Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö se olit?
Missä ja milloin?
Liittyy someen.
???
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö se olit?
Minähän se. Eihän me usein törmäillä, ja sitten kun niin tapahtuu menee ihan häkellyksiin saadakseen edes tervehdyksen aikaiseksi. Anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Perjantaina kirjoitin pari viestiä kun tuli pakollinen tarve. Mielessä silti vaikka en enää kirjoittelekaan tai ehdi/jaksa oikeastaan edes lukea tätä aihetta. Toivotaan, että oikeassa elämässä saadaan tilaisuus tai joku selvyys tässä lähiaikoina. :)
Sitä minäkin toivoisin, jos siis olisit miespuolinen ja nimenomaan SE mies. (Se tästä tilanteesta vähintäänkin yhtä vaivaantunut ja ujo, niinkuin minäkin.)
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö se olit?
Taidat olla ex-kaivattuni joka täällä vähän vinoilee kun en ollut niin hehkeässä kunnossa kun joku päivä tässä törmättiin. Mutta joo aina ei jaksa panostaa ulkonäköön.
Milloin käydään lopullinen välienselvittely vai jatkuuko kaikki tarkkailuasemista ilkikuristen kiusoittelujen saattelemana? Paljon mielenkiintoisia kohtaamisia edessä. Pysy kanavalla.
No oletteko käyneet? Oletteko kanavilla? Lenteleekö kyyhkyt tai ainakin kottaraiset?🕊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä aiot tehdä tänään illalla ❤️
Voin vaan odottaa. Odottaa, että sinulta tulisi viestiä. Odottaa, että saisin yhteyden sinuun. Mitään muuta en voi tehdä. En tiedä kuinka kauan voin odottaa. Toisaalta en haluaisi menettää sinua joten kai minä odotan. Odotan ja toivon vielä tämän talven, ensi kesän, ensi vuoden. Toivon ihmettä. Jotkut ihmiset ovat sellaisia joita ei tahtoisi menettää. Ja minulla ei myöskään olisi mitään menetettävää. Ei mene päivääkään, etten miettisi sinua.
Ketä sinä odotat, miestä vai naista?
Miestä odotan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallubbi kirjoitti:
Kuinka kauan olette stalkanneet kaivattuanne vaikka mitään edistystä ei ole tapahtunut🤔
Hulu äm mä on stalkannut kohta 4 vuotta! Repikee siitö huumoria millanen vati pää tyo ak ka ob!
En mä enää hirveesti sua stalkkaa, sillointällöin vilkaisen, onko sulla uusia päivityksiä 😊 Tai messengerissä katon, että oot hengissä 😊
Hullulle akalle mesoat ja hän vastaa hymyillen täällä eikä mesessä. Niin varmaan joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö se olit?
Missä ja milloin?
Liittyy someen.
I’m busted. Näillä tunnisteilla ei voi erehtyä. Olet näemmä yhä nokkela. Olen pahoillani ellotuksesta. Ryömin takaisin kolooni odottelemaan nousuvettä, lillun sitten tieheni sen myötä.
Täytyypä sanoa että tähän hetkeen suudelmaakin ihanampi olisi herkullinen vegeruoka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ja hyvää tiistaita. Enää neljä päivää viikonloppuun, jei! Osaisinpa laskea päiviä siihen, kun näemme taas, mutta kukapa moisista tietää. Tässä kuitenkin pienet aamuterveiset päivän piristykseksi. Olisi mukava kuulla, kuinka päiväsi sujuu. Iloita pienistä onnistumisista kanssasi ja jakaa huolenaiheiden ja vastoinkäymisten murheet; kuunnella, ymmärtää ja pikkuisen tsempata positiivisella asenteella. Millimetri kerrallaan tässä elämässä pitää raahautua eteenpäin, eikä se aina ole järin nautinnollista. Kuin huomaamatta sitä matkaa kuitenkin kertyy ja jonain päivänä huomaa vaihtaneensa maisemaa melko taipaleen. Kaikista kokemuksista oppineena, vahvistuneena ja voimaantuneena.
Pala kerrallaan ronsukin syödään, niin myös elämässä mennään eteenpäin, vähitellen. Joskus tulee eteen niin iso este tai kimpale, ettei sille taida mitään, mutta aina senkin voi kiertää. Reitin löytymiseen voi mennä tovi, mutta kyllä se sieltä paljastuu, kun on oikea aika. Päivä kerrallaan, työtehtävä ja askare kerrallaan. Joskus vähän kiikariin tuijotellen ja toisinaan kartalle viivaa piirtäen navigoiden, ehkä vähän tähdistäkin suuntaa hakien.
Töitähän tässä aamusella pitäisi tehdä, mutta niinpä vain huomasin ajattelevani sinua ja mitä sinulle mahtaa kuulua. Sitten kirjoitin ympäripyöreää ja joutavaa pseudoelämänfilosofiaa, joka ei liity mitenkään mihinkään, mutta ehkä salaa toivon, että omaksumalla itse näitä ajatusmalleja joskus päätyisin johonkin mielekkäämpään, ties vaikka tuurilla törmäisimme elämän yösuunnistuksella jollain hajontarastilla. Tai yön ötököitä houkuttelevan valoansan äärellä, kun kumpaakin varmasti uteloittaisi sellainen kirkas hohde pimeyden keskellä, kuin majakka ulapalla. Unohtuisi koko suunnistus siltä erää sikseen. Tässä tekstissä ei hirveästi ole tunnisteita saati järkeä, mutta naiselle, joka saattaa olla sielunkumppanini, tai ainakin poltti mieleeni pysyvät rakkausarvet, tämä on ajateltu. Paremman puutteessa tällaista.
Tämä oli niin ihana viesti, että anna nyt hyvä mies jotain tunnisteita kaipaamastasi naisesta :) täällä voi olla joku joka ajattelee sinusta samalla tavalla. T. A
En ole tuon alkuperäisen viestin kirjoittaja, mutta kuten "minun kaipaamani A" hyvin tietää, kielenkäyttö ja tekstintuotto on hyvin saman tyyppistä.
Edellinen virke jo yksinään lienee jonkinlainen tunniste, paljon tuota pidempiä kirjoituksia kun hänelle kirjoitin melkoisen monta joskus. Muistellessa tekee joskus mieli kuunnella Emma Salokoskea.
Kiitos💙❤️💙. Sinisenä tuli ulos...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perjantaina kirjoitin pari viestiä kun tuli pakollinen tarve. Mielessä silti vaikka en enää kirjoittelekaan tai ehdi/jaksa oikeastaan edes lukea tätä aihetta. Toivotaan, että oikeassa elämässä saadaan tilaisuus tai joku selvyys tässä lähiaikoina. :)
Sitä minäkin toivoisin, jos siis olisit miespuolinen ja nimenomaan SE mies. (Se tästä tilanteesta vähintäänkin yhtä vaivaantunut ja ujo, niinkuin minäkin.)
Mies olen. Sitä en tiedä olenko SE mies, mutta toivotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vietetään rakas yksi yö yhdessä?
Vietetään vaan, tehdään niin! Koska?minulle sopii koska vain!❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin vaan odottaa. Odottaa, että sinulta tulisi viestiä. Odottaa, että saisin yhteyden sinuun. Mitään muuta en voi tehdä. En tiedä kuinka kauan voin odottaa. Toisaalta en haluaisi menettää sinua joten kai minä odotan. Odotan ja toivon vielä tämän talven, ensi kesän, ensi vuoden. Toivon ihmettä. Jotkut ihmiset ovat sellaisia joita ei tahtoisi menettää. Ja minulla ei myöskään olisi mitään menetettävää. Ei mene päivääkään, etten miettisi sinua.
Miestä odotan.
Sinä olit suurin menetys, jonka olen kokenut elämäni aikana ja tekisin mitä tahansa, että saisin olla kanssasi. En vaan voi ottaa yhteyttä, jos en tiedä sinun haluavan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Tähtikarttoja kun huvikseen ihmettelee, niin kummastakin väitetään, että omaavat saalistusvietin, pökerryttävän charmikkuuden ja niin päättäessään saavat sen minkä haluavat. Kumpi saalistaa kumpaa? Kuka saalistaa ketä? Kuinka kausi päättyy, kuka saa kenet vai onko tulos plus miinus nolla loppuottelun käymättömyyden vuoksi? Kumpi on voitolla vai olemmeko kumpikin voitolla tunteiden liekkimeressä? Milloin käydään lopullinen välienselvittely vai jatkuuko kaikki tarkkailuasemista ilkikuristen kiusoittelujen saattelemana? Paljon mielenkiintoisia kohtaamisia edessä. Pysy kanavalla. Loppuratkaisu on varmasti kihelmöivän jännittävä, kun kaksi päämääränsä päättänyttä tarkistuttaa koordinaattinsa. Ovatko ne samoissa pisteissä? Tilanne on kutkuttavan kihelmöivä. Erätauolla ehditte pakata eväsreppunne, sillä muonitusta tulette tarvitsemaan tälle retkelle. Tästä ei ehditä jääkaapille juoksentelemaan, kun lähtölaukaus annetaan. Vai jokos se annettiinkin? Oletko valmis?! Täällä olen!!!
Olen, olen. Tule, tule jo- aijaijai kun on ikävä! Tunnelma on jo kuuma! Ehditäänkö edes riisua housuja ?! Laitan sen lähes läpinäkyvvän paidan, jossa viivoja niinkuin toivoit!😉
Come on, come on! Laitanko U2, Doorsia vai mitä?
– Mitä kuolee kuollessamme? Elias kysyi ja
siveli kulmiansa. – Vai kuoleeko mitään?
– Ei jää jäljelle mitään, Beata sanoi ja
avasi akkunan.
– Näinköhän, Elias sanoi ja alkoi kaivella
povitaskuaan.
– Ei niin mitään, Beata sanoi ja istahti
sulavasti akkunalaudalle.
– Sinulla kun tuo katse on niin kirkas, Elias
sanoi.
– Mitähän se vanha ja kuuro tällä kertaa?
Anteeksi, viisas piti sanomani, Beata sanoi
ja otti ojennetun kuoren vastaan. – Se on
kaukaa, hän jatkoi ja käänsi katseensa puoleeni.
– Vai niin, sanoin ja keskityin puhdistamaan
hihansuussani näkyvää tahraa.
– Yhä hengittää, Elias sanoi. – Siellä jossain.
Omalla laillaan.
– Se on tosiaan häneltä, Beata sanoi. – Halajaa
lehtoihin kotimaan, mutta...
– Älä, sanoin. – Ja sinä, Elias. Kuin kaatunutta
vihollista.
– Vai yhä hetkeksi värähtää, Elias sanoi ja
kohottautui. – Sydän.
– Ei siis tiedä, Beata sanoi, kun ovi oli
käynyt. – Kuinka liukkailla poluilla...
– Joka lehvikössä tirskuisi, sanoin. – Jos
tietäisi.
– Tokkopa kuitenkaan, hän hymyili. – Peikko kavala.
– Tiedä häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestä odotan.
Sinä olit suurin menetys, jonka olen kokenut elämäni aikana ja tekisin mitä tahansa, että saisin olla kanssasi. En vaan voi ottaa yhteyttä, jos en tiedä sinun haluavan sitä.
Miten menetit hänet? Kertoisit jotain hänestä, niin olisi helpompaa antaa merkki että voit ottaa yhteyttä.
Seuraavan kerran ku törmätään, uskallatko moikata? Ollaanhan melkein tuttuja, ku nähty jo monta kertaa. :D
Kenelle tämä on?