Katselin S-marketissa sivusilmällä perheen ilta ostoksia kärry täynnä limssaa pitssaa jäätelöjä sipsiä yms ei mitään vihreää hedelmiä
Panin merkille että ostokset oli melkein 90eur eroa ja täynnä epä terveellistä suolaa rasvaa sokeria sisältävää missä vihannat ja hedelmä?
Kommentit (33)
Herkkuviikonloppu tiedossa. Kävitkö varmistamassa, ettei kotonakaan ollut kaapeissa hedelmiä?
Vähissä on vihreät hedelmät marketeissa.
Sivusilmällä? Eli päivät oot töissä siellä ja illat muuten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Herkkuviikonloppu tiedossa. Kävitkö varmistamassa, ettei kotonakaan ollut kaapeissa hedelmiä?
Sanoi olevan punaisia, keltaisia ja oransseja hedelmiä, mutta ei vihreitä.
Vartija vois käännyttää tuollaiset asiakkaat ovella uudelle kierrokselle, jospa sitten tarttuis jotain terveellistä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Prisman kassapoika taas?
Kassatyttö. Sillä on iltavuoro niinkuin aina. Vessatauolla näpyttää tänne vihannat ja karuskivasutiedot.
Tarviiko sitä elää täällä pitkään, jos lapset on tehty?
Kiitos mielipiteestäsi mutta meitä ei vaan kiinnosta... Hanki elämä!
Syön vain punaisia hedelmiä kuten lihaa.
No kato AP kun on juhlat tulossa niin siksi ostin, en tiennyt että pitää ensin sulla hyväksyttää ostokset 🤣🤣
Taas tämä kyyläkassa🙈
Kerro, että missä olet töissä, niin me osataan pysyä poissa sieltä.
limssaa pitssaa on epä terveellistä
Mä kävin tänään Prismassa ja ekaa kertaa huomioin muiden ostoksia. Yleensä en edes katsele ketä siellä liikkuu, huolehdin vain omista ostoksistani.
Mutta siis mun edellä oleva nainen ei ollut ottanut sitä juhlamokkaa x3, 10e 😊. Mä menin itse tuon tarjouksen takia Prismaan.
Miten ihmeessä sä voit sivusilmällä ne tavarat liukuhihnalta ottaa ja skannata? Eikö se oo hankalaa? Mihin sä sitten pääasiassa kattelet? Outoa.
Olisit ihan sairas jos olisit niin tehnyt.
Äläkä kyttää toisten ostoksia, se on ahdistavaa.
Eikä näitä aloituksia jaksa. Mitä väliä muutenkaan vaikka joku ostaisi 700 pullaa.
Prisman kassapoika taas?