Erittäin alhaisen tason mies
Olen todennäköisesti tällä palstalla pyörivistä alhaisen tason miehistä se kaikkein matalatasoisin. Saa esittää kysymyksiä :D
Kommentit (314)
Mä olen erittäin alhaisen tason nainen enkä voi alkaa suhteeseen kenenkään kanssa koska en koe ansaitsevani kenenkään hyväksyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävisikö sinulle "samantasoinen" kumppani?
Oon treffannut myös vähemmän viehättäviä naisia, jotka nyt jotakuinkin on samalla tasolla kanssani (vähän ylipainoa, ei niin kauniit kasvot, tyyli tms), mutta heidänkään kanssaan ei ole juttu luistanut. Kieltämättä ihastun aina itseäni paremman näköisiin (monesti myös pidempiin) naisiin, ja heikosti on käynyt kerta toisensa jälkeen. Kauniimpien naisten kanssa on välillä tullut hyvin juttuun, mutta vain siis kaverimielessä, ei tietenkään siinä mielessä.
Miten se nyt niin on että vain kauniiden naisten kanssa juttu luistaa? Eikö tuo ole tilastollisesti epätodennäköistä. Ettei vaan olis panostus sun puolelta syynä? Eli olet välinpitämätön oman "tasoisiasi" naisia kohtaan ja nyt meidän kaikkien pitäis sääliä sua...
Kannattaisiko pitää tauko av:ltä?
Minä en KOSKAAN ajatellut, mitä tasoa mahdollisesti olisin, ennen kuin rupesin lueskelemaan av:tä.
En usko tasoihin nytkään. Olen parisuhteessa teidän teorian mukaan alfan kanssa. Hän on ihana ja uskollinen. Olen nätti ja kiva, mutta tuskin mikään 9 - 10. En edes tiedä mikä olisin enkä välitä ottaa selvääkään.
Katsokaas kun rakkaus.
Eniten itseäni ehkä myös pelottaa se, että jos jollain ilveellä onnistun saamaan jonkun naisen kun uratilanne on vakiintunut siinä 30v-30v+ tuntumassa, mutta en tiedä silloinkaan parisuhde-elämästä ja -tavoista mitään, niin miten sellainen juttu voi edes toimia. Enkä halua lapsia.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa vähä tarkempia tietoja: ikä, koulutus, työsuhdestatus, varallisuus, omat arviosi ulkonäöstä ja luonteesta
Ikä: 24
Koulutus: Opiskelen korkeakoulussa vielä (täysin väärää alaa kyllä, ja olen aikeissa vaihtaa toiselle alalle), sitä ennen käyty amis (kaksoistutkinto)
Työsuhdestatus: Teen matalapalkkaista p*skaduunia koulun ohessa, 10-15h viikossa
Varallisuus: Ei kovin hyvä, mutta kyllähän tässä toimeen tullaan. Joka kk jää jotain säästöönkin pahemman päivän varalle
Ulkonäkö ja luonne: Manlet (170cm, tasan), paino 69kg (vähän lihasta, mutten näytä miltään lihaskimpulta), luonne varautunut, hiljainen, huomiotaherättämätön.
Että mitähän vittua ruikutat? Itselläni sama fysiikka, vastaava koulutus, ikää 20 vuotta enemmän. Tienaan 6000€/kk, helvetin hyvännäköinen (oikeasti ihan suhteettoman kaunis omaan tasoni nähden) vaimo ja ihanat lapset.
Nyt leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon treffannut myös vähemmän viehättäviä naisia, jotka nyt jotakuinkin on samalla tasolla kanssani (vähän ylipainoa, ei niin kauniit kasvot, tyyli tms), mutta heidänkään kanssaan ei ole juttu luistanut. Kieltämättä ihastun aina itseäni paremman näköisiin (monesti myös pidempiin) naisiin, ja heikosti on käynyt kerta toisensa jälkeen. Kauniimpien naisten kanssa on välillä tullut hyvin juttuun, mutta vain siis kaverimielessä, ei tietenkään siinä mielessä.
Miten se nyt niin on että vain kauniiden naisten kanssa juttu luistaa? Eikö tuo ole tilastollisesti epätodennäköistä. Ettei vaan olis panostus sun puolelta syynä? Eli olet välinpitämätön oman "tasoisiasi" naisia kohtaan ja nyt meidän kaikkien pitäis sääliä sua...
Kaikkeni olen yrittänyt molempien suhteen. -AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeni olen yrittänyt molempien suhteen. -AP
Sori nyt vaan mutta en yksinkertaisesti usko että sinulla on geeni joka mahdollistaa sujuvan keskustelun vain kauniiden naisten kanssa. Hyvä uutinen on se että ylipäänsä pystyt tulemaan naisen kanssa hyvin juttuun, koska se on parisuhteen solmimisen tärkein lähtökohta. Nyt tarvitsee enää selvittää miksi et tule hyvin juttuun niiden sinulle sopivien naisten kanssa. Ettei vaan syy löydy siltä suunnalta että pyörit spanielin silmin niiden kauniiden ympärillä ja se sammuttaa omantasoistesi kiinnostuksen sinuun. Kukaan nainen ei halua olla illan viimeinen vaihtoehto. Tai harrastusporukan tai tuttavapiirin. Kasva aikuiseksi ja unohda ne kaunottaret, ne ei ole sulle vaikka kuinka ajattelisit toiveikkaasti että no ei haittaa jos edes yrittää.
Lisäksi, on ihan älytöntä että mainitset viimeisessä lauseessa ettet halua lapsia. Sen pitäisi olla ensimmäisessä lauseessa. Sen pitäisi olla koko naisenmetsästyksesi johtotähti. Onko omantasoistesi kanssa juttuun tuleminen loppunut siihen että olet ilmoittanut olevasi vela? Tuntuu ettet yhtään ymmärrä asian painoarvoa. Sinuna menisin mukaan vapaaehtoisesti lapsettomien toimintaan, siellä luulis pyörivän paljon sinkkuja velanaisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen todennäköisesti tällä palstalla pyörivistä alhaisen tason miehistä se kaikkein matalatasoisin. Saa esittää kysymyksiä :D
Vastaat siis keskiverto palstamammaa. Valitatko kuitenkaan usein säästä?
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan perus.
Jos saat hyvän uran, niin voit olla jopa kasin ysinkin tasoa. Rauhallisuus on hyvä asia.
En tiedä mitään tasoteoriasta, mutta voitat ainakin kouluttamattomat pt-machot.
Olen tosin jo 29-vuotias nainen, eli vähemmän kiinnostaa miehessä ulkonäkö. Tai jos kiinnostaa, niin kivan luonteen bonuksena saatan johonkin piirteeseen mieltyä.
Ei voita. Koulutus alkaa vaikuttaa vasta sitten, kun on paketti muutenkin kunnossa
T. koulutettu mies, joka häviää aina paremman näköisille vähemmän koulutetuille
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi, on ihan älytöntä että mainitset viimeisessä lauseessa ettet halua lapsia. Sen pitäisi olla ensimmäisessä lauseessa. Sen pitäisi olla koko naisenmetsästyksesi johtotähti. Onko omantasoistesi kanssa juttuun tuleminen loppunut siihen että olet ilmoittanut olevasi vela? Tuntuu ettet yhtään ymmärrä asian painoarvoa. Sinuna menisin mukaan vapaaehtoisesti lapsettomien toimintaan, siellä luulis pyörivän paljon sinkkuja velanaisia.
Ja missähän tällästä toimintaa olis tarjolla, löytyykö suurista kaupungeista? En ehdi etsimään nyt tarkemmin kun kohta taas töihin.. Ja en maininnut tota lapsijuttua heti kun monille ikäisilleni se ei ole vielä ajankohtainen asia. -AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan perus.
Jos saat hyvän uran, niin voit olla jopa kasin ysinkin tasoa. Rauhallisuus on hyvä asia.
Olen tosin jo 29-vuotias nainen, eli vähemmän kiinnostaa miehessä ulkonäkö. Tai jos kiinnostaa, niin kivan luonteen bonuksena saatan johonkin piirteeseen mieltyä.
Ei voita. Koulutus alkaa vaikuttaa vasta sitten, kun on paketti muutenkin kunnossa
Uskon enemmän sinuun, alan siis panostaa täydellisesti (ja vähän yli) ulkonäkööni, enkä ala leveilemään koulutuksilla. -AP
Voitan kyllä sut tässä kisassa. Yli 30-vuotiaana yliopistossa opiskelemassa uutta alaa, osa-aikatöitä siinä sivussa, 175/75 kiloa. En ole koskaan käynyt treffeillä enkä juurikaan puhunut naisten kanssa. Naisethan ei rumien miesten kanssa puhu etteivät kuvittele sen olevan soidinkutsu. Sitten taas ne naiset jotka varmaan olis ulkonäöllisesti samaa tasoa on kouluttautumisen ja työssäkäynni yms kanssa taas huomattavasti alempaa tasoa. Rumat ja lihavat naiset taas eivät kouluttaudu tai muuten menesty työelämässä. Hankala yhtälö. Ruma ja menestynyt mies vs ruma, lihava ja heikosti menestynyt nainen.
Vierailija kirjoitti:
Puhut tasoista, oletko siis Laasasen opetuslapsi?
Ei Laasasta tarvita sen johtopäätöksen tekemiseen, että erilaiset ihmiset ovat erilaisen yleisen haluttavuuden kategorioissa. Ei, vaikka vasemmistolaisajattelun ideologiaan se ei sopisikaan - siihenhän nyt ei koskaan ole todellisuus sopinut muutenkaan.
What makes you tick eli mitä harrastat intohimolla, mistä olet intohimoisesti kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan perus.
Uskon enemmän sinuun, alan siis panostaa täydellisesti (ja vähän yli) ulkonäkööni, enkä ala leveilemään koulutuksilla. -AP
Jos sulla on jo vähän lihasta, se on varmasti tarpeeksi. Kannattaa keskittyä naamakomeuteen ja erityisesti tyyliin. Mieti minkä tyyliset naiset voisivat hyväksyä lyhyen miehen ja yritä omaksua sellainen tyyli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja missähän tällästä toimintaa olis tarjolla, löytyykö suurista kaupungeista? En ehdi etsimään nyt tarkemmin kun kohta taas töihin.. Ja en maininnut tota lapsijuttua heti kun monille ikäisilleni se ei ole vielä ajankohtainen asia. -AP
Katso itse tuolta --> http://vapaaehtoisestilapsettomat.fi/.
Miten sä ajattelit tän asian hoitaa? Meet ja rakastut johonkin naiseen ja hän sinuun ja sitten pamautat että et halua lapsia? Kyllä tää asia pitää ottaa hyvin aikaisessa vaiheessa puheeksi vaikka asia ei olekaan ajankohtainen ikäisillesi. Ei nyt ekoilla treffellä mutta jos näyttää siltä että jututsta on tulossa jotain. Tai mieluimmin teet nettidettiprofiilin jossa ilmaiset että vela etsii toista velaa.
Naisten miesmaku muuttuu iän mukana. Kaava pituus/komeus/raha/status toimii aina, mutta tietyt asiat korostuvat eri iässä.
<25v naamakomeus, pituus, lihakset, kaveripiiri, biletystaidot, iskemistaidot, itsevarmuus
25-40v pituus, koko, raha, status, jämeryys, vakaus
40+ keskustelutaito, tasa-arvoisuus, luottamus
Noilla spekseillä olet vahvimmillasi 40+ tienoilla, jos pidät itsesi kuosissa.
ps. kiva nähdä että naisetkin kirjoittavat tasoteoriasta. Olen aina ollut sitä mieltä että juuri naiset uskovat tasoihin, ja ovat tarkempia niistä, kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Voitan kyllä sut tässä kisassa. Yli 30-vuotiaana yliopistossa opiskelemassa uutta alaa, osa-aikatöitä siinä sivussa, 175/75 kiloa. En ole koskaan käynyt treffeillä enkä juurikaan puhunut naisten kanssa. Naisethan ei rumien miesten kanssa puhu etteivät kuvittele sen olevan soidinkutsu. Sitten taas ne naiset jotka varmaan olis ulkonäöllisesti samaa tasoa on kouluttautumisen ja työssäkäynni yms kanssa taas huomattavasti alempaa tasoa. Rumat ja lihavat naiset taas eivät kouluttaudu tai muuten menesty työelämässä. Hankala yhtälö. Ruma ja menestynyt mies vs ruma, lihava ja heikosti menestynyt nainen.
Aika rankka yleistys ettei rumat kouluttaudu :D.
Ääh, kun ihastuu niin ihastuu. Ei siinä tarvita jotain mallimaista komeutta. Toisessa on vain Jotain, joka kiehtoo, kiinnostaa.