Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
1281/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä aiot tehdä tänään illalla ❤️

En ihmeempiä 6 herätys.

Vierailija
1282/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallubbi kirjoitti:

Kuinka kauan olette stalkanneet kaivattuanne vaikka mitään edistystä ei ole tapahtunut🤔

Hulu äm mä on stalkannut kohta 4 vuotta! Repikee siitö huumoria millanen vati pää tyo ak ka ob!

En mä enää hirveesti sua stalkkaa, sillointällöin vilkaisen, onko sulla uusia päivityksiä 😊 Tai messengerissä katon, että oot hengissä 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meen murulle illaksi 💕

Vierailija
1284/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallubbi kirjoitti:

Kuinka kauan olette stalkanneet kaivattuanne vaikka mitään edistystä ei ole tapahtunut🤔

Kolme vuotta vasta. Olen sitkeä sissi. Ollaan molemmat varattuja ja eletään ihan eri maailmoissa. Ei ole edes hänen numeroaan. Stalkkaan vaan kaukaa kun ei ole mahdollisuuksia.

Vierailija
1285/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin unta nainen sinusta. Suutelimme siinä vaikka kuinka monta monta kertaa ja todella pitkiä ja kuumia suudelmia olivat.

Näistä minäkin haaveilen.

Vierailija
1286/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaan vanhan analogi-television ja dekryptaan lumisadekohinasta salattuja viestejä. Toivon saavani esimerkiksi viestin Häneltä. 

Luulin olevani ainoa joka tekee noin!!

Epätoivoisille kaipaajille tämä on yksi parhaita kanavia saada viestejä kaivatultaan. On myös mukavaa käydä suihkussa ja kuunnella veden kohinan seasta hiljaisia kuiskauksia, jotka selvästi ovat kaivatun ääniviestejä sieltä kaukaa jostakin. Joskus kun laittaa silmät kiinni ja painelee sormilla silmäluomien päältä, näkee erilaisia värikkäitä läiskiä, joissa on vaihtelevia sekä toistuvia kuvioita. Ja kas vain, sielläkin se kaivattu salaa signaalejaan virittelee. Ajattelin kokeilla seuraavaksi lumisen pakkasmetsän ääniä, nyt olisi kai tulossa sopiva yö. Laitan ehkä toppapukuleirin autotallin taakse pystyyn ja menen teetermoksen kanssa purkamaan koodeja yli sydänyön. Enhän kuitenkaan nuku, taaskaan. 

Vierailija
1287/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitat mulle viestin, lupaan vastata:-)))))***vinkvinkvink

Vierailija
1288/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laitat mulle viestin, lupaan vastata:-)))))***vinkvinkvink

Emmä uskalla, kun silloin viimeks sanoit et ne häiritsee... 🤔

Vierailija
1289/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö se olit?

Vierailija
1290/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö se olit?

Minäpä minä.

Vierailija
1291/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina kirjoitin pari viestiä kun tuli pakollinen tarve. Mielessä silti vaikka en enää kirjoittelekaan tai ehdi/jaksa oikeastaan edes lukea tätä aihetta. Toivotaan, että oikeassa elämässä saadaan tilaisuus tai joku selvyys tässä lähiaikoina. :)

Vierailija
1292/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö se olit?

Missä ja milloin?

Vierailija
1293/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin vaan odottaa. Odottaa, että sinulta tulisi viestiä. Odottaa, että saisin yhteyden sinuun. Mitään muuta en voi tehdä. En tiedä kuinka kauan voin odottaa. Toisaalta en haluaisi menettää sinua joten kai minä odotan. Odotan ja toivon vielä tämän talven, ensi kesän, ensi vuoden. Toivon ihmettä. Jotkut ihmiset ovat sellaisia joita ei tahtoisi menettää. Ja minulla ei myöskään olisi mitään menetettävää. Ei mene päivääkään, etten miettisi sinua.

Ketä sinä odotat, miestä vai naista?

Vierailija
1294/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi, joka odottaa ja toivoo. Laittaisin itse viestiä saman tien mies, jos olisi yhteystiedot. En tiedä sun sukunimeä, niin aika mahdotonta. Sä näit mun sukunimen, mut en tiedä muistatko, kun se on erikoinen. Löytäisit mun fb-sivun, jos muistat ja haluat. Laittaisitpa viestiä, mut etpä taida, kun taisin ite mokata koko homman ja vuosia on kulunut. Anteeksi S.

Vierailija
1295/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yesterday must have been an unlucky day, being Jan. 13th. I apologize, hopefully this link works. Good night, sleep well.

Sleep Like A Child by Joss Stone

Kiitos, tiedän kuka tän viestin laittoi! Haluaisin anteeksipyynnön kasvokkain, en netin välityksellä.

Ei kun tää on mulle.

Vierailija
1296/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

A, haluaisin vain että ymmärtäisit miten paljon merkitset minulle ja olet aina merkinnyt. Minulla on sinua niin kova ikävä. Odotan yhteydenottoasi päivittäin, tosin vain pettyäkseni, koska tiedän ettet sinä enää soita, vaikka toivoisinkin sitä niin. Kiitos viime kesästä, se oli täydellinen. Jaksan yhä toivoa, etteivät yhteiset ihanat hetkemme olisi olleet siinä, vaan niitä tulisi paljon lisää, se olisi unelmieni täyttymys. Olet rakas <3

Vierailija
1297/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sukulainen? Nooo ehkäpä... 😄

Vierailija
1298/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A, haluaisin vain että ymmärtäisit miten paljon merkitset minulle ja olet aina merkinnyt. Minulla on sinua niin kova ikävä. Odotan yhteydenottoasi päivittäin, tosin vain pettyäkseni, koska tiedän ettet sinä enää soita, vaikka toivoisinkin sitä niin. Kiitos viime kesästä, se oli täydellinen. Jaksan yhä toivoa, etteivät yhteiset ihanat hetkemme olisi olleet siinä, vaan niitä tulisi paljon lisää, se olisi unelmieni täyttymys. Olet rakas <3

Keneltä tämä, anna vaikka etunimesi alkukirjain? Onko kirjoitus miehelle vai naiselle?

Vierailija
1299/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö se olit?

Missä ja milloin?

Liittyy someen.

Vierailija
1300/6113 |
15.01.2019 |