Miehen puhelin jäi kotiin... ja nyt heräsi epäilykset...
Miehen puhelin jäi aamulla kotiin, ja minä jo olin ihan harmissani kun sen huomasin, että kun piti kauppa juttuja soitella... Miehellä menee töissä tänään kuulemma kuuteen asti, kun on jotakin ruuhka juttuja...
Äsken soi puhelin ja tuntemattomasta tuli. Vastasin niin täti ihminen kysyi " onko ? paikalla" ja tämä kysyi miestäni lempinimellä joten ei voinut olla mikään kauhean virallinen täti... Sanoin suht virallisesti, että mitä kerron miehelle... " Juu-u kun mulle ei tänään käykkään se klo 15 tapaaminen" ja siihen kysyin, että mikähän tapaaminen niin lyötiin luuri korvaan...
Ou mai gaad...
Kommentit (205)
vaikka jonnekin mihin ois voinut sen tukkia.
Mut tutki ne numerot, mun miehellä oli naisen numero Seppo nimen alla, juu hirveen fiksua....
Jos se on joku toinen muija, niin kyl se jossain vaiheessa alkaa tekstareita tunkemaan...trust me.
Ja todella sit, kun olet saanut tarvitsemasi tiedon luuri löytyy jostain käsittämättömästä paikasta.
lä naitu jo useampaan kertaan. Lemppaan miehen kunhan pääsen hänen juttusille.
Munkin mies vei näytepaaluja aika tiheesti tälle tätilleen, vai olikohan näytepalleja.... ;)
ja sit kun se löytyy laitat tietty äänet takas....
Katos sehän varmaan haluu koittaa sun puhelimista soittaa, et misä se puhelin soi.
muuten jollain hyllyllä räpättää
Näihin uusiin voi jäädä tekstiviesteistä alkuja sinne logiin
asiaa helpottaaksesi tilaa eniro .fi tunnus (maksaa 20 senttii) ja sen jälkeen kaikki numerohaut ilmaisia. Netissä siis.
ja jos juttelee keskenään että on soitellut siihen puhelimeen ja että olet siihen vastannut. Sitten oot lirissä kun olet puhelin piilottanut .
piilo sellainen, et kuuleminen on ollut mahdotonta.
Mulla oli joskus kokouksessa puhelin äänettömällä laukussa ja laukku olikin sitten tuolin metallista jalkaa vasten. Kokouksen aikana joku sitten soitti, enkä millään ensin tajunnut että kyse on minun puhelimesta, kun nimenomaisesti siitä äänet otin pois. Taisin olla paloauton värinen kun lopulta tajusin mistä ääni tulee.
jos tollasesta jää kiinni, niin sit voi sanoo suoraan, et puhelimesi on tutkittu.
Vierailija:
ja jos juttelee keskenään että on soitellut siihen puhelimeen ja että olet siihen vastannut. Sitten oot lirissä kun olet puhelin piilottanut .
Sodassa ja rakkaudessa ei tunneta sääntöjä...
siis henkeen ja vereen, enkä myöskään itse koskaan tutkinut miehen luuria, kunnes kuulin tutulta että mieheni käy vieraan naisen luona, sen jälkeen olen sanonut aina että pienempi petos on tutkia puhelin kuin tulla petetyksi....
Joten tutki pois vaan
Jos puhelin pääsee sammumaan, niin koko lysti voi olla ohi. Miehelläsi varmaan pin-koodi jota et tiedä.
Kävin koko puhelimen läpi ja totta tosiaan tiedän, että miten usein jonkun kaverin nimen kohdalla onkin naisen numero... on tullut vastaan lähipiirisä... Noh, puhelimessa on sellainen yksi tyyppi ja tämän tyypin nimen alla sanotaan nyt vaikka että ensin on Matti ja sitten Matti työ... mutta epäily heräsi koska kyseinen Matti herra ei ole minun tietääkseni koskaan ollut misään työssä. katsoin numeron ja se on jonkun täti ihmisen joka asuu tässä aika lähellä... ajattelin nyt odotella siihen kolmeen asti ja sitten laitan miehen puhelimesta joskun viestin " sori puhelin jäi kotiin, mutta hain sen missäs sä oikein olet?"
Tämä on oikeasti ensimmäinen kerta kun minä tutkin puhelinta, en ole koskaan sortunut kyseiseen...
Kuulisit sitten äänestä onko sama täti.
eli tästä apua, jos kaikki viestit tuhottu. Löytyy myös pvm ja kellonaika.
Vierailija:
eli tästä apua, jos kaikki viestit tuhottu. Löytyy myös pvm ja kellonaika.
Katsos kun mies tulee kotiin niin kyselee " jäikö mun puhelin kotiin" ja tietysti vastaan kirkkain silmin " ei, oletko sä hemmetin pöllö hukannut uuden puhelimesti" =)
-ap-