Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen puhelin jäi kotiin... ja nyt heräsi epäilykset...

Vierailija
15.05.2006 |

Miehen puhelin jäi aamulla kotiin, ja minä jo olin ihan harmissani kun sen huomasin, että kun piti kauppa juttuja soitella... Miehellä menee töissä tänään kuulemma kuuteen asti, kun on jotakin ruuhka juttuja...

Äsken soi puhelin ja tuntemattomasta tuli. Vastasin niin täti ihminen kysyi " onko ? paikalla" ja tämä kysyi miestäni lempinimellä joten ei voinut olla mikään kauhean virallinen täti... Sanoin suht virallisesti, että mitä kerron miehelle... " Juu-u kun mulle ei tänään käykkään se klo 15 tapaaminen" ja siihen kysyin, että mikähän tapaaminen niin lyötiin luuri korvaan...

Ou mai gaad...

Kommentit (205)

Vierailija
81/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja odottelin lisää tähän tarinaan =(

Vierailija
82/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ap kerro mitä tapahtui, ei kannata tänne laittaa omia murheita riepoteltavaksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että auto on jonkun oven takana...? Ystävän? Voi ap, ei tämä taida mennä läpi enää vaikka ihan hyvä stoori olikin. Toivon, että sulla on kuitenkin kaikki ihan ok siellä ja teet tällaista vaan aikasi kuluksi.

Vierailija
84/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa tunteet meidän kanssamme, jookos. Kyllä se siitä selkiytyy mutta ensin vähän mutkistuu...

Vierailija
85/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" -ap- "

Katsokaa vaikka vanhoja tämän satutädin tekemiä ketjuja...

Vierailija
86/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun tämä on vastaanotto todellakin niin antaa olla, minä kun hölmö ajatelin että nimettömänä kirjoittelu auttaisi... Ja jotenkin koin että on helpompaa kirjoittaa tänne kun soittaa jollekkin ystävälleni ja purkaa itseäni, enhän tällaista kehtaa kertoa vaikka jos tämä nyt on sitä mitä epäilen niin vika ei sinänsä ole minussa. Tietysti jossakin määrin on, en riitä miehelleni siksi juoksee vieraissa.

-ap-

Vierailija
87/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi soittaa sinulle vastaa puheluun normaalisti. Miehesi ei ehkä heti tajua, että soittikin sinulle eikä tälle naiselle. Ja alkaa kertomaan jotain asiaa. Kannattaa yrittää olla ihan normaali, kun mies tulee kotiin. Kerrot, että puhelin jäi kotiin ja joku nainen soitti. Samaten pomo ja luuli, että sinulla on vapaapvä. Katso mitä mies sanoo. Olet niin kuin et epäilisi mitään. Kamalaa. Olen pahoilla puolestasi.

Vierailija
88/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, oon ihan todella pahoillani ja toivon, että saat asiat järjestymään. Onhan sulla kaveri viel¨ä käymässä

Vierailija
89/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me miehen kanssa aina puhuttiin kuinka sitten vanha yhdessä naureskellaan ja hodellaan lapsenlapsia yms...

Ja sitten paljastuukin että mies on pettänyt oikein kunnolla ollut suhde 7kuukautta pitkä, Mä aloin epäillä miestä joskus helmikuulla ja maaliskuun loppu puolella olin saanut kaikki selville siitä kakkosnaisesta, silloin pamautin miehelle kaiken päin naamaa, naisen lapset, työpaikan, yms....

Mun miehellä ei oikein ollut mitään selitystä koko asialle, kunhan vain yksi asia johti toiseen...

Kysyin että eikö omatunto kolkuttanut, juu kolkutti kuulema, mutta ei se silti estänyt naimasta sitä naista, eikä estänyt soittelemasta/tekstailemasta...

Mä tuen sua koko sielustani nää on niin vaikeita asioita, ei niitä ymmärrä ennen kuin ne kokee.

Hirvee pettymys vaan tulee siihen omaan puolisoon, ettei se ollutkaan se ihminen joksi sitä luuli, vaan joku ihan outo.

Vierailija
90/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollasta numeron vaihtoa!!!!!!!!!!

Vierailija
91/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää pää kylmänä. Ota tosiaan siitä puhelimesta kaikki numerot talteen varmuuden vuoksi. Mutta anna muuten olla vaikka keittiön pöydällä. Ja kun mies tulee kotiin, voit kertoa, mitä puheluita on tullut, joku nainen ja pomo - kyllä voi vaatia selitystä esim. tuosta vapaapäivästä.

Ja noille provoepäilijöille - kyllä tätä tapahtuu. Valitettavasti.

Ja ap, vielä tsemppiä, ei se ole sinun riittämättömyyttäsi, jos mies pettää. Itsekin ajattelin niin kun mieheni petti, mutta kyllä se oli hänen oma kriisinsä ja oma väärä tapansa toimia. Jos avioliitossa on ongelmia, niitä pitää yrittää ratkoa yhdessä eikä lähteä lohtua hakemaan muualta.

Voimahali!

Vierailija
92/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroin mieheni kiinni jäännistä, vaikka joka sana oli totta.

En mä kuitenkaan siitä loukkaantunut, koska tiesin että tällä palstalla on myös provoilijoita, joille näin vakavat asiat on hauskaa.

Ja kun vastasit siihen puhelimeen niin sun on pakko kertoa miehelle että joku nainen soitti, jos se on ollut tämä toinen niin miehes hän tietää jo, onhan se toinen sen kuitenkin kertonut.

Vierailija
93/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja noille provoepäilijöille - kyllä tätä tapahtuu. Valitettavasti.

Voimahali!

Kas kummaa että kerran viikossa vähintään juuri TÄLLE PALSTALLE eksyy juuri vastaavanlaisia sepustuksia!!!

Kyllä tämä on sen yhden ja saman satutätin tekstiä!

Vierailija
94/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on kamalaa, petetty on kuitenkin aina syytön suurin syyllinen on pettäjä ja sitten sen jäljessä tulee toinen nainen jos tämä on tiennyt että mies on varattu

Vierailija
95/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se toimii, että on kaksi sim-korttia? Siis kun liittymät on minun nimissäni, niin miten ihmeessä se käytännössä toimii, että on kaksi korttia yhdelle numerolle?

-ap-

Vierailija
96/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan säilytti yhden viestin johon vain vastasi, ei ainakaan viestit mennyt väärään paikkaan. Mut sitte mä löysin sen yhden viestin, ja se oli siinä.

Nyt yritetään yhdessä löytää jonkinlaista tulevaisuutta mutta huonolta näyttää.

Mies ei oikein yritä ja sanoo että tulen kotiin 17.30 niin voi olla että näkyy vasta klo.18.55, joten ei edes yritä saada luottamusta takaisin, miten tällaiseen voisi luottaa.

Vierailija
97/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vanha kapula kakkos puhelimeksi

Saat sim-kortistasi ns. rinnakkaiskortin, jossa toimii sama puhelinnumero, joten jos esim. toinen puhelin unohtuu töihin niin voit toisella soittaa ja sama numero on käytössä, kummallakin puhelimella voit soittaa ja tekstata... ja ei siis eroa mitenkään yhdestä sim-kortista

Vierailija
98/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aplle

Vierailija
99/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

senkin itsekeskeiset paskiaiset! ette yhtään ajattele, miltä ap:sta tuntuu!!

Vierailija
100/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-koukkuuntunut-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan