Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40-vuotias nainen, onko vientiä?

Vierailija
09.01.2019 |

Minkä ikäiset miehet lähestyvät?

Kommentit (199)

Vierailija
21/199 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin saavat vastata ovatko kiinnostuneita.

ap

Vierailija
22/199 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä edelleen lähestyvät, eri ikäiset. Joistain kolmekymppisistä olen huomannut, että kiinnostus loppuu kun kerron ikäni, haluavat perustaa perheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/199 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vientiä vaikka olen yli 50 ja ihan joka ikäluokasta. En vaan enää huoli. 

Vierailija
24/199 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä miehet lähestyvät teitä?

Netissä? Yöelämässä?

Vierailija
25/199 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä tasan 40-vuotias, onko vientiä? Entä 39-vuotias, riittääkö vientiä? Mites 40,5-vuotias, saakohan vielä miestä? Miten te 38-vuotiaat, onko ollut vielä vientiä? Mitä jos on vähän vaan yli 40, vaikka 42-v, onnistuuko miehen saanti vielä?

Aika iso ero on viennissä naisella 39 vs 40, sama kuin miehellä ero 59 vs 60v

Vierailija
26/199 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Facessa ja Messengerissä, deittisivujen kautta, oikeassa elämässä. Löytyipä yksi Vauvapalstaltakin!  XD Tapasimme siis myös oikeasti.

Oletan, että suurin osa kiinnostuneista hakee lähinnä seksisuhdetta. En osaa sanoa jos olisin vapailla markkinoilla olisiko oikeasta parisuhteesta kiinnostuneita miten tarjolla.

Kumpaa ap mahtoi tarkoittaa viennillä, seksinvonkaajia vai parisuhdetta etsiviä?

Vierailija
27/199 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä tasan 40-vuotias, onko vientiä? Entä 39-vuotias, riittääkö vientiä? Mites 40,5-vuotias, saakohan vielä miestä? Miten te 38-vuotiaat, onko ollut vielä vientiä? Mitä jos on vähän vaan yli 40, vaikka 42-v, onnistuuko miehen saanti vielä?

Aika iso ero on viennissä naisella 39 vs 40, sama kuin miehellä ero 59 vs 60v

Ei pidä paikkaansa. Ensinnäkään päälle ei näe oletko 39 vai 40. Toiseksi oma kokemukseni on ollut aivan päinvastainen; vientiä on / olisi enemmän kuin pariinkymmeneen vuoteen!

Tämä on outo ilmiö, koska luulin nelikymppisenä muuttuneeni miehille näkymättömäksi. Tiedätte varmaan, miesten katse pyyhkii ohi, kuin lävitseni. Ei se pahalta tuntunut, oli ihan ok. Sen suurempi yllätys tämä 50+ vienti.

Vierailija
28/199 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Facessa ja Messengerissä, deittisivujen kautta, oikeassa elämässä. Löytyipä yksi Vauvapalstaltakin!  XD Tapasimme siis myös oikeasti.

Oletan, että suurin osa kiinnostuneista hakee lähinnä seksisuhdetta. En osaa sanoa jos olisin vapailla markkinoilla olisiko oikeasta parisuhteesta kiinnostuneita miten tarjolla.

Kumpaa ap mahtoi tarkoittaa viennillä, seksinvonkaajia vai parisuhdetta etsiviä?

Kumpaakin. Onko kiinnostusta ja minkä laatuista se on?

Vierailija
29/199 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N42 kirjoitti:

Kyllä edelleen lähestyvät, eri ikäiset. Joistain kolmekymppisistä olen huomannut, että kiinnostus loppuu kun kerron ikäni, haluavat perustaa perheen.

Olet siis ikäistäsi nuoremman näköinen?

Vierailija
30/199 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viiskymppinen ja eniten lähestyvät 22-25 vuotiaat, joskus vähän vanhemmat, ja olen jo useita vuosia nauttinut hyvästä seksistä nuoren miehen kanssa, usean kanssa ollut fwb suhde. Parisuhdetta en itsekään nyt etsi, joten mätsi on siinä mielessä ollut kaikkien kanssa oikein täydellinen. Yli 35v miehet eivät lähesty lainkaan, mutten heitä haluisikaan katsella :)

Vierailija
31/199 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen mies vastaa: On.

Eron jälkeen deittailin hyvinkin ahkerasti ja viihdyin ylivertaisesti parhaiten oman ikäisteni seurassa. Upeita, itsestään huolta pitäviä ja itsensä kanssa sinut olevia naisia, joista yhden kanssa sitten jatkoin parisuhteeseen jonka toivon kestävän ikuisesti.

Pari isoa plussaa saman ikäisissä.

1. Yhteinen kulttuurihistoria = On kokenut samat maailman mullistukset samassa vaiheessa elämää.

2. Upeaa seksiä. Nuoruuden estot takana, mutta vanhuuden vaivat vielä edessä päin?

Vierailija
32/199 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljastatko mistä ketjusta löysitte toisenne..

Vierailija
33/199 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää!

ap

Vierailija
34/199 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juujuu kirjoitti:

Olen viiskymppinen ja eniten lähestyvät 22-25 vuotiaat, joskus vähän vanhemmat, ja olen jo useita vuosia nauttinut hyvästä seksistä nuoren miehen kanssa, usean kanssa ollut fwb suhde. Parisuhdetta en itsekään nyt etsi, joten mätsi on siinä mielessä ollut kaikkien kanssa oikein täydellinen. Yli 35v miehet eivät lähesty lainkaan, mutten heitä haluisikaan katsella :)

Missä tapaat näitä nuoria miehiä?

Netin kautta?

Mietin vaan, kun elämänpiiri varmaan aika erilainen.

Vierailija
35/199 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamiskanavista ylivoimaisesti parhain oli mielestäni Tinder, joka ei suinkaan ole pelkkään seksin etsintään. Mielestäni Tinderiin pätee sama kuin muuhunkin elämään; Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaankin. Eli jos haluat vain seksisuhdetta, on niitä sieltä löydettävissä. Jos vakavampaa, on sitäkin löydettävissä. Suurena etuna Tinderissä vs. nettideittailu, on paljon nopeampi ensitapaaminen naamakkain, jolloin ei pääse syntymään ylisuuria ennakko-odotusten pilvilinnoja, ja niistä seuranneita pettymyksiä. Vaikka Tinderiä moititaan pinnallisuudesta, niin ulkoinen vetovoima on kuitenkin yksi tärkeä elementti ja jos sitä ei molemmin puolisesti ole, on melko turhaa jatkaa eteenpäin. Tämän lisäksi profiiliteksti ja etenkin viestittely täydentää ensivaikutelman melko pikaisesti, minkä jälkeen on helppo sopia kevyt tapaaminen. Jos sitten kemiat eivät osukaan, ei siinä ole mitään hävettävää, eikä se ole kenenkään syy. Hyvän jatkot ja onnen toivotukset etsintään, ja kumpikin jatkaa eteenpäin. 

Vierailija
36/199 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako mies vastata?

Jos nainen on 40+, toivoisin että hänkin osaisi lähestyä eikä vain odottaisi että mies tulee ja hurmaa. Missä on se iän tuoma itsevarmuus ja sosiaalinen taitavuus?

Minä lähestyn oman ikäisiäni, mutta myönnän suoraan että kiinnostavien osuus omassa ikäluokassa on laskenut vuosi vuodelta. Kiinnostusta laskevat:

- ylipaino

- repsahtamaan päästetty kroppa

- tätimäinen tyyli

- superkäytännöllinen ja superarkinen luonne (en tarvitse äitiä tai arjen kumppania vaan naisen joka sytyttää ja kiinnostaa)

Olen itse hyväkuntoinen, mutta en suurituloinen, komea enkä pitkä. "Rotunaiset" eivät yleensä pidä minua oman tasoisenaan, enkä minä ole kiinnostunut oman ikäisistäni naisista jotka kiinnostuvat minusta.

Siksi, ja vain siksi, olen viime aikoina treffaillut nuorempien kanssa. Oman ikäisissä on upeita tapauksia, mutta jos käsitykset "tasoista" eivät kohtaa niin ei mahda mitään :)

Saa alapeukuttaa. Vastasin rehellisesti. Pinnallisia vaatimuksia on teilläkin, myöntäkää pois.

Vierailija
37/199 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen ilmiö tuo, jos nelikymppisenä muuttuu ns. näkymättömäksi, mutta viiskymppisenä onkin taas vientiä.

Vierailija
38/199 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu itsestäsi onko vai ei

Vierailija
39/199 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 50v, normaalipainoinen ja hyväkuntoinen nainen ja täyttä ilmaa....No joo, yksi 79-vuotias lähestyi kyllä. Enpä sitten innostunut.

Vierailija
40/199 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tavallinen niin lähinnä viisikymppiset lähestyvät. Paljon sellaisia tapauksia että on omakotitalo maalla joka kaipaa emäntää. Aika hiljaista oman ikäisten kanssa.

Jos ulkonäössä tai kuvissa on vahingossakaan mitään milffimäistä tai puumamaista niin viestiä sataa heti. Kaiken ikäisiltä, mutta tosi paljon nuoremmilta. Jokainen voi päätellä mitkä tsäänssit on parisuhteeseen tässä tilanteessa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi