Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Veisikö se nämä tunteet pois, jos juteltaisiin kaikesta mitä meidän välillä oli ja on ehkä edelleen? Loppuisiko kaikki siihen?
Ei
Vierailija kirjoitti:
Veisikö se nämä tunteet pois, jos juteltaisiin kaikesta mitä meidän välillä oli ja on ehkä edelleen? Loppuisiko kaikki siihen?
Se toisi rauhan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein virheitä taas, anteeksi. Olisin silti halunnut olla sun elämässä, mutta sä et halua sitä. Olisin ollut parempi tällä kertaa, oikeasti. Jos olisin vaan saanut olla yhteydessä suhun. Tiedän että rakastit. Kaipaan sua niin.
Tässä on jotain tosi ristiriitaista. Ota yhteyttä irl jos itsekin rakastit.
Niin. Ristiriitaista ainakin se, että ap "tietää" kaivattunsa rakastaneen, mutta tämä ei kuitenkaan halua ap:tä elämäänsä eikä salli hänen edes pitää yhteyttä. Ei tuo rakastamiselta kuullosta.
Olisiko kuitenkin ollut jotain ihan muuta?
Varmaan täs on ollut niin että ap on tehnyt jotain tosi inhottavaa ihmiselle joka on ollut ihastunut häneen ja tämä ihminen otti sitten ilmeisesti viimein opikseen (sain käsityksen ettei ollut eka kerta) eikä enää halua olla yhteyksissä ja nyt ap haluaisi saada anteeksi jotta voisi taas loukata toista. Meniks oikein ap?
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään loppuisi. Mut ei me voida nähdä ja puhua ja sä tiedät sen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaivattunne teille elämänne rakkaus?
On. Ei ensirakkaus, mutta täysin yksiselitteisesti elämäni rakkaus. Ainoa, jonka kanssa voisin kuvitella haluavani tai todella meneväni vihille ja ainoa, jonka voisin haluta olla isä mahdollisille lapsille. Elämän ei tarvitse mennä niin enkä tiedä haluanko itsekään tuollaista tai mitä tulevaisuus ylipäänsä suo. Elämään täytyy kyetä ilmankin, ihan itsekseen. Mutta jos se esimerkiksi perhe-elämään päätyisi, niin hänen kanssaan mieluiten tietysti. Ja se on minulta paljon sanottu se. Haluta kantaa ja huolehtia yhdessä luodusta elämästä, edes vielä kaukaisena pitkälti puhtaasti teoreettisena ajatuksena.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa kaivatustanne yksi piirre, mikä tekee hänestä ihanan juuri sinulle. Vain yksi, ei enempää.
Sisukkuus.
Älykkyys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein virheitä taas, anteeksi. Olisin silti halunnut olla sun elämässä, mutta sä et halua sitä. Olisin ollut parempi tällä kertaa, oikeasti. Jos olisin vaan saanut olla yhteydessä suhun. Tiedän että rakastit. Kaipaan sua niin.
Oletko pakkomielteisenä jäänyt roikkumaan ihmiseen, joka estänyt sun yhteydenotot? Niille estoille on varmasti ihan selkeät syyt sillä ihmisellä, sinuna jättäisin hänet täysin rauhaan. Et taida olla ihan terve päästäsi.
Antaisit ihmisen purkaa sydäntään. Tuskin se sinun miehesi on, ketä hän kaipaa, joten lopeta analysointi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa kaivatustanne yksi piirre, mikä tekee hänestä ihanan juuri sinulle. Vain yksi, ei enempää.
Sisukkuus.
Älykkyys
Miehelle?
Mun jälkikäteinen uudenvuodenlupaus on, että seuraavan kerran kahden kesken ollessa kerron sulle, että rakastan sua vieläkin. Ekan tilaisuuden mokasin, mutta tokalla kerralla en enää jäädy. Mun pitää saada kertoa se sulle, vaikka siihen menisi vuosia. Sehän on ihan luonteva puheenaihe, vai mitä?
Pysyy jatkossa häiritsemästä elämistä. En kaipaa hänen visiittejään. Asiani eivät kuulu hänelle. Olen jatkanut eteenpäin elämässäni.
Vierailija kirjoitti:
Pysyy jatkossa häiritsemästä elämistä. En kaipaa hänen visiittejään. Asiani eivät kuulu hänelle. Olen jatkanut eteenpäin elämässäni.
Uusi kotini ei ole sinun kotisi.
Olet jo satuttanut ihan tarpeeksi. Jatkoa en kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Selevä.
Vierailija kirjoitti:
Mun jälkikäteinen uudenvuodenlupaus on, että seuraavan kerran kahden kesken ollessa kerron sulle, että rakastan sua vieläkin. Ekan tilaisuuden mokasin, mutta tokalla kerralla en enää jäädy. Mun pitää saada kertoa se sulle, vaikka siihen menisi vuosia. Sehän on ihan luonteva puheenaihe, vai mitä?
Toivottavasti teille tulee vielä noita kahdenkeskisiä tilaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän sitten on kaivattusi? Kerran tehtävänanto oli puhua kaivatusta ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selevä.
Nähtäväksi jää, onko kuitenkaan* selevä* sun puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän sitten on kaivattusi? Kerran tehtävänanto oli puhua kaivatusta ihmisestä.
Ei hän ole kaivattuni. Ehkä aikoinaan, ei enää.
Sopivampaa ketjua en jaksanut etsiä tämän sanomiseen.
En kaipaa enää uutta rundia / kautta / whatever. On aika jatkaa eteenpäin ja korjata tehty vääryys.