Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Mitä aiot tehdä tänään illalla ❤️
Avaan vanhan analogi-television ja dekryptaan lumisadekohinasta salattuja viestejä. Toivon saavani esimerkiksi viestin Häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaan vanhan analogi-television ja dekryptaan lumisadekohinasta salattuja viestejä. Toivon saavani esimerkiksi viestin Häneltä.
Luulin olevani ainoa joka tekee noin!!
Vierailija kirjoitti:
Nyt hei, miks oot noin seksikäs?
Mitä mä mies sun kanssas oikein teen :'D
Et mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toipua työpäivästä. Aika pitkään menee taas tänään. Mitä itse? ❤️
Mulla on tälle illalle erikoissuunnitelma sun varalle ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täällä kyllä hulua porukjaa kun hirveästi ala peukkuja tulee kun avaudun ahdistavasta stalk kerista jka tässäkin ketjussa, käy ulisemassa minun peräöb. Miettikää vit tu ite onbko se miehelle sen helpompaa,ku naiselle!!.,!
Miksi käyt tätä lukemassa? Et voi anyymien viestien sisällön takia mitään irl tehdä. Kiusaat vain itseäsi ja vaunoharhailet viestejä jotka sopisivat omaan tilanteeseesi.
No en voi en muta ärsyttää se silti kun tuntuu dttä aina joku ;hönkimässä niskaan"
Miten tuo hönkiminen irl tapahtuu? Tiedän varoa etten sorru samaan 😃
Semmoista jatkuvas itsensä tyrkyttämistö ja stalkkaamsta
Mitä stalkkausta? Mä ainakin harrastan sitä somessa mut oon ajatellu et kaikki tekee niin kaikkien kohdalla. Siis en mitää kaivele vaan katselen kuvia ja videoita jne mitkä näkyy ihan ilman kaiveluitakin. Siis tyrkyttääks tää henkilö itseään ihan irl vai somen kautta ja mist tiedät et just sulle?
Stalkkkaa irl ja Somessa. Iedän kun on puhunut siitö monelld. Somessa kirjoittaa outoja juttuja minusta muunmuasa. On kysdessä jonkinlainen mt ongelma varmaab, ainakin juttujen perusteella. En tunne henkilöä kunnolla.
Kaikki stalkkaa kaikkia somessa, sitä varten se some on. Itse olen jäänyt jopa ”varjoseuraamaan” muutamaa tutun tuttua, jos on ollut kiinnostava tapaus ja julkinen profiili. Sitä varten ne tilit on julkisia, että niitä saa stalkata, ja jos ei halua stalkkausta, niin tee asetukset yksityisiksi.
Eli: miksi sulla on julkinen some, jos stalkkaus häiritsee?
Ei häiritse että näkee julkiset päivitykset kun niitä en usein edes pistä ja ne ob semmoisia millä ei ole merkitystö. Häirissee irl stalkays ja se et puhuu minusta somessa. Nämö jitut ei ees liity omiin päivityksiini millään lailla mitä se jauhaa siellä!!
Siis nyt kyl kuulostaa niin uskomattomalta että en usko. Puhuu susta? Siis jossain instastoryssa tai blogissa? Ja mistä näin päättelet että puhuu susta? Kuule jos sun tuntosarvet on virittynyt kuulemaan ja näkemään kaikki tän ihmisen tekemiset suhun liittyvänä niin se ei tarkoita että ne silti olisi totta. Paranoidisiin harhoihin saa lääkkeitä.
Kaikkihan sen tieträä että pyhuu minussta. Sinäjin.
Jatkan virlä: tosiaan ei ole kellekkään epäselvää että minuda puhuu, kun ob niin selkeätx tunnisteet pistänyt ja mn sukunimellä puhunut. Se ak ka on niin harhaine jotta kullä kaikki tietöö ne puheet harhoiksi ja jotta minä olen kyseessä. Moni seurannut tuota showta somessa. Olin joskus sen kaveri facessa kun en vielä toennyt miten seko ak ka pn. Tutustuttiib harrastusryhmäb kaytta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhaista settiä! Ota lääkkeet!
Vierailija kirjoitti:
Samaa mitä jokaisena muunakin iltana: vien nojatuolin ikkunan eteen, katson koko illan taivasta odottaen tähdenlentoa, jonka aikana voisin toivoa sinut luokseni ihanin ❤️
Vierailija kirjoitti:
Nähäänkö unissa?
Mun kaivattuni vierailee silloin tällöin unissani. Meillä on aina hyvin rakastava ja tiivis tunnelma niissä unissa, vaikka ne eivät mitään s**iunia olekaan. Joskus ihan harmittaa herätä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole! Älä jaksa!
Kuinka kauan olette stalkanneet kaivattuanne vaikka mitään edistystä ei ole tapahtunut🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole! Älä jaksa!
On. Nyt lääkärin juttusille vaihdattamaan lääkitys paremmaksi!
Gallubbi kirjoitti:
Kuinka kauan olette stalkanneet kaivattuanne vaikka mitään edistystä ei ole tapahtunut🤔
En stalkkaa. Kaipaaminen ja normaali kanssakäyminen ovat eri asia kuin stalkkaaminen. Miksi haluat olla ikävä ja ilkeä? Anna ihmisten olla ja kaivata rauhassa, me annamme sinun olla rauhassa matalamielinen, jos et levitä sitä ympäriinsä :)
Ihastumisen loppuminen on melkein yhtä surullista ja ikävää kuin suhteen loppuminen - ja yhtä helpottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tähtikarttoja kun huvikseen ihmettelee, niin kummastakin väitetään, että omaavat saalistusvietin, pökerryttävän charmikkuuden ja niin päättäessään saavat sen minkä haluavat. Kumpi saalistaa kumpaa? Kuka saalistaa ketä? Kuinka kausi päättyy, kuka saa kenet vai onko tulos plus miinus nolla loppuottelun käymättömyyden vuoksi? Kumpi on voitolla vai olemmeko kumpikin voitolla tunteiden liekkimeressä? Milloin käydään lopullinen välienselvittely vai jatkuuko kaikki tarkkailuasemista ilkikuristen kiusoittelujen saattelemana? Paljon mielenkiintoisia kohtaamisia edessä. Pysy kanavalla. Loppuratkaisu on varmasti kihelmöivän jännittävä, kun kaksi päämääränsä päättänyttä tarkistuttaa koordinaattinsa. Ovatko ne samoissa pisteissä? Tilanne on kutkuttavan kihelmöivä. Erätauolla ehditte pakata eväsreppunne, sillä muonitusta tulette tarvitsemaan tälle retkelle. Tästä ei ehditä jääkaapille juoksentelemaan, kun lähtölaukaus annetaan. Vai jokos se annettiinkin? Oletko valmis?! Täällä olen!!!
Täällä lähtölinjan tuntumassa venyttelen pohkeita ja liekinkestävä reppuni on pakattuna täyteen kahvia ja berliininmunkkeja. Aion houkutella niillä esiin pökerryttävän charmikkaan kohtalonkumppanini tunteiden liekkimerestä. Nyt jännittää, kantaako jalat? Toimiiko ansa? Pystynkö kaatamaan kahvin vakaalla kädellä katsoessani silmästä silmään kaivattuani? Silti sanon: Valmiina ollaan! Täältä tullaan!
Näin unta nainen sinusta. Suutelimme siinä vaikka kuinka monta monta kertaa ja todella pitkiä ja kuumia suudelmia olivat.
Vierailija kirjoitti:
Voin vaan odottaa. Odottaa, että sinulta tulisi viestiä. Odottaa, että saisin yhteyden sinuun. Mitään muuta en voi tehdä. En tiedä kuinka kauan voin odottaa. Toisaalta en haluaisi menettää sinua joten kai minä odotan. Odotan ja toivon vielä tämän talven, ensi kesän, ensi vuoden. Toivon ihmettä. Jotkut ihmiset ovat sellaisia joita ei tahtoisi menettää. Ja minulla ei myöskään olisi mitään menetettävää. Ei mene päivääkään, etten miettisi sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin vaan odottaa. Odottaa, että sinulta tulisi viestiä. Odottaa, että saisin yhteyden sinuun. Mitään muuta en voi tehdä. En tiedä kuinka kauan voin odottaa. Toisaalta en haluaisi menettää sinua joten kai minä odotan. Odotan ja toivon vielä tämän talven, ensi kesän, ensi vuoden. Toivon ihmettä. Jotkut ihmiset ovat sellaisia joita ei tahtoisi menettää. Ja minulla ei myöskään olisi mitään menetettävää. Ei mene päivääkään, etten miettisi sinua.
Jos tietäisin, että tämä olisi sinulta, niin laittaisin viestiä heti.
Vierailija kirjoitti:
Gallubbi kirjoitti:
Hulu äm mä on stalkannut kohta 4 vuotta! Repikee siitö huumoria millanen vati pää tyo ak ka ob!
Missä? Täällä vai kun täällä huudat asiaa.
päivällä siinä selkeydessä
kannustan sinua olemaan itsesi
tarttumaan unelmiin
kas tässä, ota nämä kiikarit
jos tarvitset apua,
vaikka ne kyllä löytyvät
kun vain katsot sydämeesi
~
"Guard the boat, mind the tide...don't touch my dirt."
But I just might ;D <3
Päivän viekas hetki käsillä tällä lonkeroisella. Varo vaan.
Toipua työpäivästä. Aika pitkään menee taas tänään. Mitä itse? ❤️