestäni lempinimellä joten ei voinut olla mikään kauhean virallinen täti... Sanoin suht virallisesti, että mitä kerron miehelle... " Juu-u kun mulle ei tänään käykkään se klo 15 tapaaminen" ja siihen kysyin, että mikähän tapaaminen niin lyötiin luuri korvaan...
Ou mai gaad...
Kommentit (205)
Mutta sen puheiden mukaan pääsee vasta kuuden aikaan kun on erityisen pitkä päivä. Eli saapi nyt sitten nähdä milloin kotiutuu. Tässä mietin sitäkin vaihtoehtoa, että kun kerran pääsee niin myöhään niin äitini olisi jo päässyt töistä, että veisinkö lapset äidilleni ja voin sitten heti kun ovi aukeaa aloittaa keskustelun (lue raivoamisen)
-ap-
miten IHMEESSÄ sä pystyt vaan olemaan siellä kotona kun TIEDÄT miehesinyt valehtelevan ja hyvin paljon mahdollista on, että hän juuri harrastaa seksiä tai ainakin viettää aikaa toisen naisen kanssa!??
Ja sä odottelet vaan ihan viileenä?
Kuule, aika outoa. Mä olen kokenut myös pikkuisen vastaavaa ja olin kyllä kans kaukana hillitystä odottelijasta. Soitin miehelle ja käskin kotiin.
miehen kännykkä on kotona, niin vähän paha siihen soittaa ;=) tai oikeastaan :=(
ja pokalla pyydän miestäni puhelimeen? Mutta sitten se ei kyllä uskalla kotiin tulla ja tämä koko sotku jää kokonaan selvittämättä... Vaikka minusta tuntuu että eipä tässä ole paljon enää selvitettävää...
-ap-
Esim. mun työntekijöillä on omat liittymät, mutta haettaessa numeropalvelusta kyseisen numeron omistajaa tulee vastaukseksi mun nimeni. Eli älä nyt toki ala raivoamaan ennen, kuin olet ihan ihan varma..
Mutta olen myös miettinyt, että miksi mieheni on vapaa päivänään " Matin työnantajan" luona?
Ja tosiaan ennen kuin aloitat raivoamisen, ole kiltti ja hillitse itsesi sen verran, että saat miehesi valheesta kiinni. Eli kysy rauhallisesti miten meni työpäivä? Sitten kerro ensin pomon puhelusta ja katso miten siihen reagoi. Sitten kerro, että tyttöystäväsikin soitti ja sattumoisin löysit tyttöystävän numeron (ei sinun tarvitse sanoa että puhelu tuli tuntemattomasta numerosta) perusteella osoitteen ja miehen auton tyttöystävän pihaltakin.
Sitten anna tulla kaikki kiukkusi ja raivosi ja heität miehen mäkeen.
En kyllä tiedä pitäisikö sitä vetäistä kourallinen rauhoittavia naamaan (mistähän niitä tähän hätään saisi) että pystyn olemaan edes suht rauhallinen. Etten oikeasti ole kirveen kanssa ovella vastassa kun kuulen, että auto tulee pihaan...
-ap-
...ja varmaan ukko vetää harvinaisen auton jonkun eukon pihaan parkkiin lähellä kotia, kun vaimolla auto kotona ja vaimo saattaa lähteä milloin vaan liikenteeseen. Varsinkin kun on uskotellut töissä olevansa. Ei niin tyhmää ookkaan! Tää ontuu jo pahasti...
Joudun poistumaan loppuillaksi, mutta aamulla kyllä kaivan viestisi esille ja luen kuinka sinun kävi. Koita jaksaa, tämä on rankkaa, mutta sinä selviät tästä kyllä lastesi avulla.
minä menin ihan silkkaa uteliaisuuttani lukemaan viestejä ja niin sain mieheni kiinni pettämisestä...
Ajattelin just, että olen tosi tyyni ja rauhallinen, kun hän tulee töistä ja asiasta sitten keskustellaan. Iltaa kohti sydän hakkasi raivosta, poskeni punoittivat ja kun ovi lopulta kävi, niin hyvä etten repinyt mieheltä silmiä päästä! Se oli järkyttävä raivo ja fyysinen kipu, mikä iski päälle, huusin ja raivosin.
Tsemppiä sulle ap, hoida tilanne paremmin kuin minä.
Ps, rontti ex-mieheni ei koskaan tunnustanut, vaikka viestit kertoivat aivan muuta.
Jos sinä uskot provoksi, niin usko vain. Minä uskon että ap on tosissaan tai ainakin haluan niin kuvitella.
Vierailija:
...ja varmaan ukko vetää harvinaisen auton jonkun eukon pihaan parkkiin lähellä kotia, kun vaimolla auto kotona ja vaimo saattaa lähteä milloin vaan liikenteeseen. Varsinkin kun on uskotellut töissä olevansa. Ei niin tyhmää ookkaan! Tää ontuu jo pahasti...
Että minä olen sellainen mökkihöperä, mies ei todellakaan edes osaa arvata että autolla täältä mihinkään lähtisin. Yleensä käyn kaupassa autolla mutta kun senkin isäntä tietää, että oli tarkoitus mennä illalla yhdessä kauppaan.
Auto on pihassa mutta enpä sitä juuri koskaan käytä, kun liikutaan pyörän ja rattaiden avulla puistoon ym.
-ap-
Pyydä sitten miestäsi ihan tyynesti puhelimeen - sano, että kotona on hiukka kriisi päällä, ehtisikö se " Jari" (miehesi nimi) puhelimeen.
Kun tulee puhelimeen, sano vaikka, että teidän nuorimmainen putosi tuolilta, kolautti päänsä, nenästä tuli paljon verta ja et tiedä, pitäiskös lähteä lääkäriin vai ei...
Eli suoraan kusetat nyt miestäsi, hätääntyy kun lapselle on jotakin sattunut, soitit tuohon numeroon hätäpäissäsi tms..
Minä ainakin veisin lapset mummulle mahdollisimman pian, koska on tosiaan hyvin mahollista et purkaudut heti ku miehes näät. Ei ole kovin mukavaa, jos lapset siinä vieressä. Enkä menis myöskään sinne ovelle lasten kanssa, jos jotain jo ymmärtävät. Säästä siis ennen kaikkea lapsiasi.
Voimia, myös minulla on ollut petturi mies, josta olen onnekseni päässyt eroon!
Niin voi joo, ainakin siihen asti, että kuvioon astuu kolmas nainen, enkä nyt tarkoita sitä bändiä...
Vierailija:
miten ne toiset naiset voi huolia tuollaisen miehen, joka edellisenä iltana panee omaa muijaansa ja seuraavana päivänä kakkosnaistaan?En koskisi pitkällä tikullakaan. Soittaisin varmaan sille muijalle ja kertoisin, että tiedätkö miten ihanasti pertti mua edellisenä iltana pani ja tuli sitten pesemättömänä sua panemaan seuraavana päivänä? Eiks oo ihanaa että me molemmat on saatu yhtä aikaa pertin munaa?? Onks kiva maata sen kanssa?
Vaikka eihän ne kakkoset usko sitä kuitenkaan siitä " ihanasta" miehestään,joka lopulta jätti vaimonsa just mun takia...eihän niillä oo seksiä sen vaimon kanssa ollu, kun niiden liitto on muutenkin mennyt jo huonosti.....no onnee vaan uudelle parisuhteelle. Pertin selityksethän uppoaa uuteen kuin kuuma veitsi voihin.
Laitapa tapaamisoikeuksiin, että ottaa joka viikonloppu lapset luokseen. Soittelet myös vähän väliä että nyt täällä tarvittaisi sitä ja tätä ja viet lapsia sinne iskälle hoitoon ihan kutsumatta. " Kato pertti kun lapsista ei pääse eroon" Hyvä vaan, että totuus paljastui ja pääset illotuksesta eroon. Mutta tee entisen elämä hankalaksi ja nauti omasta uudestasi....
no voi helvetti..ettekö tajua että se numero oli salainen. ei enirot paljon auta siinä vaiheessa..
Olisi mahtavaa tietää, että miten tuollainen asia hoidetaan. Kirjoitat, että olet vaan coolisti ja kyselet ohimennen... Olen ollut hieman vastaavassa tilanteessa ja kyllä oli coolius kaukana kun tosipaikka oli kyseessä.
Että ihan sillä kiinnostaisi...