Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
P. S. Saa sitä haaveillakin ja sehän kuuluu elämään.
Meikäläinen sai viimeinkin lähetettyä kaipaamalleen ystävälle terveiset. Ihmettelen tätä ihmisten haukkumista vaan.Pärjäilkää.
T. Waimo
HakekAa muLle nainen, jota nimittää itseään meikäläiseksi ja allekirjoittaa terveiset olemalla the vaimo. Tylsämielistä äijän trollausta, ihanko luulet, että perheelliset keski-ikäiset ei osaa lukea näitä läpi, taittaneet kyllä häipyä jo. Some=jodel😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Onpas teillä taas aika meno täällä :D
Jos jotain aiheeseen liittyvää niin kovin kaipaan sitä mutrusuuta, joka mutrusta joskus saattaa viivasuoraksi mennä ja ehkäpä?... ...Ehkäpä ehkä joskus viivasta hymyynkareen pienen huulilleen saavan, poskeenkin pienen pienen hymykuopan tuovan.
Painan huulet huuliais vasten, ootitko sä mua vartavasten? Tahdon ragastella sinua, tahdotko sinä minua? Pylly vasten pyllyä pumpun! Siinä sitä jotakin on, aijaijai...
Koska tilaisuus tulee? Meillä, teillä? Hallissa vai avannossa? Ja jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt, koska siellä on mörrkkimöykyllä kolo...
😉😂🙃
No voihan. Mä alan kohta kaivata sinua ja maailma unholaan jää. Onneksi tuo Eino-kettu ehti jo varastaa sydämesi ja muut hehkuvat osasesi. Vaan miten ihmeessä olet ehtinyt pölliä mun mieleni syövereistä tuo mörkinkin? Tunnenkohan mä sut jostain?
No jos oot asian Osainen, tunnetaan. Haluatko lisää tunnisteita.😉😂🤐?
No jos et ole mies etkä sukua ja ikääkin löytyy niin se riittää ensi alkuun, kun nyt kuitenkin olet noin pöyristyttävällä heliumpallolla varustettu.
Kaukorakkauttahan mä tässä ensi alkuun tarttisin. Voit kutsua minua jatkossa Martin Craneksi. Tai Kurjeksi. Tai Kurjaksi. Tai no mikä ettei kirkkoveneeksi.
Ei Riesa sentään? Mies en ole ellen sit mee pelien vaihdosoperatsuuniin😂. Heliumpallot on isooot, vai olisiko kuumailmapallot😂? Suvustasi en tiedä... riippuu ilmansuunnasta? Ja lepakko en ole , enkä lennä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Jos jotain aiheeseen liittyvää niin kovin kaipaan sitä mutrusuuta, joka mutrusta joskus saattaa viivasuoraksi mennä ja ehkäpä?... ...Ehkäpä ehkä joskus viivasta hymyynkareen pienen huulilleen saavan, poskeenkin pienen pienen hymykuopan tuovan.
Painan huulet huuliais vasten, ootitko sä mua vartavasten? Tahdon ragastella sinua, tahdotko sinä minua? Pylly vasten pyllyä pumpun! Siinä sitä jotakin on, aijaijai...
Koska tilaisuus tulee? Meillä, teillä? Hallissa vai avannossa? Ja jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt, koska siellä on mörrkkimöykyllä kolo...
😉😂🙃
No voihan. Mä alan kohta kaivata sinua ja maailma unholaan jää. Onneksi tuo Eino-kettu ehti jo varastaa sydämesi ja muut hehkuvat osasesi. Vaan miten ihmeessä olet ehtinyt pölliä mun mieleni syövereistä tuo mörkinkin? Tunnenkohan mä sut jostain?
Helppoa koska koneellasi on virus ja
hän = kettu = yp = waimo = psykiatri jne.
Väärin, väärin. En omaa yhtään sivupersoonia. Mä oon täyspäinen😂😉. Lääkitys kunnossa! Ei tarttuvia tauteja, tsekattu asian Omaisten kanssa😂😂
Testattu myös eri Tawoin. Psykolookisesti ja ruumiillisesti. Ei todettuja sivupersoonia.😂😂😂. Geenitestin tuloksia vielä odotellaan. Oonko vanhempieni rakkauden hetelmä?!
Niin ja käytät v:n sijaan kaksoisveetä, hymiöt nyt ainakin paljastaa. Koko päivä mennyt kuollut rotta kainalossa av:llä? Onnea!
Siinä hetkessä, kun tajusin, että meillä taitaa molemmilla olla tunteita, oltiin ravintolassa. Se tunne tuli kuin hyökyaalto, oli pakko käydä vessassa pirskottamassa vettä kasvoille, kun melkein heikotti. Sitten tulin takaisin pöytään ja yritin olla coolisti, kun paikalla oli paljon muitakin. Aika huonolla menestyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
😉😂🙃
Helppoa koska koneellasi on virus ja
hän = kettu = yp = waimo = psykiatri jne.
Väärin, väärin. En omaa yhtään sivupersoonia. Mä oon täyspäinen😂😉. Lääkitys kunnossa! Ei tarttuvia tauteja, tsekattu asian Omaisten kanssa😂😂
Testattu myös eri Tawoin. Psykolookisesti ja ruumiillisesti. Ei todettuja sivupersoonia.😂😂😂. Geenitestin tuloksia vielä odotellaan. Oonko vanhempieni rakkauden hetelmä?!
Niin ja käytät v:n sijaan kaksoisveetä, hymiöt nyt ainakin paljastaa. Koko päivä mennyt kuollut rotta kainalossa av:llä? Onnea!
Eikä😂. En OO kettu. Kettu on mun sukulaissielu, Samis. Tykkää mun kledjuista ja käyttää MarimekkooXDDDDD. Koko päivä tällä mennyt infektiotautien merkeissä täällä. Palsta tekee kaltaisekseen😉😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikäläinen sai viimeinkin lähetettyä kaipaamalleen ystävälle terveiset. Ihmettelen tätä ihmisten haukkumista vaan.Pärjäilkää.
T. Waimo
HakekAa muLle nainen, jota nimittää itseään meikäläiseksi ja allekirjoittaa terveiset olemalla the vaimo. Tylsämielistä äijän trollausta, ihanko luulet, että perheelliset keski-ikäiset ei osaa lukea näitä läpi, taittaneet kyllä häipyä jo. Some=jodel😂
Moi lapset.
Hyvin ei näytä teillä hurisevan. Meno muuttuu vaan hullummaksi.
Olisittepa täällä niin teillä olisi hyvä mieli.
Ja p.s. en ole keski- ikäinen mies.. 😅 T. Waimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydän on jo rauhoittunut, mutta sinulla tulee aina olemaan yksi nurkka siellä.
Miksi et halua luopua minusta? Mä pystyn luopumaan heti kun saan varmistuksen että sinäkään et minua enää ajattele. En halua tätä. En olisi koskaan halunnut että mitään tapahtuu välillämme.
Tälleen mäkin aina selitän itelleni kun tuntuu ettei hän musta tykkää. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
😉😂🙃
No jos oot asian Osainen, tunnetaan. Haluatko lisää tunnisteita.😉😂🤐?
No jos et ole mies etkä sukua ja ikääkin löytyy niin se riittää ensi alkuun, kun nyt kuitenkin olet noin pöyristyttävällä heliumpallolla varustettu.
Kaukorakkauttahan mä tässä ensi alkuun tarttisin. Voit kutsua minua jatkossa Martin Craneksi. Tai Kurjeksi. Tai Kurjaksi. Tai no mikä ettei kirkkoveneeksi.
Martin Crane,
millaisella ratsulla tulit? Tota kurkea en nyt tajunnut, tulee jälkijunassa? Ja k-vene?.. hmmm?
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa sylissäni. Rakastan sinua.
Voisin olla jos tietäisin et haluut.
Vierailija kirjoitti:
Siinä hetkessä, kun tajusin, että meillä taitaa molemmilla olla tunteita, oltiin ravintolassa. Se tunne tuli kuin hyökyaalto, oli pakko käydä vessassa pirskottamassa vettä kasvoille, kun melkein heikotti. Sitten tulin takaisin pöytään ja yritin olla coolisti, kun paikalla oli paljon muitakin. Aika huonolla menestyksellä.
Juu, oli tunteita, juu. Sulla suorastaan yliampuvia😂😉. Mulla heikotusta😉. Ymmärsin vasta jälkikäteen miksi sun tunteet oli ne mitä oli. Olethan seurannut mua jo pidempään... satuit yllättäen varjoista elämääni😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Waimo
Järki päähän nyt, hyvä yp-jankkaaja. Minä olen nainen ja kutsun itseäni toisinaan meikäläiseksi, tosin en ole koskaan tehnyt niin täällä. En ole osallistunut vaimoriitelyyn kummallakaan puolella rintamaa. Sivusta tämä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa noita vaimoja pohjimmiltaan vain harmittaa, kun on pallo jalassa koko loppuelämän. Ovat kateellisia sinkkunaisille, jotka saavat treffailla vapaasti ja voivat saada vielä ihan kenet tahansa ja joille kirjoitellaan täällä kauniita rakkausrunoja. Itse valitsivat vahingossa kotisohvalla kaljaa kittavaan keskustelutaidottoman ukon, jota kiinnostaa enemmän penkkiurheilu kun vaimon huomioiminen. Haikailu paremman perään toi sitten ne vaimot tähän ketjuun ja sitten tätä lukiessa syntyi viha sinkkunaisia kohtaan.
Eipä voisi ihminen enää enempää harhaan osua 🤗
Niin paljon virheitä, etten jaxa käydä oikomaan. Sanon vaan kaksi asiaa.
Näkisitpä.
Ja toinen, Suomessa ei avioliitonkaan suhteen tunneta tilannetta "pallo jalassa loppuelämän", juridisesti löyhemmistä parisuhteen muodoista puhumattakaan. Kyllä me ihan vapaaehtoisesti ja jopa oikein mielellämme jaetaan elämämne
niiden omien kultiemme kanssa 😍
Etkö oo moralisoinut täällä sitä miten ei saa erota jos on lapsia, että kyllähän sulla pallo on silloin jalassa jos niitä lapsia on.
Obs! Pallo se on silloin myös aviomiehen ja isän jalassa. Sivusta.
Niin eli pakko olla yhdessä, vaikka vaimo ei oiskaan sitä vaimomatskua niin kuin itse kuvittelee. Suhde on pakkopullaa ja se näkyy ja tuntuu. Näin syntyy vaimollakin se kateus sinkkuja ja lapsettomia kohtaan, jonka vallassa tullaan av-palstalle raivoamaan.
Voisit muuten lopettaa tuon trollauksesi ja saman paskan jauhamisen. Mitä teet täällä?
Alat todellakin olla pohjattoman ärsyttävä.T. Waimo
Hermostuitko? Ei se ole tyhmä, joka provosoi vaan se joka provosoituu.
Ei kiinnosta. Olen lähettänyt täällä omat kaipaavat terveiseni ja ulkopuolisten urputukset eivät kiinnosta minua. Lue ketjun nimi. Koeta rauhoittua. Minulla on ihan oikea ihminen jota kaipaan. Ei haavekuva.
T. Waimo
Pitääkö sitä niin kovasti vakuutella?
Waimo, ei kantsi ottaa kuumaa, toi on se sama öööö... vähän niinkuin lusikalla saanut, joka riitelee täällä kaikkien kanssa kaikesta ja painui jo kerran ovet paukkuen perustamaansa uuteen ketjuun, jonne ei kadehtimillaan vaimoilla ollut mukamas "pääsyä". No ei sinne kukaan hänen kanssaan kyllä halunnutkaan, sen enempää vaimot kuin muutkaan. Trollaili siellä hetken yksinään, tuotti sivullisen verran toistensa kaltaisia muka kaipausviestejä - ja luikki sitten häntä koipien välissä tänne takaisin. Ja nyt siis riitelee taas entiseen malliin täällä. Ihminen jolla todellakaan ei ole sitä elämää, on täällä 24/7, ollut jo vuosia.
Ahaa. Nyt selvisi. 👍 T. Waimo
Kaivattuni paras puoli on syvälliset, viisaat ja aavistuksen surulliset silmät.
Vaikka whatsapilla tai viestillä. Ihan voi käyttää omaa luovuutta keskustelun avaamiseen. :) Sitähän voi kysyä vaikka kuulumisia ja heittää joku inside juttu, mihin on helppo tarttua. Toki jos rohkeus riittää niin voi sitä heti mennä aiheeseen. Tyyli vapaa.
Haluan ottaa selvää mitä haluan. Ehkä sitten osaan vastata myös siihen, mitä ollaan. Sen ainakin tiedän, että olen aidosti ja vakavassa mielessä kiinnostunut sinusta. Eiköhän se riitä tässä vaiheessa? :) Ehkä vielä saamme olla sylikkäin?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka whatsapilla tai viestillä. Ihan voi käyttää omaa luovuutta keskustelun avaamiseen. :) Sitähän voi kysyä vaikka kuulumisia ja heittää joku inside juttu, mihin on helppo tarttua. Toki jos rohkeus riittää niin voi sitä heti mennä aiheeseen. Tyyli vapaa.
Haluan ottaa selvää mitä haluan. Ehkä sitten osaan vastata myös siihen, mitä ollaan. Sen ainakin tiedän, että olen aidosti ja vakavassa mielessä kiinnostunut sinusta. Eiköhän se riitä tässä vaiheessa? :) Ehkä vielä saamme olla sylikkäin?
Jos mies naiselle, tunnen samoin, muut älkööt tapauksessani vaivautuko!
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni paras puoli on syvälliset, viisaat ja aavistuksen surulliset silmät.
Voisiko saada kuvaa, millaiset nämä on?
Vierailija kirjoitti:
No mites sitten kävi? Saitko pidettyä tunteen kurissa vai paljastuitko :)