Ihmiset pilaa elämänssä ryyppäämällä.
Ja nyt kun alkoholia saa kotiin suoraan niin monet alkaa juomaan kaksin käsin. Monet juo viikonloppunakin koko ajan ja ovat työttömiä ja eivät tee mitään elämällään. Hallitus sallii sen ja kela maksaa tuet. Hallitus ajattelee että viinan kulutus nousee kun ei tarvii kotoa lähteä. Viis terveyshaitoista.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Kelatuilla ei paljon viinaa kotiin tilata, jos aikoo maksaa asumisensa, ruokansa ja muut laskunsa. Eli aloittaja on aiheesta pihalla kuin lumiukko konsanaan.
Alkoholisti ostaa varmasti lisää viinaa oli työtön tai ei.
Alkoholi on elämän vesi.
Sensijaan kannabis on aivovammoja, hermovikoja ja mielisairauksia aiheuttava manalan myrkky.
Älkää hyvät ihmiset pilatko elämäänne kannabiksella; käyttäkää säännöllisesti alkoholia!
Kansan Raittiusvalistusseuran Julkilausumasihteeri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelatuilla ei paljon viinaa kotiin tilata, jos aikoo maksaa asumisensa, ruokansa ja muut laskunsa. Eli aloittaja on aiheesta pihalla kuin lumiukko konsanaan.
Alkoholisti ostaa varmasti lisää viinaa oli työtön tai ei.
Persaukisesta ei ole minkään ostajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kelatuilla ei paljon viinaa kotiin tilata, jos aikoo maksaa asumisensa, ruokansa ja muut laskunsa. Eli aloittaja on aiheesta pihalla kuin lumiukko konsanaan.
Eihän kyseessä ole muu kuin Kokoomus propagandan rummutus.
Moni asia ilman känniä ois jääny saamatta.
Mm. vaimo ja lapset.
M45
Miksi sinä siitä huolestut vai oletko joku alan ammattilainen?
Vitu aasi, mietis viel kerta! Jos sää ryyppäät oikeasti tukirahoillas, niin ihanko oikiasti meinaat että ne roposet käytetään kuljetusmaksuun? Etteikö ihan tosta lähikaupasta kuitennii hakis sitä halavinta lonkeroo ja kipottelis sitä kuitennii?
Vierailija kirjoitti:
Kelatuilla ei paljon viinaa kotiin tilata, jos aikoo maksaa asumisensa, ruokansa ja muut laskunsa. Eli aloittaja on aiheesta pihalla kuin lumiukko konsanaan.
Kelatuilla haen lonkeroa ja röökiä virosta. Myyn ja saan välistä itselle ilmaiset röökit ja viinat.
- Sepi, 55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelatuilla ei paljon viinaa kotiin tilata, jos aikoo maksaa asumisensa, ruokansa ja muut laskunsa. Eli aloittaja on aiheesta pihalla kuin lumiukko konsanaan.
Alkoholisti ostaa varmasti lisää viinaa oli työtön tai ei.
Eli myös työssäkäyvä ja suurin osa alkoholin suurkäyttäjistä käy töissä
Kannabis pitäisi saada lailliseksi. Ihmiset on tilneet sitä kotiovelleen jo vuosikymmeniä netin kautta. Alkoholi voi tehdä heistä lopun.
Masentuneet ryyppää. Tunnen yhden joka ryyppää joka viikko koska sillä ei ole töitä ja keuhkosyöpä uhkaa jollei ole jo.
Vierailija kirjoitti:
Kannabis pitäisi saada lailliseksi. Ihmiset on tilneet sitä kotiovelleen jo vuosikymmeniä netin kautta. Alkoholi voi tehdä heistä lopun.
Sata kertaa vähemmän haitallista kuin alkoholi. Mitään oikeaa syytä kieltoon ei ole.
Kelatuilla ei paljon viinaa kotiin tilata, jos aikoo maksaa asumisensa, ruokansa ja muut laskunsa. Eli aloittaja on aiheesta pihalla kuin lumiukko konsanaan.