Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
5381/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä teidät vaimot tänne ketjuun toi? Huomasitteko jostain että miehenne on ihastunut toiseen?

Kuin noin utelias olet, voin kertoa. En kaipaa ketään. En kyttää täällä ketään akkaa. Trollailen ja lueskelen tätä.

Onko vainoharhaisuus jotenkin normaalia täällä? Minua ei ole tunnistettu, enkä minä ole tunnistanut ketään. En ole tässä ketjussa tuntemiani ihmisiä kyttäämässä. Oliko liian vaikeaa käsittää? Pslstaharha ja vainoharha näyttää kuuluvan asiaan täällä.

Eräs YLE: n toimittajakin tunnusti trollailevansa AV : lla. 😜

Tuo nyt kertookin sinusta kaiken oleellisen, eikä mitenkään hyvässä mielessä.

Vierailija
5382/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa keskustelee noin 3- 5 ihmistä ja pari trollia. Tää on viihdettä joillekin, myös minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5383/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä teidät vaimot tänne ketjuun toi? Huomasitteko jostain että miehenne on ihastunut toiseen?

Kuin noin utelias olet, voin kertoa. En kaipaa ketään. En kyttää täällä ketään akkaa. Trollailen ja lueskelen tätä.

Onko vainoharhaisuus jotenkin normaalia täällä? Minua ei ole tunnistettu, enkä minä ole tunnistanut ketään. En ole tässä ketjussa tuntemiani ihmisiä kyttäämässä. Oliko liian vaikeaa käsittää? Pslstaharha ja vainoharha näyttää kuuluvan asiaan täällä.

Mitä se kertoo minusta ja toimittajista? No, olemme luovia ihmisiä.

Vierailija
5384/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Näin sut ihana. Haluaisin, että muuttaisit jonnekin kauas pois, ettet sekoittas mun päätä aina kun nään sut.

Voi ei. Missä ja miten hänet näit?

Vierailija
5385/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle, joka kielsit kaikki tunteesi minua kohtaan. Tuntuu hieman hullulta, että pieni toivon kipinä sisälläni sanoo, että ehkä kielsit kaiken vain tilanteen ja olosuhteiden pakosta.

Toisaalta ihmettelen, miksi näin ajattelen sillä enhän minä ole mitenkään erityisen erityinen. Vikani on minullakin niin luonteen kuin ulkonäönkin suhteen.

Vuosien jälkeen (jotka kulutin parisuhteessa) on vaikea jotenkin enää ajatella, että joku vielä kiinnostuisi. Vaikka nuoruutta muistellessani monikin tunnusti ihastumisensa ja silloinkin ihmettelun, että mitä te minussa oikein näette?

Ehkä joku vielä näkee syvemmälle, näitkö sinä mahdollisesti? Joillain ihmisillä on kyky nähdä ja aistia asioita, toisten energioita jotka piilevät syvyyksissä sisällä ihmisessä, piilossa jopa useamman suojamuurin takana.

Minulle on sanottu joskus, että katseeni katsoo syvälle sieluun. Olen vältellyt sitä viime vuodet ja hieman salaa tarkkaillut maailmanmenoa ja ihmismieliä, omaani myös.

Se, mitä sanomani piti oli toivottaa sinulle hyviä asioita elämääsi. Minä jatkan matkaani toivon kipinä mukanani, juoksen kuin villi lapsi ja annan sydämmelleni mahdollisuuden pitää, välittää ja rakastaa. Niin, olen jotenkin täynnä rakkautta jota piilottelen, mutta haluaisin sen saada käyttööni, tuoda päivän valoon ja näyttää muillekin.

Tiedän, etten sinulle saa siitä jakaa ehkä palastakaan, mutta en sure sitä. Kohtalo vie eteenpäin ja joskus ohi sellaisenkin joka yllättäen tuntuu sielunkumppanilta hyvinkin lyhyen ja pinnallisen tuttavuuden jälkeen. Koen ja aavistan olevani onnekas vielä jonakin päivänä tosin en tiedä vielä miten, mutta rakkauteen se liityy.

Vaali sinäkin rakkauttasi ja rakkauden kohteitasi, ole rehellinen itsellesi ja muille.

Vierailija
5386/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kuulostaa tylsältä, mutta se kertoo meistä vain sen, että meillä on mediakriittisyys.

Vierailija
5387/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin oon vaimo (tunnustuspuuska)

Uskallan paljastaa, kun vaimojenvihaaja ja heidät kuoliaaksihöykyttäjä ei nyt taida olla täällä.

😂 👍 T. Waimo

Vierailija
5388/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMK: lle ❤️ Blondilta mieheltä

Vierailija
5389/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisimme vielä joskus tilaisuuden, mitä silloin tapahtuisi? Mitä haluaisit? Uskallammeko lähestyä toisiamme enää?

Vierailija
5390/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

A, halaus unohtui.

Vierailija
5391/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Näin sut ihana. Haluaisin, että muuttaisit jonnekin kauas pois, ettet sekoittas mun päätä aina kun nään sut.

Voi ei. Missä ja miten hänet näit?

Näki mut kauempana kotoa. En usein käy siellä ja sen huomasivat muutkin. Uteliaita katseita sain! Missä sä olit?

Vierailija
5392/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua mies. Oma sankarini. <3

Vierailija
5393/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisimme vielä joskus tilaisuuden, mitä silloin tapahtuisi? Mitä haluaisit? Uskallammeko lähestyä toisiamme enää?

Uskallamme. Käyt usein `täällä` niin jätä viestiä. Niitä lippusia mitä itsekin ihmettelit.

Yksi asia johtaa toiseen...no mitä mieltä?

Vierailija
5394/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vmp.  Q__O

Vierailija
5395/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkevätköhän sielunkumppanit toistensa silmät sellaisina sielukkaina?

Vierailija
5396/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vmp.  Q__O

Okei! Jos ymmärsin oikein, näinkö?

Vierailija
5397/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot taas pyöriny mun mielen lumihangissa holtittomasti, nainen. Aiemmin puhdas paksu lumivaippa on täynnä temmellysjälkiä, lumienkeleitä, hiihtolatuja, pyllähdyskuvia, lumilabyrinttejä, sun muuta. Jotenkin oot saanu pystytettyä lumesta keskiaikaisen linnan vallihautoineen vaikkei ole ollut nuoskaakaan. Maisema on kaikkialla täynnä jälkiä susta, minne katsonkaan. Sua itseäsi ei vaan näy.

Tulehan ulos sieltä linnasta ja mene katselemaan lumikinoksia. Se on siellä varmaan naamallaan, uuvahtaneena kaikesta rakennustyöstä.

Ehkä menen, ehkä en. Kurkistan verhon raosta onko hän siellä rähmällään. Otan sisään lämpimään, peittelen vällyjen alle ja pidän hyvänä.

Ehkä käyn vaeltamassa niitä polkuja tänään ihaillen lumikuormaa oksilla. Ehkä en.

Saatan jopa kauppaan poiketa...tai sitten en...

Ihan ehta ehkä-haahuilija.

Vierailija
5398/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot taas pyöriny mun mielen lumihangissa holtittomasti, nainen. Aiemmin puhdas paksu lumivaippa on täynnä temmellysjälkiä, lumienkeleitä, hiihtolatuja, pyllähdyskuvia, lumilabyrinttejä, sun muuta. Jotenkin oot saanu pystytettyä lumesta keskiaikaisen linnan vallihautoineen vaikkei ole ollut nuoskaakaan. Maisema on kaikkialla täynnä jälkiä susta, minne katsonkaan. Sua itseäsi ei vaan näy.

Tulehan ulos sieltä linnasta ja mene katselemaan lumikinoksia. Se on siellä varmaan naamallaan, uuvahtaneena kaikesta rakennustyöstä.

Ehkä menen, ehkä en. Kurkistan verhon raosta onko hän siellä rähmällään. Otan sisään lämpimään, peittelen vällyjen alle ja pidän hyvänä.

Ehkä käyn vaeltamassa niitä polkuja tänään ihaillen lumikuormaa oksilla. Ehkä en.

Ehkä jo kävin, ehkä en. No kävinhän Mä- ja kaukana, olipa kaunista!

Ei näkynyt rähmällään olevia, olikohan jo hautautuneet lumeen? Tulevatko vielä tänään.? Mitä mieltä?

Vierailija
5399/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkevätköhän sielunkumppanit toistensa silmät sellaisina sielukkaina?

Uskon, että sielunkumppanit näkevät silmien läpi syvyyteen jossa ihminen on kauneimmillaan ja aidoimillaan. Kohtaavat tasolla tai tasoilla, jota muut eivät aisti ja tuntevat tämän vaikka esteitä ja muureja olisi välissä ja kumpikin rakentanut omansa. Tuntevat jonkinnäköistä yhteenkuuluvuutta vaikka olisivat vain pintaraapaisun nähneet toisesta. Ehkä jokin on jäänyt kesken edellisessä elämässä sielunkumppaneilla ja elämä yrittää saada sen jonkin jatkumaan tai päätökseen.

Vierailija
5400/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jo kävin, ehkä en. No kävinhän Mä- ja kaukana, olipa kaunista!

Ei näkynyt rähmällään olevia, olikohan jo hautautuneet lumeen? Tulevatko vielä tänään.? Mitä mieltä?

Hieno päätös, ja kaunistahan siellä on. Niin kuin kuvakirjassa kävelisi. Jos ovat hautautuneina, niin viimeistään kevätaurinko kaivaa ne esiin. Sitten voivat alkaa rakentaa hiekkalinnaa, levänneitä ja kaikki.

Ketju on lukittu.