Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen näkökulma kirjoitti:
Kannattaa kyllä näyttää vihreää valoa, vaikka naurattaa ajatus näin miehenä että jonkun merkin jälkeen saan luvan kiinnostua henkilöstä. Jos teen aloitteen niin se tarkoittaa, että olen kiinnostunut. Varsinkin jollain naisilla tuntuu olevan vähän väärä käsitys, että kun mies tekee aloitteen niin se tarkoittaa että mies luulee naisen olevan kiinnostunut. Sitten hihitellään kavereille, että mies luuli ystävällisyyttä kiinnostukseksi, ja nostatetaan olematonta itsetuntoa naureskelemalla toiselle isossa porukassa. Varsin ironista on se, että naiset itse usein luulevat, että miehen ystävällisyys, katsekontakti ja hyvät käytöstavat tarkoittavat, että mies on kiinnostunut.
Mutta sitä vihreää valoa ei kannata naamioida liiaksi kun kukaan ihminen ei ole ajatusten lukija. Kyllähän sitä kannattaa tehdä tikusta asiaa, vaikka aika harva mies niistä mitään lopulta ymmärtää. Siksi ne onkin helppo ohittaa esittämällä tyhmää jos ei ole kiinnostunut. Mutta tosiaan kannattaa kokeilla pari kertaa kun yksittäinen juttu vain hämmentää meitä miehiä. Luin vain pari viimeistä sivua, en tiedä onko tästä keskusteltu enemmänkin viime päivinä.
Ja vaikka kommentoin niin en ole tehnyt aloitetta sen ihmisen suhteen kenen takia tänne olen joskus kirjoittanut. En sano, että en koskaan tee ja itseasiassa olin tässä taannoin tekemässä, mutta tulin järkiini. Vähän kokeillut joskus tikulla jäätä, ja tuntui kuin huutelisin tyhjille pöydille. Järki-ihmisenä pakko ajatella yksipuoleisena kiinnostuksena. Intuitiota (mielikuvitusta) lukuunottamatta näyttää hyvin synkältä kun vähän syvemmin analysoi, ja ihan valehtelematta keksin aika monta naista jolle olisi luontevampi tehdä tällä hetkellä aloite ilman että vaikutan joltain harhaiselta aasilta.
Miksi et kysy suoraan? Minusta ollaan oltu avoimesti kiinnostuneita eikä ole tarvinnut arvailla motiiveja. Reilu peli. En ymmärrä kyräilyä. Kerran törmäsin kyräilyyn ja riitti se.
T. NainenKiva, että sulla riittää kiinnostuneita. Niin varmasti hänelläkin. En ole varma kuvitteletko olevasi kaivattuni kun käytät luvattoman paljon minä sanaa kysyessäsi jotain kysymystä? Loppujen lopuksi et tiedä tilanteestani yhtään mitään: missä tavataan jos tavataan, onko vietetty koskaan aikaa kahdestaan, koska olemme viimeksi nähneet jne. Ne on jätetty ihan tarkoituksella tyhjiksi.
Nyt puhuttiin vihreästä valosta. Täällä on vähän omituinen tapa, että miehiä yritetään yllyttää tekemään aloite vaikka varoitusmerkit näyttäisivät punaista. Muita naisia taas kehoitetaan jatkamaan eteenpäin ja unohtamaan. Olisikohan ollut pari viikkoa sitten kun vähän luin foorumia niin joku naimisiin mennyt nainen pystyi näkemään itsekriittisesti omassa käyttäytymisessään negatiivisia asioita jotka olivat luoneet jollekin entiselle kosiskelijalle epävarmuutta. Kehoitettiin unohtamaan ihminen ja haukuttiin mies pleijeriksi tjsp. En kommentoinut mitään, mutta nyt voin sanoa että kun täällä on lukenut enimmäkseen viestejä joissa ei nähdä omaa napaa pidemmälle niin kirjoittajasta jäi harvinaisen positiivinen mielikuva.
Mutta vastaus kysymykseesi on, että ei ole mitään tarvetta tuputtaa itseäni tai seuraani yhdellekään ihmiselle joka antaa kuvan, että ei halua sitä. Asiat ovat yleensä sitä miltä ne näyttävät. Ja vaikka en nyt varsinaisella tavalla pidäkään itseäni komeana, en ole mikään pleijeri (vaikka itsevarmuuden takia jotkut ovat joskus saaneet omien sanojensa mukaan mielikuvan) niin kyllä noita avoimesti kiinnostuneita on omalla ympärilläkin. Tarpeeksi mielenkiintoisen näköinen, että erotun massasta edukseni ja kävelen kevyin askelin itseäni häpeilemättä. Varsinkin kahdenkesken rentoudun ja olen oma itseni kun ympärillä ei ole ärsykkeitä niin viimeistään siinä vaiheessa tiedän kyllä antavani positiivisen kuvan itsestäni. Eli ei ole mitään syytä vaipua itsesääliin tai alkaa nolaamaan itseään jos tilanne näyttää epävarmalta.
Tämä ei ole rapala. Täällä joskus enemmän kirjoitellessa tuli tunne, että kuinkakohan moni luulee minun olevan kaivattunsa... Miettikää nyt kuinka epätodennäköistä se on, että kukaan puolituttu edes täällä kirjoittelisi. Joskus tulee pelottavan tarkkoja kuvauksia, oma nimi mainitaan tai nimikirjainta kaivataan irrallisesti mutta ajankohtaisesti niin sopivasti että se voisi olla kuin vastaus omaan viestiin . Itse olen jättänyt reagoimatta niihin. Harhaa, tai se mahdollisuus että joku toinen on ollut tunnistavinaan ja yrittää tehdä kiusaa on aika suuri. Myös joskus lukiessa joku on kirjoittanut niin mitä itsekin on miettinyt. Samanlaisia tilanteita. Pahinta on silti ne kun joku kirjoittaa todella rumasti sillä tavalla, että toinen voisi kuvitella sen tulevan vaikka allekirjoittaneen kynästä.
Ei, en ole kaivattusi. Unohtui kirjoittaa sana: sivusta. Kysyin vain koska ihmetytti. Asiahan tosin ei minulle kuulu millään tavalla. T. Nainen
Hei. Ei täällä kukaan tunne ketään. Itse en tunne, enkä ole kertaakaan tunnistanut ketään. Tämä on sellainen hölinäketju.Niin siis en niin ajatellutkaan. Kysyin, että luuletko olevasi "kaivattuni" kun kysyit kysymyksen, mutta lopulta se viesti olikin itsestäsi ja minkälaista käyttäytymistä et ymmärrä. Se oli vain tollainen pieni kuitti sinulle, se ensimmäinen viesti oli tosiaan siitä vihreästä valosta mistä jotkut keskustelivat ja lopussa kerroin vähän omasta tilanteesta.
Hölinäketju on kyllä hyvä sana kuvaamaan tätä paikkaa.
Täällä AV: lla oli muutama päivä sitten toinen miehen näkökulma, mutta ei tässä ketjussa. Siinä oli kyllä asia sanottu niin kuin varmaan useimmat ajattelevat ja naiset toivovat miesten toimivan.
Harmittaa monien naisten puolesta ihan vilpittömästi.
Valitettavasti en muista ketjun nimeä. Joku mies vastasi siis ketjuun ja oli kirjoittanut siihen: miehen näkökulma
Kaikki pisteet hänelle 👍No voitko kuitenkin kertoa, mitä siinä ketjussa kirjoitettiin, vaikket muista sen nimeä? En itse käy palstalla muissa kuin tässä ketjussa, joten viittauksesi ei sano mitään, jos et kerro myös sisällöstä jotakin.
Muistaakseni ketjussa mieshenkilö ilmoitti, että hän tietää naisen olevan häneen korviaan myöten ihastunut ja kyseli ihmisiltä, miksi nainen ei tee aloitetta. Pöyristyttävä kysymys. Meitä on moneksi. En saa päähäni ketjun otsikkoa : (
Kun luki ketjua, joku mies kirjoitti aika pitkästi miehen näkökulman. Siinä oli asia sanottu. Uskon että suurin osa naisista olisi todella helpottuneita jos miehet tajuaisivat . Se avartaa myös ymmärrystä naisista. Asia on juuri niin kuten kyseinen mies kirjoitti.
Niin mitä se mies kirjoitti? Mitä miesten tulisi tajuta? Miksi tuo naisen aloite olisi pöyristyttävä kysymys?
Olen nainen ja tehnyt kaikki aloitteet elämässäni. Töiden, opintojen, miesten suhteen. Päätän mitä haluan ja etenen sitä kohti. Miksi pitäisikään odottaa jotakin tähtien asennon muuttumista tai muiden lähestymistä?
Joo en tajua, mitä tuo yksi selittää jo ties miten monetta viestiä tuosta jostain Miehen Näkökulmasta Asiaan, muttei vieläkään ole kertonut MITÄ se mies sanoi.:D
Itse en kyllä tiedä, miten aloitteen voi tehdä niin, että mies ottaa tosissaan?
Miehillä on kokemukseni mukaan taipumus kuvitella, että a)pelleilen, pilkkaan tai huijaan, b)olen oikeasti varattu (eli myös huijaan) tai c)haluan ”vain seksiä”.
Vai onko tuollaiset luulemiset vain miehen tapa luikerrella pois tilanteesta?
Muka-luulla jotain ikävää, jotta saa syyn perääntyä?
Ruinaako naiset vierailta miehiltä seksiä? Älkää sentään hyvät ihmiset.
En muista kaikkea mitä kyseinen mies kirjoitti, eli lukisitko sen ketjun? Tässä pari asiaa, mitä hän fiksuna miehenä selitti ketjun aloittajalle ja meille muille, asia meni jokseenkin näin:
Naisten vihjeet ovat hyvin hienovaraisia. Miesten pitää tajuta ne.
Jos nainen lopulta uskaltaa tehdä aloitteen ja hänet torjutaan,
hän tuntee syvää surua ja lamaantuu. Ei yritä enää enempää.
Tuo viimeinen oli kerrottu niin hienosti että kannattaa lukea se, koska en itse osaa kertoa sitä yhtä hyvin. Enkä muista sanamuotoja.
Onko feministit terrorisoineet ihmisiä jo niin paljon, että ihmisillä ei ole enää tervettä vaistoa aloitteen suhteen?
Tätä olen usein ihmetellyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P. S. Saa sitä haaveillakin ja sehän kuuluu elämään.
Meikäläinen sai viimeinkin lähetettyä kaipaamalleen ystävälle terveiset. Ihmettelen tätä ihmisten haukkumista vaan.Pärjäilkää.
T. Waimo
HakekAa muLle nainen, jota nimittää itseään meikäläiseksi ja allekirjoittaa terveiset olemalla the vaimo. Tylsämielistä äijän trollausta, ihanko luulet, että perheelliset keski-ikäiset ei osaa lukea näitä läpi, taittaneet kyllä häipyä jo. Some=jodel😂
Järki päähän nyt, hyvä yp-jankkaaja. Minä olen nainen ja kutsun itseäni toisinaan meikäläiseksi, tosin en ole koskaan tehnyt niin täällä. En ole osallistunut vaimoriitelyyn kummallakaan puolella rintamaa. Sivusta tämä kommentti.
Minä sanon itseäni meitsiksi vaikka olen nainen, tai meikäksi. Menikö nyt pasmat sekaisin?
Ja olen osallistunut vaimoriitelyyn, vieläpä molemmilla puolilla rintamaa 🤣 Välillä saan turpaan vosuilta, välillä vaimoilta... Ei sen väliä, molemmat sattuu yhtä pee*velisti! Mutta joku siinä on kun tulee aina uudelleen kaivettua verta nenästään.
Siis hä? Lukittiinko tämä ketju jotenkin vahingossa? Uusi ketju on jo hyvässä vauhdissa.
En ole koskaan ketään toista kohtaan tuntenut näin. Tunnut läheisemmältä kuin kukaan, vaikka kaksin ei olla hetkiä juuri jaettu, ei arkea nähty, eikä oikein kosketeltu eikä kaikesta mahdollisesta puhuttu (koska en ujouksissani osaa :D) ja vaikka olet "kaukana" enkä ole sinua voinut koskettaa ties kuinka pitkään aikaan.
Nuku hyvin. Aatostelen vihreitä silmiäsi, käsiäsi, ääntäsi. Tuoksuasi. <3
Terveisin Milli Menninkäinen
(Varoiksi myös tänne)
Hyvää yötä. Tänään ajattelin, millaista olisi taas syödä kanssasi jotain oikein hyvää. Samalla voisin syödä sinua silmilläni. Kokeiltaisiinko kauanko voimme katsoa suoraan silmiin toisiamme? Meillä olisi varmasti paljon puhuttavaa. Lähtisitkö syömään kanssani vai olisiko se sinusta mahdoton ajatus? Rakastan ja ajattelen sinua ja unelmoin siitä tajunnan räjäyttävästä suudelmastamme. Nuku hyvin. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. Tänään ajattelin, millaista olisi taas syödä kanssasi jotain oikein hyvää. Samalla voisin syödä sinua silmilläni. Kokeiltaisiinko kauanko voimme katsoa suoraan silmiin toisiamme? Meillä olisi varmasti paljon puhuttavaa. Lähtisitkö syömään kanssani vai olisiko se sinusta mahdoton ajatus? Rakastan ja ajattelen sinua ja unelmoin siitä tajunnan räjäyttävästä suudelmastamme. Nuku hyvin. Kauniita unia.
Lähtisin varmasti. Jos olet M.
Mies, olet tosi rakas minulle <3
Hei kulta, ikävä sinua! Haluaisin käpertyä viereesi sohvalle. Nähdään pian ❤️
Vierailija kirjoitti:
Mitä söitte silloin viimeksi?
Hyvää iltapäivää E-naiselle! Näimmekö toisemme hiljattain?
Hyvää iltapäivää E-naiselle!
T: E-mies
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kyllä! Urger Kingiäkö ajattelit kuten viimeksi?😉. Mieluummin jotain tulisempaa näille tunteille, aasialaista, Intiaa tai thaikkua! Koska mennään? Olen nyt vapaa muutaman päivän! 😉😍
Vierailija kirjoitti:
Hyvää iltapäivää E-naiselle! Näimmekö toisemme hiljattain?
Me näemme tänään klo 19:30 lihatiskillä, sopiixe sulle vai haittaxe? 😉 mihin jatkot? Meille vai teille vai hotelliin? Meille sopii!
Mä niin vaikutuin siitä kun meitä jo naitetaan, ellet sitten ollut sinä kiero käärme,
Ja Mä niin mieleni pahoitin kun aikeita ( fyysisiä ja henkisiä) epäiltiin feikeiksi, modeksi, alter egoiksi ja vaikka miksi. Niin miksi? Olen 100% inessä ja mukana menossa😍
T. E- fwb
kaitaluinen kirjoitti:
Jos uskaltaisin niin pistäisin viestin. Toivottavasti teillä on kaikki hyvin. Ei tullut mitään harmia.
Olen pahoillani että näin pääsi käymään ja jouduit paskamyrskyn silmään.
Todella pahoillani.
En tiedä nähdäänkö enää. Kuitenkin tuntuu pahalle ajatuskin siitä ettei enää missään yhteyksissä.
Voiko ivallisemmin enää kirjoittaa, paskamyrsky on kirjoittanut n. 2 viikkoa sitten ihan samanlaisen viestin tähän ketjuun. Paskamyrsky on itse pahanilman korppi, mies tai nainen(veikkaan jälkimmäistä).
Vierailija kirjoitti:
Ruokailuni olisi luultavasti närppimistä, ruokahalut kateissa kun vatsaa kipristelisi läheisyytesi ja katseesi. Tai sitten söisin ihan hyvin, vaikka en maistaisi mitään, kun ajatukseni ja aistini olisi täysin fokusoitunut sinuun.
Tuon yhteisen hetken haluaisin päättyvän yhteiseen vuoteeseen. Olettaen että olet mies.
Typerä nainen, en ole ajatellut sinua vuosiin. Kyllä runkkaaminen on aina parempaa kuin löysä-liisa. Suck it bitch
Vierailija kirjoitti:
Typerä nainen, en ole ajatellut sinua vuosiin. Kyllä runkkaaminen on aina parempaa kuin löysä-liisa. Suck it bitch
Ihan varmasti, nypytä nysääs etusormi-peukalo otteella niin saat varmasti kuten aina. Ei sun värkille sopivaa naisella olekkaan, joten luota näppeihisi jatkossakin.
Minä ja neiti ollaan aivan kamalassa oksennustaudissa. Kaipaisin lisäkäsiä. Kaipaisin sua.