lohjennut hammas/paikkaus itse
Hampaasta lohkesi iso pala. Ei särje mutta ärsyyntyy syödessä. Cavitpaikka maksaa jonkun verran ja köyhä kun oon pakko kai paikata kynttilävahalla hammas. Onko mielipiteitä?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Se on tarkoitettu väliaikaiseksi paikaksi, ei ole pysyvä.
Juu oon joskus käyttänyt ja pysy pitkään kunnes oli varaa mennä hammaslääkäriin. Sama juttu olis tarkoitus nytten. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu oon joskus käyttänyt ja pysy pitkään kunnes oli varaa mennä hammaslääkäriin. Sama juttu olis tarkoitus nytten. ap
Hyvä, jos näin on. Minulla se ei pysynyt.
Kuivata paineilmalla ja paikkaa kemiallisella metallilla. Muotoile samalla isommat kulmahampaat, säästää kun ei tarvitse lihoja niin pitkään kypsentää.
Miksi et mene kunnalliseen akuuttihoitoon? Eihän se mahdottomia maksa. Lasku tulee perästä.
ei se väliaikaispaikka apteekista montaa euroa maksa
Vierailija kirjoitti:
Kuivata paineilmalla ja paikkaa kemiallisella metallilla. Muotoile samalla isommat kulmahampaat, säästää kun ei tarvitse lihoja niin pitkään kypsentää.
Juu EI. ap
Lähemmäs kympin maksaa cavit ja kynttilävaha kovettuu siinä missä cavittikin. Hammashoito maksaa ihan tarpeeksi että siihen olisi varaa juuri nyt. ap
Tee ihan miten itse haluat. Ei ole mielipidettä sinun hampaasi hoidosta.
Väliaikainen, itse tehty paikka voi kestää päivän tai kymmenen päivää.
Itsellä yleensä päivän tai kaksi.
Multa lohkesi paikka ja tungin tuota paikka-ainetta siihen ja pysyi hyvin. Hammaslääkäri totesi tän aineeksi hyväksi keinoksi väliaikaiseksi avuksi.
Sillä mennään mihin on varaa. Saatan ehkä harkita sitä cavittiakin kyllä. Ehkä hampaan reiän/lohkeaman muodosta riippuu kuinka hyvin väliaikainen paikka kestää. Tää lohkeama on melko syvä ja se on sellanen onkalo joten ajattelin että väliaikainen paikka pysyisi hyvin. ap
Jotkut hammaslääkärit ihmettelevät, miten hyvin jotkut on onnistuneet sen covit-paikan laitossa. Saattaa kestää pitkäänkin, riippuu varmaan myös sen lohkeaman muodosta. Ehkä onnistuisi paremmin, jos joku toinen sen paikan laittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut hammaslääkärit ihmettelevät, miten hyvin jotkut on onnistuneet sen covit-paikan laitossa. Saattaa kestää pitkäänkin, riippuu varmaan myös sen lohkeaman muodosta. Ehkä onnistuisi paremmin, jos joku toinen sen paikan laittaisi.
Kyllä mä sen paikan omin sormin painelen. Helpossa paikassa. ap