Miehen puhelin jäi kotiin... ja nyt heräsi epäilykset...
Miehen puhelin jäi aamulla kotiin, ja minä jo olin ihan harmissani kun sen huomasin, että kun piti kauppa juttuja soitella... Miehellä menee töissä tänään kuulemma kuuteen asti, kun on jotakin ruuhka juttuja...
Äsken soi puhelin ja tuntemattomasta tuli. Vastasin niin täti ihminen kysyi " onko ? paikalla" ja tämä kysyi miestäni lempinimellä joten ei voinut olla mikään kauhean virallinen täti... Sanoin suht virallisesti, että mitä kerron miehelle... " Juu-u kun mulle ei tänään käykkään se klo 15 tapaaminen" ja siihen kysyin, että mikähän tapaaminen niin lyötiin luuri korvaan...
Ou mai gaad...
Kommentit (205)
tukea tollasessa tilanteessa tarvitaan. Todellakin tarvitaan. Saatu multa halin, ja edelleen toivon, että kaikki olisi vaan typerää väärinkäsitystä.
jos valehtelee, niin tiedät että pettää. Jos ryntäät paikalle, voi keksiä selityksen tai vaan mennä piiloon.
Ihan oikeasti, jos teillä olisi suhde ja te soittaisitte miehen kännykkään peruaksenne tapaamisen niin puhuisitteko te tapaamisesta mitään, kutsuisitteko edes kutsumanimellä?
Näin siis jolle se nainen vartavsaten halua kertoa, mutta miksi se sitten soittaa miehen kännykkään?
Minusta tuntuu, että se soittajatäti oli ihan oikeasti vaan työtuttu, joka sitten hermostui kun ap alkoi utelemaan ja arvasi, että nyt sitä ollaan sotkemassa johonkin perheriitaan.
PAljon uskottavampaa.
kuitenkin katkaisi puhelun. sitä ei normaalitilanteessa tapahdu. Ainoastaa jos akku loppuisi, mut senkin jälkeen yleensä soitetaan takaisin ja kerrotaan asia mikä jäi kesken
on aika mahtava mielikuvitus kun pystyy kehittämään tämmöisen sadun.
palaan kohta, yritän pysyä nahoissani ja tulla kotiin ihan pokkana vaikka se auto siellä olisikin.
-ap-
kun kameran kanssa kuvasin mieheni autoa vieraassa pihassa, minulle soiteltiin lähetettiin nimettömiä kirjeitä joissa minua syytettiin vainoaksi yms...
Siis minä olin se koko asian pahis, vaikka mieheni oli pettänyt minua kyseisen naisen kanssa 7 kuukautta. Poliisillakin minua uhkailtiin.
jos mies olisi siellä tähänaikaan
Naisen oli ehkä tarkoitus soittaa miehelle, että oletko jo tulossa tms? Kun vaimo vastasi puhelimeen niin kiireessä keksi, että klo 15 tapaaminen ei onnistukaan.
meillä on melkein näin tapahtunut
joka on koodi siis yhdessä miehen kanssa.
Nämä pettämisjutut on niin sairaita että...
ja silti petti.
Sellainen tasainen ja kotitöihin osallistuva mies, joka ei ole ikinä hyväksynyt että petetään, ja kuitenkin sillä itsellä oli pitkä suhde toisen naisen kanssa.
Musta itsestä tuntuu et miten sitä voi olla niin sinisilmäinen ja luottaa toiseen aivan satasella, siis ikinä ei edes tullut mieleen et mies vois mennä ja pettää, valehdella kuukausi tolkulla, huijata ja petkuttaa. Mies jonka sanaan ja rehellisyyteen olin voinut luottaa.
Se on niin käsittämätöntä, tuo pettäminen ei sitä voi käsittää eikä ymmärtää.
ja kaava on joka kerta lähes sama. Ensin mies lähti töihin, ja sitten mies onkin eronnut töistä tai niin kuin tässä ketjussa, mies on vapaapäivää viettämässä.
Hohhoijakkaa ja aina joku hyväuskoinen nappaa syötin...
Ja joka toinen joka pitää tätä faktana, on ap:n kirjoittama.
Mutta on oikeastaan niin paska fiilis tässä nyt kaikkinensa ja täälläkin provoksi huudellaan, että taidan jättää sitten kertomatta mitä näin ym.
-ap-
Minä en todellakaan ole kirjoittanut mitään vastaavaa, en koskaan aikaisemmin...
miksi joku keksis tällasta. Mä ainakin uskon sua ap ja varmasti tuntuu pahalta kun vinoillaan.
Mies transsu tai muuta vastaava...
Ajoin sinne missä se täti ihminen asuu... Mieheni auto oli pihassa, autostakaan ei voi erehtyä on sen verran erikoinen, harrastusauto. En tiedä mitä uskon, ketä uskon... Mutta en vaan saa nyt mitään järkevää ajatusta, miehellä on vapaapäivä mutta sanoo minulle olevansa töissä... tulee kummallinen puhelu, joka johtaa mut sinne pihaan katsomaan että mieheni auto seisoo siellä... Tässä nyt sitten mietin ja pohdin mutta mitään järkevää en saa keksittyä millään. Olen sitä mieltä, että olen tämän päivän ihan kun en mitään epäilisi tai siis olen ihan normaali. Odotan mitä mies kertoo työpäivästään ym. ja kun illalla saan lapset nukkumaan avaan suuni ja kuuntelen mitä sillä äijällä on sanottavaa.
Mitään tällasita en osannut kuvitella, tässä ollaan jo pitkään taivallettu ja vaikeita asioitakin yhdessä koettu. Ollaan puhuttu paöjon siitä mtien onnellisia me olemme ja ties mitä, mutta tottahan se on että puheet on puheita...
-ap-
Tässä olen jo kerinnyt vähän katselemaan mitä pakkaan ja mihin, heitänkö kylmästi äijän roinat autotalliin... siellähän se muutenkin aikansa viettää, niin olkoon nyt siellä sitten ihan lopullisesti... Minulla on pinna niin tiukalla ja lapset tappelee vaan ja ajatukset harhailee ties missä...
Arg!
Soitin kaverini tänne meille että minä lähden tekemään vähän salapoliisi työtä, mun hermoni ei enää kestä tätä paikallaan oloa. Hyppään kohta autoon ja ajan sinne missä se mies voisi olla... mutta jos siellä auto on pihassa niin sitten en tiedä mitä teen, hyökkäänkö sinne vai jäänkö tänne kotiin ihan pokalla odottelemaan ja tosiaan kyselemään miltäs se työpäivä maistui näin vapaa päivänä...
-ap-