Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
581/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastukseni on kaunis nainen. Siropiirteinen ja hoikka, silti hyväkuntoisen lihaksikas. Kasvot kapeat mutta luustonmuodoiltaan selväpiirteiset ja profiililtaan charmikkaat. Silmät kauniit, hymynsä aivan taivaallisen elähdyttävä ja lämmin. Hänessä olisi ainesta vaikka malliksi. Kuvauksellisia kauneutta. Hän tietääkin sen. Silti hänen sisäinen valonsa on se, mikä silmissäni hänestä tekee ihan erityisen kauniin. Se, kun hän puhuu tai kuuntelee ajatuksella ja tunteella. Kun kanavat ovat auki. Ei moitteen sijaa kerrassaan.

Tää oli varmasti mulle. :) mutta keneltä?

😂 Palstalaisilla on ainakin hyvä itsetunto. Ei voi muuta sanoa.

Eiköhän toi ollu vaan heitto 😂

Parempi hyvä itsetunto kuin ei itsetuntoa lainkaan.

Vierailija
582/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko tunteesi mies minua kohtaan enemmän henkisiä vai fyysisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perjantain kunniaksi gallup: millä kirjaimella kaivattusi nimi alkaa?

H nainen

Oih... Kerro pliiiiiss H-naisesta edes jotain tunnisteita.....

H-nainen, joka kaipaa myös

Tumma ja tulinen.

Pahemmaksi vaan meni..

H-nainen, tumma ja tulinen

Ketä sä kaipaat?

🦋

Ristiveristä vihertäväsilmäistä miestä.

Vierailija
584/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä rakas H ❤️

Vierailija
585/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysykin sit poissa tää yö.

Vierailija
586/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko tunteesi mies minua kohtaan enemmän henkisiä vai fyysisiä?

Henkisiä. Persoona on tärkeintä. Fyysinen miellyttävyys seuraa perässsä ja on vain plussaa.

Vierailija
587/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä sinulle jonka näin 2 ja puoli vuotta sitten ❤️, sitä halausta mietin...

Vierailija
588/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kauniita unia! <3

Vierailija
589/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin oon haaveksina Siusta, ikävä viiltää ja kaipuu vaivaa.

Hyvän yön toivotus, suukko & hali elämäin naiselle mieheltä 30km ja parin kuntarajan takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä on sama määrä tavuja ja kirjaimia. Olemme kumpikin esikoisia ja opiskelleet samassa yliopistossa. Kotikatuimme nimet alkavat samalla kirjaimella. Nuku hyvin Rakas!

Vierailija
590/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se olet sinä, niin anteeksi että kerroin. En haluaisi ikinä aiheuttaa sulle pahaa mieltä.

Mitä kerroit, kenelle?

Vierailija
591/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

And I don't want the world to see me

'Cause I don't think that they'd understand

When everything's meant to be broken

I just want you to know who I am

Good night, sleep well. I miss you, my sunshine 💖

Vierailija
592/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, roikut kuin paska kengässä. Voe voe hopeakettu. Käy K-kaupassa, ne myy pitävää!

Kyllä on kunnioittavaa tekstiä

Ihan ohjeen mukaan!

T. Pirkka

Vierailija
593/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastukseni on kaunis nainen. Siropiirteinen ja hoikka, silti hyväkuntoisen lihaksikas. Kasvot kapeat mutta luustonmuodoiltaan selväpiirteiset ja profiililtaan charmikkaat. Silmät kauniit, hymynsä aivan taivaallisen elähdyttävä ja lämmin. Hänessä olisi ainesta vaikka malliksi. Kuvauksellisia kauneutta. Hän tietääkin sen. Silti hänen sisäinen valonsa on se, mikä silmissäni hänestä tekee ihan erityisen kauniin. Se, kun hän puhuu tai kuuntelee ajatuksella ja tunteella. Kun kanavat ovat auki. Ei moitteen sijaa kerrassaan.

Vain yhdeltä niistä monista vaihtoehdoista ilmeisesti. :/

Oikeastihan ei ole kuin yksi oikea vaihtoehto. Mutta en nyt tiedä olitko se sinä, varmaan kirjoititkin jollekin muulle.

Enhän minäkään tiedä olitko se sinä. Ehkä kirjoitin, ehkä en. Kirjoitin kuitenkin.

Vierailija
594/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli lohikäärmeestä. En valitettavasti kerkeä enää lainata viestiä.¨

Tahtoisin, että tämä jadesilmäinen olento tekisi luontonsa mukaan kulloinkin sitä, mikä tuntuu hyvältä. Minulle hän on kaikissa toimisaan kiehtova ja rakas. Olemalla minulle totta, hän tekee minunkin elämästäni taianomaista. Parasta olisi, jos hän voisi vapaasti ja rauhallisin mielin mennä lennoilleen ja tulla sieltä sitten katsomaan, olenko vielä. No olen. Ja minä voisin käydä tutkimusmatkoillani ja käydä samoni toteamassa, että jaaha siellä se Nuuhku vielä tuhii eikä oo menny mihkään. Ja sitten, jos tahtoo, niin voisi yhdessä seikkailla silloin kun sopii, useammin tai harvemmin. Ja yösellä kelpaisi nukahtaa toinen toisensa viereen, minä uneni viereen, voimakkaan ja rauhallisen tuleni viereen <3.

Totta kai haaveilen, että hän voisi tulla minulle käsinkosketeltavaksi tosiolennoksi eikä haavekuvaksi saati nyt vain unohtuneeksi unikuvaksi vuoren rinteelle ellen itse sitten olisi se vuori, jolle hän vartensa kietoisi. Se olisi pelko, ettei hän enää uniani tai todellisuuttani vaivaisi. Hän ei ikinä vaivaa, vain rikastuttaa.

Hyvää yötä Tarhurille tällä päiväni ainoalla viestillä tänne. Lempeitä unia. Olet arvokas aina.

Vierailija
595/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta ❤️

Vierailija
596/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 Palstalaisilla on ainakin hyvä itsetunto. Ei voi muuta sanoa.

Eiköhän toi ollu vaan heitto 😂

Parempi hyvä itsetunto kuin ei itsetuntoa lainkaan.

Siinähän sanottiin, että nainen itsekin tietää olevansa kaunis. Voisi siis hyvin ollakin tuo!

Vierailija
597/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta. Joku toinenkin hereillä tähän aikaan. Kuka se mieleni valtasi ennen kuin silmäkään värähti? kaivattuni tietysti. <3 jospa sitä saisi vielä unenpäästä kiinni, ennen kuin karkaa ulottumattomiin...

Vierailija
598/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää päivääsi rakkaani.

Vierailija
599/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko heti aamusta kysyä mies, että mitä sinä haluaisit minusta? Vai haluatko mitään? Tämä vaivaa minua.

Vierailija
600/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastukseni silmät ovat unohtumattoman kauniit. Hän on mielestäni kaikkein kaunein. Hänen kanssaan keskustelu on ihanaa. Voimme keskustella mistä vain. Pidän hänen äänestään ja kun hän vielä hymyilee minulle, niin olen onnellinen. Pidän hänen luonteestaan ja valoisuudestaan. Hän on vain niin ihana. Halusin kertoa hänelle, että rakastan häntä. Olin häneen yhteydessä viestillä, mutta hän ilmoitti, ettei halua tavata tai keskustella, joten kunnioitan hänen päätöstään, vaikka kaipaankin häntä joka hetki. Haluaisin kuitenkin nähdä hänet, jos hän päättäisi toisin. Vaikka vain ihan katselisin häntä, koska hän on minulle niin rakas.

Sanoiko hän ihan noilla sanoilla? En halua tavata sinua?

Tarkalleen ottaen:

En halua tavata tai keskustella.

Olisipa minunkin kaivattuni sanonut suoraan, eikä jättänyt vain hiljaisuuteen.

Tämä on muuten tosi. Mitkään sanat ei loukkaa niin kuin epätietoisuuteen ja hiljaisuuteen jättäminen.

Olen niin samaa mieltä. Hyvä, että joku muukin ajattelee noin. Minulle ei suostuttu kertomaan onko niitä tunteita vainei.

Ketju on lukittu.