Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen puhelin jäi kotiin... ja nyt heräsi epäilykset...

Vierailija
15.05.2006 |

Miehen puhelin jäi aamulla kotiin, ja minä jo olin ihan harmissani kun sen huomasin, että kun piti kauppa juttuja soitella... Miehellä menee töissä tänään kuulemma kuuteen asti, kun on jotakin ruuhka juttuja...

Äsken soi puhelin ja tuntemattomasta tuli. Vastasin niin täti ihminen kysyi " onko ? paikalla" ja tämä kysyi miestäni lempinimellä joten ei voinut olla mikään kauhean virallinen täti... Sanoin suht virallisesti, että mitä kerron miehelle... " Juu-u kun mulle ei tänään käykkään se klo 15 tapaaminen" ja siihen kysyin, että mikähän tapaaminen niin lyötiin luuri korvaan...

Ou mai gaad...

Kommentit (205)

Vierailija
41/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meissä kaikissa asuu pieni salapoliisi. Olen kokenut itse pettämistä ja joka kerta tieto on tullut ilmi kännykän kautta. Voimia ja toivotaan, että tämä ei ole sitä miltä vaikuttaa

Vierailija
42/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen puhelin vielä suht uusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi parempaa.

Vierailija
44/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin joskus kännyä ja huomasin että soittelee usein kaverilleen markulle. Sitten kerran kysyi multa että onko sulla markun numeroa kun pitäs soittaa :S . Sanoin että sillehän jatkuvasti oot soitellu, niin eipä osannut siihen mitään sanoa.

Ihmettelin myös kun tää " markku" länttäs luurin korvaan jos minä satuin vastaamaan :D

Vierailija
45/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sattuikin että juuri tänään kun miehellä jäi puhelin kotiin tulee outo soitto tuntemattomasta numerosta..

Keksi parempaa.

Jos miehellä on salasuhde niin kai niitä soittoja ja tekstareita voi tulla päivittäin. Maanantaiksi järjestetty tapaaminen, kun viikonloppu oltu kotona perheen kesken.

Vierailija
46/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot että yrität tavoitella

Vierailija
47/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaavat heti, että epäilet jotain ja yrittävät olla hetken varovaisempia, että eivät jää kiinni. Sinä jäät ilman tietoja.

Vierailija
48/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uhrannut aamupäivän tälle asialle ja haluisin kuulla miten kävi. jookos? :)

Vierailija
49/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaahan se nainen joka päivä siitä numerosta, mutta vain tänään puhelin jäi kotiin. Eli ei mitään sattumaa.

Vierailija
50/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita Matti työ-numeroon ja leiki että soitat jostakin kyselystä tai gallupista... Keksi joku hyvä aihe. Esim. siitepöly tms. Vuodenaikaan sopiva. Kysele perheen koosta. Onko lapsia, oireilevatko jne... *Hehhee*

Vierailija
51/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne laittaa jonkun naisen numeron miehen nimen alle ja luulevat sillä selviävänsä.

Sinuna alkaisin salapoliisiksi ja selvittäisin missä miehesi kulkee, kun lähtee johonkin niin perään vaan ja kun tiedät naisen osoitteen voit tarkkailla näkyykö autoanne siellä

Vierailija
52/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tuossa laittamassa lapset nukkumaan ja arvatenkin miehen puihelin soi just niin pahaan aikaan... Vastasin taas tietysti puhelimeen... Sattuikin pomo soittamaan " anteeksi kun näin vapaa päivänä häiritsen, mutta onko isäntä lähellä" niin, että tänään on vapaa päivä... Huh huh...

Itsekkin ajattelin soittavani lehtimyyjänä tai vastaavana sen naisen numeroon. Tässä nyt keksin hyvää aihetta ja soitan kohta...

Vierailija
53/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toteutus voi ontua, koska se " tätihän" kuuli ap:n äänen ihan selvästi, eli sinun pitäisi muuntaa omaa ääntäsi tai sitten laittaa kaveri soittamaan.

Tässä tarina jota voisit käyttää:

x.x. Suomen Gallupista päivää.

Teemme tutkimusta katupölyn vaikutuksista ja olisin halunnut haastatella sinua 2 minuutin ajan.

Ensin muutama peruskysymys:

Minkä ikäinen olet?

Kuinka monta jäsentä talouteenne kuuluu?

Onko katupöly aiheuttanut sinulle oireita? Jos niin minkälaisia?

Entä perheenjäsenillesi?

Joudutko työssäsi tekemisiin katupölyn kanssa, eli oletko ulkotyössä? (kökkö kysymys, mutta jos nyt on vaikka rekkavarikolla töissä, niin saattanee kertoa jotain)

Vierailija:

Soita Matti työ-numeroon ja leiki että soitat jostakin kyselystä tai gallupista... Keksi joku hyvä aihe. Esim. siitepöly tms. Vuodenaikaan sopiva. Kysele perheen koosta. Onko lapsia, oireilevatko jne... *Hehhee*

Vierailija
54/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja soitan, ja osaan muuttaa puhetapaani, koska kotiseudulla puhutaan murretta ja sen taidan vieläkin=)

-ap-

Vierailija
55/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukkos kyllä taatusti pettää sua. Soita nyt kummiskin puhelu.

Vierailija
56/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sä pysyt noin coolina. Mihin se miehesi sanoi menevänsä... ja miks se muuten lähtisi näin aikaisin?

Vierailija
57/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä soitin juuri, ei ollut aikaa keskustella ärsyttävän haastattelijan kanssa... On vieraita tulossa... Äh, mutta ääni oli minusta kyllä ihan sama kuin aamuisella soittajalla. Tässä mietin, ettei se vieras olisi mieheni! Kunhan lapset herää niin hyppään autoon ja käyn katsomassa seisooko mieheni auto numeron omistajan osoitteessa...

Vierailija
58/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko rankka päivä ja missäs asti jouduit ajelemaan? No vastauksen jälkeen sitten paukautat, että pomosikin muuten soitteli ja pahoitteli että vapaapäivänä sinua häiritsee ja tyttöystäväsikin soitti ja perui iltapäivän tapaamisen. Että selittäisitkös nyt kenen luona koko päivän olet viettänyt, jos et ollut töissä, etkä likkakaverilla, onko niitä naisia useampiakin?

Vierailija:

Sattuikin pomo soittamaan " anteeksi kun näin vapaa päivänä häiritsen, mutta onko isäntä lähellä" niin, että tänään on vapaa päivä...

Vierailija
59/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap-

siis sanoi, että töissä on vieläpä normaalia pidempi päivä tänään...

Vierailija
60/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut vastaavaa ja nyt olen onnellinen yh. En jaksa enää luottaa miehiin. Alkaa ihan puistattaan, kun tätä ketjua luen. MUistot tulee siis mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi