Yli 40-vuotias nainen, onko vientiä?
Kommentit (199)
https://exrouva.blogspot.com/2018/12/sexting.html
On vientiä.
35 - 55 -vuotiaita on valtaosa.
Itse katselen ikähaitarilla 35-45v.
Vierailija kirjoitti:
Nyt yli nelikymppisenä minulla olisi vientiä enemmän kuin parikymppisenä. Paljon enemmän. Miehet ovat tosi fiksuja mukavia ehkä 40-50 vuotiaita.
Millainen olet? Mitä he hakevat, pelkkää sänkyseuraa vai parisuhdetta? T: itsekin nelikymppinen nainen.
Hah hah.
No mä olen 97-vuotias ja enimmäkseen mua lähestyy 25v miehet.
Kiitos.
Olen 40v, ei ole vientiä, mutta olenkin varattu enkä käy ns. viihteellä. Naama alkanut roikkua, kroppa vielä ok. Ehkä jotkut 50-60v miehet joskus katsoo sillä silmällä. Omanikäiset tai nuoremmat ei yritä flirttailla missään.
Juujuu kirjoitti:
Olen viiskymppinen ja eniten lähestyvät 22-25 vuotiaat, joskus vähän vanhemmat, ja olen jo useita vuosia nauttinut hyvästä seksistä nuoren miehen kanssa, usean kanssa ollut fwb suhde. Parisuhdetta en itsekään nyt etsi, joten mätsi on siinä mielessä ollut kaikkien kanssa oikein täydellinen. Yli 35v miehet eivät lähesty lainkaan, mutten heitä haluisikaan katsella :)
Uskoo ken tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäiset miehet lähestyvät?
Onko tullut mieleen, että ollaan varmaan aika yksilöitä, ei ikä kauhean paljon kerro?
Seurustelumielessä 35-45 v olisi näköjään kiinnostusta, seksi tuntuu olevan nuorempienkin mielessä.
Vientiä tuntuisi olevan hyvin.
N44
Nelikymppinen nainen tässä, joka on nyt viimeisen vuoden melko aktiivisesti deittaillut.
Kiinnostus on kova. Nuoremmat miehet lähestyvät, en kuitenkaan ole itse kiinnostunut treffailemaan esim 28-vuotiasta nuorta miestä. Pääasiallisesti olen tapaillut 34-42 vuotiaita. Vanhempien miesten lähestymiset eivät kiinnosta.
Kysymykselläni haen kokemuksia eri ihmisiltä (lähinnä naisilta, tosin miehetkin saavat vastata) tästä aiheesta.
Kokemukset ymmärrettävästi ovat erilaisia. Kysymys ei sisällä ennakko-odotusta vastausten laadusta.
ap
On sellainen juttu mitä moni ei ymmärrä.
Ihmisillä on yleensä huono itsetunto. Jos joku on kaunis ja nuori, ei uskalleta lähestyä.
Jos on vanhempi, ja edelleen kohtalaisen näköinen, saa enemmän huomiota, koska torjuntaa ei enää pelätä.
Osalla ihmisistä ikä lisää menekkiä.
Reaalimaailmassa ei ole vientiä. Nettideittisivuilla kiinnostuneita löytyy. En kylläkään usko että nekään livenä innostuisi. Kunhan vaan netissä olevinaan vokottelevat kaikkia, se on siellä niin helppoa ja vaaratonta.
N 50
Aika turha kysymys, onko wanhalla rupisella ja hampaattomalla 40 :sellä mummolla vielä menekkiä tai käyttöä ??
Joo, ei ole !
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on yleensä huono itsetunto. Jos joku on kaunis ja nuori, ei uskalleta lähestyä.
Jos on vanhempi, ja edelleen kohtalaisen näköinen, saa enemmän huomiota, koska torjuntaa ei enää pelätä.Osalla ihmisistä ikä lisää menekkiä.[/
Tämäkö on syy miksi itseä vanhempia naisia haetaan sänkyseuraksi?
Torjutuksi tulemisen pelko?
Vierailija kirjoitti:
Saako mies vastata?
Jos nainen on 40+, toivoisin että hänkin osaisi lähestyä eikä vain odottaisi että mies tulee ja hurmaa. Missä on se iän tuoma itsevarmuus ja sosiaalinen taitavuus?
Minä lähestyn oman ikäisiäni, mutta myönnän suoraan että kiinnostavien osuus omassa ikäluokassa on laskenut vuosi vuodelta. Kiinnostusta laskevat:
- ylipaino
- repsahtamaan päästetty kroppa
- tätimäinen tyyli
- superkäytännöllinen ja superarkinen luonne (en tarvitse äitiä tai arjen kumppania vaan naisen joka sytyttää ja kiinnostaa)
Olen itse hyväkuntoinen, mutta en suurituloinen, komea enkä pitkä. "Rotunaiset" eivät yleensä pidä minua oman tasoisenaan, enkä minä ole kiinnostunut oman ikäisistäni naisista jotka kiinnostuvat minusta.
Siksi, ja vain siksi, olen viime aikoina treffaillut nuorempien kanssa. Oman ikäisissä on upeita tapauksia, mutta jos käsitykset "tasoista" eivät kohtaa niin ei mahda mitään :)
Saa alapeukuttaa. Vastasin rehellisesti. Pinnallisia vaatimuksia on teilläkin, myöntäkää pois.
Moni nainen 40+ jolla lapsia on juuri tuollainen "superkäytännöllinen tai superarkinen", todellakin syö kaiken kiihottavuuden naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos on vanhempi, ja edelleen kohtalaisen näköinen, saa enemmän huomiota, koska torjuntaa ei enää pelätä.Osalla ihmisistä ikä lisää menekkiä.
Kyllä tää ymmärretään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on vanhempi, ja edelleen kohtalaisen näköinen, saa enemmän huomiota, koska torjuntaa ei enää pelätä.Osalla ihmisistä ikä lisää menekkiä.[/
Kyllä minun mielestäni. Ei kaikki etsi ihannekumppania. Osa etsii sellaista jota ylipäätään uskaltaa lähestyä.
Aloitteen tekeminen on täällä se vaikein asia.
En juurikaan käy baareissa ilman miestäni, mutta silloin kun oon käynyt mua on lähestyneet selkeästi parikymppiset nuoret miehet. En tiedä onko se sitten tää mun tätimäinen charmini mikä saa nuoren miehen hormonit hyrräämään ja luulemaan että mua kiinnostais opettaa nuorta miestä sänkyhommiin, vai onko se niitten humalatila. Luultavasti molemmat. Yhtä kaikki, mua ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun mielestäni. Ei kaikki etsi ihannekumppania. Osa etsii sellaista jota ylipäätään uskaltaa lähestyä.
Aloitteen tekeminen on täällä se vaikein asia.Kiva olla sitten se nainen jota juuri ja juuri on uskallettu lähestyä, vaikka olisi haluttu joku toinen.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen nainen tässä, joka on nyt viimeisen vuoden melko aktiivisesti deittaillut.
Kiinnostus on kova. Nuoremmat miehet lähestyvät, en kuitenkaan ole itse kiinnostunut treffailemaan esim 28-vuotiasta nuorta miestä. Pääasiallisesti olen tapaillut 34-42 vuotiaita. Vanhempien miesten lähestymiset eivät kiinnosta.
Miksi alapeukut?
Joku sanoikin että netti ja live ovat kaksi eri maailmaa.
Samoin kuin vakavat lähestyminen ja helpon seksin hakeminen.
Sanotaanko että jos menet livenä raflaan jossa on kaiken ikäisiä etkä saa enemmän lähestymisiä kuin parikymppiset nätit naiset, se on yksi merkki. Nelikymppistä kun on tuhatkertaisesti helpompi lähestyä kuin parikymppistä.
Jos saat olla livenä rauhassa mutta netissä tulee pommitusta, se on sitten jo paha merkki.
Panon metsästäjiä saa helposti. Parisuhdetta kelpo miehen kanssa ei sitten millään. Viisikymppisen jätetyn puolialkkiksen äidiksi pääsisin, tai opettajaksi parikymppiselle omien lasten ikäiselle pojalle. No thanks.
Se ärsyttävä jankkaaja oli tässä kutenkin oikeassa, se on nyt huomattu. Mutta ihan sama, lapsetkin on jo hankittu.
Olen 48-vuotias nainen ja minulla on parin vuoden sisään ollut kaksi suhdetta itseäni paljon nuorempien miesten kanssa. Toinen 28 ja toinen 35. Myös toinen alle 30-vuotias on ilmaissut kiinnostuksensa, mutta tunne ei ole ollut molemminpuoleinen.
Oma kokemukseni siis on, että tämän ikäisilläkin on vientiä nuorempien miesten suunnalta. Olen olemukseltani hoikka ja siro, liekö sillä asialla osuutta kiinnostukseen.