Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Viime tinkaan töistä kämpälle, köpsä sidosryhmäläinen ei hoksannut lähteä ajoissa, myöhästyin kulkupelistä.
Hyvän yön toivotus, suukko & hali elämäni keskipisteelle, vaalealle aurinkoiselle mieheltä 30km ja kuntarajain takaa, etunimemme alkavat samalla ääntiöllä, nuku hyvin!
Tänään kiersin pitkän lenkin oikuttelevan nilkkani kanssa ja siinä tulin miettineeksi, kuinkahan meidän yhteiset lenkit sujuisi. Sulla on aika paljon pidemmät jalat ja parempi kunto kuin mulla. Pysyisinköhän perässä ja jaksaisitko kävellä mun vauhtia? Vai käviskö siinä niin, että ensimmäisen puolenkilometrin jälkeen oltaisiin kuin vanha pariskunta. Isäntä monta (kilo)metriä edellä ja emäntä puuskuttais perässä :D tästä tuli taas vähän tämmöinen höpö viesti, vaikka kauan yritin vääntää asiallista. Totesin, ettei onnistu niin tällä nyt mennään. Huomenna yritän kirjottaa jonkun mukavan viestin. Hyvää yötä, kauniita unia! Olet rakas! <3
joka päivän jokaisena hetkenä
pärjäät, opit, pystyt, osaat
onnea on, kun vieressä on
noin rohkea,
joka kohtaa mörkönsä ja demoninsa
sinä maanittelet minunkin pimeät,
muodottomat hahmot esiin,
jotta voisin opetella taistelemaan
ja voittamaan
siihen niiden asuinluolaan
valaisevan tulen sytyttämään
~
Välillä sitä miettii, olenko vain nolo ja kiusallinen, kun vielä viestejä sinulle täällä kirjoitan. Pahoillani olen, jos täällä vielä käyt syystä tai toisesta ja näistä tulee ikäviä oloja, myötähäpeää, ahdistusta tai kiusaantunutta oloa. Olen tosi huono tunnistamaan lopulta, joten en tiedä kirjoitteletko ikinä tai jos kirjoitit, niin mitä ja millaisilla tunnisteilla. Valistuneestihan voi aina arvailla. Tällainen nyt vain olen tällä hetkellä. Minusta tämä on hauskaa, tuntuu tärkeältä (koska sinä olet), tuo hyvää oloa ja tuo "lohtua", vaikka sen varsinaisessa merkityksessä sitä ei enää tarvitakaan.
Nukutaan hyvin ja suunnataan seitsemälle merelle taas tänäkin yönä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan tietää että tämä on trollia koko ketju ja palsta.. ja jotkut ihan vakavissaan kertovat muka itseään tyhmemmille miten ei kannata tehdä sitä ja tätä tai uskoa tätä ja tuota. Apua!! Täällä leikitään. Eiköhän jokainen ymmärrä juonen.😅
Trolli olettaa muidenkin trollaavan. Kuten myymälävaras uskottelee itselleen muidenkin varastavan. On yleinen sääntö, että vilpillinen ihminen aidosti uskoo tai ainakin itselleen sepittää kaikkien muidenkin olevan samalla lailla vilpillisiä, mikä jotenkin muka oikeuttaa vilpin hänellekin. Tosiasiassa suurin osa ihmisistä on aina enemmän tai vähemmän vilpittömiä. Pahimpia trollaajia netissä ovat tutkitusti psykopaatit ja luonnehäiriöiset, jotka saavat kiusanteosta jotain perverssiä, sadistista nautintoa. Että siltä pohjalta eteenpäin näissä mietteissä.
Tulipa paatoksella kommenttisi. Anteeksi jos loukkasin. Ei kaikki ole niin mustavalkoista. Myymälävarkaallakin voi olla syynsä ja jopa oikeutuksensa teolleen. Minulla oikeus sanoa sen hetken tunne. Kyllä kai monella voi käydä mielessä että pelkkää trollausta. Ja vaikkei kävisikään niin minulla kävi. Että näin. Ja itse en ole trolli. Oletko sinä?
Huomenet unohtui. Hyvää huomenta vaan kaikille! Ei trollata, jankata, vängätä, ilkeillä tänään vaan ollaan nätisti. 🕊
Vaikka kävelenkin uhmakkaasti
Sitkeästi kuin tuulessa taipuva paju
Joskus tuntuu etten osaa kävellä
Näillä jaloilla
Olisitko silloin valmis ottamaan syliisi
Kantamaan minut sänkyyn lepäämään
Jäämään viereeni
Juttelemaan mukavia
Silittelemään uneen
Ottaisitko minut
Vaikka joutuisit helvettini pyörteisiin
Jolta sinut tahtoisin suojella
Olisitko vain siinä
Pitäisit kii ja sanoisit tästä selvitään
Vaikka olenkin semmoinen...
~~
En kaipaa sääliä, mutta yksi paikka olisi auki. Ihmiselle, joka ei ruuduita mua lokeroihin vaan tukee mua kohti parempaa, kun yritän nousta pois helvetistäni. Luotettavalle lohduttajalle, joka suojelee sulkemalla syliinsä pahimman kivun keskellä. Tuliselle rakastajalle, joka hurmaa vaikka tanssien. Ystävälle, johon voin luottaa järkähtämättömästi. Rakkaalle ihmiselle. Ei, minä en tarvitse yli-ihmistä, joka hanskaa asian kuin asian ja jaksaa loputtomasti. Tarvitsen ihmisen, jonka viat ja puutteet olen valmis ottamaan vastaan rakkaudella ja hyväksymisellä. Sellaisen olisin valmis ottamaan rinnalleni. Vaikka vannotin etten enää koskaan palaa vanhaan asiaan. Vannotin etten ota ketään enää satuttamaan mua. Sillä huomasin, että oikea rakkaus ei satuta - ja kävin kovin uteliaaksi tietämään ja kokemaan millaista olisi olla rakastettu, tasavertainen puoliso. Näitä mietin. Hyvää ja onnea päivääsi.
Vierailija kirjoitti:
Näillä jaloilla
Jäämään viereeni
Juttelemaan mukavia
Silittelemään uneen
Ottaisitko minut
Olisitko vain siinä
~~
En kaipaa sääliä, mutta yksi paikka olisi auki. Ihmiselle, joka ei ruuduita mua lokeroihin vaan tukee mua kohti parempaa, kun yritän nousta pois helvetistäni. Luotettavalle lohduttajalle, joka suojelee sulkemalla syliinsä pahimman kivun keskellä. Tuliselle rakastajalle, joka hurmaa vaikka tanssien. Ystävälle, johon voin luottaa järkähtämättömästi. Rakkaalle ihmiselle. Ei, minä en tarvitse yli-ihmistä, joka hanskaa asian kuin asian ja jaksaa loputtomasti. Tarvitsen ihmisen, jonka viat ja puutteet olen valmis ottamaan vastaan rakkaudella ja hyväksymisellä. Sellaisen olisin valmis ottamaan rinnalleni. Vaikka vannotin etten enää koskaan palaa vanhaan asiaan. Vannotin etten ota ketään enää satuttamaan mua. Sillä huomasin, että oikea rakkaus ei satuta - ja kävin kovin uteliaaksi tietämään ja kokemaan millaista olisi olla rakastettu, tasavertainen puoliso. Näitä mietin. Hyvää ja onnea päivääsi.
Kauniisti puhut. Ajatuksesi kohtaan. ♥️ Sinulle vaikken tunnekkaan.
Tykkään siitä piirteestä sinussa että olet erittäin monista asioista tietoinen, olet älykäs ja uteliaan kiinnostunut maailman menosta. Se positiivisuus, kiltteys ja empaattisuus mikä sinusta löytyy saa muutkin hyvälle mielelle🙏
T:samis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä jaloilla
Jäämään viereeni
Juttelemaan mukavia
Silittelemään uneen
Ottaisitko minut
Olisitko vain siinä
~~
En kaipaa sääliä, mutta yksi paikka olisi auki. Ihmiselle, joka ei ruuduita mua lokeroihin vaan tukee mua kohti parempaa, kun yritän nousta pois helvetistäni. Luotettavalle lohduttajalle, joka suojelee sulkemalla syliinsä pahimman kivun keskellä. Tuliselle rakastajalle, joka hurmaa vaikka tanssien. Ystävälle, johon voin luottaa järkähtämättömästi. Rakkaalle ihmiselle. Ei, minä en tarvitse yli-ihmistä, joka hanskaa asian kuin asian ja jaksaa loputtomasti. Tarvitsen ihmisen, jonka viat ja puutteet olen valmis ottamaan vastaan rakkaudella ja hyväksymisellä. Sellaisen olisin valmis ottamaan rinnalleni. Vaikka vannotin etten enää koskaan palaa vanhaan asiaan. Vannotin etten ota ketään enää satuttamaan mua. Sillä huomasin, että oikea rakkaus ei satuta - ja kävin kovin uteliaaksi tietämään ja kokemaan millaista olisi olla rakastettu, tasavertainen puoliso. Näitä mietin. Hyvää ja onnea päivääsi.Kauniisti puhut. Ajatuksesi kohtaan. ♥️ Sinulle vaikken tunnekkaan.
Kiitos sinulle, viestiini vastaajalle ♡ Olen käynyt läpi helvetin ja nyt kieltämättä tahtoisin tietää mitä on taivas... Sillä olen oivaltanut, että on ihmisiä joihin voi luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas se kaipaus iski.. Täysillä. Vähän aikaa tunsin jopa vihan tunteita. Koska tunsin itseni niin loukatuksi. Ajattelin että et pidä mua edes sen arvoisena että olisit jaksanut vastata viesteihini. Edes muutamalla sanalla. Se teki minut todella surulliseksi. Koska olit ainut johon kykenin turvautumaan sillä hetkellä. Ja tiesit sen. Miksi en kykene siltikään sua unohtamaan? Sydämeni itkee ikävää. Ehdin rakastua sinuun. Se tunne ei hetkessä poistu vaikka sitä toivoisinkin.
Kuinka kauan olet häntä rakastanut?918
Ainakin puoli vuotta on ollut yhtä tuskaa. Haluan irti näistä tunteista jotka eivät johda mihinkään.
Mitä viestejä oot laittanut? Ehkä ne vaan jäi huomaamatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä jaloilla
Jäämään viereeni
Juttelemaan mukavia
Silittelemään uneen
Ottaisitko minut
Olisitko vain siinä
~~
En kaipaa sääliä, mutta yksi paikka olisi auki. Ihmiselle, joka ei ruuduita mua lokeroihin vaan tukee mua kohti parempaa, kun yritän nousta pois helvetistäni. Luotettavalle lohduttajalle, joka suojelee sulkemalla syliinsä pahimman kivun keskellä. Tuliselle rakastajalle, joka hurmaa vaikka tanssien. Ystävälle, johon voin luottaa järkähtämättömästi. Rakkaalle ihmiselle. Ei, minä en tarvitse yli-ihmistä, joka hanskaa asian kuin asian ja jaksaa loputtomasti. Tarvitsen ihmisen, jonka viat ja puutteet olen valmis ottamaan vastaan rakkaudella ja hyväksymisellä. Sellaisen olisin valmis ottamaan rinnalleni. Vaikka vannotin etten enää koskaan palaa vanhaan asiaan. Vannotin etten ota ketään enää satuttamaan mua. Sillä huomasin, että oikea rakkaus ei satuta - ja kävin kovin uteliaaksi tietämään ja kokemaan millaista olisi olla rakastettu, tasavertainen puoliso. Näitä mietin. Hyvää ja onnea päivääsi.Kauniisti puhut. Ajatuksesi kohtaan. ♥️ Sinulle vaikken tunnekkaan.
Kiitos sinulle, viestiini vastaajalle ♡ Olen käynyt läpi helvetin ja nyt kieltämättä tahtoisin tietää mitä on taivas... Sillä olen oivaltanut, että on ihmisiä joihin voi luottaa.
Ahhh tulen onnelliseksi aina kun kuulen jonkun ”ihmiset ovat p*skaa eikä kehenkään voi luottaa”-tyypin kääntäneen kelkkansa, saaneen positiivisia kokemuksia
Ihanaa!
Muutenkin sulla on hyvä asenne ja vaikutat hyvältä tyypiltä, muutkin tulee hyvälle tuulelle kun lukee tekstejäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä jaloilla
Jäämään viereeni
Juttelemaan mukavia
Silittelemään uneen
Ottaisitko minut
Olisitko vain siinä
~~
Ahhh tulen onnelliseksi aina kun kuulen jonkun ”ihmiset ovat p*skaa eikä kehenkään voi luottaa”-tyypin kääntäneen kelkkansa, saaneen positiivisia kokemuksia
<3
Ihanaa!Muutenkin sulla on hyvä asenne ja vaikutat hyvältä tyypiltä, muutkin tulee hyvälle tuulelle kun lukee tekstejäsi.
♡ Minulle riittää, että saan luotua valoa yhdenkin ihmisen päivään. Jos niin käy useammallekin, niin oikeesti oon iloinen, sillä liian herkästi varjot kulkevat yli kulkijan.
Haaveissani heräsit vierestäni. Ei olisi ollut mitään ihanampaa kuin tuntea hellä kosketuksesi ja herätä kainalostasi.
Jokuhan täällä käyttää merkkiä
~
Toivottavasti en nyt vienyt kenenkään tunnistetta käyttämällä ajatelman katkona ~~ merkkiä. Se ei ollut tarkoituksena. Olisin toki voinut käyttää muunkinlaista erottelijaa, mutta tuo kuvaa minulla erästä asiaa ja siksi luontevaa valita juuri se. Ajattelematta sen pitemmälti sekoittuuko vai ei.
Terkuin tämän aamun ajattelija ♡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä uuvatti kirjoitti:
Muistan sua aina hyvällä. Hymyllä. Pidän nokkeluudestasi huumoristasi lämmöstäsi ja monesta asiasta sinussa. Tarjoan milloin vain kahvit jos pyörit täälläpäin. Nauti elämästä niin mäkin teen.
Tuskin me enää nähdään, mutta moikataan jos satutaan törmäämään.:)
Turha muistella pahalla, pilaa vain oman elämänsä.Tosin pakko lisätä, etten tiedä mitä tunteita sellainen sattumalta näkeminen nostaisi, eli saattaisin jättää moikkaamattakin.
Pyrin nyt kuitenkin eteenpäin ja pois pahoista muistoista, ja jos esittäisin etten tuntisi, voisi syynä olla myös ihan vaan itsesuojelu.
En halua enää ns. työntää sormia p*skaan.Olen tehnyt paljon tietoista työtä hänet unohtaakseni ja hyväksyäkseni tosiasiat, ja onnistunutkin siinä hyvin, mutta tosiasiassa ja itseni tuntien uskon, etten voisi ainakaan pysähtyä.
Parhaassa tapauksessa huikata ohimennessä sen moikan.
Mutta täytyy sanoa, etten varsinaisesti odota sitä päivää.Pitääkö sitä niin kovasti vakuutella?
Nää on mun tunteita, ei vakuuttelua (mitä tuossa edes vakuuteltaisiin?)
Pakko nyt vielä sanoa kun jäi häiritsemään, jos tuosta tulee jotkut vakuuttelu-fiilikset.
Mitä tuossa edes vakuuttelisi, kun nimenomaan kerroin tunteiden olleen niin voimakkaita ja tapahtumien satuttavuudessaan voimakkaiden tunteiden vuoksi murskaavia, etten halua enää työntää sormiani siihen p*skaan?
Ei siksi, että hän ihmisenä olisi niin p*ska, vaan siksi, etten kestäisi enää sellaista meininkiä.
Tosiasioiden hyväksymisellä viittasin juuri näihin ja on parempi, etten joudu niiden asioiden kanssa tekemisiin.
Koska sattuisi liikaa.Ymmärtäisin vakuutteluvibat, jos viestini olisi ollut sisällöltään joku ”jaa ei tunnu missään”-tyyppinen voimafantasia, mutta kun nimenomaan kirjoitin olevani liian herkillä asian suhteen, niin en tiedä mitä siinä voisi vakuutella...
Jaloillani kyllä olen enkä enää missään sängyn pohjalla märisemässä tai painajaisia näkemässä, mutta koska kyseinen case menee vieläkin ajoittain muistellessa tunteisiin eikä pohja jalkojen alla ole kovin vakaa, en haluaisi konkreettista muistutusta hänen aineellisen olomuotonsa kautta.
Eli siksi en varsinaisesti odota päivää, jolloin näkisin hänet läheltä tai kaukaa.
Täytyy suojata itsensä (ja lähimpänsä, jotka myös kärsii kun oleellinen romahtaa).
Tiedän yhden naisen, joka viljelee noita englannin sanoja puheessaan. Tekstikin voisi olla minulle, jos haluaa lueskella rivien välistä. Aprikoimpahan vain.
Vierailija kirjoitti:
Näillä jaloilla
Jäämään viereeni
Juttelemaan mukavia
Silittelemään uneen
Ottaisitko minut
Olisitko vain siinä
~~
Tämä oli kyllä tosi nätti ja tunnepitoinen viesti. Kaikkia noita itse tahtoisin jotenkin antaa ja tarjota tälle Jackille (jonka hyvänyönviestin nimimerkkikenttä oli liian lyhyt eikä nimi näkynyt), jos hän joskus tulee siihen lopputulemaan, että voisin jotenkin sopia. Tiedän varsin hyvin, että en tee prosessia mitenkään helpoksi, koska olen aika erakkorapu, raahaan kuorta tiukasti mukana haitaksikin asti ja panikoin :D. Useimpina päivinä tuntuu kuin en kyllä minäkään osaisi kävellä näillä jaloillani. Tuo oli muuten todella hyvin ilmaistu, tuo ettei osaa kävellä. Ihan super tulinen en ehkä ole ja vähän vaikeakin saatan olla myös. Mutta jos silti. Nähtäväksi jää.
Onnea sinulle kirjoittaja ja huomenta muikkuselle, olkoon päiväsi rento ja muista, kiitos että olet <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä uuvatti kirjoitti:
Muistan sua aina hyvällä. Hymyllä. Pidän nokkeluudestasi huumoristasi lämmöstäsi ja monesta asiasta sinussa. Tarjoan milloin vain kahvit jos pyörit täälläpäin. Nauti elämästä niin mäkin teen.
Tuskin me enää nähdään, mutta moikataan jos satutaan törmäämään.:)
Turha muistella pahalla, pilaa vain oman elämänsä.Tosin pakko lisätä, etten tiedä mitä tunteita sellainen sattumalta näkeminen nostaisi, eli saattaisin jättää moikkaamattakin.
Pyrin nyt kuitenkin eteenpäin ja pois pahoista muistoista, ja jos esittäisin etten tuntisi, voisi syynä olla myös ihan vaan itsesuojelu.
En halua enää ns. työntää sormia p*skaan.Olen tehnyt paljon tietoista työtä hänet unohtaakseni ja hyväksyäkseni tosiasiat, ja onnistunutkin siinä hyvin, mutta tosiasiassa ja itseni tuntien uskon, etten voisi ainakaan pysähtyä.
Parhaassa tapauksessa huikata ohimennessä sen moikan.
Mutta täytyy sanoa, etten varsinaisesti odota sitä päivää.Pitääkö sitä niin kovasti vakuutella?
Nää on mun tunteita, ei vakuuttelua (mitä tuossa edes vakuuteltaisiin?)
Pakko nyt vielä sanoa kun jäi häiritsemään, jos tuosta tulee jotkut vakuuttelu-fiilikset.
Mitä tuossa edes vakuuttelisi, kun nimenomaan kerroin tunteiden olleen niin voimakkaita ja tapahtumien satuttavuudessaan voimakkaiden tunteiden vuoksi murskaavia, etten halua enää työntää sormiani siihen p*skaan?
Ei siksi, että hän ihmisenä olisi niin p*ska, vaan siksi, etten kestäisi enää sellaista meininkiä.
Tosiasioiden hyväksymisellä viittasin juuri näihin ja on parempi, etten joudu niiden asioiden kanssa tekemisiin.
Koska sattuisi liikaa.Ymmärtäisin vakuutteluvibat, jos viestini olisi ollut sisällöltään joku ”jaa ei tunnu missään”-tyyppinen voimafantasia, mutta kun nimenomaan kirjoitin olevani liian herkillä asian suhteen, niin en tiedä mitä siinä voisi vakuutella...
Jaloillani kyllä olen enkä enää missään sängyn pohjalla märisemässä tai painajaisia näkemässä, mutta koska kyseinen case menee vieläkin ajoittain muistellessa tunteisiin eikä pohja jalkojen alla ole kovin vakaa, en haluaisi konkreettista muistutusta hänen aineellisen olomuotonsa kautta.
Eli siksi en varsinaisesti odota päivää, jolloin näkisin hänet läheltä tai kaukaa.
Täytyy suojata itsensä (ja lähimpänsä, jotka myös kärsii kun oleellinen romahtaa).Tiedän yhden naisen, joka viljelee noita englannin sanoja puheessaan. Tekstikin voisi olla minulle, jos haluaa lueskella rivien välistä. Aprikoimpahan vain.
Tässä nainen, joka välillä tunkee (harvakseltaan tosin) enkkua väliin. Tuolla tekstissä on tuttuja elementtejä, mutta tuo ei ole minulta vaikka puitteet voisi ollakin, periaatteessa. Rivien väliin ei kannata mennä, eihän niihin mahdu. Mielummin yrittäisin takoa sanat suoraan. Itse en sanoisi ajatusteni kohteelle etten tahtoisi nähdä läheltä tai kaukaa! Entistä elämääkään ei pääse kokonaan karkuun. Tämä puolustuksen puheenvuoro syystä että säikähdin, että tuo menisi piikkiini. Not this case. ;)
Oman elämänsä Eavy Jones ;) :D <3
Mies. Tekisi mieli niin kertoa sulle yks uni minkä näin viime yönä. Me mentiin jostain syystä yhessä neuvolaan. Unessa ei selvinnyt miksi!? Ihan sairasta mistä tuollainen tuli? Oliko se enne että joskus odotan sulle lasta..? No huh huh.
I want you to chase your dreams. I want you to fly higher. I want you to enjoy all the adventures life throws at you.But when you are done dreaming, flying and achieving, don´t forget there is someone waiting for you, at the place from where it all started.
This was the day I met you for the first time. I've never thought about what kind of memories I get.But now the situation has changed. All good ends too early.I don't want to deny the truth.I have to accept this.Yes, it hurts.I missed you so much.
I couldn't say goodbye to you. Maybe it would be easier to let go.I'll never forget you and you will always be in my memories.Thank you for the light you bring to my life.I would have liked to be part of your life.Somehow.It would have been enough but things don't go the way I want.Hope you don't forget me because it would be nice if someone thinks me there far away.You know where you can find me.You are always in my heart.
When I think of you, I have to smile, not to cry.Because you don't want it.I wish you all the best.Thank you for everything.I have a little hope that I will see you again.But it's time to let you go.I would like to ask you is everything all right?I hope so.I can't stand it if something has happened to you.Maybe someday I know, or I do not. However, you are always in my mind.I'm lucky when I got to meet you.
Good night my dear. Sleep well my sunshine.
I'm sorry if I irritate people here.It's not my purpose.I hope everybody will achieve their dreams.