Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen puhelin jäi kotiin... ja nyt heräsi epäilykset...

Vierailija
15.05.2006 |

Miehen puhelin jäi aamulla kotiin, ja minä jo olin ihan harmissani kun sen huomasin, että kun piti kauppa juttuja soitella... Miehellä menee töissä tänään kuulemma kuuteen asti, kun on jotakin ruuhka juttuja...

Äsken soi puhelin ja tuntemattomasta tuli. Vastasin niin täti ihminen kysyi " onko ? paikalla" ja tämä kysyi miestäni lempinimellä joten ei voinut olla mikään kauhean virallinen täti... Sanoin suht virallisesti, että mitä kerron miehelle... " Juu-u kun mulle ei tänään käykkään se klo 15 tapaaminen" ja siihen kysyin, että mikähän tapaaminen niin lyötiin luuri korvaan...

Ou mai gaad...

Kommentit (205)

Vierailija
141/205 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on 3v ja 1,5v joten aivan liian pieniä tajuamaan tätä koko tilannetta. ovat kyllä tottuneet siihen, että isi käy vain lähinnä nukkumassa kotona. Isä ei ole lasten kanssa aikaa viettänyt kun ehkä kerran kuukaudessa tunnin verran ollut ulkona, mutta silloinkin olen ollut itsekkin mukana.

Lasten yritys, saanti ja elo on ollut meille sellainen kriisistä toiseen siirtyminen, on ollut lapsettomuutta, ennenaikainen synnytys ja keskosuus, ja vaikka mitä. Nämä on olleet niitä mistä ollaan puhuttu " ovat lähentäneet meitä niin paljon" . Tai sitten ei...

-ap-

Vierailija
142/205 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tosin mies otti ja lähti perheensä luota sen jälkeen kun oltiin tavattu 2kertaa. Nyt ollaan oltu jo kauan yhdessä ja ihastuminen muuttui rakkaudeksi eli joskus se

kakkosnainen voi oikeasti olla se oikea.

Jos se kakkosnaine on se oikea, ja mies aktiivisesti etsii uutta naista ja ihastumista, niin vanha suhde pitää selvittää loppuun ensin! Ei lähteä kahvittelemaan toisen naisen kanssa " ihastumismielessä" jos on vielä edellisessä suhteessa.

Toki kakkosnaien voi olla se oikea, ja rakkaus kuolee suhteissa, mutta se on selvitettävä vanhalle kumppanille ENNEN uuden aloitusta! Muuten on munaton luuseri, heikko, epävarma ihminen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/205 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... niin usko oman Kullan uskollisuuteen on aika kovilla. Jos kaikkein muiden kohdalle petetyksi tuleminen kolahtaa niin tarvitseeko minunkin valmistautua siihen nyt jo... en haluaisi millään luopua vaaleanpunaisista laseista ja uskosta ikuiseen uskolliseen rakkauteen.

Vierailija
144/205 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

... niin usko oman Kullan uskollisuuteen on aika kovilla. Jos kaikkein muiden kohdalle petetyksi tuleminen kolahtaa niin tarvitseeko minunkin valmistautua siihen nyt jo... en haluaisi millään luopua vaaleanpunaisista laseista ja uskosta ikuiseen uskolliseen rakkauteen.

Vierailija
145/205 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan elämäänsä voi elää asenteella " kohta se mies varmaan pettää" . Vähän itsetuntoa peliin ja jätä tämän palstan kommentit omaan arvoonsa :)

Vierailija
146/205 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisetkin ovat petollisia pettäjiä... Ainakin itse tiedän, että naisetkin osaavat olla sinisilmäisiä pettäjiä, tosi petollisia.

Vierailija
147/205 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hommaa, mutta jotenkin se humalaisessa mielessäni tuntui silloin niin absurdilta, että annoin mennä vaan. Muistan vielä ajatelleeni, että kylläpä miehen aina niin sovinnainen ja olevinaan muita parempi ja kovasti juoruileva äiti hämmästyisi, jos tietäisi mitä poikansa nyt tekee. Eli olin siis aivan ääliö. Mutta niin siinä vaan kävi, että tulin siitä yhdestä kerrasta raskaaksi. Eipä paljon naurattanut enää. Mies ei ole vieläkään kertonut asiasta vaimolleen, vaikka lapsi on jo 6 v.

Seuraavan kerran harrastinkin sitten seksiä 4 vuotta myöhemmin. Olin työpaikan risteilyllä ja täysin sattumalta ajauduin kahdestaan yhden ikäiseni työkaverimiehen kanssa, kun seurueessamme ollut mies lähtikin yllättäen omille teilleen (homobaariin). Niin sitten juttelimme ja oli oikein kiva ilta, en tosiaankaan ajatellut mitään sen kummempaa, juttelimme nimittäin jopa siitä, kuinka mukava miehen tyttöystävä on jne. en tuntenut miestä etukäteen ollenkaan. Lopulta mies suuteli minua ja olin aivan ihmeissäni ja sanoin vielä, että eihän tässä ole mitään järkeä kun sinä seurustelet. No, me sitten pussailimme sen yön, ei muuta, mutta kuitenkin. Sen jälkeen tapasimme tietenkin töissä ja mies kävi luonani juttelemassa tapahtuneesta - päätti erota tyttöystävästään ja kertoi tälle siitä heti, ei tosin halunnut kertoa minusta, koska arveli sen olevan vaan loukkaavaa. Lopulta kertoi sitten minustakin. Olivat juuri tuon työmatkan aikana muutenkin " erossa" tarkoituksenaan miettiä jatkavatko vielä suhdettaan vai eivät, mitään päätöstä ei ollut tehty. Me emme myöskään harrastaneet seksiä ennen kuin heidän eronsa oli selvä. Silti kannan jatkuvasti painavaa toisen naisen taakkaa, tunnen oloni vastuuttomaksi, selkärangattomaksi ja kamalaksi. Nyt olen seurustellut 3 vuotta ja vieläkin on vaikea kohdata miehen entinen tyttöystävä - he ovat edelleen ystäviä. Todella syyllinen olo.

Vierailija
148/205 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymyksiin. Eli soita kuntasi lastenvalvojalle ja sovi mahd. pian aika tapaamiselle. Voit käydä vaikka yksinkin eka. Tapaamisessa voi perustella isän tämänhetkistä kykenemättömyyttä lasten hoitoon ja varmasti ainakin aluksi saat pitää lapset kokonaan itselläsi. Ja sitä paitsi uskon että miehesikin on shokkivaiheessa, eikä varmaan mielestäänkään ole valmis hoitamaan lapsianne tässä vaiheessa. Ja missä se tapahtuisin, vieraan lumpun luonako...? tuskin. Tapaamiset voidaan järjestää vaikka kotona aluksi. Jatkossa tilanne voi muuttua, ja nykyisin oma lapsenikin on iloinen isällään ollessaan. Ilmeisesti pärjäävät hyvin, enpähän pääse kyttäämään ja neuvomaan kuten ennen tein...:) Tämä on lähentänyt lasta ja isää paljon.

Itse muutin eron jälkeen uuteen kotiin. Se on helpottanut eroa, mikä ei lopulta kyllä ollut vaikea. Monien ja monien pettämisten jälkeen tunteet olivat jo kuolleet. Täällä ei kukaan tai mikään muistuta entisestä suhteesta.

Ja se miksi et huomannut...käsittämätöntä, mut ihmiset osaavat olla pirulaisia ja kaksnaamasia. Miesten kaverit ovat yleensä juonessa mukana, koska eivät tietysti haluu pilata ystävyyttä. karmivaa ja oksettavaa. Jossain vaiheessa tulee miehellesikin se vaihe, ettei tajuu itekään tilannetta. Siinä vaiheessa alkaa yleensä vonkuminen takasin perheen luo. Ei kannata luovuttaa ja antaa samantien anteeks. Pettää kerran ja pettää toisenkin kerran. Itse olen sen joutunut valitettavasti kokemaan. Pettämisen myötä, en kyllä luota enää yhteenkään äijään. Sääli. En tiiä mitä aikaa tekee, toivottavasti ihmeitä. Vaikka erostanikin on jo aikaa yli vuosi.

Nykyää olen onnellisempi kuin koskaan. Saan olla lapseni kanssa ja meillä on kivaa yhdessä. Välillä tietty raskastakin. Välitän edelleen eksästä ja hän minusta, mutta emme tule koskaan palaamaan yhteen.

Voin vielä lisätä, että taatusti miehesi tulee katumaan ja kuten jossain viestissä sanoinkin. Se on se mies, joka tulee viimeisen itkun itkemään. Naiset ovat luontaisesti vahvempia. Mietit sitä bitchille soittoa. En suosittele, siitä ei hyödy kukaan. Tod. näk nauravat sun epätoivoiselle soitolle.

Mulle on käynyt niin, et eksäni hoito lopulta soitti minulle ja itki! Siis todella, eksäni hoito soitti minulle, kuin oli luottanut paskiaiseen, jolla oli joku uusi hoito. Siis, käsittämätöntä mitä nuo bitchit kuvittelee? Jos alunperin suhde alkaa pettämisellä, kuvitteleeko ne, että he eivät itse joudu kokemaan samaa. En voinut kun nauraa. Voimia.:)

Vierailija
149/205 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaikka eihän ne kakkoset usko sitä kuitenkaan siitä " ihanasta" miehestään,joka lopulta jätti vaimonsa just mun takia...eihän niillä oo seksiä sen vaimon kanssa ollu, kun niiden liitto on muutenkin mennyt jo huonosti.....

Vierailija
150/205 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt otat vain ja varaat ajan lastenvalvojalle, haet heti elatusapua, korotettua lapsilisää, pakotat miehen vaihtamaan osoitteen muualle, tai hommaat itselle asunnon muualta.

Sen sanon että jossain vaiheessa miehesi itkee perääsi, kun se todellisuus iskee tähän uuteen suhteeseen.

Koita pärjätä, ajattelen sinua

Vierailija
151/205 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

...Siis, käsittämätöntä mitä nuo bitchit kuvittelee? Jos alunperin suhde alkaa pettämisellä, kuvitteleeko ne, että he eivät itse joudu kokemaan samaa. En voinut kun nauraa.

Älä yleistä. Jos alkuperäinen äityli on osoittautunut mahdottomaksi kumppaniksi, niin miksi ei muka jostain voisi löytyä sellainen nainen jonka kanssa elämän voi jakaa aidolla tunteella?

Vierailija
152/205 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailen varattua miestä, jonka nainen on kaunis, nuori, koulutettu, kuuleman mukaan myös hauska ja sosiaalisesti aktiivinen. Minä: 10 v vanhempi tätä ykkösnaista, yhden lapsen äiti, venynyt ja vanunut ja väsähtänyt, enkä aina jaksa edes pestä tukkaa. Tämä mies antaa mulle silti kaiken sen huomion ja hellyyden mitä ei oma mieheni ole antanut enää vuosiin (josta syystä lakkasin satsaamasta itseeni jo ajat sitten). Samoin minä kuulemma täydennän hänen vakisuhteensa aukkoja.

Vierailija:

aina niinkauan, kun pysyy kakkosena, ja sen luona voi käydä ja lähteä kun huvittaa. Kakkonen on aina edustavimmillaan, pirteä ja ihana, niin kauan kun on kakkonen.

Vaimo kotna on se lastenvahti, pyykinpesijä, kokki, kulahtanut vanha eukko, niin kauan, kun on se kakkonen.

Vierailija
153/205 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoititko minua?

Tarkoitukseni olikin tökkiä, mutta puhun kyllä tositapauksesta.

-272

Vierailija
154/205 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et vissii älynnyt pointtia. Hei, tarkoitan sitä, et pitää ja kannattaa varautua ite kokemaan sama, jos alkaa varatun kanssa vehtaamaan. Voi olla pian niin, että on itse se, kenen selän takana tapahtuu...:) Nimim. kokemusta on. Ja se, et tapahtuuko se viikon, kuukausien vai vuosien päästä...niin sitähän mä en tiiä.

Vierailija
155/205 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit elää itsesi kanssa, kun elosi on valhetta? Miten itsetuntosi antaa myöden, olla kakkosvaihtoehtona?

Vierailija
156/205 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ois halunnut vaimoksi ja se vaimo se kakkonen.

Taitaa se sun miehes tuntee ittensä tosi huonokis vaimonsa rinnalla, kun on itänyt ettii vielä iteensä tossukampi jotta voi tuntee ittensä ylemmäksi.

Kunnioita nainen ittees edes sen verran että jätät mokoman

Vierailija
157/205 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä joten kuten rimpuilen mukana keskustelussa :)

Tarkoitin vaan sitä että kaikki kumppanin vaihtajat eivät välttämättä ole patologisia huorintekijöitä vaan joskus sitä on vaan kerta kaikkiaan vapautettava puoliso takaisin markkinoille. Mutta kyllä sinä varmasti tämän pointtini tajusit. Ja sitten takaisin aiheeseen, pahoittelemme off-topiccia.

-272

Vierailija
158/205 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on syntynyt ja vakuuttunut, että juuri näin pitikin käydä. Jostain syystä universumi halusi hänet tänne ja täällä hän nyt on, eikä hänen kuulu kärsiä

siitä, että tuntisi jollain tavoin olevansa epätoivottu tai että hän ei olisi saanut syntyä. Niinpä suhtaudun asiaan nykyään varsin positiivisesti kuitenkin - lapsia tulee tähän maailmaan niin kummallisilla tavoilla ja erilaisiin tilanteisiin ja se on kaikki osa ihmisyyttä ja inhimillisyyttä.

Kyllä minäkin arvostan ydinperhettä, mutta en missään nimessä sanoisi, että se on paras tapa kasvaa - kuten täällä näkee, ydinperheitä on kovin monenlaisia.

En myöskään usko, että eronneet, pettäneet tms. miehet tai naiset olisivat vähemmän varteenotettavia puolisoita kuin esim. neitsyet. Voisi jopa ajatella, että kerran pahasti mokannut osaa seuraavalla kerralla varoa toistamasta samoja virheitä. Jos siis on ihminen, joka on valmis myöntämään virheensä ja oppimaan niistä. Patologiset tapaukset ovat asia erikseen, mutta niitä onkin sitten vaikea huomata, kun ovat niin pirun päteviä valehtelijoita.

Vierailija
159/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

useinhan jotain merkkejä on ilmassa jo pitkään.

Vierailija
160/205 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksut ja on tunnustanut lapsen, se riittää mulle - riittäisi se tunnustaminenkin jo pelkästään, mutta kun yhtä ei saa ilman toista. En halunnut, että lapsensa voisi ajatella isästään sitä, että tämä ei edes tunnusta isyyttään.

Ei se hänellekään helppoa ole, että kerran humalassa erehtyy ja siitä pitäisi sitten heti tulla rangaistukseksi ero ja lasten menettäminen - hänellä on ennestään 2 rakasta lasta. Tilanne on hänelle varmasti todella, todella raskas, elää edelleen valheessa, vaikka tuo virhe oli vaan sinä yhtenä humalaisena kesäyönä kohta 7 vuotta sitten - meillä ei ikinä ollut mitään suhdetta.

Miksi ihmeessä kiusaisin häntä lähettelemällä jotain kipeitä kortteja, ekana isänpäivänä lähetin muistaakseni tekstarin, kunnes tajusin, että se ei varmaan oikeasti ole kovin kiva yllätys. Karmaiseva tapaus kävi pari vuotta sitten, kun lapseni soitti ukille onnitellakseen tätä isänpäivänä ja oma isä sattuikin vastaamaan puhelimeen - oli siellä kylässä. Menin niin lukkoon, että käskin laittaa luurin kiinni - mutta ovat siis kerran kuulleet toistensa äänet puhelimessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan