Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset pilaa elämänssä ryyppäämällä.

Vierailija
27.06.2026 |

Ja nyt kun alkoholia saa kotiin suoraan niin monet alkaa juomaan kaksin käsin. Monet juo viikonloppunakin koko ajan ja ovat työttömiä ja eivät tee mitään elämällään. Hallitus sallii sen ja kela maksaa tuet. Hallitus ajattelee että viinan kulutus nousee kun ei tarvii kotoa lähteä. Viis terveyshaitoista.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelatuilla ei paljon viinaa kotiin tilata, jos aikoo maksaa asumisensa, ruokansa ja muut laskunsa. Eli aloittaja on aiheesta pihalla kuin lumiukko konsanaan.

Vierailija
2/14 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelatuilla ei paljon viinaa kotiin tilata, jos aikoo maksaa asumisensa, ruokansa ja muut laskunsa. Eli aloittaja on aiheesta pihalla kuin lumiukko konsanaan.

Alkoholisti ostaa varmasti lisää viinaa oli työtön tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on elämän vesi.

Sensijaan kannabis on aivovammoja, hermovikoja ja mielisairauksia aiheuttava manalan myrkky.

Älkää hyvät ihmiset pilatko elämäänne kannabiksella; käyttäkää säännöllisesti alkoholia!

Kansan Raittiusvalistusseuran Julkilausumasihteeri

Vierailija
4/14 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelatuilla ei paljon viinaa kotiin tilata, jos aikoo maksaa asumisensa, ruokansa ja muut laskunsa. Eli aloittaja on aiheesta pihalla kuin lumiukko konsanaan.

Alkoholisti ostaa varmasti lisää viinaa oli työtön tai ei.

Persaukisesta ei ole minkään ostajaksi.

Vierailija
5/14 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelatuilla ei paljon viinaa kotiin tilata, jos aikoo maksaa asumisensa, ruokansa ja muut laskunsa. Eli aloittaja on aiheesta pihalla kuin lumiukko konsanaan.

Eihän kyseessä ole muu kuin Kokoomus propagandan rummutus. 

Vierailija
6/14 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni asia ilman känniä ois jääny saamatta.

Mm. vaimo ja lapset.

M45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä siitä huolestut vai oletko joku alan ammattilainen?

Vierailija
8/14 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitu aasi, mietis viel kerta! Jos sää ryyppäät oikeasti tukirahoillas, niin ihanko oikiasti meinaat että ne roposet käytetään kuljetusmaksuun? Etteikö ihan tosta lähikaupasta kuitennii hakis sitä halavinta lonkeroo ja kipottelis sitä kuitennii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelatuilla ei paljon viinaa kotiin tilata, jos aikoo maksaa asumisensa, ruokansa ja muut laskunsa. Eli aloittaja on aiheesta pihalla kuin lumiukko konsanaan.

Kelatuilla haen lonkeroa ja röökiä virosta. Myyn ja saan välistä itselle ilmaiset röökit ja viinat.

- Sepi, 55

Vierailija
10/14 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelatuilla ei paljon viinaa kotiin tilata, jos aikoo maksaa asumisensa, ruokansa ja muut laskunsa. Eli aloittaja on aiheesta pihalla kuin lumiukko konsanaan.

Alkoholisti ostaa varmasti lisää viinaa oli työtön tai ei.

Eli myös työssäkäyvä ja suurin osa alkoholin suurkäyttäjistä käy töissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis pitäisi saada lailliseksi. Ihmiset on tilneet sitä kotiovelleen jo vuosikymmeniä netin kautta. Alkoholi voi tehdä heistä lopun.

Vierailija
12/14 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alotin jo aamulla ottamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneet ryyppää. Tunnen yhden joka ryyppää joka viikko koska sillä ei ole töitä ja keuhkosyöpä uhkaa jollei ole jo.

Vierailija
14/14 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabis pitäisi saada lailliseksi. Ihmiset on tilneet sitä kotiovelleen jo vuosikymmeniä netin kautta. Alkoholi voi tehdä heistä lopun.

Sata kertaa vähemmän haitallista kuin alkoholi. Mitään oikeaa syytä kieltoon ei ole.