Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan jännityksellä jokailtaista vihersilmättären hyvänyönviestiä. Olen salaa ihastunut siihen mieheen... Palstakaukorakkaus 😍
Oletko sinäkin vaalea vihersilmätär?
En, olen tumma sinisilmätär. Mutta omin vihersilmättären ihanan kaipaajan viestit itselleni vaihtaen mielessäni vain nuo ominaisuudet omiini. Ja nukahdan joka ilta onnellisena ❤️
Ja se riittää sulle? Se on sulle unelmien täyttymys? 🙄
Vierailija kirjoitti:
kaitaluinen kirjoitti:
Jos uskaltaisin niin pistäisin viestin. Toivottavasti teillä on kaikki hyvin. Ei tullut mitään harmia.
Olen pahoillani että näin pääsi käymään ja jouduit paskamyrskyn silmään.
Todella pahoillani.
En tiedä nähdäänkö enää. Kuitenkin tuntuu pahalle ajatuskin siitä ettei enää missään yhteyksissä.Ei se tainnut sinunkaan myrsky 5min tyyntyä. Olen usein ajatellut soittaa tai sitä viestiä laittaa kysyäkseni että kaikki hyvin? En halunnut tai halua sinulle milloinkaan mitään pahaa, varmaan sen tiedätkin, vaikka eniten syyllinen taitaa täällä kirjoitella. Ja edelleen haluaisin olla yhteyksissä mutta kaikki asiat ei aina ole omasta tahdosta kiinni.
Mä oon säälittävä p*ska kun mietin sua edelleen.
Olen huolissani sinusta. Mitä kuuluu ja onko kaikki hyvin. En ole kuullut tai nähnyt sinua pitkään aikaan.
Toivon ja uskon sinun olevan onnellinen missä ikinä satut olemaankin.
Kaikkea hyvää sinulle.
Mun kaikki tutut on Naimisissa tai muutenvain varattuja ja ovat kaikki tavanneet koti-bileissä tai baareissa. En tiedä yhtään kuka olisi Tinderistä tavannut tai ollut edes mitään treffi- sovelluksia.
-Nainen 41
Myöskään ei itselläni ole ollut kuin viikon ja sekin oli erehdys. Siis tein vahingossa koska en tiennyt mikä sovellus se sillion 2016 oli =). Oikeasti myös siellä ja muissa soveluksissa raiskaillaan ja houkutellaan naisia ties mihin. Ihan uutisista lukenut. En ikinä mistä,kellä minkäänlaisia sovelluksia,myös kaukosuhteisiin en ikinä rupeaisi. Tässä mailmasa kun ei baareissa nykyään muka saisi käydä vaikka miksi niitä sitten yleensä edes on olemassa?
Ei nykyään edes baarista saa seuraa hakea ja jos ei ole uskovainen,niin ei ole ja ne on omavalintaisia. Nyky-yhteiskunta vaan nytten oottaa liikoja ja sovelluksista pitäisi seuratkin hakea vaikka ei halua. Kokoajan vaan tyrkytetään niitä. Se ihastus tulee vastaan jos on tullakseen ja jos käy huonoja tsäkiä, niin miksi ihminen ei voisi olla yksin ja tehä niinkuin itse parhaaksi näkee?
Myös jos kukaan perheellinen ei pidä yhteyttä tai varatut niin sekin erittäin ymmärrettävää.
Myös tehään kuvista muista ihan omia oletuksia ja sitten alkaa elää itsekkin niitten mukaan. Minusta tullut varovainen mitä uutisista luen. Ja omahan on asia.
Trollin uusi kikka. Nosti ylös vanhan ketjun koska rupesi pelkäämään.
Vierailija kirjoitti:
Toi Modestyn kaipaaja on jotenkin kiva ja kiintoisa, mulla varmaan synkkaisi sen kanssa hyvin.
En siis varmuudella ole Modesty, tuli vaan sivusta mieleen.
Tämä. Miten nettimailma pystyy tulla väliin ja miksi?
Toki siitä on aikaa ja en kaipaa. Mutta mielenkiinnolla kysyn, miten on mahdollista?
Eli siis tyyppi kusettan vieressä että tuo on mun profiili ja pyydä kamuksi. Siis itse. Noh en minä häntä missään instassa haukkunut. Kukas tuon nikin oikeasti omistaa? Miten tälläistä voi tapahtua=)?
Siis mielenkiinnosta kysyn ja estot otin pois, kun joku laittoi taipaleentaa STARIN :) Mitä ihmettä?
Vierailija kirjoitti:
Trollin uusi kikka. Nosti ylös vanhan ketjun koska rupesi pelkäämään.
Mitä se pelkää =)?
Kun ekan kerran tulin tähän ketjuun niin koko elämäni viestit tuotiin silmille ja vissiin myös jonkun muitten ja luultu että minä niitä tänne levitellyt ja nytten pysyn vaan täällä. Joku sillon Helmi-Toukokuussa laittoikin, että nythän oppii olla varovainen ja niin teen ja pysyn vain koneella. En halua enään tuolla irl että minun luullaan ihmisistä puhun pahaa minneen näppäimistöllä. Mutta se jo tapahtunut. En tiedä miksi ja mitä täällä tai Suomi-24 tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kuvittelee täällä olevansa hyvä ihminen ja sitten haukkuu toisia mitä törkeimmin ilmaisuin. Katsopas sinne peiliin.
Nyt on harhaista settiä jälleen! Psykiatrinen hoito taho pyytää ottamaan yhteyttä! Juri peliin karoin jav ihsnv komia, näky oli en oo haukkunut ketään täällä!
Toiviov: psykiatriEi ollut sulle. Jonkun vaimo täällä haukkui väittelemään alkanutta kirjoittajaa todella törkein ilmaisuin ja koitti kirota tälle sairauksia. Niin törkein sanoin, että ne on poistettu heti. Psykiatrinkaan ei paljon kannata kommentoida jälkikäteen ketjua, josta on poistettu viestejä.
Lolz en ole kenenkään vaimo tai ylipäätään varattu, vaikka puhunkin joskus törkeitä törkeille
Se haukkuja oli, koska oli hetki aiemmin kertonut miten miehensä istuu samassa huoneessa vieressä.
Ei ollut, se kirjoittaja ei käyttänyt kertaakaan rumaa kieltä. Jutteli sun kanssa hyvin asiallisesti.
Näin näitä alkuperäisiä viestejä. Eka taisi olla että tuolla joku väitti että on laitettu joku hemmetin siru hampaaseen. Oon lukenut ne. Kukas täällä haukkunut ja ketä ja miksi minun luultu oikesti täällä kirjoittelevan ennen kuin tulin tänne oikeasti? Iske takaisin ne. Haluan ottaa ylös kaikki.
No jopas. Kirjoitin tähän aika monta viestiä. Oliko tämä se ketju, joka katosi vai lukittiinko tämä?
Vierailija kirjoitti:
Jos sydämeltä kysyy, se vastaa, että haluaisin olla omasi. Se haaveilee niin henkisestä, kuin fyysisestä läheisyydestä kanssasi. Yhteisestä arjesta...
Sitten puuttuu haaveiluun järki, joka sanoo monta hyvää syytä, miksi tuollaisesta ei kannata edes haaveilla: Läheiset ihmettelisivät, eivät ehkä hyväksyisi, puolitutut päivittelisivät, pitäisivät huonona ja moraalittomana ihmisenä. Itse pitäisin itseäni huonona ja moraalittomana... Pystyisimmekö luottamaan sen jälkeen toisiimme? Lisäksi et ehkä osaa kuvitella millaista arki oikeasti on ja pettyisit siihen koska onkin raskaampaa kuin kuvittelet. Viimeinen olisi itselleni pahin! Suhde kuormittuisi kaikesta ylläolevasta. Pettymys, ero ja molemmat katuisi lopun ikäänsä... Tai sitten kaikki sujuisi hyvin ja olisimme onnellisempia kuin osaan edes kuvitella!
Ristiriitaisista ajatuksistani huolimatta kaipaan sinua! Hyvää yötä, kauniita unia! Olet tärkeä <3
Mietin silloin joskus, että voisiko tämä olla kaivatultani, vaan eihän tuosta ota selkoa edes sen vertaa, että onko naiselta vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sydämeltä kysyy, se vastaa, että haluaisin olla omasi. Se haaveilee niin henkisestä, kuin fyysisestä läheisyydestä kanssasi. Yhteisestä arjesta...
Sitten puuttuu haaveiluun järki, joka sanoo monta hyvää syytä, miksi tuollaisesta ei kannata edes haaveilla: Läheiset ihmettelisivät, eivät ehkä hyväksyisi, puolitutut päivittelisivät, pitäisivät huonona ja moraalittomana ihmisenä. Itse pitäisin itseäni huonona ja moraalittomana... Pystyisimmekö luottamaan sen jälkeen toisiimme? Lisäksi et ehkä osaa kuvitella millaista arki oikeasti on ja pettyisit siihen koska onkin raskaampaa kuin kuvittelet. Viimeinen olisi itselleni pahin! Suhde kuormittuisi kaikesta ylläolevasta. Pettymys, ero ja molemmat katuisi lopun ikäänsä... Tai sitten kaikki sujuisi hyvin ja olisimme onnellisempia kuin osaan edes kuvitella!
Ristiriitaisista ajatuksistani huolimatta kaipaan sinua! Hyvää yötä, kauniita unia! Olet tärkeä <3Mietin silloin joskus, että voisiko tämä olla kaivatultani, vaan eihän tuosta ota selkoa edes sen vertaa, että onko naiselta vai ei.
Voisi olla. Tekisitkö jotain sen eteen jos olisi?
Jos olet nainen, oletpa ihana sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen, oletpa ihana sellainen.
Eli et tekisi silti mitään.
Kuka hiton Teemu.