Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40-vuotias nainen, onko vientiä?

Vierailija
09.01.2019 |

Minkä ikäiset miehet lähestyvät?

Kommentit (199)

Vierailija
181/199 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan nähdä vastanneiden naisten kuvat.

IRL mun ikäisistäni naisista aika harva on sellainen joka kerää reippaammin huomiota. Ja vähän ihmettelen kuinka av-palstalle on kerääntyneet ne kaikki kuumat puumat.

En dissaa, mutta pics or didn't happen :D

t. 43v hopeakettu, parikymppiset naiset katselevat aina himokkaina.

Ethän sinä tunnista meitä, koska me emme näytä ikäisiltämme ;)

Tai no, saatat tunnistaa siitä, että me emme katsele sinua himokkaana.

Ei ehkä kannata uskoa Alkon myyjää, työkaveria tai baarissa pokaamaan tullutta miestä.

Oikeasti, on äärimmäisen harvinaista että nainen näyttäisi ikäänsä yli 5v nuoremmalta.

Edes googlaamalla on vaikeaa löytää esimerkkejä, ja hakutulokset ovat sentään Hollywood-julkkiksia, missejä ja malleja. Käytännössä kaikki näyttävät ikäisiltään miinus korkeintaan se 0-5v.

Sori.

Vierailija
182/199 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on ollut vientiä, 40 lähtien alkoi vaan nuoremmat lähestymään siis 6-10 vuotta nuoremmat.

Nyt olen 51 ja tapailen oman ikäistä pitkästä aikaa, tuntuu hyvältä, kun toinen tajuu jutut puolesta sanasta, se on samanikäisten suhteiden isoin plussa, ollaan samassa vaiheessa elämää vanhenemisen jne suhteen, ilmenee jo pientä kremppaa, joka otetaan vastaan toistaiseksi huumorilla ja toista tukien...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/199 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen nainen ja mietin, että mitä teen enää miesten huomiolla. Tähän ikään mennessä jo oppinut, että sitä on kaikille tarjolla aina ja käteen siitä ei sillätavalla mitään jää.

Nuorempana otin kaiken irti miehistä ja nuoruudesta. Vaihdoin miestä n.kolmen vuoden välein, harrastin yhdenillanjuttuja paljon, minulla on ollut seksikumppaneita n.50kpl ja koen, että mitään ei ole jäänyt hampaan koloon ja kaikki tuli otettua irti.

Nyt seurustelen ikäiseni miehen kanssa ja suhteemme on ihana ja aikuinen.

Mitä tekisin enää viennillä ja huomiolla vaikka sitä saisinkin?

Vierailija
184/199 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenikäiset. Nuorten miesten määrästä olen kyllä hieman yllättynyt.

Nyt tapailen viittä vuotta nuorempaa miestä. 

Vierailija
185/199 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret miehet lähestyvät ja etsivät seksiseuraa. Yli 50v miehet lähestyvät ja haluavat vakavampaa seuraa. Oma ikäluokka ei lähesty paljoakaan, he katselevat nuorempia naisia. 

Tätä vähän juuri mietin, että onko totta.

ap

höpsis. Kyllä oma ikäluokkakin lähestyy, tai mua ainakin nelikymppiset miehet ovat lähestyneet. Toisaalta viime aikoina olen aina ollut treffikumppaniani ainakin muutaman vuoden vanhempi, mutta muutama vuosi sinne tänne. N43

Vierailija
186/199 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan nähdä vastanneiden naisten kuvat.

IRL mun ikäisistäni naisista aika harva on sellainen joka kerää reippaammin huomiota. Ja vähän ihmettelen kuinka av-palstalle on kerääntyneet ne kaikki kuumat puumat.

En dissaa, mutta pics or didn't happen :D

t. 43v hopeakettu, parikymppiset naiset katselevat aina himokkaina.

Ethän sinä tunnista meitä, koska me emme näytä ikäisiltämme ;)

Tai no, saatat tunnistaa siitä, että me emme katsele sinua himokkaana.

Ei ehkä kannata uskoa Alkon myyjää, työkaveria tai baarissa pokaamaan tullutta miestä.

Oikeasti, on äärimmäisen harvinaista että nainen näyttäisi ikäänsä yli 5v nuoremmalta.

Edes googlaamalla on vaikeaa löytää esimerkkejä, ja hakutulokset ovat sentään Hollywood-julkkiksia, missejä ja malleja. Käytännössä kaikki näyttävät ikäisiltään miinus korkeintaan se 0-5v.

Sori.

Äh, älä ole tuollainen tosikko. Huumori tekee elämästä niin paljon parempaa :)

Vierailija
187/199 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sinkku 41-43 -vuotiaana, ja kyllä oli sutinaa. 😄 Kaikenikäiset lähestyivät, muutamaa kokeilinkin. Pelkkää seksiä molemmin puolin.

Sitten ajattelin, että parisuhde olisi kiva, eikä aikaakaan kun tuo nykyinen aviomieheni tuli elämääni. ❤ Hän on minun ikäiseni, 46 v.

Edelleen nautin monenikäisten huomiosta ja flirtistä, vaikka uskollinen olenkin.

Tärkeää ei ole fitti kroppa, nätti naama tai tietynlaiset vaatteet. Tärkeää on vain avoimuus, iloisuus ja itsevarmuus. Luota itseesi, se tekee miehet hulluiksi.

Vierailija
188/199 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea kokemuksianne! Oon joku aika sitten eronnut toisesta tärkeästä parisuhteestani, ja tässä pikku hiljaa alkanut miettiä tulevaisuuttakin. Sitä olen pohtinut paljon, että menikö juna jo. Muutama viime vuosi meni parisuhteessa minua reippaasti nuoremman vela-miehen kanssa (itselläni on kaksi lasta), mikä osoittautui ISOKSI virheeksi. Nyt olen 40+ ja mietin, että niinkö sitä rakkautta ja loppuelämän parisuhdetta ei mun korteissa ollut ollenkaan. Mun korteissa on kyllä ollut monta muuta hyvää juttua, joista olen kiitollinen ja onnellinen :) Kunhan tästä vielä hetken tokenen, ehkäpä uskaltaudun "markkinoille" minäkin.

189/199 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenhan on upeimmillaan 40 ikävuoden kieppeillä, kun pahimmat angstit ja epävarmuudet on saatu suodatettua itsestä. Kun ymmärtää, että muut ovat myös erehtyväisiä niin kuin sinäkin, niin maailma näyttäytyy aivan erilaisena ja positiivisempana.

190/199 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt yli nelikymppisenä minulla olisi vientiä enemmän kuin parikymppisenä. Paljon enemmän. Miehet ovat tosi fiksuja mukavia ehkä 40-50 vuotiaita.

Lisäkysymykseen: miehet olisivat halunneet hyvää parisuhdetta. He ovat kaikki olleet hyviä keskustelemaan, huumorintajuisia, rauhallisia ja juuri sellaisia minun kaltaisia upeita ihmisiä. Varsinkin yksi miehistä on ollut todella ihana.

Miten voivat olla vapaina. Tapaisinpa minäkin tuollaisia ja tuon ikäisiä.

Moni mies saavuttaa hyvän itsetunnon vasta myöhemmällä iällä. Se ainakin vaikuttaa asiaan merkittävästi.

Vierailija
191/199 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenikäiset. Nuorten miesten määrästä olen kyllä hieman yllättynyt.

Nyt tapailen viittä vuotta nuorempaa miestä. 

Sama täällä! Ikähaitarilla 25-50+ liikutaan.

Vierailija
192/199 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin exälläni oli ja siksipä exä onkin.

Itselläni ei ole ollut minkäännäköistä vipinää viimeiseen kahteen vuoteen.

Ihmettelin kovin vaimon halujen tippumista, mutta lopulta selvisi, että halut eivät olleet tippuneet mihinkään. Ihastukselleen kyllä riitti energiaa.

193/199 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

47 kirjoitti:

Olen 47v, nainen. Lapset omillaan, olen eronnut vuosi sitten. Ero oli ok, en jumita siinä.

Olen saanut niin liitossa ollessani lähestymisiä kuin nyt etenkin eronneena.

Kuka lähestyy. Todella mitä erilaisimmat miehet.

Ikäluokissa 20-65.

Alotteita tullut niin kahvilassa, bensatankilla, mesessä, whatsapissa, facessa, vapaa-ajan tapahtumissa, koiraa ulkoiluttamassa, deittipalvelussa, avantouinnilla.

Olenko otettu? No en oikeastaan, enemmänkin melko hämilläni.

Kiusaantunut. En ole itse mikään flirtti tapaus. Puhelias mutta en rohkea.

Ulkonäöllisesti olen ilmeisesti ihan nuorekas, kaunista ehkä hiukset ja säteilevä hymy.

Ylipainoa 20kg, mutta kurveissa. Pukeudun itseni näköisesti, naisellisesti mutta en räväkästi. Tukka ponnarilla ja ilman meikkiä jos huvittaa ja taas toisaalta laitettuna kun siltä tuntuu.

Uskon että luonteeni on se mikä edesauttaa lähestymisiä, kuuntelen, kommunikoin, en omaa mitään ihanne ihmisen listaa vastapuolesta, en piittaa kukkarosta enkä statuksista.

Onkohan liian kovaa väittää, että uskon sellaisen sisäisen säteilyn vaikuttavan.

Toki, saan suoria seksi ehdotuksia mutta yleensä annan takaisin huumorilla, jos tyyppi sen kestää. Jos kohtelee mua tavoiteltavana pelkkänä reikänä, niin deletoin niin livenä kuin somessa aika raa’asti.

Eri asia on, jos osaa ilmaista asian fiksusti aikuisen tapaan, että tarjolla ja tarjotaanko, yhteisestä sopimuksesta.

Seksinkin suhteen on vain itse niin sinut, että laatu korvaa määrän. ;)

Sinulla on selvästi elämänkokemusta myös muuten kuin numeron muodossa ja on helppo kuvitella sinut juuri sellaisena sopivan rentona ja itsevarmana henkilönä, jonka kanssa voisi tulla hyvin juttuun.

Tästähän se lähinnä on kiinni, että jaksaa yrittää oppia uutta ja erehtyä ja yrittää uudestaan ja lopulta on oppinut haluamansa asian ja se tyytyväisyys onnistuttuaan säteilee ulospäin kuin huomaamattaan.

Vierailija
194/199 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatuista vastaajista 2/3 kertoo seurustelevansa 5-10v nuoremman miehen kanssa, 1/3 oman ikäisensä miehen kanssa.

IRL keskiverto nelikymppinen varattu nainen seurustelee n. 4-5v vanhemman miehen kanssa.

Sinkkuvastaajista melkein kaikki ovat nuorekkaita, hyvin säilyneitä, iloisia, sosiaalisia, tyylikkäitä ja työelämässä kunnianhimoisia.

IRL yli puolet nelikymppisistä naisista on ylipainoisia. Ehkä 1% vastaa kuvausta yllä.

Sitäkin vähän ihmettelin kuinka vienniksi laskettiin ihan tavalliset huomionosoitukset.

Ehkei ketju anna ihan realistista kuvaa keskiverron nelikymppisen naisen tilanteesta?

Vierailija
195/199 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yli nelikymppisenä se vientikausi alkoi. Sitä ennen sai olla aika lailla "rauhassa" - voi toki johtua siitä, että olin silloin vielä naimisissa. Nyt viiskymppisenä vientiä olisi paljon enemmän kuin itseä kiinnostaisi.

Minua lähestyvät monenikäiset miehet, mutta viime aikoina on vähän kummastuttanut se, että nuoret miehet tuntuvat olevan minusta kiinnostuneita.

Vierailija
196/199 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän yli nelikymppisenä se vientikausi alkoi. Sitä ennen sai olla aika lailla "rauhassa" - voi toki johtua siitä, että olin silloin vielä naimisissa. Nyt viiskymppisenä vientiä olisi paljon enemmän kuin itseä kiinnostaisi.

Minua lähestyvät monenikäiset miehet, mutta viime aikoina on vähän kummastuttanut se, että nuoret miehet tuntuvat olevan minusta kiinnostuneita.

Missä lähestyvät?

Vierailija
197/199 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän liikaakin.

Jos olen Tinderissä tai käyn baarissa, niin koko ajan on joku kimpussa. On nuoria (n. 20 v) ja vanhempia (yli 50 v). Siksi valitsenkin usein jonkun syrjäisen kahvilan/oluthuoneen, jos käyn ulkona. Tinderiä ei viitsi avata, jos ei juuri sillä hetkellä ole kiinnostunut. 

Vierailija
198/199 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuvaa menoa hyvä kun suihkussa kerkiää käydä!

Vierailija
199/199 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vientiä.

Kukaan ei edes katsele enää sillä silmällä. Missään.

N51

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi