Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysyy jatkossa häiritsemästä elämistä. En kaipaa hänen visiittejään. Asiani eivät kuulu hänelle. Olen jatkanut eteenpäin elämässäni.
Selevä.
Nähtäväksi jää, onko kuitenkaan* selevä* sun puolelta.
Jos ei liity vahvasti itseeni myös, niin on aika selvä homma. Muussa tapauksessa en lupaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa kaivatustanne yksi piirre, mikä tekee hänestä ihanan juuri sinulle. Vain yksi, ei enempää.
Sisukkuus.
Hän on minulle aurinko. Minä rakastan valoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun jälkikäteinen uudenvuodenlupaus on, että seuraavan kerran kahden kesken ollessa kerron sulle, että rakastan sua vieläkin. Ekan tilaisuuden mokasin, mutta tokalla kerralla en enää jäädy. Mun pitää saada kertoa se sulle, vaikka siihen menisi vuosia. Sehän on ihan luonteva puheenaihe, vai mitä?
Toivottavasti teille tulee vielä noita kahdenkeskisiä tilaisuuksia.
Jonkun muun kanssa toivottavasti. (sivusta)
Vierailija kirjoitti:
Mun jälkikäteinen uudenvuodenlupaus on, että seuraavan kerran kahden kesken ollessa kerron sulle, että rakastan sua vieläkin. Ekan tilaisuuden mokasin, mutta tokalla kerralla en enää jäädy. Mun pitää saada kertoa se sulle, vaikka siihen menisi vuosia. Sehän on ihan luonteva puheenaihe, vai mitä?
Tää on just niitä yleisiä keskustelunaiheita kun törmätään sattumalta marketissa ruuhka-aikaan ja vaihdetaan kuulumisia pitkän ajan jälkeen, kiukuttelevan leikki-ikäisen roikkuessa täpötäyden ostoskärryn laidassa vaatien huomiota ja otsakurttuisten ihmisten tungeksiessa mulkoillen ohitsemme siinä pakastealtaan ja tonnikalahyllykön välisessä solassa jossa osuimme kohdakkain. Joo Kilu-Pertsakin se täytti just 5 vuotta ja sillä on vähän uhmaa... ja on ollut rankkaa joo... no ei nyt oikein hyvin mene kotonakaan, Kuuno-Rauno on ollu työtön ja masentunut ja riidellään paljon... joo niin ja se pitikin sanoa että mä rakastan sua. Rakastin silloin aikoinaan ja vieläkin. Haluaisin sun kanssa naimisiin ja samaan hautaan. Että sellaisia. Mitäs ite? Jaa mutta hei, pakasteet sulaa, nyt on mentävä. Nähdään taas!
Mies varmaan luulisi, että vastaisin älykkyys, huumori tai se poikamainen uteliaisuus. Mutta kyllä se vaan on lempeys, jos yksi pitää valita syistä, miksi hän tuntuisi juuri minulle hyvältä. Minä tarvitsen lempeyttä ja kiltteyttä. Kutina on, että hänkin, valtavasti. Tai vieläkin enemmän ymmärrystä ja varauksetonta hyväksyntää. Niin, niitä minäkin tarvitsen. Siltikin lempeys voittaa, koska olen vähän elämässä rypistynyt ja liian kovia sanoja ja huutoa menen piiloon nopeasti. Lempeys näkyy hänessä yleisesti siinä tavassa, jolla hän kohtelee muita. Mutta sitten se sellainen romantissävytteinen lempeys, uh, se vasta onkin jotakin. Sitä kohti taivun aivan. Olen joskus kuullut sen hänen äänestään, sen hellän. Oikeastaan kosketuksestakin joskus tuntenut. Varmaan jopa silmistä nähnyt, jollen ole ollut liian häkellyksissä tajuamaan mitään. Ja ei, näiden asioiden tunteminen siinä hetkessä tai uumoilu jälkikäteen ei silti ole tarkoittanut sitä, että tietoisesti olisin oikeasti älynnyt yhtään mitään tai ainakaan riittävästi tai riittävällä varmuudella tehdäkseni asioille mitään :D
Tässä samaan syssyyn sanon, että tuli sellainen olo jotenkin juuri nyt, että haluaisin sanoa sinulle:
“Edelleenkään, ei ole mitään hätää. Mä pysyn tässä näin, kävi mitä kävi. Vaikka kaikki muu murenisi, minä en murene, en sinulle, ikinä. Saat tulla viereen sitten, kun sopivalta tuntuu. Ei paineita. <3" Sinulle suoraanhan nämä sanat pitäisi laittaa, mutta en halua ahdistella.
Vierailija kirjoitti:
Veisikö se nämä tunteet pois, jos juteltaisiin kaikesta mitä meidän välillä oli ja on ehkä edelleen? Loppuisiko kaikki siihen?
Voi olla. Useimmiten ajattelen jo niin, ettei sun näkemisesi enää niin kovin heilauttaisi. Ja sitten näen kaukaa jonkun sun näköisen ihmisen ja saan joka kerta jonkin kevytversion paniikkikohtaus-sähköisku-sydänkohtauksesta ja joudun toteamaan, että juup, selitä mitä selität. Mutta jos tuon saisi purettua sanoiksi, ihmeteltyä sille toiselle ihan kunnolla, niin ehkä se olisi sellainen pomminpurku, että elämä jatkuisi vähemmän viritettynä.
Sain kuulla, että oot muiden puolisoita varattunakin huvikseen pokaileva narsisti. Ja mä oon kuulemma yksi hölmö lisää ketjussa, jossa yksi on tappanut itsensä väkivallan pelossa ja moni muu on muuttanut samasta syystä muualle. Uu kuinka jännittävää!
Vierailija kirjoitti:
Sain kuulla, että oot muiden puolisoita varattunakin huvikseen pokaileva narsisti. Ja mä oon kuulemma yksi hölmö lisää ketjussa, jossa yksi on tappanut itsensä väkivallan pelossa ja moni muu on muuttanut samasta syystä muualle. Uu kuinka jännittävää!
No kerro nyt vähän kenelle et tietää varoa!
Juhkunen, näin sua perjantaina Rovaniemen Prismassa. Olit siellä vaimosi kanssa. Häkellyin niin etten kyennyt moikkaamaan, vaikka katseemme kohtasikin. Lävitseni kulki sähköisku ja minuun laskeutui sama rauha kuin silloin joskus. Tajusin, että kaipaan sinua ihan älyttömästi kaverina ja ystävänä. Meillä on jo molemmilla omat elämät, en halua enää mitään muuta. Mutta nyt mietin, että kuvittelinko sittenkin kaiken? Ehkä se ollutkaan sinä. En tiedä. Ehkä olen seonnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti teille tulee vielä noita kahdenkeskisiä tilaisuuksia.
Eikös moiset ole jossain määrin järjestettävissäkin?
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa kaivatustanne yksi piirre, mikä tekee hänestä ihanan juuri sinulle. Vain yksi, ei enempää.
Sisukkuus.
Henkinen yhteys. Hän ymmärtää, häntä ymmärrän, hän täydentää ja häntä täydennän. Yhdessä olisimme enemmän kuin erillisinä yhteenlaskien. Siinä missä nykyinen huono parisuhde kuluttaa ja rajoittaa, hän innostaisi ja mahdollistaisi. Sama kai toisin päinkin.
Rahakas vinkki Seiska-lehteen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoi mies! Jos sulla kerran on taskussa se suuri unelma..😂
Ei saa nauraa. En usko kyynisiin lauseisiin. Uskon, että suurilla tunteilla on merkitystä. Ne ovat se voima, joka saa meidät tekemään oikein, sen sijaan mikä on ns. normaalia ja ns. järkevää.
Hyvin sanottu. Suurten tunteiden tehtävä on ajaa meitä eteenpäin ja herätellä huomaamaan asioita. Saa olla pöhkö ja hassu, aina ei tarvitse olla niin järkevä. Toki samalla pitää ajatella sitä, ettei satuta muita siinä sivussa.
Haluan sua nyt todella paljon, voisitko tulla käymään?
Vierailija kirjoitti:
Rahakas vinkki Seiska-lehteen!
Kyllä lähtee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menenkö eteenpäin?
Sä olet tyhmä.
Sivusta. Kannattaisi opetella välttämään muiden haukkumista. Siitä on hyötyä sekä parisuhteessa että kaikissa ihmissuhteissa.
https://www.rd.fi/elämäntaito/14-anteeksiantamatonta-lausetta-parisuhte…
” ’Tyhmä’ ei ole kirosana, mutta se sattuu. Se voi olla kaikista sanoista pahin”, sanoo April Masini, New Yorkisssa asuva suhde- ja etikettiekspertti sekä kirjailija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menenkö eteenpäin?
Sä olet tyhmä.
Sivusta. Kannattaisi opetella välttämään muiden haukkumista. Siitä on hyötyä sekä parisuhteessa että kaikissa ihmissuhteissa.
https://www.rd.fi/elämäntaito/14-anteeksiantamatonta-lausetta-parisuhte…” ’Tyhmä’ ei ole kirosana, mutta se sattuu. Se voi olla kaikista sanoista pahin”, sanoo April Masini, New Yorkisssa asuva suhde- ja etikettiekspertti sekä kirjailija.
Linkki oli jostain syystä mennyt ilmeisesti rikki, tässä uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menenkö eteenpäin?
Sä olet tyhmä.
https://www.rd.fi/elämäntaito/14-anteeksiantamatonta-lausetta-parisuhte…” ’Tyhmä’ ei ole kirosana, mutta se sattuu. Se voi olla kaikista sanoista pahin”, sanoo April Masini, New Yorkisssa asuva suhde- ja etikettiekspertti sekä kirjailija.
Linkki oli jostain syystä mennyt ilmeisesti rikki, tässä uudestaan.
https://www.rd.fi/elamantaito/14-anteeksiantamatonta-lausetta-parisuhte…
Vielä kerran, ääkkönen näköjään katkaisi linkin.
Kanssasi olisi varmasti ihana matkustella ja nähdä uusia paikkoja.
Uuh. Olipa mukava viesti. Ja tulipa ikävä erään naisen ihanaa hymyä.