Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
521/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ihastukseni on ulkönäöltään melko tavallinen. Kuitenkin myös todella suloinen ja hänessä monia miellyttäviä yksityiskohtia. Kun hän hymyilee niin hänen silmänsä loistavat ja sitten niitä hänen kasvojaan haluaisi katsella koko päivän. Hänen hymynsä on maailman paras asia ja sitä hymyä kaipaan. Muuten hän on tummahiuksinen ja ruskeasilmäinen sekä pitkä. Hänellä on pehmeä ääni ja ihana nauru. Muuten hän on ihana ihminen, hauska sekä todella hyväsydäminen. Olisi unelma saada viettää hetki hänen kanssaan. Täydellinen en ole minäkään, kaukana siitä. Hän voittaa minut kaikessa kaikesta tavallisuudestaan huolimatta. Ja minulle hän on täydellinen. Kaipaan niin kauan kuin kestän. Pelkään vaan etten kestä ja koskaan löydä sellaista ihmistä mistään joka korvaisi hänet sillä hän on korvaamaton. Itkisin onnesta jos saisin nähdä hänen hymynsä. Kaikkia hyvää hänelle. Olemme niin samanlaisia, sellaisia kovan onnen sotureita molemmat. Ehkä liian kilttejä, liian hyviä tähän maailmaan. Sitten olemme vähän hukassa ( varsinkin minä) ja yritämme löytää oman tiemme. Jos nyt saan toivoa niin toivon, sitä että näen hänet vielä.

Vierailija
522/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä tunne, kun mitta tulee täyteen. Vielä saman päivän aamuna toivoin kuulevani sinusta ja jo samana iltana toivoin etten koskaan enää kuule sinusta mitään. Poistin numerosi puhelimestani ja kadun, että koskaan sinuun tutustuinkaan.

Haluatko jakaa sen mitä tuon aamun ja illan välissä tapahtui?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villasukka, mun ajatukset palaa aina suhun. Aina ja kaikkialla 💜

Kerro jotain villasukasta? Hiusten väri? Onko pitkä vai lyhyt? Millainen hän on?

Suloinen. Vähän poikamainen luonteeltaan ja ilkikurinen huumorintaju, mutta silti tosi kiltti. Kaikkien toiveiden täyttymys.

Mies?

Nainen.

Eikö ole sun vaimoa kohtaan väärin että sä haikailet jonkun villasukan perään?

Kaikki on niin suhteellista. Ja kaikkeen on yleensä joku syy.

Onneksi et ole mun mies.

No jaa, ei Villasukkakaan tiedä mitään oman miehensä puuhista. Elämä on.

Ilmeisesti sinä tiedät?

Minä tiedän, ja siinä rinnalla on palstakaipailut pientä.

Jos Villasukka on tumma ja tulinen, jonka mies puuhaa jotain tämän seläntakana niin mikset kertoisi Villasukalle? Epäilen sinua trolliksi. Taidat uhota ja sinua kiinnostaa Villasukan luonne koska sinä et ole itse rohkea.

Netissä ja anonyymipalstalla saa arvailla ihan vapaasti.

Vierailija
524/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervehdys.

Tämä on valitus.

Virallinen valitus sinulle.

Kulunut viikko on ollut kauhea.

Sinun takiasi se on ollut sellainen kauhea.

Oikeastaan ihan omien ajatusteni takia, mutta silti.

Sinä sait aikaan jonkin peruuttamattoman prosessin elämässäni.

Prosessin, joka sai minut näkemään kaikki ihan uudessa valossa. Vähitellen.

Oikeastaan kylvit vain siemenen. Se sai kuitenkin itää, sillä kökkö parisuhde lannoitti sitä.

Siemen iti taimeksi, taimesta kasvoi puu. Lopulta puu alkoi kantaa hedelmää. Makeaa ja hapanta.

Näitä totuuden ja valaistumisen hedelmiä mutustelin aikani, enkä voinut enää välttää näkemästä olevaista.

Kuvitelmat rapisivat maahan paloina ja muruina kuin rappaukseen taiteiltu fresko ja totuus paljastui.

Totuuden tiilenpäitä luettuani ymmärsin eläneeni vankilassa, poutapilvitaivas mureni pölyksi. 

Aioin paeta vankilastani. Niin päätin jokin aika sitten. Vaan silloin muistin siemenen.

Olinhan sinut aina muistanut, mutta nyt palailit mieleeni alati ja vimmalla.

Siemenen antajana olit elämäni hyväntekijä joka tapauksessa.

Olisin sinulle velkaa kaikkeni. Kiitollisuuteni ainakin.

Mutta nousi mieleeni muutakin. Huvilasi.

Sain terassillasi piipahtaa, ihanaa.

Peittoaa se kaikki vankilat.

Sitä vain mietin.

Työt kärsi.

Sinua.

Mulla tulee tästä mieleen että ihan kuin oisit tajunnut, että tykkäätkin eri sukupuolesta kuin se jonka kanssa olit suhteessa. Onko niin?

^Toiveajatteluako:)?

Ei. Tuli vain mieleen yksi tuttu, joka selkeästi tykkää samasta sukupuolesta, mutta välttelee kaikin keinoin ettei se paljastu mitenkään.

Vierailija
525/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perjantain kunniaksi gallup: millä kirjaimella kaivattusi nimi alkaa?

Ässällä. T: Persoonallisen (erikoisen) näköinen mies joka vielä valju. Miehet ei meikkaa. Aika hirveältä näyttää David Beckhaminkin ( https://i2.wp.com/www.apetogentleman.com/wp-content/uploads/2018/10/Bec… ) värjätyt kulmakarvat ja parta nykyään kun on 10x liian tummalla sävyllä värjätty. Ihan sama naisilla, että jos on vaaleat piirteet ja paksut kulmakarvat niin kyllähän kosmentologi kettuilee jos värjää ne ihan mustaksi vaikka olisikin asiakkaan toivomus. Katselin joku kuukausi sitten hetken salkkareita, onko normaalia että kulmakarvoista on sheivattu miehellä 4-5 osaa? Ei mielestäni. Severille terveisiä.

Vierailija
526/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin paljon sinun edestä nähnyt. Älä tee näin

Vierailija
527/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän kaivattuani persoonallisen näköisenä, mutta monia hänen piirteitään tosi suloisina. Ketjulaiset varmaan pitää suloisuuttakin pahana asiana?

Vierailija
528/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän kaivattuani persoonallisen näköisenä, mutta monia hänen piirteitään tosi suloisina. Ketjulaiset varmaan pitää suloisuuttakin pahana asiana?

Onko hän mies vai nainen?

Vierailija
529/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niin paljon sinun edestä nähnyt. Älä tee näin

Mitä tarkoitat?

Vierailija
530/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perjantain kunniaksi gallup: millä kirjaimella kaivattusi nimi alkaa?

H nainen

Oih... Kerro pliiiiiss H-naisesta edes jotain tunnisteita.....

H-nainen, joka kaipaa myös

Tumma ja tulinen.

Pahemmaksi vaan meni..

H-nainen, tumma ja tulinen

Vierailija
531/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esitän sinulle aina kun nähdään, että minulla on suhteessani kaikki hyvin. Oikeasti haluan sinua niin, että tekee melkein kipeää.

Minäkin haluan sinua. Ja näen lävitsesi ehkä enemmän kuin uskoisitkaan.

Olet aina nähnyt lävitseni. (sivusta sorkin)

Vierailija
532/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin T. On kyllä sellainen mies että en yhtään ihmettelisi että on joknu toisenkin salaihastumisen kohde. Minä tosin annoin itseni tavallaan jo ilmi. Vaikutti vain ylpistyvän siitä.

Ai silleen negatiivisesti ylpistyvän? Se ei oo hyvä.

Teemu valkkaa.

Vierailija
533/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän mies vai nainen?

nainen

Vierailija
534/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää osaa tulkita, punasteletko välillä ihastuksesta vai vaivaantuneisuudesta. Epäilen nykyään jälkimmäistä (tilanteen huomioon ottaen), joten olen yrittänyt pitää etäisyyttä ja käyttäytyä pidättyväisesti, vaikka sydämeni huutaa edelleen nimeäsi.

Vierailija
535/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäättekö kaivattunne ulkonäöstä? Onko hän klassisen komea/kaunis vai enemmän persoonallisen näköinen?

Rehellisesti, hän ei ole kaunis, ei rumakaan. Tavallisen näköinen. Ilman meikkiä voisi olla jopa valju. Ulkonäössä on kohtia, jotka poikkevata tavanomaisesta. Minä rakastuin ennenkaikkea hänen sisimpäänsä ja silmissäni hän on aina kaunis. Vähän sekava, mutta ehkä saa jotain selvää.

Mitä nuo poikkeavuudet ovat? Paha akne, arpia, iso nenä, kierot silmät, jokin epämuodostuma? Osuiko oikeaan?

Liikaa paljastamatta luulen, että palaa todella herkästi auringossa. Muutakin, mutta tämä nyt pahinta uteliaisuutta tyydyttämään.

Vierailija
536/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervehdys.

Tämä on valitus.

Oikeastaan kylvit vain siemenen. Se sai kuitenkin itää, sillä kökkö parisuhde lannoitti sitä.

Siemen iti taimeksi, taimesta kasvoi puu. Lopulta puu alkoi kantaa hedelmää. Makeaa ja hapanta.

Näitä totuuden ja valaistumisen hedelmiä mutustelin aikani, enkä voinut enää välttää näkemästä olevaista.

Kuvitelmat rapisivat maahan paloina ja muruina kuin rappaukseen taiteiltu fresko ja totuus paljastui.

Totuuden tiilenpäitä luettuani ymmärsin eläneeni vankilassa, poutapilvitaivas mureni pölyksi. 

Aioin paeta vankilastani. Niin päätin jokin aika sitten. Vaan silloin muistin siemenen.

Sitä vain mietin.

Työt kärsi.

Sinua.

Viikossako se puu kasvoi ja kaikki tuo, vai tultiinko tässä vain jonkinlaiseen kliimaksivaiheeseen?

Hieno kirjoitus joka tapauksessa. Monestihan asioille tarvitsee jonkinlaisen muutosvoiman, että ne nytkähtävät liikkeelle. Toivottavasti pääset piipahtelemaan huvilalla useamminkin.

Kiitos. Kliimaksi. Puu kasvoi kauemmin. Todellisuuden avautuminen on vaatinut aikaa ja voimia. Se on samalla pakottanut katsomaan uudessa valossa kaikkea tapahtunutta vuosien mittaan, niin uusia, kuin vanhempiakin asioita. Ruotimaan läpi mädätkin hedelmät ja karsimaan kuivat oksat. Vapauttamaan elintilaa vielä terveille vihertäville vesoille. Katsomaan, mihin niistä voisi olla. Moni asia saa uusia merkityksiä ja moni menee uuteen järjestykseen.

Kiitos myös muille kommenteista, en viitsi floodata vastaamalla kaikkiin erikseen. Erityisesti yhdelle, joka osoitti tukea ja välittämistä, kuka lienee ollutkaan. Ja ei, en ole löytänyt uutta seksuaalista identiteettiä, yhä tykkään tytöistä. Tai ainakin yhdestä. Tai hän mikää tyttö enää ole mutta ymmärrätte kyllä.

Vierailija
537/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervehdys.

Tämä on valitus.

Sitä vain mietin.

Työt kärsi.

Sinua.

Viikossako se puu kasvoi ja kaikki tuo, vai tultiinko tässä vain jonkinlaiseen kliimaksivaiheeseen?

Hieno kirjoitus joka tapauksessa. Monestihan asioille tarvitsee jonkinlaisen muutosvoiman, että ne nytkähtävät liikkeelle. Toivottavasti pääset piipahtelemaan huvilalla useamminkin.

Kiitos. Kliimaksi. Puu kasvoi kauemmin. Todellisuuden avautuminen on vaatinut aikaa ja voimia. Se on samalla pakottanut katsomaan uudessa valossa kaikkea tapahtunutta vuosien mittaan, niin uusia, kuin vanhempiakin asioita. Ruotimaan läpi mädätkin hedelmät ja karsimaan kuivat oksat. Vapauttamaan elintilaa vielä terveille vihertäville vesoille. Katsomaan, mihin niistä voisi olla. Moni asia saa uusia merkityksiä ja moni menee uuteen järjestykseen.

Kiitos myös muille kommenteista, en viitsi floodata vastaamalla kaikkiin erikseen. Erityisesti yhdelle, joka osoitti tukea ja välittämistä, kuka lienee ollutkaan. Ja ei, en ole löytänyt uutta seksuaalista identiteettiä, yhä tykkään tytöistä. Tai ainakin yhdestä. Tai hän mikää tyttö enää ole mutta ymmärrätte kyllä.

Oho. Aika hienoa tekstiä osaat kirjoittaa mieheksi. Olin varma että oot nainen

Vierailija
538/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hämmentäviä nämä ulkonäkökommentit täällä. Vaikka en itsekään kaunis ole, niin en kyllä haluaisi, että minua kuvattaisiin oudon näköiseksi.

Ja hän on minun silmissäni (ja varmasti muidenkin) ihan liian komea, ja tuntunut komistuvan vain ajan myötä.

Ei kai kukaan oudon näköiseksi ketään ole sanonutkaan? Vai menikö multa jotain ohi? ”Erikoisen” näin, mutta eihän se nyt ole ollenkaan sama asia.

Oli täällä se toinenkin, jossa oli mm. valju-sana.

Eikä tuo erikoinenkaan oikein mieltä ylentäisi. Mutta jatkakaa toki, kun asiaa syvällisemmin ymmärrätte.

Noissa kuvissa esim. ruotsalainen on serbialaiseen verrattuna valju. Filippiiniläinen on ruotsalaiseen verrattuna erikoisen näköin. Eivät ole rumia kukaan.

http://justsomething.co/curious-study-calculates-the-average-female-fac…

..

Tuosta kokoelmasta puuttuu keskimääräinen suomalainen nainen ja muistan nähneeni sellaisenkin kuvan. Pienen etsiskelyn jälkeen löysin oheisen jutun, jossa ovat mukana myös miehet:

https://leadingpersonality.wordpress.com/2013/09/30/average-faces-of-me…

Suomalaista miestä ei jostain syystä löydy kokoelmasta.

No, olen mies. Minua eivät miehet kiinnosta. Varmaan löytyy, kun hakee.

Vierailija
539/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervehdys.

Tämä on valitus.

Sitä vain mietin.

Työt kärsi.

Sinua.

Hmph. Sukupuolistereotypiasyrjintädiskriminaatiomiesasialiikehaloometoo! ;)

Vierailija
540/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervehdys.

Tämä on valitus.

Sitä vain mietin.

Työt kärsi.

Sinua.

Mitä ihmettä. Kautta aikojenhan lähes kaikki kirjailijat, runoilijat ja ties mitkä laulunsanoittajat ovat olleet nimenomaan miehiä. Mistä tulee käsitys, ettei mies osaisi kirjoittaa?

Ihan näin naisena ihmettelen.

Ketju on lukittu.