Monta kertaa olet harrastanut seksiä 2019 vuonna?
Kommentit (122)
En laske, mutta hyvä veikkaus olisi 7-8 kertaa. Viikko tasolla seitsemän vuotisessa suhteessamme keskiarvoltaa 3krt/vko.
Ihan jees, itse haluaisin enemmän, mutta mies kykynsä mukaan määrää tahdin.
Viikottain tulee masturboitua myös.
N 31 avoliitossa
6x, keski-ikäinen etäsuhdepari...pari-kolme kertaa lisää ei olisi ollut pahitteeksi, mutta annetaan miehen välillä hengähtää ; )
0. Naimisissa, yli 20 vuotta suhdetta ja pari pientä lasta.
M40
Vierailija kirjoitti:
0. Naimisissa, yli 20 vuotta suhdetta ja pari pientä lasta.
M40
Tai no, soolona 5-6 krt toki oon harrastellu.
M40
3 kertaa, saman vakipanon kanssa. Olen 25v sinkku nainen
Mullakin on menossa "en pane ketään-vuosi"
Vierailija kirjoitti:
Nyt on 13. päivä joten ehkä 15 kertaa. Tuore suhde =)
Miksi tätä on alapeukutettu? Olisko pitänyt olla enemmän kertoja?
Hassu juttu oikeastaan koska en muista kuinka monta kertaa. Siis oliko se tammikuun puolella vai joulukuun puolella se yksi kerta jota muistelen. Olen siis harrastanut tänä vuonna seksiä 0-1 kertaa. Se oli kyllä mahtavaa ja kiimaista mutta en silti muista.
M45
Jaa, hyvä kysymys. Viisi kertaa ehkä? Saattaa olla kuusikin, en ole pitänyt kirjaa 😀 Mies perseili kunnolla just ennen uutta vuotta joten vuoden eka viikko oli aika hiljaista. Ei paljon napannut hässiä kyseistä sankaria.
Sen jälkeen mies on petrannut, niin elämässä kuin sängyssäkin.
Kahdeksana päivänä 2019 olemme harrastaneet seksiä mieheni kanssa. Yksi tai useampi kerta päivässä. - Sitten olin 6 pv työmatkalla ja poissa kotoa niin ei ole joka päivä pystynyt heiluttaa lakanoita.
0 - naimisissa 28 v ... jos meno jatkuu entisellään niin ehkä sitä keväällä, lähempänä kesää saa ;)
Omin käsin dildolla noin 20 kertaa. Mieheni kanssa kerran kun kesken oman tyydytykseni kokeilin vieressä makaavan mieheni etumusta ja hänellä olikin kalu puolikovana. Siitä sitten istuin päälle ja ratsastin itselleni orgasmin.
56 kertaa. 21 eri miehen kanssa :):)
9 kertaa
Muutama vuosi on ollut melko hiljaista seksin saralla, ihan minusta johtuvista syistä. Ei vaan ole jaksanut ja kiinnostanut, haluttomuutta isolla Hoolla.
Uuden vuoden lupauksena päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja panostaa parisuhteeseemme kunnolla, tähän saakka ollaan menty lähinnä kämppislinjalla.
Täytyy sanoa, että paras uv lupaus ever!
Nukkuva karhu on herätetty ja mieskään ei valita :)
Prkele, se 3 kerta muuttui suikkariksi. Viikko sitten tuli annettua liian kovaa kielihoitoa vaimolle. Näytti vaativat orkun tuloon tavallista kovempaa käsittelyä ja kohdunkaulan hieromista, ennenkuin tuli. Olin liian raju ja hän sai klitan juureen jonkun vekin joka pirun kipeä vieläkin. Joskus ennenkin on näin tapahtunut, muttei ole tiedetty mistä se vekki tuli. No nyt tiedetään, ilmankos klitta olikin pirun arka jo heti orkun tultua. Stanan tana, ihan tarpeeksi tökkinyt nuoruudessa isolla kalullani, milloin kohdunkaulan haavaumia ja milloin hätäiseen ilman esileikkejä aiheuttaen hiivatulehduksia, kun ei ole ollut valmis ottamaan sisään.. Pitikö nyt tämänkin vielä sössiä. Taas saa olla viikon ilman naimista. prkele. Koko ikä treenattu eikä vieläkään osaa.
Itsetyydytystä noin 10-15 kertaa. Seksiä toisen kanssa 0. Sinkku olen.