Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen puhelin jäi kotiin... ja nyt heräsi epäilykset...

Vierailija
15.05.2006 |

Miehen puhelin jäi aamulla kotiin, ja minä jo olin ihan harmissani kun sen huomasin, että kun piti kauppa juttuja soitella... Miehellä menee töissä tänään kuulemma kuuteen asti, kun on jotakin ruuhka juttuja...

Äsken soi puhelin ja tuntemattomasta tuli. Vastasin niin täti ihminen kysyi " onko ? paikalla" ja tämä kysyi miestäni lempinimellä joten ei voinut olla mikään kauhean virallinen täti... Sanoin suht virallisesti, että mitä kerron miehelle... " Juu-u kun mulle ei tänään käykkään se klo 15 tapaaminen" ja siihen kysyin, että mikähän tapaaminen niin lyötiin luuri korvaan...

Ou mai gaad...

Kommentit (205)

Vierailija
201/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ois jotai häikkää miehessä...

tai itestä tuntuis et siinä asiassa huomais,tai et miestä ei vaik seksi kiinnosta tai ei olis niin täysillä mukana...mut en sit tiedä onko nuo miehet vain niin sikoja....

jaksamisia ap,lle

Vierailija
202/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

<font size=30>kirjaimet onnistuu keltä vaan!</font>

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi oli ihan normaalia, aika kiihkeää. Ajatteli varmaan sitä toista naista ja piti saada pussit tyhjiksi, ennen tapaamista... Ja mä kyllä kävin täällä kirjoittamassa, sitä on jotenkin niin sekaisin, että täällä sai vähän koottua ajatuksiaan. Miehet on oikeasti ihan sairaita. Meidän terapeutti puhui, että ammattitermein näin toimiva mies on psykoottisessa tilassa!

Vierailija
204/205 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä edelleen väitän että sen tuntee. Kaksi pitkää suhdetta takana eikä mikään ole tuntunut tältä. Aina on puuttunut jotain. Ja ei, en katsele elämää ruusunpunaisten lasien läpi... Ja mä TIEDÄN ettei meille tuu eroa toisen naisen/miehen takia eikä kyllä minkään muunkaan syyn takia.

T:se joka kirjoitteli aiemmin...

Vierailija
205/205 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sen verran itsepuolustustahtoinen, että pistäisin luun kurkkuun anopille ja koko suvulle, jos alkaisivat mua tuossa tilanteessa syyttelemään. Kun mua petettiin, niin tottahan toki miehen äiti yritti minusta etsiä jotain vikaa. On se vaan niin käsittämätöntä. Sanoin suorat sanat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi