Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
1241/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähtikarttoja kun huvikseen ihmettelee, niin kummastakin väitetään, että omaavat saalistusvietin, pökerryttävän charmikkuuden ja niin päättäessään saavat sen minkä haluavat. Kumpi saalistaa kumpaa? Kuka saalistaa ketä? Kuinka kausi päättyy, kuka saa kenet vai onko tulos plus miinus nolla loppuottelun käymättömyyden vuoksi? Kumpi on voitolla vai olemmeko kumpikin voitolla tunteiden liekkimeressä? Milloin käydään lopullinen välienselvittely vai jatkuuko kaikki tarkkailuasemista ilkikuristen kiusoittelujen saattelemana? Paljon mielenkiintoisia kohtaamisia edessä. Pysy kanavalla. Loppuratkaisu on varmasti kihelmöivän jännittävä, kun kaksi päämääränsä päättänyttä tarkistuttaa koordinaattinsa. Ovatko ne samoissa pisteissä? Tilanne on kutkuttavan kihelmöivä. Erätauolla ehditte pakata eväsreppunne, sillä muonitusta tulette tarvitsemaan tälle retkelle. Tästä ei ehditä jääkaapille juoksentelemaan, kun lähtölaukaus annetaan. Vai jokos se annettiinkin? Oletko valmis?! Täällä olen!!!

Vierailija
1242/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nopeasti kaikki voikaan muuttua. Nykyään kaikki päivät ovat samaa harmaata arkea. En jaksaisi herätä aamulla. En haluaisi mennä töihin. En tekisi yhtään mitään, jos ei olisi pakko. Haluan sinut takaisin elämääni. Kukaan muu ei tuo elämänhaluani takaisin.

Kenelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskinta tässä maailmassa on ihastua varattuun naiseen, todella todella ihastua.

Entä jos se on vastavuoroista?

Naisen onni, kumppani ja parisuhde menee kaiken muun edelle. Kuitenkin ajattelen ja kunnioitan hänen miestäkin, vaikka en edes tunne.

Noin juuri. Ja vaikka nainen tuntisikin jotain, mutta pysyy parisuhteessaan, niin silloin hän valitsee sen toisen.

Voi myös valita näin, kun ajattelee sen toisenkin valitsevan parisuhteensa.

Vierailija
1244/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nopeasti kaikki voikaan muuttua. Nykyään kaikki päivät ovat samaa harmaata arkea. En jaksaisi herätä aamulla. En haluaisi mennä töihin. En tekisi yhtään mitään, jos ei olisi pakko. Haluan sinut takaisin elämääni. Kukaan muu ei tuo elämänhaluani takaisin.

Kenelle?

Sepolle!

Vierailija
1245/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nämä ketjun viimeaikaiset haukkumisviestit tuleekin hänen näppikseltään...? En ole kyllä tehnyt mitään ansaitakseni tuollaista nimittelyä. Ehkä silloin onkin parempi että meistä ei koskaan tullut mitään eikä tule. Mun henkinen kantti ei kestäisi parisuhteessa nälvimistä ja haukkumista, en ole riidanhaluinen ihminen.

Vierailija
1246/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskinta tässä maailmassa on ihastua varattuun naiseen, todella todella ihastua.

Naisen onni, kumppani ja parisuhde menee kaiken muun edelle. Kuitenkin ajattelen ja kunnioitan hänen miestäkin, vaikka en edes tunne.

Noin juuri. Ja vaikka nainen tuntisikin jotain, mutta pysyy parisuhteessaan, niin silloin hän valitsee sen toisen.

Voi myös valita näin, kun ajattelee sen toisenkin valitsevan parisuhteensa.

Eli on ikään kuin paremman puutteessa sen oman puolison kanssa? Huh huh, enpä haluis olla tuollaisen luikurin puoliso.

Vierailija
1247/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täällä kyllä hulua porukjaa kun hirveästi ala peukkuja tulee kun avaudun ahdistavasta stalk kerista jka tässäkin ketjussa, käy ulisemassa minun peräöb. Miettikää vit tu ite onbko se miehelle sen helpompaa,ku naiselle!!.,!

Itse ainakin olin tosissani. Tiedän et kuulostaa hullulta mut näin asia on. Ja se joka minua kyttää on kyllä sekaisin mennyt mies ja itse olen nainen. Hän vaan koittaa kääntää kaiken päälaelleen ja väärin. Hullu mikä hullu.

Olet varmaan sama. Mikähän mahtaa olla seuraava viesti.

Se mies väittää että minä stalkkaan vaikka itse vakoilee mua. Ettekö ymmärrä että se tulee tänne ja väittää että minä ulisen sen perään ja väittää niin irl kaikille vaikka mitään stalkkausta ei ole tapahtunut. Haluan vain olla rauhassa. Sä olit virhe virhe virhe, miksi en tajunnut heti että sä oot hullu!!!!!!!! Mä pelkään sitä.

En todellakaan ole sama!! Minä en stalk kaa ketään eikä viestibi ole sulle vasn yhdelle toiselle joja täällä käy. Höbeb etunimi alkaa j kirjaimElla. Sinun viestit ei kuulsta yhtääb hönen kirjoittamilta.

Ja luulet että noist sun viesteistä ei tajua mitä oikeesti tarkoitat? Kyllähän kaikki näkee kenelle sä näitä kirjoitat. Se ei katoa tuonne sun sekamelskan sekaan niin ettei kaikki muutkin mun lisäks tajua.

Tarkoitan just sitä mitä kirjoitan! Se on vainoharhaisra luulla että kaikki tietäisi tämäb tilanteen. Olet ominut viestini vaikja et tiedä tästä Siasta oikeasti yhtään mitäöb!

Siasta?! No mut sä voit luulla mitä luulet mä en oo tehnyt mitään väärää ja en oo niin vajaa mitä sä kuvittelet. Ylimielinen sä oot, siks et nääkkään mitään.

Asiasta!! Nämä viestit ei oo sulle usko jo! Tuo on aivsn hullua luulla tuommoista!!

Ja sama jatkaa: mitä hel vettä kirjitat jatkuvasti mulle jos luulet että oon joku kamala stalkkeri. Nököjään sulla pakkomuelle siitä hullusta jiten et oo ihan terve kyllä!!!

Palstan feikkihahmo sössöhän se siinä. Yritä trolli uudistautua? Kihomatomainen tarina vielä siitä, että ahdistellaan. Etkö keksi uutta? Kannattaisi antaa palsta kävijöille?

En olemikään trolli! Piä huoli omista asioistas jaanna muitten kiriottaa rauhassa!!

Ette kyllä taida kumpikaan ihan terveitä olla. Syytelkää toisianne ja antakaa meidän muiden olla rauhassa.

Vierailija
1248/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähtikarttoja kun huvikseen ihmettelee, niin kummastakin väitetään, että omaavat saalistusvietin, pökerryttävän charmikkuuden ja niin päättäessään saavat sen minkä haluavat. Kumpi saalistaa kumpaa? Kuka saalistaa ketä? Kuinka kausi päättyy, kuka saa kenet vai onko tulos plus miinus nolla loppuottelun käymättömyyden vuoksi? Kumpi on voitolla vai olemmeko kumpikin voitolla tunteiden liekkimeressä? Milloin käydään lopullinen välienselvittely vai jatkuuko kaikki tarkkailuasemista ilkikuristen kiusoittelujen saattelemana? Paljon mielenkiintoisia kohtaamisia edessä. Pysy kanavalla. Loppuratkaisu on varmasti kihelmöivän jännittävä, kun kaksi päämääränsä päättänyttä tarkistuttaa koordinaattinsa. Ovatko ne samoissa pisteissä? Tilanne on kutkuttavan kihelmöivä. Erätauolla ehditte pakata eväsreppunne, sillä muonitusta tulette tarvitsemaan tälle retkelle. Tästä ei ehditä jääkaapille juoksentelemaan, kun lähtölaukaus annetaan. Vai jokos se annettiinkin? Oletko valmis?! Täällä olen!!!

Oletko Antero Mertaranta?

Vierailija
1249/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täällä kyllä hulua porukjaa kun hirveästi ala peukkuja tulee kun avaudun ahdistavasta stalk kerista jka tässäkin ketjussa, käy ulisemassa minun peräöb. Miettikää vit tu ite onbko se miehelle sen helpompaa,ku naiselle!!.,!

Miksi käyt tätä lukemassa? Et voi anyymien viestien sisällön takia mitään irl tehdä. Kiusaat vain itseäsi ja vaunoharhailet viestejä jotka sopisivat omaan tilanteeseesi.

No en voi en muta ärsyttää se silti kun tuntuu dttä aina joku ;hönkimässä niskaan"

Miten tuo hönkiminen irl tapahtuu? Tiedän varoa etten sorru samaan 😃

Semmoista jatkuvas itsensä tyrkyttämistö ja stalkkaamsta

Mitä stalkkausta? Mä ainakin harrastan sitä somessa mut oon ajatellu et kaikki tekee niin kaikkien kohdalla. Siis en mitää kaivele vaan katselen kuvia ja videoita jne mitkä näkyy ihan ilman kaiveluitakin. Siis tyrkyttääks tää henkilö itseään ihan irl vai somen kautta ja mist tiedät et just sulle?

Stalkkkaa irl ja Somessa. Iedän kun on puhunut siitö monelld. Somessa kirjoittaa outoja juttuja minusta muunmuasa. On kysdessä jonkinlainen mt ongelma varmaab, ainakin juttujen perusteella. En tunne henkilöä kunnolla.

Kaikki stalkkaa kaikkia somessa, sitä varten se some on. Itse olen jäänyt jopa ”varjoseuraamaan” muutamaa tutun tuttua, jos on ollut kiinnostava tapaus ja julkinen profiili. Sitä varten ne tilit on julkisia, että niitä saa stalkata, ja jos ei halua stalkkausta, niin tee asetukset yksityisiksi.

Eli: miksi sulla on julkinen some, jos stalkkaus häiritsee?

Ei häiritse että näkee julkiset päivitykset kun niitä en usein edes pistä ja ne ob semmoisia millä ei ole merkitystö. Häirissee irl stalkays ja se et puhuu minusta somessa. Nämö jitut ei ees liity omiin päivityksiini millään lailla mitä se jauhaa siellä!!

Siis nyt kyl kuulostaa niin uskomattomalta että en usko. Puhuu susta? Siis jossain instastoryssa tai blogissa? Ja mistä näin päättelet että puhuu susta? Kuule jos sun tuntosarvet on virittynyt kuulemaan ja näkemään kaikki tän ihmisen tekemiset suhun liittyvänä niin se ei tarkoita että ne silti olisi totta. Paranoidisiin harhoihin saa lääkkeitä.

Vierailija
1250/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Tykkäsin minäkin. Runopojalta!❤️”

Siis siltä, jota kutsuttiin täällä Runomieheksi? Tyyli ei ainakaan ollut sama, en usko ollenkaan saman kirjoittamaksi.

Vai onko Runopoika eri kuin Runomies?

Jälkeläinen?

Pojasta polvi paranee!

Vierailija
1251/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi käyt tätä lukemassa? Et voi anyymien viestien sisällön takia mitään irl tehdä. Kiusaat vain itseäsi ja vaunoharhailet viestejä jotka sopisivat omaan tilanteeseesi.

No en voi en muta ärsyttää se silti kun tuntuu dttä aina joku ;hönkimässä niskaan"

Miten tuo hönkiminen irl tapahtuu? Tiedän varoa etten sorru samaan 😃

Semmoista jatkuvas itsensä tyrkyttämistö ja stalkkaamsta

Mitä stalkkausta? Mä ainakin harrastan sitä somessa mut oon ajatellu et kaikki tekee niin kaikkien kohdalla. Siis en mitää kaivele vaan katselen kuvia ja videoita jne mitkä näkyy ihan ilman kaiveluitakin. Siis tyrkyttääks tää henkilö itseään ihan irl vai somen kautta ja mist tiedät et just sulle?

Stalkkkaa irl ja Somessa. Iedän kun on puhunut siitö monelld. Somessa kirjoittaa outoja juttuja minusta muunmuasa. On kysdessä jonkinlainen mt ongelma varmaab, ainakin juttujen perusteella. En tunne henkilöä kunnolla.

Kaikki stalkkaa kaikkia somessa, sitä varten se some on. Itse olen jäänyt jopa ”varjoseuraamaan” muutamaa tutun tuttua, jos on ollut kiinnostava tapaus ja julkinen profiili. Sitä varten ne tilit on julkisia, että niitä saa stalkata, ja jos ei halua stalkkausta, niin tee asetukset yksityisiksi.

Eli: miksi sulla on julkinen some, jos stalkkaus häiritsee?

Ei häiritse että näkee julkiset päivitykset kun niitä en usein edes pistä ja ne ob semmoisia millä ei ole merkitystö. Häirissee irl stalkays ja se et puhuu minusta somessa. Nämö jitut ei ees liity omiin päivityksiini millään lailla mitä se jauhaa siellä!!

Siis nyt kyl kuulostaa niin uskomattomalta että en usko. Puhuu susta? Siis jossain instastoryssa tai blogissa? Ja mistä näin päättelet että puhuu susta? Kuule jos sun tuntosarvet on virittynyt kuulemaan ja näkemään kaikki tän ihmisen tekemiset suhun liittyvänä niin se ei tarkoita että ne silti olisi totta. Paranoidisiin harhoihin saa lääkkeitä.

Kaikkihan sen tieträä että pyhuu minussta. Sinäjin.

Vierailija
1252/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olette muuten sopineet vastavuoronne?

Kukaa vastoa ensin, moni sen kanssa saunoo ja varmaan silti perinteen mukaan mennään, että ensin saunotaan ja sitten syödään vasta?

Vierailija
1253/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse vapaa?

Vierailija
1254/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aiot tehdä tänään illalla ❤️

Vierailija
1255/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan hyvää musiikkia soimaan, avaan skypen ja jään odottelemaan josko sinulta tänään tulisi viestiä.

Vierailija
1256/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hei, miks oot noin seksikäs?

Mitä mä mies sun kanssas oikein teen :'D

Vierailija
1257/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn töiden jälkeen kaupassa ja kun tuun kotiin, ulkoilutan ekaksi koiran. Sit teen lapsille jotain ruokaa, helppoo ja nopeeta. Sen jälkeen joudun hoiteleen muutaman työpuhelun. Sitte katson vähän telkkaa tai luen jotain.

Viimeiseksi illalla sit se herkku, eli stalkkaan Sua somessa. Sit käyn nopee suihkussa ja nukahdan Sun kuvat silmissäni.

Vierailija
1258/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuherrella kanssasi 😙. Vähintään olisi kiva jutella, muukin kyllä kelpaisi...

Vierailija
1259/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavata sut ❤️ Sano missä nähdään ja monelta?

Vierailija
1260/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olla töissä.

Ketju on lukittu.