Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
601/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastukseni silmät ovat unohtumattoman kauniit. Hän on mielestäni kaikkein kaunein. Hänen kanssaan keskustelu on ihanaa. Voimme keskustella mistä vain. Pidän hänen äänestään ja kun hän vielä hymyilee minulle, niin olen onnellinen. Pidän hänen luonteestaan ja valoisuudestaan. Hän on vain niin ihana. Halusin kertoa hänelle, että rakastan häntä. Olin häneen yhteydessä viestillä, mutta hän ilmoitti, ettei halua tavata tai keskustella, joten kunnioitan hänen päätöstään, vaikka kaipaankin häntä joka hetki. Haluaisin kuitenkin nähdä hänet, jos hän päättäisi toisin. Vaikka vain ihan katselisin häntä, koska hän on minulle niin rakas.

Sanoiko hän ihan noilla sanoilla? En halua tavata sinua?

Tarkalleen ottaen:

En halua tavata tai keskustella.

Olisipa minunkin kaivattuni sanonut suoraan, eikä jättänyt vain hiljaisuuteen.

Tämä on muuten tosi. Mitkään sanat ei loukkaa niin kuin epätietoisuuteen ja hiljaisuuteen jättäminen.

Olen niin samaa mieltä. Hyvä, että joku muukin ajattelee noin. Minulle ei suostuttu kertomaan onko niitä tunteita vainei.

Oletko mahdollisesti itse käyttäytynyt ristiriitaisesti? elämäntilanteesi muuttunut josta voi tehdä johtopäätöksiä? Mieti ensin omaa käytöstä ja mieti miten vaikuttaa toiseen varsinkin jos hän on kiinnostunut.

Vierailija
602/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voinko heti aamusta kysyä mies, että mitä sinä haluaisit minusta? Vai haluatko mitään? Tämä vaivaa minua.

Olisit kyllä tietoinen, jos jotain haluaisi. Ja vaikka haluaisi, mutta ei kuitenkaan pysty venymään, niin eikö se lopputulos ole vähän niin kuin sama eli nada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voinko heti aamusta kysyä mies, että mitä sinä haluaisit minusta? Vai haluatko mitään? Tämä vaivaa minua.

Haluaisin viettää loppuelämäni kanssasi, jos se vaan olisi mahdollista. Mitä sinä haluaisit?

Vierailija
604/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin viettää loppuelämäni kanssasi, jos se vaan olisi mahdollista. Mitä sinä haluaisit?

Saman.

Vierailija
605/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko varatun miehen joka kumppaninsa selän takana "rakastaa" ja ikävöi toista tai toisia?

Miten sinä olet niin ainutlaatuinen ettei hän tee sitä samaa sinulle jos aloitatte suhteen?

Mitä ajattelet miltä hänen kumppanistaan tuntuisi saada tietää?

Vierailija
606/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

And I don't want the world to see me

'Cause I don't think that they'd understand

When everything's meant to be broken

I just want you to know who I am

Good night, sleep well. I miss you, my sunshine 💖

Tähän päivään asti olin varma, että olen ainut suomalainen joka on joskus kuunnellut GGD:tä :D

Vierailija
607/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tämäkin nainen miehen kanssa, vaikken edes tiedä kaikkea. Sivusta.

Vierailija
608/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se, että on varattu ja ihastuu toiseen, tarkoita että olisi joku sarjapettäjä. Etenkin jos lähinnä miettii ihastusta mielessään, eikä hyppää sänkyyn heti tilaisuuden tullen. Kyllä näitä ihastuksia voi tulla ihan kenelle vaan, kun pitkässä suhteessa on. Iso osa niistä ei johda mihinkään, mutta joskus nämä voivat myös käynnistää prosessin, jossa toteaa, ettei nykyinen parisuhde ole sellainen, jossa voi hyvin ja päätyy eroamaan.

Etenkin, jos on jo nuorena tavannut kumppanin ennen kuin vielä on tutustunut kunnolla itseensä. Saattaa sitten 30-40-vuotiaana huomata, että olisi onnellinen ihan toisenlaisen ihmisen kanssa.

Ja nyt tänne varmaan taas kirjoitetaan miten ei saisi koskaan erota, mutta kyllä se joissain tapauksissa on nimenomaan se oikea vaihtoehto. Kukin tietää parhaiten omalla kohdallaan.

Vierailija
609/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedätetty kirjoitti:

Haluatko varatun miehen joka kumppaninsa selän takana "rakastaa" ja ikävöi toista tai toisia?

Miten sinä olet niin ainutlaatuinen ettei hän tee sitä samaa sinulle jos aloitatte suhteen?

Joskus rakkaus ei katso aikaa, paikkaa tai kohdetta. Se ei kysy lupaa eikä ilmoita. Ei se odota sitä hetkeä, kun pari eroaa. Joskus se vitkastelee ja se, mitä luuli rakkaudeksi ei ole rakkautta alkuunkaan. Tää on vain karu fakta ja minusta sen takia ei kannata jättää rakkautta kokematta, jos siihen mahdollisuuden saa. Kunnioittaa pitää ja pitää tajuta ettei kukaan voi omistaa ketään. Sen kun hyväksyy, pääsee elämässä jo helpommalla.

Vierailija
610/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedätetty kirjoitti:

Tämä nimenomaan on syy, miksi en halua viedä mitään yhtään pidemmälle. Olen 100 % varma että näin tapahtuisi mulle.

Vierailija
611/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voinut ihastua muhun 💔 2 vuoden jälkeen toivon sitä edelleen.

Vierailija
612/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedätetty kirjoitti:

Oletko sinä se joka epäilee miehensä kirjoittelevan täälä? Jos olet niin miksi edelleen olet hänen kanssaan kun ei ole ennenkään ollut luottamuksesi arvoinen? Miksi avaudut juuri tänne kaipausketjuun, kun olisit voinut tehdä uuden aloituksen aiheesta? Toivotko kuitenkin että miehesi tunnistaa itsensä?

Vierailija
613/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jättää mahdollisuuden rakastaa kokematta, siksi että pelkää rakkauden joskus loppuvan, niin sehän on voittava strategia, vai? Onnea elämään ilman rakkautta sitten vaan.

Vierailija
614/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan omituisen kaksijakoinen tunne. Nyt, kun en ole nähnyt häntä vähään aikaan, tuntuu välillä, että ikävöin häntä hullun lailla. Toisaalta hänen kuvansa alkaa häipyä sydämestäni eikä minulla ole edes tarvetta katsoa hänen kuviaan puhelimestani. En oikein osaa edes sanoa, kumpi tunne on parempi. Kokemuksesta tiedän, että heti kun tapaamme, tipun jälleen siihen ihanaan ihastuksen nirvanaan, mutta toisaalta mielessä alkaa kaihertaa ajatus, mitäs jos en tipukaan - mitä jos se onkin vain joku tapa, josta haluan pitää kiinni, eikä se olekaan totta..? Hmmm. Voi myös olla, että seuraava viesti häneltä sinkoaa minut taas kiertoradalle :D Voit tätä hulluutta ja autuutta :D 

Vierailija
615/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpahan omituisen kaksijakoinen tunne. Nyt, kun en ole nähnyt häntä vähään aikaan, tuntuu välillä, että ikävöin häntä hullun lailla. Toisaalta hänen kuvansa alkaa häipyä sydämestäni eikä minulla ole edes tarvetta katsoa hänen kuviaan puhelimestani. En oikein osaa edes sanoa, kumpi tunne on parempi. Kokemuksesta tiedän, että heti kun tapaamme, tipun jälleen siihen ihanaan ihastuksen nirvanaan, mutta toisaalta mielessä alkaa kaihertaa ajatus, mitäs jos en tipukaan - mitä jos se onkin vain joku tapa, josta haluan pitää kiinni, eikä se olekaan totta..? Hmmm. Voi myös olla, että seuraava viesti häneltä sinkoaa minut taas kiertoradalle :D Voit tätä hulluutta ja autuutta :D 

Kenelle?

Vierailija
616/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jättää mahdollisuuden rakastaa kokematta, siksi että pelkää rakkauden joskus loppuvan, niin sehän on voittava strategia, vai? Onnea elämään ilman rakkautta sitten vaan.

Se on asia jota eniten haluan ja jota eniten pelkään.

Vierailija
617/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarve taas varatuilla puolustella tekojaan, omia halujaan ja oikeuksiaan.

Kysymuksiin ei tule vastauksia kun ei haluta miettiä asioita toisen kannalta. Asia tulee kohdalle jos itselle tehdään niin. Eli onko kyseessä itsevarmoja henkilöitä? Vai empatiakyvyttömiä?

Tunteetonta vai mitä?

Vierailija
618/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle?

Sille, jota kaipaan - tai sitten en. Mitä ihmettä? 

Vierailija
619/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on varmaan kyse molemminpuolisesta rakkaudesta. Itsekseenhän sitä voi rakastaa tai luulla rakastavansa vaikka maailman tappiin asti.

Vierailija
620/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se, että on varattu ja ihastuu toiseen, tarkoita että olisi joku sarjapettäjä. Etenkin jos lähinnä miettii ihastusta mielessään, eikä hyppää sänkyyn heti tilaisuuden tullen. Kyllä näitä ihastuksia voi tulla ihan kenelle vaan, kun pitkässä suhteessa on. Iso osa niistä ei johda mihinkään, mutta joskus nämä voivat myös käynnistää prosessin, jossa toteaa, ettei nykyinen parisuhde ole sellainen, jossa voi hyvin ja päätyy eroamaan.

Etenkin, jos on jo nuorena tavannut kumppanin ennen kuin vielä on tutustunut kunnolla itseensä. Saattaa sitten 30-40-vuotiaana huomata, että olisi onnellinen ihan toisenlaisen ihmisen kanssa.

Ja nyt tänne varmaan taas kirjoitetaan miten ei saisi koskaan erota, mutta kyllä se joissain tapauksissa on nimenomaan se oikea vaihtoehto. Kukin tietää parhaiten omalla kohdallaan.

Totta - ja tunne ei ole koskaan väärä tai väärin. Se, mitä sen tunteen pohjalta tekee, voi olla. Silloin, jos tunne on vahva ja johtaa suhteen loppumiseen ja uuden alkamiseen, ei se silloinkaan välttämättä huono asia ole - vanha suhde on varmaankin tullut jo tiensä päähän ehkä aikaa sitten, ja lähtijä tekee kaikille palveluksen, kun jättää menneen taaksensa ja aloittaa uuden aikakauden elämässään. Pitkään jatkuva pettäminen tai sarajapettäminen on tietysti väärin. 

Ketju on lukittu.