Joukkopako hovista kiihtyy: Nyt tarpeekseen sai Meghanin henkivartija
Huhuja eivät ole hiljentäneet viime aikojen tapahtumat. Brittilehti Daily Mail sai tänään sunnuntaina selville, että Catherine jätti kutsumatta prinssi Harryn ja Meghanin syntymäpäivilleen.
https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000005964268.html
Ever so splendid indeed.
Kommentit (77)
Miksi se Meghanin olisi kutsunut? Muut oli vanhoja läheisiä ystäviä. Ei kai Meghankaan kutsunut Katea?
Mitähän siitä naisesta vielä paljastuu? Voi olla suurta draamaa tulossa.
Amerikkalaiselle on luonnollista halata ja koskettaa ihmisiä, joille puhuu. Britti ei tätä ymmärrä. Ihan normaalia elämää.
En ole koskaan kutsunut mieheni siskon miestä yhteenkään omaan henkilökohtaiseen juhlaani, eikä minulla ole mitään tätä vastaan. Ei vaan ole tullut mieleenikään.
Pysyykö kaikilla muilla hovin jäsenillä samat työntekijät vuosikausia? Luulisi, että samanlaisia "joukkopakoja" olisi myös muilla, ihmisillä kun on tapana vaihtaa välillä työpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Amerikkalaiselle on luonnollista halata ja koskettaa ihmisiä, joille puhuu. Britti ei tätä ymmärrä. Ihan normaalia elämää.
Tuo on ihan valtava turvallisuusriski.
Tiesin jo etukäteen tuosta ettei kukaan halua työskennellä sen kanssa poliisista, olen yhdessä ryhmässä facessa, jossa on on lontoolainen poliisi ja se kertoi jo kuukausia sitten, että monet kieltäytyy suoraan tehtävistä meghanin kanssa.
Kuninkaalliset ei lähmi ja halaile ihmisiä, koska-
a. muuten ne joutuu lähmimään kaikkia, ja ne ei ehdi, eli se on epäoikeudenmukaista muita kohtaan
b. se on liian iso turvallisuusriski
Noiden ns. oudoille säännöille on oikeat, järkevät taustasyyt, vaikka joku ö-luokan amerikkalainen ei sitä tajuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Pysyykö kaikilla muilla hovin jäsenillä samat työntekijät vuosikausia? Luulisi, että samanlaisia "joukkopakoja" olisi myös muilla, ihmisillä kun on tapana vaihtaa välillä työpaikkaa.
Niillä on usein todella pitkäaikaisia työntekijöitä.
Meghanin ja harryn ympäriltä pakenee paljon ihmisiä, jopa harryn teiniajalta asti ollut pa on lähtenyt meghanin takia.
Ihana että meillä on Meghan. Av olisi paljon tylsempi paikka, jos Harryn vaimo olisi ollut joku Cressida.
Ei se Meghan aiemmin ketään julkisesti halaillut. Tuo on jotain ”olen Diana2-wannabe”...
Kukaan ei halua vartioida Meghanin henkeä :( Tuo on varmaan pahin loukkaus jonka ihminen voi saada..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesin jo etukäteen tuosta ettei kukaan halua työskennellä sen kanssa poliisista, olen yhdessä ryhmässä facessa, jossa on on lontoolainen poliisi ja se kertoi jo kuukausia sitten, että monet kieltäytyy suoraan tehtävistä meghanin kanssa.
a. muuten ne joutuu lähmimään kaikkia, ja ne ei ehdi, eli se on epäoikeudenmukaista muita kohtaan
Noiden ns. oudoille säännöille on oikeat, järkevät taustasyyt, vaikka joku ö-luokan amerikkalainen ei sitä tajuakaan.
Ei tajunnut se yksi brittiläinen yläaatelinenkaan, joka halaili hiv-potilaita.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän siitä naisesta vielä paljastuu? Voi olla suurta draamaa tulossa.
Paljastuskirjaa pukkaa suunnalta jos toiselta. Pikku "herttuattarelle" (aika kaukana mistään ylevästä ja arvokkaasta kuninkaallisesta) voi tulla aika ikävät oltavat. Onneksi yksinkertainen Harri on tukena, passaa ja palvelee. Kaipa mies hoitaa vauvankin, jotta rouva pääsee Givenchylle shoppailemaan :)
Ihan eri fiilikset noita kahta seuratessa, kuin aikoinaan Dianan ja sittemmin Katen. Tyylitöntä ja rahvaanomaista touhua koko esiintyminen. Katsokaa vatsaa, katsokaa! Näin mä sitä taputtelen sadan tonnin koltussa kestohymy korvissa.
Ja eikö se saa tuota tukkaansakaan jollain pinnillä kiinni, kun sitä pitää ihan koko ajan olla vetämässä korvan taakse? Ai mutta joo, kampaajat, meikkaajat ja stailistit ovat jo nekin paenneet.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei halua vartioida Meghanin henkeä :( Tuo on varmaan pahin loukkaus jonka ihminen voi saada..
Ei noista poliiseista kukaan välitä onko se meghan vai ei, ne ei halua tehdä töitä sen kanssa, koska se tahallaan vaikeuttaa niiden työtä.
Ei kukaan ammattilainen halua työskennellä tilanteessa, jonka toinen yrittää tehdä mahdollisimman vaikeaksi, koska se nyt vaan "tietää paremmin".
Vierailija kirjoitti:
Ei se Meghan aiemmin ketään julkisesti halaillut. Tuo on jotain ”olen Diana2-wannabe”...
Yleensä jenkit on kovia halimaan. Mutta ehkä sinä et ennen kytännyt häntä niin tarkasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dianan hiv-halaus tapahtui sisätiloissa sairaalassa, hallitussa tilanteessa.
Joten ei ole millään tavalla sama tilanne kuin joku meghan kulkemassa kadulla ja halailemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä jenkit on kovia halimaan. Mutta ehkä sinä et ennen kytännyt häntä niin tarkasti.
No katso itse sen vanhoja haastatteluja. Ihan normaalisti käyttäytyi.
Nyt se on kuin jokin laupeuden enkeli hädänalaisten parissa.
Miksi Suomen hallitus ei tee mitään Meghan-kriisin ratkaisemiseksi?
Äänestäkää Perussuomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se on ollut itse kuningatar, joka on määrännyt tahdin hovissa, ja siihen ei kuulu kadulla halaileminen. Olkoon sitten kuinka omapäinen jenkki tahansa. Syytkin tuli jo selvitettyä tuolla aiemmin. Ne koskevat myös pikku kiipijöitä.
Etikettiä on tälle primadonnalle iskostettu saalistuksen alkamisesta asti kaaliin, mutta ei vaan onnistu. Harvinaisen röyhkeä tapaus. Helppoa kuvitella se käskyttämässä hovin uskollisia ja pitkäaikaisia työntekijöitä.
Ja on avoimesti kertonut ihailevansa Dianaa suuresti. Todellinen wanna be Di. Myötähäpeällisen huvittuneisuuden tunteen vaan saa aikaiseksi. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dianan hiv-halaus tapahtui sisätiloissa sairaalassa, hallitussa tilanteessa.
Joten ei ole millään tavalla sama tilanne kuin joku meghan kulkemassa kadulla ja halailemassa.
Googlen kuvahaulla löytyy vaikka miten paljon kuvia Dianasta halimassa ihmisiä ulkosalla. Löytyy jopa kuva ugandalaisesta orvosta halaamassa kuningatar Elisabetia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No katso itse sen vanhoja haastatteluja. Ihan normaalisti käyttäytyi.
Nyt se on kuin jokin laupeuden enkeli hädänalaisten parissa.
Tiedätsä mikä on haastattelu?
Mikä pakko kutsua, ystävät voi valita sukulaisia ei. Oman kaveripiirin bileet, ei kait miehen veljenvaimoa pakko kutsua.