Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Voinko heti aamusta kysyä mies, että mitä sinä haluaisit minusta? Vai haluatko mitään? Tämä vaivaa minua.
Olisit kyllä tietoinen, jos jotain haluaisi. Ja vaikka haluaisi, mutta ei kuitenkaan pysty venymään, niin eikö se lopputulos ole vähän niin kuin sama eli nada.
Vierailija kirjoitti:
Voinko heti aamusta kysyä mies, että mitä sinä haluaisit minusta? Vai haluatko mitään? Tämä vaivaa minua.
Haluaisin viettää loppuelämäni kanssasi, jos se vaan olisi mahdollista. Mitä sinä haluaisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin viettää loppuelämäni kanssasi, jos se vaan olisi mahdollista. Mitä sinä haluaisit?
Saman.
Haluatko varatun miehen joka kumppaninsa selän takana "rakastaa" ja ikävöi toista tai toisia?
Miten sinä olet niin ainutlaatuinen ettei hän tee sitä samaa sinulle jos aloitatte suhteen?
Mitä ajattelet miltä hänen kumppanistaan tuntuisi saada tietää?
Vierailija kirjoitti:
And I don't want the world to see me
'Cause I don't think that they'd understand
When everything's meant to be broken
I just want you to know who I amGood night, sleep well. I miss you, my sunshine 💖
Tähän päivään asti olin varma, että olen ainut suomalainen joka on joskus kuunnellut GGD:tä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tämäkin nainen miehen kanssa, vaikken edes tiedä kaikkea. Sivusta.
Ei se, että on varattu ja ihastuu toiseen, tarkoita että olisi joku sarjapettäjä. Etenkin jos lähinnä miettii ihastusta mielessään, eikä hyppää sänkyyn heti tilaisuuden tullen. Kyllä näitä ihastuksia voi tulla ihan kenelle vaan, kun pitkässä suhteessa on. Iso osa niistä ei johda mihinkään, mutta joskus nämä voivat myös käynnistää prosessin, jossa toteaa, ettei nykyinen parisuhde ole sellainen, jossa voi hyvin ja päätyy eroamaan.
Etenkin, jos on jo nuorena tavannut kumppanin ennen kuin vielä on tutustunut kunnolla itseensä. Saattaa sitten 30-40-vuotiaana huomata, että olisi onnellinen ihan toisenlaisen ihmisen kanssa.
Ja nyt tänne varmaan taas kirjoitetaan miten ei saisi koskaan erota, mutta kyllä se joissain tapauksissa on nimenomaan se oikea vaihtoehto. Kukin tietää parhaiten omalla kohdallaan.
Vedätetty kirjoitti:
Haluatko varatun miehen joka kumppaninsa selän takana "rakastaa" ja ikävöi toista tai toisia?
Miten sinä olet niin ainutlaatuinen ettei hän tee sitä samaa sinulle jos aloitatte suhteen?
Joskus rakkaus ei katso aikaa, paikkaa tai kohdetta. Se ei kysy lupaa eikä ilmoita. Ei se odota sitä hetkeä, kun pari eroaa. Joskus se vitkastelee ja se, mitä luuli rakkaudeksi ei ole rakkautta alkuunkaan. Tää on vain karu fakta ja minusta sen takia ei kannata jättää rakkautta kokematta, jos siihen mahdollisuuden saa. Kunnioittaa pitää ja pitää tajuta ettei kukaan voi omistaa ketään. Sen kun hyväksyy, pääsee elämässä jo helpommalla.
Vedätetty kirjoitti:
Tämä nimenomaan on syy, miksi en halua viedä mitään yhtään pidemmälle. Olen 100 % varma että näin tapahtuisi mulle.
Miksi et voinut ihastua muhun 💔 2 vuoden jälkeen toivon sitä edelleen.
Vedätetty kirjoitti:
Oletko sinä se joka epäilee miehensä kirjoittelevan täälä? Jos olet niin miksi edelleen olet hänen kanssaan kun ei ole ennenkään ollut luottamuksesi arvoinen? Miksi avaudut juuri tänne kaipausketjuun, kun olisit voinut tehdä uuden aloituksen aiheesta? Toivotko kuitenkin että miehesi tunnistaa itsensä?
Jos jättää mahdollisuuden rakastaa kokematta, siksi että pelkää rakkauden joskus loppuvan, niin sehän on voittava strategia, vai? Onnea elämään ilman rakkautta sitten vaan.
Onpahan omituisen kaksijakoinen tunne. Nyt, kun en ole nähnyt häntä vähään aikaan, tuntuu välillä, että ikävöin häntä hullun lailla. Toisaalta hänen kuvansa alkaa häipyä sydämestäni eikä minulla ole edes tarvetta katsoa hänen kuviaan puhelimestani. En oikein osaa edes sanoa, kumpi tunne on parempi. Kokemuksesta tiedän, että heti kun tapaamme, tipun jälleen siihen ihanaan ihastuksen nirvanaan, mutta toisaalta mielessä alkaa kaihertaa ajatus, mitäs jos en tipukaan - mitä jos se onkin vain joku tapa, josta haluan pitää kiinni, eikä se olekaan totta..? Hmmm. Voi myös olla, että seuraava viesti häneltä sinkoaa minut taas kiertoradalle :D Voit tätä hulluutta ja autuutta :D
Vierailija kirjoitti:
Onpahan omituisen kaksijakoinen tunne. Nyt, kun en ole nähnyt häntä vähään aikaan, tuntuu välillä, että ikävöin häntä hullun lailla. Toisaalta hänen kuvansa alkaa häipyä sydämestäni eikä minulla ole edes tarvetta katsoa hänen kuviaan puhelimestani. En oikein osaa edes sanoa, kumpi tunne on parempi. Kokemuksesta tiedän, että heti kun tapaamme, tipun jälleen siihen ihanaan ihastuksen nirvanaan, mutta toisaalta mielessä alkaa kaihertaa ajatus, mitäs jos en tipukaan - mitä jos se onkin vain joku tapa, josta haluan pitää kiinni, eikä se olekaan totta..? Hmmm. Voi myös olla, että seuraava viesti häneltä sinkoaa minut taas kiertoradalle :D Voit tätä hulluutta ja autuutta :D
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Jos jättää mahdollisuuden rakastaa kokematta, siksi että pelkää rakkauden joskus loppuvan, niin sehän on voittava strategia, vai? Onnea elämään ilman rakkautta sitten vaan.
Se on asia jota eniten haluan ja jota eniten pelkään.
Tarve taas varatuilla puolustella tekojaan, omia halujaan ja oikeuksiaan.
Kysymuksiin ei tule vastauksia kun ei haluta miettiä asioita toisen kannalta. Asia tulee kohdalle jos itselle tehdään niin. Eli onko kyseessä itsevarmoja henkilöitä? Vai empatiakyvyttömiä?
Tunteetonta vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Sille, jota kaipaan - tai sitten en. Mitä ihmettä?
Vierailija kirjoitti:
Tässä on varmaan kyse molemminpuolisesta rakkaudesta. Itsekseenhän sitä voi rakastaa tai luulla rakastavansa vaikka maailman tappiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Ei se, että on varattu ja ihastuu toiseen, tarkoita että olisi joku sarjapettäjä. Etenkin jos lähinnä miettii ihastusta mielessään, eikä hyppää sänkyyn heti tilaisuuden tullen. Kyllä näitä ihastuksia voi tulla ihan kenelle vaan, kun pitkässä suhteessa on. Iso osa niistä ei johda mihinkään, mutta joskus nämä voivat myös käynnistää prosessin, jossa toteaa, ettei nykyinen parisuhde ole sellainen, jossa voi hyvin ja päätyy eroamaan.
Etenkin, jos on jo nuorena tavannut kumppanin ennen kuin vielä on tutustunut kunnolla itseensä. Saattaa sitten 30-40-vuotiaana huomata, että olisi onnellinen ihan toisenlaisen ihmisen kanssa.
Ja nyt tänne varmaan taas kirjoitetaan miten ei saisi koskaan erota, mutta kyllä se joissain tapauksissa on nimenomaan se oikea vaihtoehto. Kukin tietää parhaiten omalla kohdallaan.
Totta - ja tunne ei ole koskaan väärä tai väärin. Se, mitä sen tunteen pohjalta tekee, voi olla. Silloin, jos tunne on vahva ja johtaa suhteen loppumiseen ja uuden alkamiseen, ei se silloinkaan välttämättä huono asia ole - vanha suhde on varmaankin tullut jo tiensä päähän ehkä aikaa sitten, ja lähtijä tekee kaikille palveluksen, kun jättää menneen taaksensa ja aloittaa uuden aikakauden elämässään. Pitkään jatkuva pettäminen tai sarajapettäminen on tietysti väärin.
Oletko mahdollisesti itse käyttäytynyt ristiriitaisesti? elämäntilanteesi muuttunut josta voi tehdä johtopäätöksiä? Mieti ensin omaa käytöstä ja mieti miten vaikuttaa toiseen varsinkin jos hän on kiinnostunut.