Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
561/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makaan villapaita päällä viiden peiton alla ja leikin saavani läheisyyttä.

Miksi omistat noin monta peittoa?

Vierasvaroja, usein yövieraita.

Vierailija
562/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastukseni on kaunis nainen. Siropiirteinen ja hoikka, silti hyväkuntoisen lihaksikas. Kasvot kapeat mutta luustonmuodoiltaan selväpiirteiset ja profiililtaan charmikkaat. Silmät kauniit, hymynsä aivan taivaallisen elähdyttävä ja lämmin. Hänessä olisi ainesta vaikka malliksi. Kuvauksellisia kauneutta. Hän tietääkin sen. Silti hänen sisäinen valonsa on se, mikä silmissäni hänestä tekee ihan erityisen kauniin. Se, kun hän puhuu tai kuuntelee ajatuksella ja tunteella. Kun kanavat ovat auki. Ei moitteen sijaa kerrassaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastukseni on kaunis nainen. Siropiirteinen ja hoikka, silti hyväkuntoisen lihaksikas. Kasvot kapeat mutta luustonmuodoiltaan selväpiirteiset ja profiililtaan charmikkaat. Silmät kauniit, hymynsä aivan taivaallisen elähdyttävä ja lämmin. Hänessä olisi ainesta vaikka malliksi. Kuvauksellisia kauneutta. Hän tietääkin sen. Silti hänen sisäinen valonsa on se, mikä silmissäni hänestä tekee ihan erityisen kauniin. Se, kun hän puhuu tai kuuntelee ajatuksella ja tunteella. Kun kanavat ovat auki. Ei moitteen sijaa kerrassaan.

Tää oli varmasti mulle. :) mutta keneltä?

Vierailija
564/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilyttää tuo saunajuttu. Tulin juuri saunasta, en pyörtynyt lauteille mutta saatoinpa ummistaa silmäni. :D

Vierailija
565/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt sinusta eroa jo niin kauan. Nyt viime aikoina kun olen miettinyt sua ja tätä kuviota, melkein alkaa itkettää. Niin paljon tunnetta tässä on mukana. Mutta kun tiedostaa kuinka mahdotonta kaikki on, sen voimalla mä pääsen susta yli. Pääsen, mun on pakko.

Toivon todella, että pääset yli. Haluan, että sinun on hyvä olla, vaikka se sitten tarkoittaisi minun unohtamistani. Ei tämä jatkuva ikävöinti mitään kunnollista elämää ole. Muille vaan täytyy joka päivä esittää, että kaikki on kunnossa.

Vierailija
566/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tuota Villasukka keskustelua ja kummasti tuo resonoi.. Itse arvostaisin tietoa. Joskus on parempi olla tietämättä, joskus se taas ratkaisee asioita paljonkin. Ystävänä ottaisin puheeksi jos varmasti tietäisin.

Vierailija
567/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää osaa tulkita, punasteletko välillä ihastuksesta vai vaivaantuneisuudesta. Epäilen nykyään jälkimmäistä (tilanteen huomioon ottaen), joten olen yrittänyt pitää etäisyyttä ja käyttäytyä pidättyväisesti, vaikka sydämeni huutaa edelleen nimeäsi.

Jos olis mulle, niin samasta syystä kuin aina ennenkin. En kyllä punastele herkästi, mutta sun seurassasi voi olla toisin. Mutta näethän sen myös silmistäni. Ei siihen punastelua tarvita.

Vierailija
568/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän kaivattuani persoonallisen näköisenä, mutta monia hänen piirteitään tosi suloisina. Ketjulaiset varmaan pitää suloisuuttakin pahana asiana?

Mitkä piirteet tekevät hänestä suloisen?

Tietynlainen vauvamaisuus.

Joku vastasi sitten näköjään mun puolesta ja pieleen meni. Mutta minä en ala erittelemään niitä piirteitä, joku ulkopuolinen tunnistaa vielä.

Vierailija
569/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

___

Hyvää yötä ja makeita unia.

Olet ihana.

Vierailija
570/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain yhdeltä niistä monista vaihtoehdoista ilmeisesti. :/

Vierailija
571/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt sinusta eroa jo niin kauan. Nyt viime aikoina kun olen miettinyt sua ja tätä kuviota, melkein alkaa itkettää. Niin paljon tunnetta tässä on mukana. Mutta kun tiedostaa kuinka mahdotonta kaikki on, sen voimalla mä pääsen susta yli. Pääsen, mun on pakko.

Hyvää yötä ja huomentaa....

Vierailija
572/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän kaivattuani persoonallisen näköisenä, mutta monia hänen piirteitään tosi suloisina. Ketjulaiset varmaan pitää suloisuuttakin pahana asiana?

Mitkä piirteet tekevät hänestä suloisen?

Tietynlainen vauvamaisuus.

Joku vastasi sitten näköjään mun puolesta ja pieleen meni. Mutta minä en ala erittelemään niitä piirteitä, joku ulkopuolinen tunnistaa vielä.

Hän on varmaan sit tosi erikoisen näköinen jos pelkäät tunnistamista? Mikö voi olla niin erikoinen piirre että siitä tunnistaisi? Tosi isot silmät? Tai eri pari silmät? Tosi iso tai pieni suu? Tää jää kyllä mietityttämään.

Vierailija
573/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, roikut kuin paska kengässä. Voe voe hopeakettu. Käy K-kaupassa, ne myy pitävää!

Kyllä on kunnioittavaa tekstiä

Vierailija
574/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 Palstalaisilla on ainakin hyvä itsetunto. Ei voi muuta sanoa.

Vierailija
575/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 Palstalaisilla on ainakin hyvä itsetunto. Ei voi muuta sanoa.

Eiköhän toi ollu vaan heitto 😂

Vierailija
576/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain yhdeltä niistä monista vaihtoehdoista ilmeisesti. :/

Oikeastihan ei ole kuin yksi oikea vaihtoehto. Mutta en nyt tiedä olitko se sinä, varmaan kirjoititkin jollekin muulle.

Vierailija
577/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä. Rakastan sinua. Näe ihania unia.

Vierailija
578/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaimpani nimi alkaa E:llä.

Vierailija
579/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olet sinä, niin anteeksi että kerroin. En haluaisi ikinä aiheuttaa sulle pahaa mieltä.

Vierailija
580/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä rakas P❤️❤️

Ketju on lukittu.